Új hozzászólás Aktív témák
-
taranis
addikt
2 hónapja újonnan vásárolt SX4 S-Cross akksiját épp teszteltetem a szervizben, ma reggel bikázni kellett. Normálisan használtam, soha semmilyen fogyasztó nem maradt rajta. Mennyire jellemző az akksi meghibásodása?
colorizer.net
-
taranis
addikt
válasz Brogyi #42158 üzenetére
Jaja majdnem minden nap. 2 napig bent van most a kocsi, tesztelik az akksit, és annak az eredménye alapján cserélnek vagy sem. Ha az jön ki, hogy az akksi jó, akkor a szerviz szempontjából én merítettem le. Remélem nem ez lesz, mert fogalmam sincs, hogyan kezeljem majd ezt, mivel tudom, hogy nem én merítettem le, mármint nem hagytam rajta semmilyen fogyasztót. Na, de majd meglátjuk, nem akarom előre hergelni magam
colorizer.net
-
taranis
addikt
Oks köszi mindenkinek, leírom majd, hogy mi volt.
colorizer.net
-
taranis
addikt
Update az SX4 S-Cross akksi ügyben: teljesen meghalt az akksi, újat rendelt a szerviz. Ez elég gáz úgy, hogy 2 hónapos a kocsi.
colorizer.net
-
taranis
addikt
Sziasztok! Alapvetően ki szoktam kapcsolni a start-stop rendszert, viszont néha elfelejtem, és ilyenkor ritkán (havi 1 mondjuk) belefutok egy problémába: odaérek a piroshoz, leáll a motor, majd indulásnál nyomom a kuplungot, és szakaszos sípolás hallatszik, a motor pedig nem indul, meg sem próbál. Semmilyen hibalámpa nem világít. Ilyenkor a gombbal tudom elindítani a motort (kulcs nélküli indításos SX4 S-Cross-ról van szó). Szerviz szerint nem rögzült hibakód. Valaki tapasztalt hasonlót?
colorizer.net
-
taranis
addikt
Sziasztok! Egy kezdő kérdésem lenne. Ahogy itt visszaolvasgattam SX4 S-Cross témában, látom, hogy téli gumira inkább szetteket szokás nézni, azaz lemezfelni, gumi, szenzor. Lenne bármi hátránya annak, hogy simán csak gumit veszek, és kicseréltetem? Tehát azt az alufelnit + szenzort használnám télen is, amivel a kocsit vettem még nyáron. Azt sem értem, hogy a télire miért ad a szakszerviz más méretet, mint nyárira, mi az oka a különbségnek?
colorizer.net
-
taranis
addikt
Köszönöm a válaszokat!
colorizer.net
-
taranis
addikt
Sziasztok! SX4 S-Cross jobb első ajtónkat nyitás során kirántotta a szél az asszony kezéből, ütközött a mellettünk lévő autó ajtajával. Ez lett a vége:
Kértem ajánlatot a márkaszerviztől a javításra, közel 300 ezer, a következőket írták:
"Az ajánlat tartalmazza a sérült jobb első ajtó szét-/össze, le-/felszerelését, javítását, és fényezését. A gépkocsi színkódja miatt a jobb hátsó ajtót hozzá kell fényezni, hogy ne legyen esetleges színeltérés, annak ellenére, hogy a gyári színkód alapján dolgozunk, gyári fényezőanyaggal.
Ezért tartalmazza a kalkuláció a jobb hátsó ajtó szét-/össze, le-/felszerelését, és fényezését.
Az ajtókon található középső fekete struktúrált ajtó díszlécek a javítás miatt cserére szorulnak, mivel ragasztottak. Ezek csak szettben kaphatók /4db/"
Cascoval elvileg meglenne 50-ből a dolog, de szerintetek megéri bevállalni ezt? Mert oké, hogy fényezik a két ajtót, és akkor az biztosan egyforma lesz, de mi a helyzet a karosszéria többi elemével? Ott is látszódhat az eltérés, és csak nem életszerű lefényezni a teljes autót egy ilyen apró gond miatt.
Mit kockáztatok azzal, ha simán csak kiigazíttatom a megtört részt, és lenyelem, hogy a fényezésben látszani fog a törés? Mennyire számíthatok később ott rozsdára?colorizer.net
-
taranis
addikt
válasz 2ozzmexy #46097 üzenetére
Igen én sem értettem, ennyi erővel a teljes kocsit újra lehetne fényezni. Írtam nekik, hogy mi a logika emögött, ha jön válasz akkor leírom
Fogok ajánlatot kérni független karosszériástól is, és a koptatókat sem szeretném újra venni, rohadt drága egy szett.colorizer.net
-
taranis
addikt
válasz PeterPH #46099 üzenetére
Az autóm csak 1 éves, szóval azon kívül, hogy a horpadás eltűnik, nem tudok nyerni a dologgal. Hosszú távra tervezek. Cascom is csak 1 éve van, szóval nem halok bele, ha visszamegy a bónusz alap fokozatra, csak nem értem, hogy mitől lesz jó megoldás az, hogy lefényeznek 2 ajtót. Ha annak a kettőnek kicsit más a színe, mint a többi elemnek, ugyanúgy látszani fog az eltérés, mintha egyet fényeznének le. Vagy úgy vannak vele, hogy a két ajtó közötti eltérés jobban látható, mintha az ajtók egyformák lennének, de a karosszéria többi része nem? Na mindegy nem akarok tippelgetni, megkérdeztem őket, majd válaszolnak.
colorizer.net
-
taranis
addikt
Az a kötelező, ami ugye akkor ugrik, ha okoztál kárt. Gondolom amiatt írta nekem, mert feltételezte, hogy a másik autóban okoztam olyan kárt, amit a kötelezőm fedezett. Ilyen viszont szerencsére nem történt, csak az én autóm károsodott, a másik autó tulaja azt mondta, hogy nála olyan minimál a karc, hogy nem fog vele foglalkozni.
colorizer.net
Új hozzászólás Aktív témák
- VPN topic
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPhone topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Google Chromecast topic
- Apple notebookok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Külpolitika
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- További aktív témák...