Új hozzászólás Aktív témák
-
-
simonjoe
senior tag
válasz Kolondrum #64427 üzenetére
Szerintem korrekt ár.
#64430ncc1701:
Sajnos nem minden hibát lehet megtalálni a futóművön megemelés után. Egy évig jártam úgy, h kopogott a hátulja, a szerelő nem találta a hibát, mindent fasza patent feszes volt. Majd tavaly nyaralás előtt egyre hangosabb lett a kopogás, egy másik szerelőhöz elvittem, aki nem emelte meg, csak aknára állt. Rögtön megfogta a jobb hátsó stabilizátor rudat, kotyogott, nem kicsit, nagyon! Na, ezt megemelve nem lehetett megállapítani. Cserélni már az én szerelőm cserélte, csak annyi volt a megjegyzése, h "jó szar".Joe
-
Chereiose
addikt
válasz Kolondrum #64437 üzenetére
Hát nem tudom én inkább hagynám a fenébe akkor, mint hogy ezért szétszedjék az egész kocsit kb, aztán meg egy ilyen bonyolult szétszedés majd összerakás újabb hiba forrást is eredményezhet, meg nem sikerül aztán úgy visszarakni ahogy a gyárban 1x megcsinálták, stb..
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #64491 üzenetére
Ez technológiából adódik, mivel a dízelek esetén a "szegénykeverék" fogalma nem értelmezhető plusz sokkal több a kibocsájtott szilárd részecske is (már ha a leömlőnél nézzük).
Nyilván a városi forgalomban ritkán látsz füstölő dízeleket, de ha tudnád mit kap az EGR...
A K14D már EGR-el szerelt, de ott sem fog elkokszolódni mint a dízelek esetében, mivel eleve tisztább az égés. Láttad volna mi jött ki a 320d szívósorából, majdnem elhánytam magamat...Igazából 4 dolgot kellene elfogadni még mindig: A benzines nem fog keveset fogyasztani, a dízel nem lesz környezetbarát, a villany nem lesz nagy hatótávú, a hybrid gyártása pedig nem lesz olcsó, ha ezt elfogadjuk sokkal jobb, megbízhatóbb és élvezhetőbb autókat tudnánk gyártani... és nyilvánvalóan nekünk is több móka jutna kevesebb önmarcangolással és fejfájással fűszerezve.
Félni egy Suzuki motortól!? Ostobaság, motorikusan golyóálló az összes, nyilván tönkre lehet tenni ha nagyon küzdesz érte, de nem egy HTP/TFSi/Prince és még sorolhatnám, nem egy időzített bomba egyik sem. Na a rozsda, az már egy másik kérdés, az hamarabb felüti a fejét mint a motorgondok.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Harkovz
aktív tag
válasz Kolondrum #64592 üzenetére
Az enyém is az,nagyon akarom már tesztelni,de a nagy tömeget nem bírom.Remélem lesz még normális hó és lehet egyet kirándulni.Most már nem lesz különleges dolog,mint pár éve,mikor még csak a terepjárók voltak 4x4-ek és kevés SUV kategória,nekem az sx4 is az volt,élmény volt,hogy simán mentem míg a legtöbb autó kínlódott.Ez az élmény miatt lett az S-Cross is Allgrip,csak sajnos hó nincs rendesen.Most azért már csak Suzukiból is rengeteg összkerekest vettek az emberek,nem lesz olyan különleges dolog.
-
Qtya123
őstag
válasz Kolondrum #64625 üzenetére
Nekem is ilyen van. Jó cuccos.
Viszont, ha a legújabb Crossnak is olyanok az emelési pontjai, mint az elődöknek, hogy gyakorlatilag egy hajlított vasdarab: [link] akkor én nem ott emelném ezzel. Legalábbis én nem merem, mert félek, hogy lecsúszik. Ahogy emeled a krokit, az kúszik befelé és szerintem nem a legoptimálisabb, hogy ilyen kis felületen tart és oldalra nem támaszt. Ugye a gyári emelőnél ez a vas belecsúszik a vágatba, áll mint katiban a gyerek.Vagy legyen hozzá ilyen vágatos gumipogácsa: [link] vagy emeld máshol. Bölcső, difi, lengőkar bekötés, stb...
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #64731 üzenetére
Hogy ez a motor fogyasztja a vizet, ugyanis ha a vezérműtengelyek és a lánckerekeket megkapta a rozsda, akkor ott más bajok is vannak, nem csupán a futott km...
Tipikusan hozzá nem értő autója, de ezt valahogyan nem tanítják, bezzeg a 45kg-os műkörmös plázacicáktól elvárjuk hogy kereket cseréljen...
Magyarország, én így szeretlek!
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #64739 üzenetére
Akkor mitől rozsdásodik? Azt ne mond hogy páralecsapódás...
Ott annak olajban kellene állnia a megtett távolságtól függetlenül. És aki azt mondja nekem hogy lecsurog a teljes töltet a motor aljára egy éjszaka, annak még sosem volt villáskulcs a kezében...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
DarkByte
addikt
válasz Kolondrum #64752 üzenetére
Hála az égnek nem, csak vége a hétnek és ott ragadtam a gép előtt hajnalig.
--
Amúgy RDS RadioText mezőben sugárzott infót tudja szerintem kiírni az infotainment. Petőfi rádió tudom hogy sugároz ilyet, meg talán a Retro is. (Bár nálam szerintem akkor volt utoljára FM rádión a kocsi mikor elhoztam a szalonból és még nem volt összekötve a telefonnal. Ki lehet kergetni a kereskedelmi rádió/TV adókkal a világból)
Egyes rádió adók még a 8 karakteres PS mezőben is néha megjelenítik mi szól, pl. Szegeden a Radio88 ilyen.
Illetve van még az RT+ bővítménye az RDS-nek ami már struktúrált metaadatokat is le tud küldeni, külön az előadót és címet. Ötletem sincs itthon melyik rádióadók sugároznak ilyet is, ha sugároznak egyáltalán.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #64746 üzenetére
A tejes kávé neked mire utal? Olaj emulgeálásra, nem? Valahonnan pedig jön valami ami ezt csinálja az olajjal, egyébként elárulom hogy a saját autoim 8 éve 2-6km-t mennek egy beinditassal, évente egyszer cserélek olajat és olajszurot és never capuccino... mondjuk én hidegen 2000-2500 között tartom és ha a víz beállt engedem 3000ig, de felette ritkán és keveset van. Szerintem ha olyan az olaj mint mondod akkor érdemes gyakrabban cserélni (mondjuk 6 havonta) vagy más márkára váltani. Az olaj tapad a femhez, a villaskulcsot ha megtorlod olajos ronggyal akkor még 2 hónap múlva sem száraz.
Lehet a tankbol jön víz és keveredik a benzin az olajjal, így kerül víz bele. De ez csak hangos gondolkodás részemről.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qtya123
őstag
válasz Kolondrum #64777 üzenetére
Láttam már róla bejegyzést Facebook csoportban...
Úgy látszik az új Cross nem előre ment, hanem hátra a minőségben.Volt olyan is, akinek a hűtőrácson keresztbe végigfutó krómon lett kopás.
Pedig ugye az újnak nem sok króm van az elején.Kíváncsi vagyok, hogy az előző, aminek az egész rácsa krómos, az kopik-e. Nem láttam még róla panaszt.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kolondrum #64857 üzenetére
Szivargyújtó? Az SS esetén sem veszti el a tápot, csak akkor ha kiveszem a kulcsot, igazság szerint már ACC állásban is ad áramot... Keyless-nél nem tudom hogyan működik, gondolom úgy ahogyan Te szeretnéd, de tegyél bele egy LED-es USB töltőt és rögtön kiderül. (ne mond hogy nincs otthon vagy a munkahelyeden valakinek egy)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz Kolondrum #64893 üzenetére
Lesz hó is, járasd be egy kicsit. '17 telén felzavartam a Kékesre, 1 méter hó volt fent. Kipörgésgátló kikapcs, mikor kinyitottam az ajtót fizetni a parkolós bátyónak, volt egy nem elhanyagolható fékszag ahogy próbálta az abs elkapkodni az elpörgő kerekeket :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
-
Cunaja
addikt
válasz Kolondrum #64967 üzenetére
Nekem a Mio 12V-ra van beállítva, hogy ott kapcsoljon ki.
Reggel megyek, mivel te pont végzel.
Remélem indul majd a Suzu -8°C -ban.
Az akku most fél éves és szerintem bírni kell 12V-nál.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...