Új hozzászólás Aktív témák
-
Chereiose
addikt
válasz csubuka #49082 üzenetére
Azért a hazai gyártás, nagy darabszámban eladott típus és az ebből következő kedvező árú és megfelelő ellátottságú szervizháttér miatt nem hinném, hogy annyira locsolni kéne a pénzt rá, főleg, hogy 150e km van benne. Azért ha használtautóról van szó, szerintem mindenképpen kérd egy szakértő segítségét, rengeteg ilyen van a neten is, 15-20k környékén átvizsgálja neked egy profi a helyszínen, azzal azért eléggé ki lehet szűrni, ha valami roncsot akarnának eladni neked
-
Chereiose
addikt
válasz csubuka #49085 üzenetére
Szerintem ha valóban pályás használat során került bele ez a km mennyiség, nagy baja nem lehet még. Viszont ha ennyire tartasz tőle, ott a vitara sima 1.6 szívóval, bár tény, hogy nevetségesen magas áron hirdetik őket, kb mint amennyiért vették újan anno őket, már csak elvből sem fizetnék annyit egy olyanért...
-
csubuka
addikt
-
ncc1701
veterán
válasz csubuka #49100 üzenetére
Ne vidd 15ekm fölé szerintem, nem éri meg.
Pálya sem egyértelmű, h 110km/h-ra gondolsz, vagy 180-ra, mert elég kevés olaj van a rendszerben, nem tudni a hűtő hogy van méretezve, simán megéghet az olaj. És sem olajnyomás, sem olajhőfok mérőd nincs gyárilag (egy qrva rejtett menüben eldughatták volna azért).
-
-
BBke
tag
válasz csubuka #49112 üzenetére
Szivesen. Mivel autókat javítok, van némi tapasztalatom. Vannak akik feleslegesnek tartják a 10 ezres olajcseréket. De ha 1 évben mész 20 ezret, és törődsz az autóddal, nem csak hajtod, akkor lecseréled. Mivel az autó garanciális ezért viszem szervizbe, de én is meg megtehetném hogy lecserélem. Most vettem +2 év garit, 66 ezer forintért. Egyébként nem sokkal lenne olcsóbb, ha én cserélném. Anyagköltségen nagyjából 3 ezer forintot spórolnék, a munkadíjon meg 6 ezer forintot. Nekem a gari többet ér.
A turbós motor kényesebb az olaj minôségére, mint a sima szívó motorok. -
Zolás
addikt
válasz csubuka #53927 üzenetére
Sávtartó asszisztens van? Ha nem használod az irányjelzőt sávváltáskor, az jelezhet. Vagy hibásan működik, és be akar jelezni irányjelzőzés közben is.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
zsolt19900
őstag
válasz csubuka #53927 üzenetére
Zolás és _ak_: egyik sincsen az Scrossban sajnos
csubuka: ami csippanással szokott jelezni az a beállított tempomat 40km/h alá eső sebességnél a kikapcsolást jelzi, vagy pedig be van állítva Speed limiter és a beállított értéket meghaladod.... túlgurulsz stb. stb. ezek szoktak lenni "lagymatag" csippanások, a vészfékezési asszisztnál az óracsoport középső kijelzője pirosra vált és dajdajozik mintha világvége lenneFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz csubuka #53957 üzenetére
pl. be van állítva a speedlimiter 50re és 51-52nél besípol egyet, hogy túllépted
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Gyöször
senior tag
válasz csubuka #54057 üzenetére
Már hogyne tudnál? Aa val a legjobb. Rocket player vagy jetaudio lejátszókat ismeri az AA így ezekkel a kocsi képernyőn keresztül mindent tudsz csinálni. A muzsikát blúnyúlon keresztül tolja át. Közben megy a navi, minden amit akarsz.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz csubuka #54057 üzenetére
Még youtube-ról is tudsz lejátszani ha megy az AA. Én még a kedvenc zenelejátszó appomat, a powerampot is beleerőltettem az AA-ba, így már szebben szólnak a zenék, mint a normál AA lejátszóval, ami azt hiszem a teló gyárija lenne.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gyöször
senior tag
válasz csubuka #54062 üzenetére
De ha párosítod blútúszon és elindítasz valami muzsikát a telóban, legyen az bunkofon vagy okos, és azon akármilyen app, akkor a gyári menüben belemész a zene media Bluetooth és már szól is. Nem kell hozzá AA csak azzal egyszerűbb. Biztos vannak más kompatibilis appok, nézd meg mi szimpi neked.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz csubuka #54066 üzenetére
Deezer, Spotify, Google Zene, ezek mennek, akár hangvezérléssel is AA-val. Ha agyamra megy a baby shark, csak nyomom hosszan bal lent a kormányon a gombot, ha csippan: hey Google, please play some music és indítja a Deezert a kedvencek mappából véletlenszerűen... Így előfordul az a képzavar hogy Pantera üvölt egy baby on board feliratú Vitarabol.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz csubuka #62930 üzenetére
Sajna azt, h eszi az olajat, azt nem tudod kiszűrni egy pár km-es kanyarral sehogy. Ha nagyon eszik, akkor a kipuff szagán/szinén látod, de az már a full gatya állapot. Padon még akkor is meglenne a gyári teljesítmény.
De van az a szint, ami normális, plö a 2019-es swiftem nulla km-es korától fél litert megeszik a 0w16-ból két olajcsere között. De az 1L/1000km-t én már messze sokallom, szerintem az a normális, ha két olajcsere között nem kell rátölteni. És nem azért, mert a dpf teliregenerálja gázolajjal.
-
addikt
válasz csubuka #63482 üzenetére
Most már a környezetszennyezési normák miatt visszafogottabbak a teljesítmények. A II-es swift az valóban 93-94 lovas volt, az utolsó nem hibrid 90, a legújabb meg már csak 80.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
-
Brogyi
senior tag
válasz csubuka #67028 üzenetére
Igen, jól sejted, de azért fontos lenne visszaemlékezned, hogy hol történt. Utcán, sűrű parkolóba...
Lehet RF zavar, és a zavar lehet tolvaj, és azért zavar, hogy többször nyomd meg. Az ok egyszerű, neki több minta kell nem csak egy.
Az egy gombos indításról mindig eszembe jut a kollégám szövege : Ami kényelmes neked az a tolvajnak még kényelmesebb. Nagyon könnyen nyitják.
Van azon a vackon egy pici piros LED. Figyeld meg, hogy villog-e. A másik következmény a gyengülő elem miatt a fejekben az rögzül, hogy erősebb nyomásra indul. Igen, de így szétnyomod a gumilapot.
(Az ajtó gombját használom.)
Szóval vegyél elemet, az a legolcsóbb.
Néhány éve az az RC 60 guriga volt tanítással. Ma sokkal több lehet.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz csubuka #67037 üzenetére
Akkor bizony mind a két oldalon lehet hiba. Az RC oldalon az elem, az autó oldalán érdekes lehet. A használatiban keresd ki, hogy hol van ez a "egy gomb" ,"két gomb" nyomásos rész. Utána szerviz marad, mert nehéz lesz megtalálni. Az autó akksijának gyengesége, vagy az életének a vége felé változatos hibák tömegét hozza pl. a rádió elvált magától a megszokott adóról (tipikusan indítózás után), a Start/Stop nem működik, alapjárat elmegy stb... Nem zárható ki a nyest munkája sem, mert gyakori. Szereti megrágni a kábeleket, és a motorház zajvédő műanyag borítását. Nem lesz egyszerű menet ha az elemcsere nem segít.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz csubuka #67048 üzenetére
Nem néztem van-e valami beállító bármije. Szerencsére nálam egyszemélyes hadművelet felnyitni a géptér burkolatot. Tehát így lenne normális, nem úgy mint neked, hogy kezedbe marad a gomb annyira téped, de akkor se nyílik.
Pedig nálam többször nem nyitja ki senki a motorteret az országban, mindig töltögetem az akksit.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
ViZo72
tag
válasz csubuka #67055 üzenetére
Még az is lehet, hogy gyárilag nem rögzítették megfelelően a bowden végét. Én így jártam pár hónaposan az Ignissel. Egyáltalán nem nyílt ki. Szervizben helyretették, azóta nincs gond, nem nyúlt meg, nem kellett utána állítani (20év alatt sem).
Vagy ha utólag nyúltak hozzá (Pajzs rendszer?) az is okozhatja...[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz csubuka #67068 üzenetére
190.000km-nél nálam már legalább 3* lett volna cserélve, inkább 4*. Az olyan lehet már mint az Ignis amit átvettünk anno, megette a fene amikor én már cseréltem, búgott utána nem sokkal. Ha esdig nem mozgatott a téma, sztem engedd el. Nézd meg mennyi egy új
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz csubuka #67071 üzenetére
Esőben nem kell csinálni semmit. Piros lámpánál, ha sürgős a dolgod akkor tedd át sportba.
Autoban is megtekeri a hátsó kereket ha arra van szükség, ehhez figyelni azt, hogy elpörög-e az első. Ha elpörög dönt és kapcsol. Ez idő.
Ha beteszed sportba akkor talán 60% nyomaték megjelenik a hátsó tengelyen folyamatosan, és a motorvezérlőt is megbolondítja ami együtt buli. meg messzire nyúlik a fogyasztás csík :-)
Snowban 50-50% és gyengébben reagál a motor a gázra. Hóban, ónos esőben jó.
Ezek alapján döntsd el mire van szükséged.
A sport mód szerintem álló helyzetből meredek úton elinduláshoz kell leginkább. Előzésnél kár kapcsolgatni (kézi váltós kocsinál) mert ott már nem csinál semmit a motorral, csak alapjáratról. Onnan egyből ugrik sportban.De pld vizes úton egyenletesen haladva tökmindegy miben van, nem fog elkaparni sehogysem és nem is ment semmitöl meg a snow mód.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
félisten
válasz csubuka #67077 üzenetére
Én felvittem Visegrádra amikor volt egy kis hó. Snowba már csak a finomabb gázreakció miatt is kevésbé akart csúszni. Ha meg elmászott összeszedte magát egy pillanattal később, de akkor is észnél kell lennni. Igazából a snow elrontja a drift feelinget. Ahhoz sport mód kell kikapcsolt kipörgésgátlóval, ott egy villanás alatt megy el a segge és hiába engeded el a gázt, nem fejezi be a csúszást. Ha meg mégis megrázza az autó amikor betapad.
Én hegyen lakom, "auto" módban ha elpörög az eleje érzem ahogy rá rá segít a hatulja.
Dobogókőre kéne felmenni mint anno az ABS nélküli corsával masszív hóban mint a filmekben. Arra nagyon nagyon kíváncsi lennék.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000