Új hozzászólás Aktív témák
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Első használtautó vásárlás előtt állunk és szóba került az SX4, december ahogy látom az 1-1.3m szegmensben csak elég sokat futottak vannak. Ez még az egyik legjobb amit megnéznék [link]
A kérdés, hogy az SX4 esetében mennyire sok 200+ futás. Persze minél kevesebb, annál jobb, de általánosságban mennyire bírják ezt?
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Ha van esetleg 2015-ös Vitara tulaj köztünk. Mennyire jellemző a sok műanyagra, hogy elkezdenek nyikorogni?
Vagy úgy általában mennyire valószínű ez az újabb Suzukiknál?Szemezgetek az új Vitarával, de egy kicsit félek a sok műanyagtól.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Köszönöm a válaszokat!
Ha úgy alakul, akkor nem ez fog visszatartani egy Vitarától.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Csak kíváncsiságból, van erezhető különbség a 2WD és 4WD Vitara között a hétköznapokban? Tudom, hogy alapból vsaknakkor kapcsol 4WD-re ha csúsznak az első kerekek, de mi van, ha sport módban tolja neki az ember?
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz Cathfaern #42034 üzenetére
193 cm és a Vitarában mögém nem fér be egy átlagos babahordozó. Nagyjából egy 10 evás gyereknek marad mögöttem hely. 7es Civicbe egész jól elfértem magam mögött, igaz az hoszabb volt.
Bosch fejegységen nincs vmi trükk, amivel be lehetne állítani egy default hangerőt a rádiónak? AA-n keresztül szokott menni a Spotify egy kellemes hangerőn, de amikor következőre indítózok, akkor kellemetlenül hangosan indul a rádió.
Vagy megfordítva a telefonon is elég lenne, ha a Spotify hangosabb lenne.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
És miért jobb a ballonosabb gumi télre? 215/55 r17 vs 215/60 r16
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Szélsőségesebb esetben tiszta sor, de én pont azon gondolkodtam, hogy meg kellene csípni egy gyári "nyári" felnit és arra mehetne egy téli gumi, gumi magasságban elég kicsi az eltérés.
Meg pl akkor kaphatna Continental WinterContact TS850P-t, 16-osra csak TS830 van, ha jól tudom az már régi dizájn.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz IreN!CuS #42061 üzenetére
FB csoportban sokan a székesfehérvári Bartába viszik, nekem is kell majd tengnem ott egy kört a komfortmodul/menetrögzítők miatt, itt BP.-n elhajtottak mindenhonnan, de hogy releváns is legyek a Varróval sokaknak meggyűlt a baja, illetve a Váci úti Fort is a kerülendők között van.
Duná autó van voltam az ezresen, így konkrét szerviz tapasztalat nincs, de legalább át is néztek az autót rendesen, nem csak nyomtak egy pecsétet. Érdemes lehet innen onnan ajánlatot kérni, sok helyen feláraznak ezt-azt (pollen szűrő 3-szoros áron pl.)Let's begin, de gozaimasu!
-
-
_ak_
addikt
válasz batai15 #42248 üzenetére
Bár jól jönne akármennyi plusz hely a Vitarában, de én pl. a több biztonsági kütyü miatt is választottam azt. De igen, mögém a babahordozó sem OK, illetve a babakocsi váz szinte az egész csomit elfoglalja, így gyerekkel a nagybevásárlás is necces.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz noorbertt #42250 üzenetére
Bocsi kicsit későn, de:
Már GL+ szinten is széria az új DSBS rendszer az 1,4-es AllGrip Vitarához, vagyis a kettős érzékelővel ellátott vészfékasszisztens, mely a Bosch-tól érkezik. Erre húzható rá az, hogy már a Vitarában is a Nasa technológiája dolgozik, már ami a lézer detektort illeti. Ezt egészíti ki egy kamera alapú rendszer, a kettő együtt pedig 140 km/h-ig működő vészfék-asszisztenst eredményez. Ehhez tartozik még a holttér-figyelő, mely hátsó keresztirányú forgalomfigyelőként is működik, valamint a sávelhagyás-figyelmeztető és a 65-165 km/h között működő sávtartó. Ez tartalmaz egy éberségfigyelőt is, mely a sávban történő kóválygás miatt figyelmezteti a sofőrt, hogy pihenjen, a Pest megyei Stelvio hágón való csörtetés alatt ez többször jelzett, mint a sávtartó, így kérdéses a hatékonysága. Szintén alap az összkerekes GL+-hoz az új adaptív tempomat, mely automata váltó esetén megállás és elindulás funkcióval is rendelkezik.
forrás és ez GLX vagy GL+ Allgrip
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
A Vitara, ha nem tévedek pl 1.9 bar-nál jelez, ha comfort módban van ami 2.3 bar. Szerintem jó leszel.
Lehet utálni a TPMS-t, de a héten valószínűleg megmentette az egyik felnimet. Lassú defektem volt, szemre nem is volt feltűnő, hogy ereszt a gumi, út közben jelzett be, higy bizony a bal hátsó 1 bar alatt van. Sikerült valami szög félét összeszednünk.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz BigBlackDog #42886 üzenetére
Szombaton cseréltettem le a nyári szettet a Vitarán és nem kellett tanítani. Egyből működött.
(Suzuki Sumos lemezfelni és szenzorok)Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Mivel volt már, ezért azt linkelem: Melegítsük a motort télen vagy ne.
Én is csináltam ezt a furdulat visszaesésig melegítést, de ezekután nem hiszem, hogy van különösebb értelme. Főleg, hogy látom lassan kúsznak fel a tizedek a fogyasztásban.
Csak érdekességképp, 1.4t Allgrip AT Vitara átlaga a kompjúter szerint 8.1l stabilan, ebből egy vidéki kiruccanás is max egy tizedet javít. Budapest és rövid távok, szóval van élet 5.6l-es fogyasztás felett is (ahogy látom pályán ilyesmiket szoktak hozni manuál 2WD-vel)
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz Cathfaern #43609 üzenetére
FB csoportban is volt ötletelés erről, valaki szerint az ajtók nyitvatartási idejéből tippeli meg, hogy hátul ülnek-e és mennyien. Akármekkora hülyeségnek is tűnik én is tapasztaltam, hogy a csipogás és valós üléshasználat sokszor más utakon jár. Akár még igaz is lehet, azt hiszem tényleg nincs külön szenzor erre, mm alkatrész szinten.
De bevallom őszintén sosem próbáltam, hogy mi van, ha csak egyedül utazom és hátradobok egy táskát.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz spamstore #53239 üzenetére
Szia,
S10e és Note 10+ nálam megy, szintén Android 11-el, szintén 19-es Vitarával. Ami nálam be vált, hogy csak akkor dugom rá a telefont, amikor már szól a rádió.
Ami a kábelt illeti arra sokaknál érzékeny volt, de a gyárival mennie kell, illetve én a Blitzwolf piros kábeleivel szoktam használni.De hogy az iPhone-al is szarakszik az már furább, azzal nekem gyorsabban/stabilabban (nem kellett a rádióra várni) csatlakozott, de ott van van más probléma.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
Nem tudtok esetleg egy olcsó ülés huzatot 19-es Vitarára? Ülésvédő célt kellene, hogy belásson, semmi mást nem szolgálna.
Főleg tapasztalatból érdekelne, mert nem tudom, hogy az univerzális mennyire használható, gondolok itt a légzsákokra. Méretpontosnak reklámozott 50-60k-tól indul, de annyit nekem nem ér meg a dolog. Köszönöm!Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz dethroner #53771 üzenetére
És hogy örülne neki , de már csak a gyerek miatt is akartam egy újabb/biztonságosabb autót. Így jelenleg csak az én elvárásaim szabnak gátat a közös boldogságnak.
2ozzmexy
Köszi, ilyesmire voltam kíváncsi. Majd benézek egy Lidlbe, ha a Sumós nem játszik.dReFiX
Neked is köszönöm, ezt megtaláltam én is, de látod eszembe sem jutott, hogy rákerdezek.Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz AMD Power #53869 üzenetére
Az ablak zörgés milyen? A Vitarában jobb hátulról szokott jönni egy fura, de inkább cicergő (nem is tudom leírni, mihez hasonlítani a hangot), de inkább a csomagtartó felől hallom. Ez a zörgés gondolom inkább a lehúzható ablakoknál van jöhet elő nem?
Meg nagy örömömre nekem nyekereg a műszerfal nagy melegben.
Más. Sumonál nem lesz már az üléshuzat, így marad a Lidl, ha ott még kapható.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz 2ozzmexy #54123 üzenetére
Bárcsak ennyire egyszerű lenne. De a szerelem autót nehéz kiverni a fejedből, legalábbis amíg meg nem szivat nagyon. Nekem ez az első Tuareg, és persze, kis gyerekkel a megbízhatóság és a biztonság a legfontosabb, de így 2 év után is zavar, hogy minding mindenben a józan ész győz és nincs lehetőségem kiélni az érzelmi döntést. Mire meg tudnám venni hobby autónak, addigra meg már az utcára sem lehet kimenni ilyen ős dízellel.
Let's begin, de gozaimasu!
-
_ak_
addikt
válasz tboy93 #54185 üzenetére
Egy két evéssel használjuk, én minden alkalommal megfogadom, hogy a következő autó nagyobb lesz.
193 centimmel elől jól elférek, de mögém már nem fért be a gyerekülés (Römer dual fix, ha nem csal az emlékezetem)., anyós oldalról is csak egy lehhelletnyit lehet hátrébb tolni a széket.
3-asban utazni így nem rossz, de az esetek többségében, ha vendégség vagy bevásárlás a cél, akkor kalaptartó és az álpadló(?) is kimegy a csomiból.
Amíg vittük a babakocsit, addig a vásárolt cuccok vagy mögém vagy a babakocsira kerültek.Mások nem tudom, hogy hogy oldják ezt meg.
Let's begin, de gozaimasu!
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Alkoholista nevelde
- Formula-1
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Milyen TV-t vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Környezetvédelem
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab