Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
2017.májusi. Nem zörög nem csörög.
Ma megvolt az egy éves garanciális szerviz. Én vittem mindent ott álltam a Móka Miki mellett amíg csinálta ( jól eldiskuráltunk ) és így került összesen 27 000 forintba.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
pomo-sapiens
csendes tag
2018.03. hó 3000km
Én a műszerfal betéteket cseréltettem autó színűre,azok melegben "recsegnek",vagy nyikorognak.A vezetőajtó fölött a kárpitban valami zörög.Más fórumokon többen panaszkodtak,hogy műszerfal alatt van zörgés,kábelek nincsenek rendesen összefogva/rögzítve.A jobb oldali biztonsági öv csatja hozzáérve a "B" oszlophoz és a kalaptartó sokaknak zörög.(Bár az utóbbi 2 nem műszerfal) -
bod101
aktív tag
Szia,
2016.03. havi 36.000 km-rel nem zörög semmi (legalábbis eddig). Inkább a műanyag minősége ami gyenge hamar karcolódik szerintem (meg a zongoralakkos förtelem).
Szerintem nem rossz kocsi csak néhol gyenge az anyaghasználat (a motor szerintem nagyon jó).Teszteltem a végsebességet óra szerint 190 km/h volt ( és nem zörgött semmi csak az asszony )
[ Szerkesztve ]
1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
KubanitoS
veterán
Egy ballonosabb gumi szerintem nem csak télre jó választás. Az új S-Cross autóm az előző autóm téli felnijeit örökölte, amely 16"-os volt. Erre meg ballonosabb gumi kellett a gyári méretezés miatt. A kocsit sokkal kényelmesebb volt vezetni, nem ütött, jobban elnyelte a bukkanókat, kátyúkat. Szóval szerintem ez egy jó dolog.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Tigerclaw
nagyúr
Talán az út minősége dönti el a dolgot, nem az évszak. A ballonosabb gumi jobb ha rosszabb, kátyús, gödrös az út. Levesz nem kevés terhet a futómű többi alkatrészéről, ami pénzben is mérhető, illetve kényelmesebb az utazás.
A nagyobb felni, alacsonyabb gumi meg főként szebb, divatosabb, illetve talán stabilabb ha sokat kanyarodsz nagyobb sebességgel. Ezekért a gumikért valószínüleg többet is kérnek a boltban, pont azért mert divatos.
Az acélfelni jóval olcsóbb, rugalmasabb, kevésbbé sérülékeny, a könnyűfém felni meg merevebb...és mondhatnám, hogy könnyebb is, de nem feltétlenűl. A könnyűfém felni anyaga nem olyan erős mint az acél, így bonyolultabb szerkezettel és több anyag pótolják ezt a gyenge pontját. Gyakran ezért nem könnyebb kint a hasonló méretű acél felni. A téli sózást is máshogy viseli a két anyag. Jellemzően nyáron acélt használnak.
Én is azon gondolkodok, hogy a második szett felni acél legyen, vagy alu, illetve ha alu, akkor 15 vagy 16 inches.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
IreN!CuS
őstag
Inkább itt írok hátha valaki másnak is releváns lesz - tavalyi "szenvedésem" téligumi témában:
Gumi: Kléber Krisalp HP3 halálra dicsérték az itteni gumis topicban illetve az ADAC-nál is. Én sem bántam meg jól tapadt nem volt vele semmi gond.
Sumo Suzuki is megbízható volt - ha esetleg mellettük döntesz időben érdeklődj a felnik és a TPMS szelep iránt már okt - nov körül viszik és nehéz megrendelni.Ha jól emlékszem olyan 225 körül álltam meg de abba már benne volt az átrakás is.
blakey: köszi, ha rájuk gondoltál akkor oda többet nem viszem. Első szerviz ott történt és a legfontosabb dolog volt, hogy kicseréljék a rendszer tartót Duna Suzuki-ra - de azért a nettó 40 perces szervizért felszámoltál a 90 percet és a 4 liter olajat is amikor 3.3 kell bele
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Tigerclaw
nagyúr
Ahogy utánna néztem, ezen a képen nem is a Matto, hanem az Amaro felni van.
Amaro Nero: [link]
Matto Nero: [link]Illetve az oldalon olyan felnik is szerepelnek mondjuk 15 inches méretben, ami a gyártó szerint csak 16-ostól van. Gumiból azért a nonamek közül nem választanék. Nálam a Hankook W452 lenne a befutó. Dícsérik, jól szerepel tesztekben és de nem a nevét kell megfizetned.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
IreN!CuS
őstag
Én egyáltalán nem ismerem, sosem voltam otthon a felni témában - de nincs szebb mint a sima acélfelni . A Michelin gumival nem lősz mellé, az Alpin 5 jól szerepelt a 2018-as teszteken ebben a méretben Alpin 6rol gondolom majd okt. közepén lesz teszt.
blakey: jogos, összekevertem. Ennek függvényében akkor felhívom őket, köszi a tippet
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
hcs57
őstag
Elindult, de aztán csipogott az autó és a kulcs kék helyett piros volt. Csak a kulcsot kivéve és bedugva tudtam haza jönni vele. Elem csere megoldaná? A távirányító rész működik, a központi zárat nyitja.
Az igaz, hogy előtte lemerült az elem, amit kicseréltem.
[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Cathfaern
nagyúr
Hogy írjak hozzá egy kis gyakorlati tapasztalatot is (GL+ Allgrip, manuális váltó, 5500 kmel):
- Vészfék-asszisztens: szerencsére még nem kellett kipróbálnom.
- Holttér figyelő: Nagyon praktikus dolog és megbízhatóan működik (nem jelez feleslegesen, de nem is marad el jelzés amikor kéne)
- Hátsó keresztirányű forgalomfigyelő: ez csak akkor van, ha van tolató radar is, ami nem GL+ felszereltség, hanem GLX (de kérhető opcionálisan, nekem is így van). Borzasztóan hasznos, nagymértékben megkönnyíti a tolatva kiállást, főleg ha valami furgon mellől kell kiállni
- Sávelhagyás figyelmeztető: annyira nem érzem hasznosnak, illetve szerintem kicsit túl érzékeny. Magyar utakon rendben van, de osztrák szűk hegyi utakon feleslegesen bejelezget.
- Sávtartó: ez egy vicc, semmit se ér. Ha nem "fogod a kormányt", akkor kikapcsol, ez önmagában nem lenne gond, de nem azt érzékeli, hogy ténylegesen fogod-e a kormányt, hanem hogy mozgatod-e. Na most ha már ígyis úgyis mozgatom, akkor minek a sávtartó... Igazából ez inkább csak egy sávelhagyás figyelmeztető extra, mert ha nagyon ki akarsz menni a sávból akkor visszakormányozza a kocsit. De nem működik úgy, hogy csak rajta tartja az ember a kezét a kormányon, és hagyja hogy az autó tekergesse. Egyszer kipróbáltam, azóta se kapcsoltam be.
- Adaptív tempomat: ez egy zseniális találmány Aki rendszeresen jár városon kívül és főleg autópályán, annak nagyon javaslom. Egyszer-kétszer előfordult, hogy még azt érzékelte, hogy van előttem autó, pedig az már lehúzódott, de olyan nem volt még, hogy ne érzékelte volna az előttem haladót. Automata váltóval városban is sokat használnál valószínűleg, de manuálissal kicsit furának érzem, hogy ő ad gázt meg fékez én meg váltogatok (bár teljesen jól működik ez a felállás is). Ez előtt sima tempomatos autót vezettem, de ég és föld a kettő. Sima tempomatot csak elvétve használtam, ezt folyamatosan.
- Ami kimaradt a lentiből: frontális ütközés figyelő. Tulajdonképpen élesben (szerencsére) nem próbáltam ki, de körforgalmakat nagyon nem szereti, rendszeresen bejelez ott Illetve néha autók hátuljára is bejelez. Szóval nem rossz, de szerintem kicsit túl érzékeny. -
őstag
Nekem valószínűleg a hátsóm mentette meg (+ 2 gyerek..) a nyáron a TPMS. Gödöllői dombon szedtem be egy szép nagy éles vasat a bal hátsóba és szép gyorsan eresztett, alig tudtam Gödöllői Tescóhoz behajtani. Ha buta a TPMS lehet hogy megpróbálok a pesti auchan parkolóig bejutni (de ahogy kiszálltam hallottam ahogy sziszeg a gumi, nem jutottam volna el odáig, így viszont szépen jelezte ahogy esik a nyomás).
-
Cathfaern
nagyúr
Keresgéltem most kicsit, egy fórumon azt írják, hogy ha egyszer valaki bedug egy biztonsági öv csatlakozót a középső lyukába, akkor már be fog jelezni. Ez nálunk reálisan hangzik, mivel ritkán ülnek nálunk hátul, mindig keresgetik hogy hova kell dugni, és esélyesen a rosszba fogják Majd lehet egyszer elkísérletezek vele, hogy tényleg ezen múlik-e...
Nálunk rendszeresen van hátul táska, arra sose jelzett be (normális méretű táska, szóval nem 10+ kiló).[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Energiatakarékosság ki van kapcsolva, de a kijelzővel kapcsolatban érdekes dolgot vetettél fel. Valóban ki volt lőve a teló kijelzője, lehet azért nem navigál a waze? De ha kellene az ébren lévő teló kijelző az egy nagy marhaság lenne, minek kéne két aktív kijelző? Másrészt akkor vehetnék egy telefontartót, abba bele a teló és navigálna az, nem kellene pluszba a fejre kirakni, ha a telót akarnám nyúzni vele. Pluszban meg ott a google maps, ami kinyomott teló kijelzővel is működött hosszan, gond nélkül.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
Lidl-ben kapható, olyan 10 rongy körül mozog, zipzáros a hátsó, első kettőnél ott az AIRBAG felirat, tehát olyan a varrása stb. Sima egyszerű fekete fehér cérnával varva, nem csúszik el, nem hasad szét, olcsó és működik.
Sajnos nem találok most róla képet, csak ennyivel tudlak közelebb vinni: [link] Ilyesmi, de nem pont ilyen, hanem tök fekete az egész és csak a cérna fehér, nézd meg azt ajánlom, mert a GL+ kárpitjára hajaz nagyon, csak annál műszálasabb érzetre, de kinézetre nem tré. 20fokos gyors mosás megújítja, ha valami meg annyira kiömlik, akkor hidd el nekem, a lemezig áztat mindent, hacsak nem teszel a két kárpit közé műanyaglepedőt, de az már nagyon alja...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dReFiX
senior tag
-
Gyöször
senior tag
+1 lidis üléshuzatnak, nekem piros autóhoz volt színben szinte pont passzoló csak amikor én vettem a huzatot még erőltették a raccsing feliratot rajta, azóta már elhagyták. Jól ráfeszül, frankón áll rajta, és nem engedek semmi kajálást benne így se de ha vészhelyzet van bárki megehet egy kakaós csigát ha kitakarítja :-)))
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
2ozzmexy
aktív tag
-
2ozzmexy
aktív tag
Egyáltalán nem macera, némi józan logikát igényel és egy kis kézügyességet, mivel a hátsó biztonságiövcsatoknak a kivágása nincs megcsinálva. Lehetne normálisabban is feltenni, de nem óhajtottam szétboritani az utasteret ezért. Az első üléseknél figyelni kell melyik oldalon van az "Airbag" felirat és okoz némi fejtörést a magasságállító karja, de ezeken kívül gyerekjáték. Ezt ketten alkottuk úgy 30-40perc alatt, ebben benne volt a kivágás és a varrás is, meg az is hogy kibontottuk. Mindezt szakadó esőben, szóval csak az utastérben működhettünk... És a fejtámla helye sincs kivágva. De a Tesco, Auchan, Homista, Aldi, kínai bolt, barkács áruházak, stb. terméke is ugyanilyen, ami 30ezer alatt van az mind ilyen. Biztosan fel lehet tenni szebben, de nekünk védő funkciót lát el és jobban mutat mint néhány pléd az ülésekre hajigálva. Ha megnézed a képet amit a jobb1ről csináltam ott látszik milyen szinten volt koszos, elhiszed hogy 5 hete volt takarítva!? Na ezért vettem ezt, ha nagyon szét eszi az UV vagy feladja a Pampers, akkor nem a gyári kárpitot kell drágán takarítatni a kozmetikában, csak betaposom az Indeshitbe, ha ez sem segít akkor kuka és veszem a kövit.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
A képeken szereplő piros-fekete dobozra felhivom a figyelmedet, ülésben kajáló gyerkőchöz ajánlom. Nekem van a kocsiban egy szorofejes flakon (talán az egyik képen látszik is) benne egy házi APC-vel (Koch Chemie Green Star + ioncserélt víz), mikroszálas és körömkefe, foltokra frankó, rágóra valami aerosol ami hűt, megdermed és kijön. Ha ilyenre használod akkor javaslom legalább szappanos vizet tarts magánál és néhány rongyot. Ami viszont a legfontosabb hogy dobj be gumiszőnyeget, minél nagyobb annál jobb, mert bízva abban hogy a kormány még a gravitáció irányán nem változtatott minden ami leesik az a padlón végzi, a gyári szőnyeget pedig takarítani egy borzalom...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
nagyúr
"193 centimmel elől jól elférek"
Én csak 181cm vagyok, mögöttem azért több hely lenne. Illetve feleségem ~160cm 45kg, kesztyűtartóban is elférne kb
Viszont pakolni azt tud. Kalaptartót kiveszem én, az nem gond, de jó lenne kényelmesebben elférni mint a mostani accord sedanban. Annak a nyílása nagyon kicsi, rosszul pakolható.
Még egy kérdés: isofix ugye van? Mennyire könnyen hozzáférhető? Az accordéban úgy el van dugva, hogy mire bekötöm a 2 ülést a hajam kihullik...
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nekem jól jön, hogy dolgoztam költöztető cégnél, meg kb 25 év lego. Én két gyerekkel, feleséggel, babakocsival 1 hétre simán elmentem Horvátországba vitarával, tetőcsomagtartó nélkül és még a kalaptartó síkjàt sem léptem át. A lényeg, hogy felesleges dolgokat nem kell vinni. Utastérbe lábhoz csak puha ruhákkal téli sporttáska megy, semmi, ami projektil lehet baleset során! Azóta már 3 poronty van, 6-4-2, és egy touran a családi autónk, de ott sem tetőboxozom, most is simán elfértünk 1 hetes úton. Vettünk egy GB pockit+ (good baby) kompakt babakocsit a nagyobb concord Neo mellé utazósnak, na az kb a kesztyűtartóban elfér.
[ Szerkesztve ]
My name is Bond, James... Dean.