Új hozzászólás Aktív témák
-
csubuka
őstag
Sziasztok!
Egy 1.4-es Boosterjet 2018-as Suzuki SX4 S-Crossról (négykerekes az adott példány) szeretnék kérdezni itt a tapasztalt topiklakóktól.
Azt értem, hogy ez közvetlen befecskendezéses, turbós, benzines motoros autó változó szelepvezérléssel. Nem a legegyszerűbb konstrukció, de talán Suzuki-ként megbízható, nem? Kis kokszolódás gondolom azért, mint közvetlen befecskendezéses jelentkezhet gondolom...
Ebben még nincs részecskeszűrő, ha jól olvastam itt a topikban... Kettőstömegű sincs benne vagy ilyen bonyolítások nem?
Tehát általában ez egy problémamentes konstrukció? Van valami amire nagyon kell figyeni ilyen autóknál?
Köszönöm segítségeteket előre is
-
csubuka
őstag
válasz Chereiose #49080 üzenetére
Köszönöm szépen a választ!
Akkor ha egy ilyen kocsi megindul a lejtőn, akkor azért lehet rá locsolni a pénzt. Ámde 150k km-el még talán van benne élet nemde, hogyha rendesen szervizelték? Szelték vele az országot, azért került bele ennyi kb ilyen fiatalon. Az mondjuk a pályázások miatt talán jó dolog.
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
őstag
válasz Chereiose #49084 üzenetére
Köszönöm szépen, minenképpen szaki is be lesz vonva a vételbe
Csak azért az ilyen turbó-kéttőmegű-közvetlen befecskendezéstől kicsit ódzkodom Mondjuk nagyot lép gondolom ahhoz képest amit az ember egy ilyesmi kocsitól várna.
3 év alatt került bele a 150k km. Mondjuk ez geyértelműen pályázásról tanúskodik, ami talán a turbónak is jó hír talán (ha visszahűtötték rendesen) meg a kokszosodás részéről is jó hír. Túl sok indítás araszolás sem lehetett, így a kéttőmegű is talán megúszta ezt.
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
őstag
válasz Chereiose #49087 üzenetére
Köszönöm szépen válaszod!
#49090 SirKero: Köszönöm az információt neked is! Ha jól olvasom, akkor típushibának leginkább az ajtóbeázást meg az üveg ajtákeretben való csörgését írták a tulajok itt a fórumban kb. nem? Egyeseknek a rendszámtartóval meg a kalaptartóval is meggyűlt a bajuk a fórumban legalábbis No de ezek apróságnak tűnnek a beázást leszámítva, az necces...
-
csubuka
őstag
-
-
csubuka
őstag
Sziasztok!
Egy apróságban kérném a segítségeteket, hátha már találkoztatok ilyennel. Egy S-Crossban időnként random halk csippanás, sípolás hallatszódik párszor random sávváltáskor stb. Ez a meghülyült parkolássegítő vagy a fékezési asszisztens (valami hasonló van benne) lehet nem? Az a vicces, hogy a kijelzőn nem ír hibát...
-
csubuka
őstag
Köszönöm a választ! Olyan nincsen szerintem a kocsiban...
-ak-: Köszönöm a választ Neked is. Olyanról sem tudok
roti86: Köszi, az élesebb hang, ez olyan lagymatag ahogy zsolt19900 írta.
zsolt1990: Köszönöm szépen! Ezekre ránézek ez lehetséges, mondjuk időnként bolondozik lassú sebességnél, de pályán is... Megnézegetem. A "túlgurulást" hogy érted?
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
őstag
válasz zsolt19900 #53958 üzenetére
Köszi, ellenőrzöm :-)
Más: Az javítható, hogy az "infotainment" rendszer touchscreenje ha android autot használ az ember nem tud két ujjat érzékelni? Így pl kizoomolni nem lehet :D
Illetve aux jack az nincs csak usb nem?
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
őstag
válasz Memmaao #53962 üzenetére
Köszönöm a rippet neked is! Nincs gyári navi benne, csak az Android Autos Wazet használjuk. Nincsenek benne csippantásra állítva Védák...
Látszólag se sebesség limit se tempomat nincs beállítva. Ahogy nézem a párhuzamos közlekedés hülyíti meg, mert pályán meg városban szokta a pittyogást, most sima főutakon nem csinálta sosem.
-
csubuka
őstag
Sziasztok!
Azt jól gondolom, hogyha megy az Android Auto (gyári Bosch infotainment rendszerrel) akkor a telóról nem tudok zenét is lejátszani egyazon időben? Aux jack az ezen nincs, szóval másik telőt sem nagyon tudok behozni a képbe. Elég first world problem mondjuk
-
csubuka
őstag
válasz Gyöször #54060 üzenetére
Ahha, okés, köszönöm szépen!
Én azt néztem, hogy a gyári infotainment multimedia menüjét nem tudtam munkára bírni, és már valami sd kártyás gányolásra gondoltam, hogy hátha úgy tudom intézni.. :D
Szuper, akkor megnézem az ajánlott appokkal.
*Így valóban okés az aux hiánya a gyári infotainmentnél (mondjuk minek van a menüjében ha nincs ilyen csatlakozó a kocsiban?), mondjuk a Kia Stonicban van USB az AA hoz meg sima aux jack is...
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
őstag
Sziasztok!
Egy 10 éves 1.2-es Swift mennyire vehető szerintetek 200-250k km-el? Az nagyon necces ennek a motornak már?
-
csubuka
őstag
válasz szabonagyur #62915 üzenetére
Óha, az igen komoly. Jó hír, lehet ránézek egy pár ilyenre akkor Eddig i20-at, meg Jazz-t néztem, de nem árthat akkor erre is ránézni.
-
csubuka
őstag
válasz ncc1701 #62919 üzenetére
Köszönöm szépen!
Jó tudni, hogy akkor specifikus extra nyavajája nincsen szerencsére...*Amúgy ha olajat csipegetne az autó, de csak picit akkor van az a szint, hogy a katalizátor legyűri a problémát és vizuálisan nem is tudom észlelni nem a kipufpogófüstből? Max abból, hogy idő előtt leöli a katalizátorokat az autó... meg töltögetni kell az olajat bele cserközökben is. De ezt egyszeri megtekintéskor lehet nem tudom kiszúrni...
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
őstag
válasz ncc1701 #62932 üzenetére
Köszönöm szépen a választ!
Akkor arra marad az, hogy van-e doksi mondjuk a 10-ezres évenkénti olajcserékről, mert ha nincs akkor ez a rizikó adott...
Gondolom a gyertya kicsavarás-dugattyú teteje megnézés is csak a brutál állapotnál ad értékelhető infót, de akkor már engine-check lesz a lambda szonda meg a katalizátor miatt...
Na meg hogymondjam, a használtautó kereskedők szívrohamot kapnának tőlem, ha gyertyakulccsal megyek Így is ott magyaráznak, hogy "nysynet-nysynet" ami a frissen műszakiztatottságot jelenti, amikor nagyon nézegetek... A műszaki itt sem jelent sokkal többet mint otthon sajna. Persze a full rozsdahalmokat kiszórják, de attól még lehet anyagi csőd az az autó simán.
-
csubuka
őstag
Sziasztok!
Korábban írtam a kb 10-éves, 1.2-es szívó Suzuki Switfekkel kapcsolatban. Ami furcsa, hogy egy másik 1.2-es szívó sem 94 lovas, inkább 10 lóval gyengébbek, pl i20 meg hasonlók... ennyire jólössze tudták hozni a motort akkor vagy ez inkább csak elméleti ez a 94 ló?
-
csubuka
őstag
válasz mefistofeles #63483 üzenetére
Köszönöm, néztem én is, hogy ez aztán fejlődés
-
csubuka
őstag
Sziasztok!
Egy apró kérdést szeretnék feltenni. Ha egy S-cross esetében nem elsőre nyitva a távirányító az ajtót, az a gombelem merülésének szimptómája nem?
-
csubuka
őstag
válasz Qtya123 #67029 üzenetére
Köszi a választ!
Nem nagyon ír a műszerfal semmit. Ez a kulcsmentes verzióm de akkor ahogy olvasom ez nem jelent sokat még.
Mindig többször kell nyomni igen.
Brogyi:
Több helyszínen is ezt csinálja utcán több kocsi között. De korábban okés volt.
Megy majd az elemcsere akkor...
De a kilimcs gomjával jól megy. Az a legtutibb
Vicc az, hogy a piros led a "kulcson" felvillan kétszer a sikertelen nyomásokra is.
-
csubuka
őstag
válasz Brogyi #67043 üzenetére
Köszönöm szépen a részleteket!
Hmm, az akksi elég régi már amúgy, így direkt ránézve, mintha egy kicsit a sav már jönne belőle a sarunál. Mondjuk egyéb gondot n észleltünk vele, mivel a start stopot kinyomjuk mindig.
Szóval egy új akksi mindenképp játszik, utána a helyzet csak megjavul.
-
csubuka
őstag
Sziasztok!
Még egy apróságban akartam volna a topik közönségét kérdezni. Alapvetően ha csak nógatásra lehetett az S-crossban felpattintani a kallantyújával a motorháztetőt az bowden megnyúlás miatt lehetett?
Addig gyepáltam a kallantyút, hogy kicsit csálén is áll már az utastérben a huzigató. De egy ember nyomogatt a géptetőt. Én meg az utastéri kallantyút és sikerült kinyitni végül...
-
csubuka
őstag
Sziasztok!
Amúgy az kicsit gond, ha az utóbbi időben meg lett feledkezve a manuális váltóolaj cserétől egy 1.4 SX4 Scrossban? Ez a nem hibrides megoldás még. 130 ezerig márkaszervízbe volt hordva, ott gondolom amikor kellett remélhetőleg cserélték. Kicsit random, hogy Marokkó meg Oroszország van a szervízperiódusoknál a könyvében, de gondolom az az ami ránk is vonatkozik.
Azért ezt is kell, lehet, hogy a kicsit nehezebben bevevős egyes-kettes ennek is betudható. Bár van benne 190k km...
-
csubuka
őstag
válasz Kolondrum #67069 üzenetére
Mondjuk volt a családban búgós autó már, nyelestengely csapágy bajjal. Elment simán 100k km-ert úgy, aztán máshoz került, de tuti ment még tóbbet.
No nem baj, megnézegetem a papírjait, hogy volt-e korábban csere már valamikor tuti volt, csak fene tudja milyen rég.
[ Szerkesztve ]
-
csubuka
őstag
Még egy apróság, ha még bombázhatom a topikot egy kérdésselm
Alapvetően az Allgrip/4WD Scross AUTO üzemmódban is tök jól elvan vizes meg havas felületeken nem? Automatán beavatkozik és ahogy érzi úgy piszkálja az első hátsó kerekek közötti nyomatékosztást nemde? Tehát pl brutál esőben nem kell snowt kapcsolni, meglépi magától amit kell AUTOban is nem?
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Gitáros topic
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- További aktív témák...