Új hozzászólás Aktív témák
-
eami
addikt
ennek egy része megszokás kérdése is szerintem... 10+ éves autóknál kicsit lomhább is klíma mellett, aztán városban nem kapcsolják be.
nálam szinte sosincs lehúzva az ablak, menjen a klíma, többet árt (az autónak) ha nem megy, azt a pár deci extra fogyasztást meg letojom.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #47449 üzenetére
Ha felszereltségben is több (főleg biztonsági extrákban) akkor abszolúte... 4WD-t meg az Automataváltót engedd el, de a többi adja.
Neked is ugyanazt tudom mondani, mint korábban simonjoe-nak, működő klíma (ha lehet automata), 4 lufi, ABS+EBD+ESP, 4 vellanyablak, ez alatt nem érdemes használtautót venni 2020-ban. Ha jobban belegondolsz ezeket a full extrás F Astra is tudta... (Az EBD és az ESP kivétel)@ncc1701: Azért ne keverjük a szezont a fa***mmal, Mezőkövesden például lehet élni klíma nélkül, ott a 20perces dugó is olyan ritka mint a leánykollégiumban a figymacsattogás, de ettől még kényelmi szempontból jobb... Azért amikor az M0-n egy vezetésre genetikailag alkalmatlan szőröstalpú román felborul és ezért 500ember áll 1,5 órát, akkor a klíma must have, ebben igazad van. Ezért sem mindegy ki merre járkál, pjen-nek is igaza van abban hogyha kicsi távokat mész (mint Te), akkor mire lehül az utastér addigra ott vagy és csak a benzint pazaroltad. A hőérzetünk is más, vannak akik fázósak és 28fokban sem klímáznak, van aki (mint Te és én) 25 fok felett elkezd izzadni és (ugyan még extraként nem létezik, de a vízágy után szabadon) vízülésben érkezünk a célhoz... eléggé ciki amikor üzleti megbeszelésére mész és azzal kezded hogy ledobod a vizes pólód és felveszel egy száraz inget...
@Dvix: Mégis "porolót" vettél, nem? Amúgy egy racionális választás a faceliftes SX4, no nem az AT meg a 4WD, de kéziváltó+2 kerék hajtással, abszolúte korrekt, egészen gazdagon felszerelt. (2 guriga kicsit erős érte, de ugyanennyiért kapsz Auris-t is középfelszereltséggel alapmotorral)
@pjen: Valószínűleg azért, mert b@**nak töltetni a klímát, vagy mert kompresszort is cserélni kellene ami már zsebbe nyúlós vagy a legextrémebb magyarázat (máig nem értem, lehet nem is akarom): "többet eszik vele városban..." Mellesleg nem akkor kell a klíma amikor mozgásban van az acél, hanem amikor 30 alatt csorogsz, vagy amikor 50 fölé nem igazán gyorsulsz és minden villamosmegállóhoz 3 lámpa tartozik... és az 50 fokra felmelegedett utastér kiszellőztetéséhez kellene 3 cunami... nah akkor fújhatod a leengedett ablakot.
@eami: Nem lomhább ha karban van tartva és fel van töltve/ki van cserélve a kompresszor... sokan csak oáig jutnak vele hogy "valahol elengedte a gázt", tehát sóherek rákölteni 50-60ezret hogy kijavítsa egy szakműhely és újra feltöltse... nepperek jelmondata: "csak rá kell tölteni" (ezen mindig akkorát szoktam röhögni h nem értik miért fetrengek még fél órát utána a földön röhögőgörcsben... )
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
raschi78
újonc
Sziasztok!
Most vásárolt autómban 1850-es verzió van az SLDA egységen. Ezt frissíthetem a 1880-ra, vagy verziónként kel frissíteni? Honnan tudom letölteni a működő frissítéseket!Előre is köszönöm a segítséget!
-
válasz raschi78 #47460 üzenetére
SX-4 Scrosshoz én innen blakey MEGA linkjét használtam: link
Erősen javasolt az SD kártyás frissítés, kicsit visszább olvashatod, hogy megszivatott engem a pendrive.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Chereiose
addikt
Swift 2005, menet közben felvillan néha az ajtó nyitva jel meg a biztonsági öv jel, ez kontakt hiba lesz?
-
Tigerclaw
nagyúr
Annak a szelvedoje sokkal meredekebb, kisebb volt. A mai autok meg olyanok mintha direkt uveghaznak terveztek volna. Emellett volt elefantfule... es vegul azt sem tudtuk mi az a klima, szoval nem is hianyoltuk.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
tomi5244
őstag
Üdv!
46 ezredik kilóméterébe lépet a 2017-es swiftem. (K12B) Gari lejárt, úgy gondoltam, hogy lecseréljük otthon az olajat. Eneos 0W20-ra gondoltam. Gyakran járok rövid távokon, sőt, gyakorlatilag csak rövid távok vannak hideg blokkal.
Váltó olajat is kell cserélni? Mert, akkor viszont szervíz
Köszi!
T[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
SX4-ben a féktárcsa+betét kombót kell cserélnem, nyikorgás ellen a Textar még mindig jó márka? Gusztávban vajon lehet így kérni, berendelik, vagy csak gyárit tesznek be a szervizesek?
-
Nirvatti
tag
Sziasztok,
Inkább itt kérdezem, mert a dashcamnél specifikusabb az autó, amibe tenném az eszközt.
Suzuki SX4 S-Cross-ba szeretném felszerelni a szélvédőre.Szóval aki tett már be fedélzeti kamerát, annak a kábeleit elég csak "tömködni" a felső kárpitba és az A-oszlophoz?
A kesztyűtartónál hogyan kell rögzíteni? -
addikt
Sziasztok!
Vitarába szerel(tetet)t már valaki Android fejegységet? Ha igen, létezik már olyan, amivel működik a tolatókamera is, meg persze az összes kormányon levő gomb? Avagy hogyan érdemes ezt megoldani?
Mert még régebben érdeklődtem szervizeknél, és azt mondták, hogy cserélni kell a tolatókamerát is.
Előre is köszi!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
beef
őstag
válasz Dark Archon #47474 üzenetére
Nekem érkezik Ignisbe (remélhetőleg), gondolom a kereten kívül minden más azonos a Vitarával. Majd jelentkezem, hogy kamerával mi van, de szerintem a gyári kamera is sima analóg képet tol, ott meg olyan nagy illesztési problémák nem lehetnek.
A kormánygombok elvileg taníthatóak az új fejegységben, de majd ez is kiderül -
modern
aktív tag
Sziasztok. Nem tudom hogy temaba vag-e de Suzuki. Pontosabban swift ii (993cm3, automata valto, 1995 evj).
Futarkent dolgozok vele Pesten, epp jottem el egy cimrol kanyarodtam majd a kanyar kozepen lefulladt. Elotte is szarakodott mar a benzinpumpa. Ujrainditani nem tudtuk, hazaszallitottuk. Csereltem rajta eddig:
Benzinpumpa, benzinszuro, uj akksi, akksisaru, relè.
Uzemanyag van benne, biztositekok jok. Trafo jo, gyertyak is viszont szerintem nem kap aramot mert szikra nincs. Mit kene meg cserelni hogy legyen? Van ra esely, hogy ez meg valaha beindul? Mert mar teljesen elkeseredtem.
Koszi a valaszokat elore is.Mobilon hamarabb elérsz: 30/563-1783
-
addikt
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Nirvatti #47473 üzenetére
Szélvédő feketti kárpit alá betömködhető
Ha kell a szemüvegtartó alatti csavart kiszedve, sz egész felső konzol kipattintható
'A' oszkop burkolata kipattintható, alá betakható
Az ajtóknál a belső műanyag és az ajtókeret találkozásánál lévő gumi alá betömkődhető
Ha kell, a küszöböknél kévő műanyag kipattintható, alattuk sok-sok kábel megy, elfér még jó néhányA kipattintásokhoz célszerszám ajánlott (filléres cucc az Aliról) és nem csavarhúzó
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Nirvatti #47473 üzenetére
Szia! Dual kamera? Ha gondolod keresd vissza a korábbi hozzászólásomat a témában, igaz én Vitaraba szereltem, de akkor be linkeltem egy videót amin elmagyarazza a készítője, hol kell elvezetni.
Mindenképpen olyan helyre rakd ahonnan a fentről belogatott lámpák is látszódnak és az út jobb oldalán a táblák, még akkoris ha a legbelsoben mész egy 3 sávos úton, de ugyanezen úton haladva a legkulsobol is látszik a legbelső bal széle.
Az ujjaiddal a tetokarpit alá be tudod nyomni a kábelt, utána az A oszlop borítása alá. A jobb első ajtót kinyitva megfigyelheted hogy a műszerfal muanyagja a keder alá benyulik, az alá be tudod vezetni, a kesztyűtarto alatt simán vegigfuzod majd a kozepkonzol mögé begyujtod a fölösleges kábelt, innentől menni fog szerintem."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz Dark Archon #47474 üzenetére
Elvileg [erre] a csomagra lenne szükséged, ha minden gombot, kamerát stb úgy akarsz használni mintha gyári lenne, és ezzel illeszkedik tökéletesen a műszerfal síkjába.
Nem olcsó, több mint 30 rugó. Nekem is ez kellett volna hogy berakjam a már meglévő androidos fejet, de inkább lemondtam róla, ennyit nem ért meg nekem.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz modern #47476 üzenetére
Hacsak ez nem tipushiba, szerintem itt nem talalsz tavgyogyitot ehhez. Keress egy autovillamossagi szerelot.
Meg nem mondom, hogy az a Swift mar motorelektronikas vezerlesu, vagy meg mechanikus gyujtaseloszto van benne. Elosztosra tippelek.
A gyertyakhoz a kabel egy hengeres "bakelit" dobozbol jon, ami a magan a motoron talalhato? A kozepebe megy a trafo nagyfesz kabele es korben 120 fokban eltolva a 3 gyertyakabel.
Ha igen, esetleg ott is meg lehet nezni a kabelek veget, nincs-e kihuzodva valamelyik kabel, nem korrodalt-e az erintkezo a kabel vegen vagy nem torott, repedt-e az elosztofedel. Egyszerre csak egy kabel huzz le, es ha jo, tedd is vissza ugyanoda, mert a sorrend fontos. Az elosztofedel leszedeset nem javaslom, ha nem ez a szakmad.
Mondhatnam azt is, hogy talan fontos, hogy egy kanyarban allt le, de lehet veletlen is. Keress egy szerelot, az a legbiztosabb.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dethroner
veterán
válasz Dark Archon #47484 üzenetére
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Nirvatti #47483 üzenetére
Szívesen, ha elakadsz akkor fotozd le mi a bibi és igyekszünk segíteni.
@AMD Power: Igen, tudom h abból már csak azok mennek, a többit elnyelte a bontó gazdasági total kár vagy hasonló végösszegű szerviz ajánlat miatt...
De ezek 2020ban már legyenek alapok, főleg hogy sokkal öregebb autókban is meg találhatóak ezek az extrák...@modern: az eloszto a vezermutengely végéhez van csavarozva, a leszedeset nem ajánlom ezért sem... De a piaci ertekeben merek rá fogadni hogy szarrá van égve a rotor karja és az dobta be a kulcsot... Az alsó fedél dettó, szerencsére olcsón javítható, csak kell hozzá némi szakértelem... Jah és ha már hozzanyultok akkor gyertyakabeleket is cseréld. Apropó, gyertya ugye új?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
addikt
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok 2012-rs Splashhez keresek pedálgumit legfőképp kuplung ami elkopva leszakadt de az se baj ha mind három egyben van mert a Bárdinál nincs. Köszönöm ha tud valaki valami beszerzési lehetőséget.
-
dethroner
veterán
Közeli márkaszervizben dolgozik egy ismerősöm, és megkérdeztem tőle hogy milyen olajat öntenek, azt mondta 0w-20-ast. Mondom a kocsi könyvében az elsődleges ajánlás 0w-16, de azt mondta ők ezt tolják bele. Ma beszéltem a az ottani főnökkel, azt mondta ha nekem 0w-16 kell, akkor azt rak bele, mindig van a polcon literes kiszerelésben, de azt javasolná hogy inkább 0w-20 menjen bele, mert a 16-os szerinte hamarabb elmelegszik nyáron, azt inkább északabbra javasolná használni.
Ti mit gondolnátok? Én hajlok arra, hogy a könyv a mérvadó, bár ott is szerepel a 0w-20 és még az 5w-30 is, de az elsődleges ajánlás a 0w-16.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #47490 üzenetére
Örülnék, ha ez a “nyáron elmelegszik” duma kikopna a köztudatból. Önmagában a viszkozitás alapján nem lehet ilyet megállapítani, hiszen van még egy pár tulajdonsága az olajnak, ami ezt befolyásolni tudja, a hozzáadott adalékokról meg nem is beszélve. Sőt, ugyanazon viszkozitási osztályon belül is lehetnek hatalmas különbségek olaj és olaj között.
0W16 legyen, ha az az előírás.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
őstag
válasz Szilágyi84 #47489 üzenetére
Szia!
Google ad néhány találatot, szerintem ez a gyári:
[link]"... and I hope you have a great day!"
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dethroner #47494 üzenetére
Itt is kb. annyi volt a falon, de vegul joval olcsobb lett. Talan az ugy van kalkulalva, hogy olaj, olajszuro, levegoszuro, utasteri szevegoszuro is cserelve van, de ebbol csak az elso ketto kotelezo, a tobbi allapotfuggo...persze keresre gondolom azokat is cserelik.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Apple notebookok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Friss előzetesen a Destiny 2: The Final Shape
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mass Effect
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- További aktív témák...