Új hozzászólás Aktív témák
-
hundai
aktív tag
válasz tboldi #46199 üzenetére
Nekem is ugyanebben a színben kellene kőfelverődéseket javítanom, de nem tudok dönteni hogy kevertessek vagy az általad is említett festék + lakkot vegyem. Tudsz csinálni egy képet a pötty javításról előtte és utána? Illetve van egy kavicsnyomom ami lekaparta még az alapozót is, felszíni rozsdanyom van rajta. Azt mivel érdemes előtte lekezelni? Hosszú karcokra is jó lehet? Mennyire látszódik utólag a javítás?
-Wake up Neo!
-
tboldi
nagyúr
Mint írtam, A WagonR-ünk esetében csak kavicsnyomokra kell(ett), úgyhogy azt, hogy mennyire hatékony a karcokon, nem tudom megvizsgálni.
De ha nem olyan mély, akkor biztosan a polírozás a nyerő.
(#46201) hundai: Előtte képet már sajnos nem tudok lőni, apum már végzett a pingálással. De holnap-holnapután világosban csinálhatok néhányat az eredményről.
A Hondáról viszont vannak ilyen fotóim, bár ez piros. [előtte] - [utána]Itt sikerült eltalálni a megfelelő kék árnyalatot a kód alapján, nem üt el az autótól, bár kezdetek óta garázsos, nincs kifakulva egyáltalán. Ha ki lenne, akkor hiába a színkód, sötétebb lehet a javítás helyén.
RozsdáraFobizán autósamponnalrozsdamaróval próbálkoznék, éppen csak egy-két pöttyel.
Karcokra, ahogy a hsz elején is írtam, a polírozás lenne a legmegfelelőbb eljárás, feltéve, hogy nem túl mélyek.
Közelről látszik azért a javítás, de ha ügyesen csinálod, 0,5-1 méterről már nem feltűnő.[ Szerkesztve ]
-
-
beef
őstag
válasz BigBlackDog #46202 üzenetére
Sajnos az a rohadt gravitáció közbeszól állandóan. Le kellene szerelni az ajtót és vízszintesen profi munkát csinálnék
-
blakey
titán
válasz DeadMeat #46208 üzenetére
Azta qrva büdös bunkót aki így cselekszik. Szerintem a lökhárító akkor lesz szép ha kompletten lecserélik, a sárvédőt meg egy jó lakatos hibátlanul megcsinálja. Nincs kamera a parkolóban ahol álltál?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
pigmeus
tag
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az india lemezfelni mennyivel rosszabb vagy gyengébb minőségű, mint amit a szalonban lehet kapni?
-
DeadMeat
veterán
válasz blakey #46210 üzenetére
&ncc1701
Nincs sajnos, a bolt szerint csak az aruhazhoz kozel vannak kameraik. Rendorok meg nem foglalkoznak vele, azt mondtak intezzem a sajat biztositommal... Az ajto ranyitasok miatt allok kevesbe frekventalt helyre es erre meg en fizethetek holmi gerinctelen egyed miatt.Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
zaja8
aktív tag
Sziasztok!
2005 Swift 1.5vvt váltó olaj csere előtt állok?
Mennyi olaj megy bele és milyet vegyek?
A "szuszogón" keresztül tölteném fel olajjal, számomra az egyszerűbbnek tűnik ezért lenne szükségem a pontos mennyiségre.
A leeresztő csavarhoz lehet kapni tömítést vagy gyárilag sincs?
Előre is köszönöm szépen! -
tboldi
nagyúr
Azt neked kell tudnod, hogy váltóolajcsere előtt állsz-e.
Az M13A-hoz tartozó váltóba 2,2 liter kell, szerintem az M15-ébe is.
Kónuszos csavar van, nincs tömítés, de a szerelési útmutató szerint be kell kenni menetrögzítővel.Amúgy a sebességjeladónál próbálkozz, ha nem a dedikált helyen akarod. Bár én inkább ott csinálnám, egy rendes olajpumpával semmivel nem nehezebb.
-
Titmouse09
aktív tag
válasz 2ozzmexy #46031 üzenetére
Elnézést a kési válaszért, nyakamba szakadt a túlóra és a vizsgaidőszak
Ezek nagyon hasznos infót voltak, köszi. Olvasgattam már a lambdáról, de eddig ez nem jött át. Akkor ha csak ezt a jelet tekintjük, még feltételezhető, hogy jó a szonda, és ezesetben a szabályozatlan gázüzem alatt stabil értéket kellene mérnem. Ha jobban lesz időm, ennek tudatában ráállok még.
Amit még kifelejtettem a múltkor: szintén a gáz miatt le van szűkítve a levegő beszívó cső. Nem saját kép, de ehhez hasonlóan: [link]
Egyszer próbáltam kiszedni a szűkítést és akkor nem torpant benzinnel úgy emlékszem. Lehet, hogy még hideg szondával az előre beállított benzin mennyiség túl sok a szűkített levegőhöz?Injektorra gondoltam még, de indul melegen is szépen, stb.
Xiaomi Redmi 3, Samsung Galaxy Tab S2 9.7 VE
-
őstag
válasz DeadMeat #46208 üzenetére
Érdekes a morál itthon. Én a múlt héten ennél jóval enyhébbet csináltam a belvárosban Pesten (elnéztem az elejét). Festéket cseréltünk. Névjegyet otthagytam. Felhívott, bocsánatot kértem, és gyakorlatilag csodálkozott hogy hagytam üzenetet (udvariasan megköszönte, és "futni hagyott"). Mondjuk velem többször csináltak ilyet (kis festék le, nem ilyen durvát mint ez), és soha senki nem hagyott üzenetet. Egy még úgy tolatott bele kicsit az autóba hogy benne ültem (és úgy próbálta elhúzni a csíkot).
-
blakey
titán
válasz Tom1939 #46218 üzenetére
Mi van ha nem magyar volt az illető? Erről le kéne szokni. Nem jó az ilyen hozzáállás, emberi tulajdonságok egyike, hogy vannak jó és rosszindulatú emberek, vannak köcsögök akik örömüket lelik ha mást szívathatnak, átverhetnek de mi van akkor ha észre sem vette, mert egy teherautóval volt és csak épp belegurult a vonóhoroggal? Nem kéne így reagálni a dolgokra, tessék optimistábbnak lenni.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Tom1939 #46222 üzenetére
De te is értelmezd amit írtunk, itthoni hozzáállásról panaszkodsz de ez nem hungarikum, ez emberi tulajdonság, állandóan ez a pesszimista és a "szomszéd kertje zöldebb" hozzáállást egy picit vissza kéne fogni és megpróbálni elégedett lenni a sajátunkéval is, mert nem vezet jóra ha mindig a másé a jobb, pedig nem jobb, másképp sz@r, ezt kéne felfogni. "Ebben a sz@r országban"," itt a balkánon", stb, ez egy hülye hozzáállás amit egy picit félre kéne dobni, más szemlélettel kéne nézni a világot, szürke szemellenzőt el kéne dobni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz blakey #46223 üzenetére
De akkor mindenkinek, akik meg nem képesek csak mindenkin atgazolva élni, mert ki ha nem, azokkal mi legyen?
Mellesleg ezt is írtam már párszor h ez megint csak felesleges háborgas, mert amíg egy ilyen tapló is van a bolygón addig ez nem fog változni...szerintem...Labjegyzetkent: most igazolta h a retegvastagsag ellenőrzés fabatkat sem ér, mert azt nem mondja meg a műszer h mekkorát kapott az adott elem...
Majd holnap bővebben leirom, mert altatok és akkor tudok a nemzeti sportnak is hódolni..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz blakey #46223 üzenetére
Én arról írok amit tudok (hazai tapasztalatok). Te feltételezzél rólam valamit (hogy negatív, vagyok és szomszéd kertje stb.). Nincs benne igazad, én mindennel együtt szeretek itthon (lásd példámban volt pozitívum is, megtettem amit kellett és teljesen pozitív volt a válasz). Szóval én nem vagyok frusztrált, hiába akarod annak beállítani (kapitális hülyeségeket írsz a szürke szemellenzővel és társaival, szerintem ez nem egy szar ország). Van ami jó és van ami kevésbé, ennyi.
De ha akarod legyen igazad Az utolsó szó is a tied lehet, most már én ezt elengedem. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz 2ozzmexy #46224 üzenetére
Jó reggelt, akkor űzöm kicsit a magyar nemzei sportot (háborgás):
Árultam ugye a Corollát (2001-es évjárat!), hívtak páran, szemezgetnék kicsit:
Vevő1: - Érdeklődnék, meg van e még?
Én: - Jó napot, meg van...
Vevő1: - Van valamilyen hibája?
Én: - Amiről tudok, le van írva...
Eljön, megnézi, majd előveszi a zsebéből az e-bay-es 600huf+posta rétegvastagság mérőt és elkezdi a műanyag lököst méregetni és sápítozik hogy ez gittből van... Felhívtam a figyelmét az autó korára meg arra h azzal a sz**ral csak fém elemeken tud mérni ott sem túl pontosan, elhajtottam.Vevő2: - Olajat eszi?
Én: - Nem
Vevő2: - Oké, ugye nem volt törve? (a telefon majdnem kiesett a kezemből, igen b+ egy 19 éves autó BP-en tuti nem vett részt némi utcai harcban... majom...)
Én: - ViszonthallásraVevő3: - Rozsdás valahol?
Én: - Csak ott ahol le is fotóztam... (az alját ne kérdezd, nem szoktam fetrengeni alatta, ezért fizetem az autószerelőimet)
Vevő3: - Akkor hétvégén megnézné ha a család engedi..
Jött is a haverjával egy olyan tiritarka A4-essel hogy nem volt 2 egyforma színű elem rajta... sütött róluk hogy nem budai aranyifjak na...
Nézi, látszólag tetszik neki, majd előveszi a rétegvastagság mérőt... Erre a haverja, aki eddig az Audit támasztotta (bocs, muszáj vagyok idézni): "Tedd már el ember, tiszta gáz vagy, biztosan volt már törve 20 év alatt, ne égess már tesó..."
Vevő is családapa (jön a második gyerek, így kinőtték a 3ajtós B corsát, meg a klíma jól jönne), mondom oké, értem, én sem tenném be a családomat egy volt TK-s autóba, figyu, mutattom mit nézz:
Vegyél egy referenciát valahonnan, amit ritkán fújnak át (csomagtérajtó belső oldala, tanktető alól) és kezd el mérni a tetőt, az oszlopokat, a tornyokat, ha azok épek, akkor sárvédőívvel meg ilyesmivel nem kell foglalkozni, azt többnyire cserélik.
Megmértük együtt, igen, az eleje volt törve, előkaptam a mobilom, megmuttam nekik mennyire... Abban maradtunk hogy ez egy őszinte autó és messze jobb mint amiket eddig néztek...
Kerestünk szerelőt a környéken, elvittük, felemelték, átnézték, végül elvitte alkudozás nélkül... papírokkal, számlákkal (amiről volt), kézikönyvvel, emelővel, pókerékkel mindennel, tokkal vonóval, csak a télikerékszettet itt hagyta, azt mondta max egy 10est tud adni érte, mondtam h annál többet ér a 4db gyári 14"-os lemezfelni...Pár hete telefonál, rendbetették és most olyan mint egy álom, cseréltek folyadékokat és szűrőket, fékbetétet elől-hátul, elől tárcsát is, feltöltötték a klímát, de egy helyen elment a tömítés, azt cserélték azóta jó, meg vett bele egy új fejegységet, és milyen jó hogy én átalakítottam ISO-ra, mert így kb 10 perc alatt beledobta..
Szóval elégedett, és nagyon örülnek neki...Nah, akkor kérdem én naivan, hogy nem így kellene ennek mennie!? Ha nem lennének ezek a pénzéhes "mindegy csak ne az én lovam dögöljön meg" típusú emberek, akkor nem sokkal jobb hely lenne a világ!?
Mellesleg igen, ha már elcsesztük és levittünk egy tükröt vagy meghúztuk/ nekinyitottuk az ajtót valaki más autójának, akkor legalább egy cetlit illik otthagyni h "bocs...", vagy írná rá rúzzsal az oldalára h bocs, instát néztem... de ez h futárok is elviszik a tükröm és menekül el, ahelyett h visszajönne és legalább annyit mondana "bocs má...", pont ezekből az emberekből nézem ki, h beléd tolat és elhajt vagy elütnek vkit a zebrán aztán elmennek kozmetikushoz, mert h "a másik megdöglött az nem érdekel, nekem a kozmetikus fontos, az legyen meg...", az ilyenek nélkül nem jobb hely lenne a világ? És tudom blakey h megint radikális vagyok, de esküszöm itt a fővárosban ez a típus osztódással szaporodik... de elfogadom h nem reprezentatív a mintám.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Dvix
senior tag
válasz 2ozzmexy #46226 üzenetére
Amikor en neztem az Ignist nem vittem el egy ptobakorre sem annyira top allapotban volt h tukrozte a hirdetest es amit helyben mondott. 1 milla folott kert es adtam erte keves alkuval. ma napig el tudom adni ugyanennyiert. Ha ertelmes az elado es vevo, seperc alatt lebonyolitjak az adas-vetelt. Ennek mar negy eve. Azota is boldog tulaj vok.
De ő is mondta h megorult annak h a sok hulye utan vegre egy ertelmes vevovel is beszelgetett.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Ez a másik véglet, de nem ezt kell nézni egy 10+ éves autón...hanem azt hogy az utascella volt e sérülve, meg a futómű bekötési pontok, küszöbök...
Műanyag lököst max heggeszteni lehet, de azt is érdemesebb cserélni...
Ajtónál, sárvédőnél pici horpadást, lehúzást szoktak kikalapálni, ha nagyon sérült gyorsabb cserélni/kivágni a sérült darabot és javítóelemet beheggeszteni...100 szónak is egy a vége, ha nem volt egy 10+ éves autó tetőre téve, épek a küszöbök, a tornyok, a futómű bekötések, nem rohad az alja és motorikusan rendben van, akkor nem lehet nagyon mellé fogni, mert minden más filléres dolog. Az Ignis/WagonR jó példa, azt egy dugókulcs készlettel meg lehet szerelni (alapvető karbantartásra gondolok, amit egy gyorsszerviz is megcsinálna).
Szóval jó dolog rétegvastagságmérő, de meg kellene tanulni használni is..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
V.T.
aktív tag
Aposom gondolkodik az 1.6 szívó GLX Limited Vitara eladásán. Ha valakit érdekel keressen privátban.
-
2ozzmexy
aktív tag
Sziasztok!
Kerékőr csavar a téma, 2019-es részecskeszűrős 1,4 BoosterJet GL+ Vitara az alany, de a méret...
Amit találtam: M12x1,5 22mm hossz (menethossz) és kúpos a kerékcsavar hozzá, ennek hol lehetne utána nézni hitelt érdemlően? [Ilyet] találtam, meg merjem rendelni vagy ráfaragok?
Esetleg tudja valaki a gyárinak a paramétereit?Előre is köszönöm!
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
a_tesz
Korrektor
válasz 2ozzmexy #46230 üzenetére
Ezzel szerintem mindenképp ráfaragsz, egy sima dugófejet rákalapálnak, és már le is lazították. Olyat keress, amelyiknek elforog a feje, azt legalább nem 3 másodperc leszedni megfelelő szerszám nélkül (hanem 30...).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz a_tesz #46231 üzenetére
A ház előtt áll a kocsi a parkolóban, rálátok, csak a gyári 17"-os porfestett alufelni drága mulatság.
Eddig mindegyiken acélfelni volt (vagy kerékőrrel kaptam alufelnin), csak azért gondoltam hátha áll másik autó kerékőr nélkül hasonlóan szép felniken a környéken...De roncsolással kb mindegyik pár perc alatt leszedhető, viszont a méretben sem vagyok 100%-osan biztos...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46233 üzenetére
Kaptam a kocsihoz a nyárigumival...
Igen, a lemez/acélfelnihez nem kell, mert nem lopják le...
Gondoltam pár ezrest megér, mielőtt valamelyik GL tulaj úgy dönt hogy GL+-t csinál a sajátjából...
Gyárit találtam még Sumo-nál: [link]"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
a_tesz
Korrektor
Én egyszer pályanapon otthon hagytam a kerékőr kulcsát, hasonló volt, mint amit a kolléga linkelt. Kértem segítséget, egy dugót kaptam, tényleg 5 ütés volt rákalapálni, aztán csak kattant lefelé a racsni, és már lent is volt, azóta nem annyira bízom az ilyenekben...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
SirKero
őstag
Én is a Sumo félé használom. A semmitől többet ér. A gumis azt mondta,hogy az alu felniknél ahol a csavar feje bele süllyed a felnibe ott van értelme a többinél nincs,.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SirKero #46237 üzenetére
Köszönöm neked is az infót, vettem egyet tegnap, de persze rosszat adtak...
Néztem a környékbeli kocsikat, olyan fele-fele arányban vannak a jó állapotú felniken kerékőrök...
A Vitara/S-Cross/Swift gyári porfestett felnieiben elsüllyed a csavar feje.@a_tesz: igen, tudom hogy könnyű levenni, le is lehet fúrni, sőt árulnak hozzá leszedő készletet is, szóval nah... de ennyi erővel remélem nincsen kormányzárad, mert egy középkategóriásat én is eltörtem kézzel, pedig nem vagyok egy háromajtósruhásszekrény alkat...
A panelrács ellen is mindig ezért szoktak tiltakozni, mert "a tűzoltók is pár perc alatt átvágják...", csak ennek a mondásnak van egy másik fele is, amit sokan elfelejtenek:
1. a betörőnek/tolvajnak érdemes csendben és gyorsan dolgoznia
2. ha a szomszédnak nincsen rácsa, akkor oda pár perccel hamarabb is be lehet jutni és kevésbé bonyolultan...
Ez pont a váltózár esete, ha áll a közelben egy másik, aminek nincsen akkor inkább azzal fognak próbálkozni...
A pajzstechnológia is addig király, amíg le nem merül egyszer az akku... na utána meg lehet hajtani vele azt a bizonyos rollert...
A W140-ben volt elektromechanikus motortérzár, a srác fetrengett 5-10 percig alatta mire tudtunk tápot adni neki és ki tudtuk nyitni a motorteret, onnantól kb vihettük volna, csak alá kellett dobni egy krokit... ennyit a pajzsról is...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
a_tesz
Korrektor
válasz 2ozzmexy #46238 üzenetére
Én pont ezért gondoltam segíteni neked, hogy ez a rákalapálós történet egy telepi parkolóban tényleg másfél perc a négy kerékre. Ha már egy fokkal komolyabb kerékőrt szerzel, amelyiknek a külseje elforog a saját nyitóeleme nélkül (pl. ilyen), arra hiába kalapálják rá, és a legtöbb alufelninél hely sincsen, hogy ráfogjanak valami szerszámmal és úgy tekerjék le, ehelyett már inkább keresnek egy másik autót, ami könnyebb.
Kormányzáram nincsen, váltózáram van, de már így vettem az autót használtan.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz a_tesz #46239 üzenetére
Igen értem mire gondolsz, de ezek sajna bőven 10k felett vannak a normálisabbak...
Most becseréltettem amit tegnap vettem, megnézem, hátha ez jó bele, a gyári csavarnak 22mm a menetes hossza, ennek 25mm...
Megpróbálom ha nem ömlik az eső, max visszakérem a pénzemet és rendelek gyárit vagy keresek másfajtát...A váltózár ha volt a kocsihoz, az jó dolog, de plusz 45k+beszerelési díj egy kicsit borsos érte, úgyhogy nekem nincsen.
A w140 első tulaja egy csomó ilyen vackot belerakatott, trükk indítást, poroltót a vezetőülés alá, GPS nyomkövetőt, motortérzárat, vakvezetéket, üzemanyagszivattyú tiltót... na az a csóka frankón paranoiás volt, a nyomkövetés szerződését fel is bontottam, mert én nem fizettem havi 15k-t ezért... így csak a rendőrök tudták lekérdezni tőlük ha kellett, mondtam h nekem ennyi bőven sok, ez volt évi 10k, annyit megért...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz SyMbioTe #46168 üzenetére
Elnézést kérek a késlekedésért, de most igyekszem mindenkinek is leróni járandósságomat.
Ennyi hely van a középső szinten a teljesértékű pótkerék fölött, ez "mind befért oda".
Ilyen a szőnyeg, aszem árultak is ilyet a szalonban vagy 20-30k-ért:
Ha tudja valaki hogy ez jár e hozzá vagy csak benne maradt, az majd világosítson fel...
Rögzítettem a pótkereket pénteken, megoldottam a problémát, mint látszik kb 15-16mm-el volt hosszabb a csavar mint kellett volna... találtam egy fém hengert a "kincstárban" (szerszámosládák mélye), így most stabilan bent van a helyén, meg sem tud moccani... Egy Avensis leszorító csavarja, 20 évet várt rá a szekrényben hogy újra használjam...Mind a 4-et 2,8-ra fújtam... rosszul tettem? A TPMS comfort-ra van állítva, mégis 2,3x-et mér és jobb hátul 2,27-et...
És akkor jön a csemege (kevés cuccal autózok kérem forduljanak el, vagy dobjanak be tovább olvasás előtt vmi erősebb gyümilevet... )
Azt a hungarocell cuccot érdemes megvenni, ám mégsem elengedhetetlen, ne dőljetek be ha valaki ezt mondja:
A zöld szatyorban a trapézemelő van (szintén Avensis gyári tartozék), azért van becsomagolva, mert bezsíroztam mindenét szegénynek és nem akarom hogy összekenje a csomagteret...
Ebben van még elakadásjelző háromszög, mellény, izzókészlet és a vonószem is, de szépen bement a kompresszor, pont belefeszül.
Ez egy pici szerszámkészlet (gyári Avensis szintén, mily' meglepő ), ebben helyeztem el a kerékkulcsot meg a hajtószárat, pár villáskulcs akksisarut lekapni ha kell, kerékék, a csavarhúzó forgatható a másik fele PH fej, ilyen full alap dolgok...Minden szépen befeszül a helyére, semmi sem tud elmozdulni, úgyhogy mostmár tényleg befejeztem a csomagtartó mutogatását, bár a kesztyűtartó is dugig van...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
A merciben nem volt pajzs, csak vmi extra motortérzár amit a riasztó aktivált, de ugye ha a riasztó belső telepe is lemerült... na akkor jött a koszban fetrengés, de szerencsére az autószerelőm megoldotta melóba menet, csak kellett egy pozitív kábelt találnunk h kapjon tápot a riasztó és kicserélhessük az akkut. Az idő nagy része azzal ment el h találjunk egy olyan vezetéket ami egy biztin keresztül megy az akku pozitív sarkára, utána az ő autójáról töltöttünk bele "szuflát" és már nyílt is az autó...
@M_AND_Ms: Igen, láttam ezt én is, de a szalonban drágább mint a fentebb linkelt McGuard... De amit most kaptam hozzá az jó, belement, csak nem tudom lesz e para belőle... [ilyen] most csak ideiglenesen, aztán benevezek egy általad linkelt gyárira... minden faja, meg is szorítja a kereket, de az a plusz 3mm engem aggaszt... nem lesz vmi hosszúéletű, szeritnem a második szezonális átszerelésénél el fogom törni, vagy vihetem lefúratni... majd meglátom, de többet ilyet nem veszek az biztos...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
M_AND_Ms
addikt
válasz 2ozzmexy #46246 üzenetére
"a szalonban drágább mint a fentebb linkelt McGuard"
A linkelt McGuard 13ezer, míg a Sicustar 11400 [link]
Nem számottevő különbség és nem tudom, hogy a McGuard jobb-e, vagy rosszabb, de tény, hogy sem a Sicurit és sem az amit most vettél nem említhetők egy lapon ezekkel. 5-6 ezerért veszel egy olyat, ami igazából semmire sem jó, vagy 12-13 ezerért olyat, ami már jó valamire. Előbbi esetben tényleg csak kidobtad a pénzt.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
venom8888
őstag
Hali. Az uj vitarara mar nincs allami tamogatas hogy 4 milla legyen? Weboldalra felmentem suzukira,es a kezdo ar 5.1 M
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz venom8888 #46248 üzenetére
Volt rá államitámogatás???
Bizony, ennyit változott a világ 2 év alatt, 4,1-ből 5,2 lett.@M_AND_Ms: Igen, igazad van, így most jobban belegondolva valóban pénzkidobásnak tűnik... mindenesetre a botcsinálta felnitolvajok meg a rosszindulatú szomszédok ellen véd, a profik meg tuti [innen] szemezgetnek, de ők szerintem nem a gyári alufelniket lopják...
@BigBlackDog: mi a csuda ez a "lehetőségautó program"? én csak a nagycsaládosok 2,5milliós autóvásárlási támogatásáról tudok, amit momentán az autószalonok jobban meglovagoltak, mint a vásárlók... (Ford, VW, PSA konszern)
Én a Vitarát kedvezményes áron vettem, annyira h a részecskeszűrő nélküli árában hoztam el a részecskeszűrőset a hiánygazdaságos kereskedelem ellenére is jól hangzott... (és még mindig nem bántam meg... pedig nekem is 5,2 körül állt meg az 1,4T GL+ névreírva galaktikus metál fényben)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."