Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz pető bá' #46752 üzenetére
Szerintem sok minden. Több km, több anyagelhasználódás és elfáradás. Ami egyébként teljesen természetes folyamat. De én jobbat mondok neked. Inkább 100e km környékit szeretnék venni. Ez okból is illetve más okból kifolyólag. Én ha ezt a kocsit megveszem 5 évig biztos fogom használni. Én 5 év alatt beleteszek maximum 50.000km-t. Nekem nagyon nem mind1,hogy 5 év múlva hány km kell majd eladnom és az 5 év alatt a kevés km használat mellett mennyi pénzt kell majd rakölteni + a kötelező dolgolon kívűl.
-
blakey
félisten
válasz TommyY2 #46728 üzenetére
Az adatokat a saját memóriájába menti, gyári visszaállítás után újból be kell állítani.
Más térképet nem tudsz telepiteni2, ott a Carplay vagy Android Auto és azokon keresztül használható az amit szeretnél.
A főképernyőn megnyomod a fogaskereket és lefelé lapoozol.
AA-ban nem rudom, hogy le lehet-e tiltani.
Milyen kettős zárrendszerre gondolsz?
A hézagra nem tudok mit írni, Vitarám van, ott nincs hézag és nem is zörög, eltér a rögzítése.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
TommyY2
tag
válasz blakey #46755 üzenetére
Akkor bizony szegényke elég primitív. Ennyi erővel tehettek volna bele egy androidos eszközt is.
A beállításoknál kerestem én is de nekem nem írja ki a firmware verziót. Kép:
A kettős zárrendszer az, amikor az ablak betörésekor a belső nyitókkal se lehet az ajtókat kinyitni (a leírás szerint egymás után kétszer megnyomva a zárás gombot, aktiválódik, ha van benne) Ezek szerint lehet, hogy nincs?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
meridaharcos
senior tag
Halihó !
2006-os gombóc Swift-ben elfáradt a klímakompresszor, iszonyat hangot produkál folyamatos időközönként, mintha géppuskáznának. Cseréltünk feszítő görgőt, de sajnos nem szűnt meg. Lekaptuk a szíjat, most csend van. Kérdéseim a következőek lennének:
- Érdemes a felújítással kezdeni ?
- Előfordulhat, hogy csak csapágyat kéne cserélni benne ?
- Van erre ajánlott szakember ? (Veszprém környéke)
- Új esetén ajánlanátok típust illetve beszerzési forrást ?Köszönöm szépen előre is !
"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."
-
blakey
félisten
válasz TommyY2 #46756 üzenetére
Akkor hisszan kell nyomni a fogaskereket es megjelenik a verzió is. Nagyon ritkán nézem így nem tudom, hogy melyik opció a megfelelő.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
őstag
válasz AMD Power #46753 üzenetére
A (valós!) km önmagában szerintem egy sokadik faktor, és nagyságrendekben érdemes foglalkozni vele, de mondjuk egy 10 éves autó esetén a 150 vs. 200k km az kb elhanyagolható. Évi +/- 5k km.
Ha egy többet futott autó már olyan gyári alkatrészek cseréjén túl van, amire mondjuk a 150-et futott még vár (akár kopó dolgok - féktárcsák+betétek, futómű alkatrészek -, akár ismert típushibák stb.), akkor akár anyagilag jobban is járhat az ember egy többet futott ÉS karbantartott autóval, mert azok az anyagfáradásos dolgok részben már javítva lettek.
Persze emellett nagyon sok faktor van még, amit km alapján soha nem tud meg az ember - város/országút/pálya arány. Arról sem beszéltünk, hogy milyen korú autóról van szó, nyilván 3-4 éves autóknál van kínálat 100k km alatt is
De valószínűleg többen vannak olyanok, akik kevés km-es autót keresnek, nem véletlen éri meg tekergetni az órákat - kereslet-kínálat.
"... and I hope you have a great day!"
-
pjen
félisten
Természetesen.De ez lehet komplett motor,váltó,hűtő stb.Viszont ha Te megveszel 300 k futással egy autót és 30 K mulva kikönyököl a dugattyú,szétesik a váltó,kezdenek elromlani az elektromos részek.Nem hiszem hogy megszakadsz a röhögéstől.Például korral,futással járó elektromos hibákat nem is lehet előre látni.Elfárad a generátor csapágy eldörzsölődik egy szigetelés.Persze mindez nem törvényszerű.Öreg szívó diesel mercik legendásan sokat bírtak.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
-
TommyY2
tag
válasz Brogyi #46762 üzenetére
Köszönöm, megtaláltam a firmware verziót: 1870. Nagyon-nagyon hosszan kellett nyomni a gombot.
Érdemes lehet frissíteni a legújabbra (talán 1880)?Láttam valami navigáció demo mód pipa lehetőséget, nem tudom, mit jelenthet?
A zárrendszernél a dupla reteszeléses-t akartam írni, de az lehet, hogy nincs benne (legalábbis nem tudtam aktiválni), pedig hasznos lenne. Online kezelési leírás 2-7 fejezet (33-as oldal).
TommyY
-
blakey
félisten
válasz TommyY2 #46764 üzenetére
Igen, érdemes frissíteni.
Reteszeléshez:
Központi zár duplareteszeléses zárrendszerrel (ha van ilyen)Az alábbi módszer segít az ajtózárak ille-téktelen személyek által történő felnyitásá-nak meggátolásában.
A duplareteszeléses zárrendszer aktív állapota mellett az oldalsó ajtók az ajtóbiztosító gombokkal nem nyithatók.
A rendszer aktiválása:Az összes ajtó zárásához nyomja meg három másodpercen belül kétszer a ZÁRÁS gombot.
Vitarán működik.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
válasz TommyY2 #46764 üzenetére
Hol van ilyen online kezelési könyv?
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
Sx4 van e olyan pont/rész ami szokott rozsdásodni? Vagy van e ilyen egyáltalán? Futómű, autó alja , mennyire problémás ilyen téren?
-
válasz Brogyi #46768 üzenetére
Ok, végülis csak a szemem böki ki majdnem.
Köszi.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
őstag
Van valakinek olyan hogy az 1.4t (scross vagy vitara) terhelésre (gázadásra) kattogó hangot hallat? Én középen hátulról hallom néhány hetente (de ugye kocsiból halott zajok és a honnan jön az nagyon érdekes tud lenni). Gyakorlatilag új korától (3 éves 44 ezer km). Mindig ijedten elveszem a gázt utána semmi. Szerviz semmit nem talál.
Az enyém allgripes automata ( még részecskeszűrő nélkül). Őszintén annak örülnék legjobban ha ez normális, csak tudjam mi ez (pl. allgrip kardántengely csinál valamit, vagy kipufból jön ki a korom vagy valami hasonló...). Vagy ha volt valakinek ilyen akkor mi volt. Most megyek vele nemsokára 3 éves szervizre (nem szeretném ha gari után világosodna meg a szerviz...). Köszönöm a segítséget.
-
válasz TommyY2 #46770 üzenetére
2019 GL+ Scross, nálam ahogy próbálgattam, nem nagyon megy, ugyanúgy nyitható az ajtó, ha kétszer zárom. (2x villan és 2x csipog az autó)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
pigmeus
tag
válasz TommyY2 #46770 üzenetére
S-crossban is benne van.. be kell állítani, ez azt jelenti, hogy ha egyszer megnyomod, csak a vezető oldal nyílik,(elvileg kulcsról csak a vezető ajtót nyitja a többi zárva van és a gomb is csak a vezető ajtón aktív) másodjára minden ajtó. És a másik opció, mikor egyszerre nyitja mindet.
Amit előttem is írtak.
Reteszeléshez:
Központi zár duplareteszeléses zárrendszerrel (ha van ilyen)Az alábbi módszer segít az ajtózárak ille-téktelen személyek által történő felnyitásá-nak meggátolásában.
A duplareteszeléses zárrendszer aktív állapota mellett az oldalsó ajtók az ajtóbiztosító gombokkal nem nyithatók.
A rendszer aktiválása:Az összes ajtó zárásához nyomja meg három másodpercen belül kétszer a ZÁRÁS gombot.(#46771) Tom1939
Nekem nem allgrip, de őszinte leszek nem tudom pontosan mire gondolsz...Vannak az enyémben is fura dolgok, 4600 kilométer után nem lepődnék meg ha ez ilyen. Maga a kocsi megtorpan? csinál bármi furát és rendelleneset? Vagy csak hangot hallasz?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz pigmeus #46773 üzenetére
Csak hangot hallok. Valami olyanra emlékeztet mint a racsnis csavarhúzó "add ki" amikor éppen "visszalépteted" csak ritkábban jönnek a kattanások. A megtorpanás attól van hogy frászt kapok és elveszem a gázt (jajj most esik szét...). Ez nem az alacsony fordulaton rezonancia dolog amit szintén csinálgat (suzuki na ).
-
tboldi
nagyúr
Pontosan.
Ezt próbálgassa, akit érdekel a dolog. Mivel a Jazz-ben nincs ilyen funkció, ezért értelemszerűen nem is sikerül.
-
tm5
tag
válasz Tom1939 #46771 üzenetére
Nekem is olyan autóm van, mint neked és én is hallom egy ideje ezt a kattogást. Mondjuk 1-1.5 éve.
Én arra tippelek, hogy be akar indulni a 4 kerék hajtás, mert esetleg már csúsznak az első kerekek erősebb gyorsításkor.
Én is néha elveszem kicsit a gázt, néha meg nem foglalkozom vele, de próbálok nem padlózni ha nem muszáj. -
őstag
Hát az az igazság hogy ez jó lenne, de csinálja egész kis terhelésre is (pl egy hídra felfelé), ahol valószínűleg (de ugye mert annak látszik még nem biztos) jó a tapadás. Amikor meg egyszer biztos segített megmenteni a hátsóm (gyakorlatilag visszatolt az útra ahogy az esp annyira nem tud) egy félig lefagyott úton kikanyarodásnál ott nem volt kattogás. Azon is filózok hogy esetleg az automata (kicsit nagyobb a terhelés, váltsak vagy ne, váltok, ja mégse, ja mégis, katt katt ).
-
tboldi
nagyúr
És valóban működik!
Még így 16 együtt töltött év után is tud újat mutatni a WagonR. A hamutartóról is ~14 év után derült ki számomra, hogy meg van világítva belülről.
-
Tigerclaw
nagyúr
Jobb minosegu uleshuzathoz tud valaki ajanlani beszerzesi forrast?
Valamilyen mubor lenne a legjobb es persze nem univerzalis, hanem tipusra/evjaratra gyartott meretpontos megoldas.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Tigerclaw #46797 üzenetére
Én direkt ezért vettem sima gagyit, ami szövet, de nagyon hajaz a gyári kárpitra (fekete fehér varrással). Ha nagyon retkes, akkor lekapom és kuka, vagy felviszem, anyjuk beletapossa a kis indesitbe, kap egy félórás gyorsmosást és annyi.
Felrakni 10-12 perc, leszedni 6-8, attól függ mennyire vandálkodsz, egy éjszaka alatt megszárad a radiátorokon.És kezdő apukáknak jelezném hogy a beletaposott "betűcsoki" kijön belőle egy mosással (tapasztalat). Ha nem akkor 6ezer minusz és veszek egy újat. Az ajtókárpit szövet része már keményebb dió...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hobby elektronika
- Shakes&Fidget Online Szerepjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gitáros topic
- Napelem
- Ukrajnai háború
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...