Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz pigmeus #47006 üzenetére

    Attol is fugg, hogy meddig eroltetik a CO2 adot es meddig tamogatjak mestersegesen az e-autok vasarlasat. Elobb vagy utobb az EU is rajon, hogy az autoipar mesterseges elsorvasztasa neki sem jo uzlet. Penzt nem fog adni azoknak akik a dragulas miatt lemondanak az uj autorol. Talan ez a szerencsetlen idozites (Euro 6 + CO2 ado + COVID19) ad akkora pofont, hogy modositsanak. A virus elott lathatoan azt volt a koncepcio, hogy a benzines autok extra adoztatasa fedezi majd az e-autokra adott tamogatast, de mar korabban lathato volt, hogy meg kozvetlen es kozvetett tamogatassal is mikroszkopikus az e-autos piac, sot meg is torpant a novekedese. Kinaban is visszavettek ebbol a tamogatasbol, mert egyre tobb selejtes elektromos auto kerult az utcakra a sok noname autos startup miatt.

    Raadasul amig van extra tamogatas, a gyartok egy forintot sem engednek az e-autok listaarabol. A plug-in hibridek jelenthetnek az idealis megoldast, amik egy toltessel mennek vagy 40-50km-ert de persze nem 7 millioert. Talan azokat kellene tamogatni, de nem a vasarlasban, hanem utolagos adocsokkentessel, mint regado, sulyado, vizsgaztatas.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák