Hirdetés
- A Switch utódjára is megjelenik a frissen bejelentett My Time at Evershine
- Megjelent a Prince of Persia: The Lost Crown sztori DLC-je, a Mask of Darkness
- Frostpunk 2 - Befutottak az első tesztek
- Jövő év elején debütál a The Witcher: Sirens of The Deep
- Star Wars Jedi: Survivor - Premier előzetesen az előző generációs kiadások
- PlayStation 5
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Horizon: Zero Dawn
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Anbernic RG556 kézikonzol teszt
- Black Myth: Wukong
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Cyberpunk 2077
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-20 fokban csak azt rakhatod bele, ha nincs annyi, akkor csak ajánlott.
angol manualban nem simán ajánlott, hanem: highly recommendedés sehol nem állítottam, hogy a 10w40-el le fog rohadni.
budapest, de az összes többi márkaszervizről is annyit, hogy 2 helyen nem vették észre, hogy törött a rúgóm, pedig kifejezetten kértem, hogy nézzék át a futóművet. az egyik a géró volt, a másik a világ. nem kis szervizek, sőt a világ a gyár tulajdona elvileg. mindezt úgy, hogy a gyár amúgy tájékoztatta a márkaszervizeket, hogy mindegyik splash rúgója el fog törni, vagy előbb, vagy utóbb. ezek után köszönöm, de nem viszem ilyen helyekre a kocsim.
(#14400) pjen: azt vágod, hogy miért van sötéttel kiemelve az 5w30? aláírva, hogy ajánlott? angol manualban pedig különösen ajánlott?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
és ha nem hiszel nekem, vagy az általam előbb elmondott történetnek, hogy a magyar suzuki miért engedi meg a 10w40-es olaj használatát, akkor itt egy opel agila user manual, a benzines k12b suzuki motorhoz csak az 5w30-as olajat engedi meg, szó sincs benne 10w40-ről... vajon miért? mert az való bele, de jürgent nem az a 10 EUR fogja földhöz vágni olajcserénként, mint pista bácsit, ezért nem kell mellébeszélni, le van írva, hogy mi való bele.
-
Doze
aktív tag
Pontosan nem tudom megmondani, de gyanítom az sx4-et is a gyárban... ismétlem a gyárban szerintem 5w40-nel töltötték fel, mert a Kazincbarcikai Szabó Suzuki (az országban az egyik legnagyobb Márkakereskedő), annak idején is ilyen olajt töltött mindenféle szuszkóba...
Lehet régebben 2000-es évek előtt a gyári feltöltésű olaj 10w40 volt, de azóta ketyeg az idő és elég rohamos fejlődés volt a piacon. Mostanában a gyár nagyon nyomatja a 0w20-at, és a nyakam teszem rá azt töltik az autókba.
A 10w40 annó azért volt nagy szám, mert teljesítőképes és aránylag elérhető áron volt. De mivel mostanában van jobb (olcsóbb), 0w-5w stb aminek számos kimutatható előnye(hideg indítás, fogyasztás) van a 10w-hez képest ezért azt használják.
A -20 nál a 10w olaj bedermed.... szal igencsak a teljesítőképesség határára jut, elvileg még folydogál.... de a gyakorlatban vagy 2 percig szárazon megy a hengerfej.
[ Szerkesztve ]
-
zalman90
őstag
ehh mi megy itt én azt se tudom milyen olaj lett bele öntve utoljára
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
Kornel
veterán
válasz zalman90 #14407 üzenetére
regi swiftbe jo a 10w40, de en szintetikus 5w40-et tennek bele.
ahogy fent is linkelte., nalam okosabbak ismod: a gyarak a minel vekonyabb olajak hasznalataval fogyasztast is csokkentenek, nem veletlenul csokkent litereket a liana vagy az ignis ota az ujabb modellek fogyasztasa. nyilvan nem csak emiatt, de van benne szerepe.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
SUZUKI SWIFT Sedan 1.6 GX Manager II.
Gyanúsan olcsó.... hátulja picit zúzva volt.
-
Doze
aktív tag
alig 1 éve van meg a Valeo méregdrága ablaktörlőlapát...... hááát sikítva fogom kib*szni a szemétbe....
-
Kornel
veterán
még egy kérdés a torque-vel kapcsolatban.
beállítottam ma pár paramétert, amikre kíváncsi vagyok.nyomaték és lóerő kijelzés megy ugyan, de csak szakaszosan, 10-15 mp-ig megy, utána nem mutat semmit egy ideig, majd megint. a te obd2 adaptereddel is ezt csinálja? megnézed nekem? mert ha azzal jó, akkor beruházok egy olyanra.
lambda fix 1-et mutat, kivéve motorféknél, akkor felugrik 2-re... gondolom ez normális.
viszont így látom, hogy motorféknél mikor kapcsol az alapjárati vezérlés, ez egy kicsit aggaszt, mert 11100-1200 rpm körül kapcsol csak, szerintem hamarabb kéne. megnézed, hogy nálad ez hogy van?köszi
-
pjen
félisten
-
zalman90
őstag
nincs valakinek zala megyében ODB2 adaptere ? mert ha lenne rá lehetőség ki próbálnám működik e , és kiolvassa e a hiba kódokat , addig nem vennék míg ezt nem tudom biztosra
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
AMD Power
titán
Új olcsó Suzuki a láthatáron, Genfre jön a Celerio
Suzuki Celerio: indiai kisautó az egész világnakNem néz ki olyan nagyon rosszul.
-
zalman90
őstag
válasz Kornel #14439 üzenetére
az nekem is bejön , de én most a 2013/14 es szériákra gondoltam
ez pl nagyon ocsmány szerintem :
1 kocsi kb így nézzen ki belül : csak hirtelen 1 példa , tegnap fotóztam , ismerősömé
[ Szerkesztve ]
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
AMD Power
titán
Lassan jöhetne már az a május. Ezt megnézném ha ott lennénk.
Az 1.6 az alkatrész árak mennyivel drágábbak ,ha drágábbak egyáltalán? Megbízhatóságban? Van különbség az 1.3 képest?
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Nah csináltam egy vidit a torque track recorderrel. Nem rossz, csak valami gixer van a rendszerben mert nem grafikusan kaptam meg az adatokat. Így csak karakteresen van kiírva....
Beállítottam, a NM és a LE is
-
Kornel
veterán
kedvenc helyem, és utam!
(L) bükk
mostanában alig járok arra
pedig biciklivel és kocsival is megjártam egy párszor ezt az utategyébként elég nyugisan vezetsz, a chinoin utáni kanyar után mentem már 100+t is régen... most már megjavultam
viszont előtted az a renault-s nagyon szerencsétlen volt, a busz gyorsabban megy, mint az ment.amúgy köszi a videót! neked sokkal tovább mutatja a LE-t és a nyomatékot, nekem sokkal jobban kihagy, valószínű akkor ez a gagyibb adapter miatt van. tudsz olyat, ami jobb mint a tied, kapcsolható is, és megfizethető árban van? ha nem, akkor szerintem rendelek egy olyat, ami neked van
viszont lenne egy másik kérésem is, lehet tudnál segíteni megoldani egy problémát. már írtam, hogy kuplungcsere óta váltáskor kicsit megránt az autó, már kicsit jobb, de még mindig érzem.
most csekkoltam a torque-val a lambda értéket, ami fix 1, kivéve motorfék üzemben, amikor fix 2, a két állapot közti változás nagyon gyors, szinte azonnali, amikor sebességben van az autó, és lelépek a gázról pl.viszont váltáskor is felmegy a lamda 2-re egy fél másodpercre, ami azt jelenti, hogy motorfék üzemben megy a motor fél mp-ig, ami pont okozhatja ezt a kis rántást váltáskor. elvileg ugye kinyomom a kuplungot, utána veszem le a gázról a lábam, nem szabadna motorfék üzemben mennie a kocsinak ilyenkor...
lecsekkolod nekem, ha lesz egy kis időd, hogy neked milyen értékeket mutat a lambda ilyenkor?
motorféknél, illetve váltáskor neked is csinálja-e ezt?
mert szerintem ez nem normális.köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
igen.
akkor nem ránt, ha váltás közben egy elnyújtott apró gázfröccsel kiküszöbölöm, hogy motorfék üzembe vágja a motort 1 mp-re... erre obd2 nélkül is rájöttem
de ott is tisztán látszik ilyenkor, hogy ha így váltok, akkor nem megy át motorfék üzembe a motor.szóval kíváncsi lennék másnak milyen
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Milyen TV-t vegyek?
- Láncfűrész topik
- PlayStation 5
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ukrajnai háború
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen