Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz trassher #13497 üzenetére
Na jó hivatalosan, olyan 60 körül szoktam menni én is, az még a sebességhatárba is belefér meg tempónak is jó, szóval a kocsi 60-ig megy normálisan, főúton már gyenge. El lehet érni egy 85-90es tempót ami kényelmes a kocsiban, de a többi autós szemével az már lassú.
Impossible is nothing
-
Kornel
veterán
pedig pesten mennyien totyognak... nem vagyok egy boyracer, de néha felhúzom magam... 60-as táblánál óra szerint 50-el tötymörögni, brrrr
(#13490) t1 : ez a minusz egy karika dolog mennyire megbízható? nekem elég lenne 1 cm is szerintem, ezért nem vennék 3-4 cm-t ültető szettet. gyári gátló maradhat? mennyire fogja ez kinyírni a futóművet? illetve a 165/70 r14 gumi helyett a 185/60 r14? átmérőben ez utóbbi 1 cm-vel kisebb.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
pályán azért jó lenne az a -1 cm, földúton meg úgyse járok, hogy az a magasság hiányozzon.
hidd el nagyon magas ez a kocsi
pár extrára még benevezek, egy könyöktámasz mindenképp belekerül, illetve utána akarok járni, hogy az sx4 üléslapja hosszabb-e, mert ha igen, és belemegy, akkor kap egy fűthető sx4 ülést is a bal 1ja meg egy tempomat kellene, de gyári, az USA sx4-ekbe van, azt kéne beletenni...
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13511 üzenetére
tempomat alaphangon 100e.... az a baj amcsiban 2.0 motorral mennek az sx4-ek, aminek a vezérlési hasonlósága konvergál a nullához... ... mert ha csereszabatos lenne akkor kicserélnéd az ecu-t, engedélyeznéd a tempomat kapcsolót aztán kész is lenne...
Így marad sajnos gyári kapcsoló összeheftelése, az utólagos tempomat egységgel... gombsort legközelebb németből lehet rendelni 100euróért...
Ülésfűtésre ezt tudom ajánlani. Gyári kapcsolóval
-
Reaper
őstag
válasz Kornel #13515 üzenetére
Azért egy -4centis progresszív rugóval nem lesz annyival lentebb, mint a -1centis rugó vágással, amibe ha beleülsz, esetleg még valaki melléd, úgyis meglesz ugyanolyan alacsonyan. Én csak azt mondom ne rontsd el vágással azt ami jól működik. Az meg ha nem váltóméretet veszel gumiból, akkor meg a km órád eléggé csalni fog.
De persze nem szólok bele, nekem a régi swiftem sem akad fel sehol az ültetéssel Pesten, még az Élessaroknál se, nem tudom, hogy a Splash mennyivel alacsonyabb?[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ja már rémlik a tempomat sztori... ahogy kiveszem a szavaidból te nem mernél belevágni
ülésfűtés jó lenne, de nekem elég kényelmetlen a gyári ülés, arra is jó lenne valamit kitalálni... egy swift sport (2006-) ülés igen jó lenne, de sehol se találok...ültetésre mit mondasz? amit akarok az érhet valamit?
könyöktámaszból valami favorit?
(#13517) GrimReaper: szerintem alacsonyabb a splash hasmagassága, mint a swift-é... de majd lemérem, hogy most mennyi van a lökös és a föld között... leméred nekem, hogy neked mennyi van most ültetve? én se lennék oda ezért a rúgó vágdosásért, de -4 cm az szerintem sok... azt tudom, hogy csalni fog a km óra, kb. 2 km/h-t, az még belefér... viszont 165/70 r14-nek csak a 175/65 r14 a váltómérete, de szélesebbet akarok
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13518 üzenetére
belevágni belevágnék, de nem egy ülésfűtés amit kapcsolási rajz alapján simán bekötök.... az anyagköltség alaphangon 100e, ahhoz még egy jó szakember is kell, nehéz találni normális villamos szakit+ha van is arany árban dolgozik.
Szerintem a billegésre, lehet az is jó megoldás lenne ha nem ültetnéd (a gátlókat kiveri), hanem keményítenéd valahogy a rugót.
Ülésfűtésre: ha találsz jó állapotba lévő fűthető ülést akkor hajrá, de vadászni kell rendesen.... elég kapósak
-
Kornel
veterán
tempomat szerintem felejtős lesz ezért, mert olyat találni, aki be is rakja az tényleg nem egyszerű, egy ködlámpát se akartak belerakni, mert nem értenek hozzá.... vicces. na mind1.
ülést elkezdem vadászni, de swift sport üléseket nehéz lesz találni, ha nem lehetetlen.
a rúgók keményítésén én is én is gondolkoztam, meg lehet oldani valahogy? már azon is gondolkoztam, hogy belerakok egy gumit, amit a zsigulik hátsó rúgójába raktak amikor vontattak velük
még egy lehetőség, hogy a legszélesebb kerekeket rakom alá, amit lehet... csak nem tudom, hogy mi az, ami még elférne szélességben... a gyári GS az 185/60 r15... 195-ös vajon bemenne alá? mennyire vágná szét a futóművet?
(#13521) GrimReaper: köszönöm, ez segít majd eldönteni, hogy szabad-e egyáltalán ültetni ezt
[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
válasz AMD Power #13523 üzenetére
Rendőr ellen kiváló.
Egy fiatal Zafirát szoktam vezetni a régi Swift mellett, és a Swiftnek is szeretem nyomni a gázt, de ha átülök a Zafirába, akkor ott aztán 0 a sebességérzet a Swift mellett, és akaratlanul is jóval gyorsabban megyek mint "szabad", így sokszor használom a tempomatot...De természetesen a fogyasztásnak is nagyon jót tesz ha eltalálja az ember a sebességet és a fokozatot hosszabb úton.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #13507 üzenetére
Átmérőben több centi is bele fér hiszen ugyanaz a swift kijött 14és 15"felnivel is,a peresebb gumi inkább a komfort érzetet rontja,viszont annál stabilabb.Egy ballonosabb gumi mindíg kényelmesebb viszont rosszabb az út tartása. Persze a váltó méretet tartani kell másként a KM óra össze vissza mutogat.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
a vicces az, hogy a GC és a GLX 165/70 r14-el jött ki, a GS pedig 185/60 r15-el... ami ugye nem váltóméret, +16 mm az átmérőkülönbsége a 15-ös keréknek ebben a méretben. elvileg a GS futóműve is kölönbözik kicsit, bár erre nem vennék mérget.
viszont amire gondoltam: 195/50 r15 átmérőben -11 mm lenne elég széles is lenne, és árban is elérhető....
kérdés alá megy-e ez a széles gumi a splash alá? szerintem így ültetni se kellene, elég stabil lennearra gondoltam még, hogy a hátsó üléssor elé rakok egy 50 kg-s ólomlapot, azzal jól levinném a súlypontját a kocsinak
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
a gyár ugyanazt a fogyasztást adja meg a 165-ös és a 185-ös gumikon is.
nekem sincs különbség a 165 és a 175-ös között se...
195-ös szerintem max. 5%-ot hozna pluszba, 2-3 decit...(#13537) pjen : miért lenne másik? ugyanaz a motor koppra, ugyanaz a váltó, ugyanazokkal az áttétekkel.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #13536 üzenetére
Őszinte leszek én sosem próbáltan,de egyszer megállt cég előtt egy ügyfél gyönyörű swift vel.Fekete 16" os alu felnik,205 ös peres gumik épp hogy aláfértek.Egy defektes lett pótkerék volt a helyén.Körbecsodáltam!Akkor kezdett panaszkodni 10l alá nem tudja vinni a fogyit,kényelmetlen és nem is megy.A 3 extra kereket simán elcserélta volna az én 4 gyári kerekemért.
-
Doze
aktív tag
Azért szerintem a gumiszélesség nem jelent litereket, az aláírom 10-15% fogyi növekedést elbírok képzelni... de gyakorta egy gagyibb keskeny gumi is produkálja ezt a jelenséget, egyszerűen nagy az gördülési ellenállása, ami ha városban nem is, de autópályán nagy sebességnél megmutatkozik.
A peres gumi tényleg kényelmetlen, de /40 alatt, a 1-1 kátyú, kicsípheti a gumit, meg a felnit is tönkreteszi.
Az áráról meg ne is beszéljünk -
Doze
aktív tag
Hát gyerekek, egyetemi szervezésben soha ne akarjatok autósportba kezdeni.... még ha fizetnének akkor sem... 20 emberből 15 ross brawn-nak képzeli magát, mert van egy diplomája. Pofám leszakad.
ON
-
hzsolee
őstag
Milyen minőség az LPR? (vagy mindegy, egy darab vas azt' kész)
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
-
Kornel
veterán
van valakinek 15 colos gyári alufelnije? (swift/splash)
a súlyára lennék kíváncsi, gumival együtt...most 185/55 r15-ben gondolkozok nyárra... csak azt nem értem, hogy a suzuki miért pakol gyárilag 185/60 r15-öt alapból, mivel így magasabbra kerül a kocsi is.
-
nagyúr
Sziasztok.
Tegnap este kiégett a műszarfal-világítás egyik izzója a régi swiftemen
Mennyire bonyolult ezt cserélni?Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Joker88
őstag
válasz fokukac #13548 üzenetére
nem nagy was ist das..
tőszavakban :
km spirál motortérben kihúz óvatosan, Zeger-gyűrűre figyelni ott, kormány alján csavarok kilazítani (kormány eshet egy kicsit,csak óvatosan) szalagkábelek kihúz, izzók megkeres,foglalat(ok) kifordítva, kicserél,vissza a szalagkábelek, gyújtás ráad hogy jók-e za izzók, majd levesz a gyújtás, majd visszafele halad a műveleti sorrendben..szerk1.: ha már ott vagy, szerintem elgondolkozhatnál a normál sima izzók helyett LED-es izzókon.. szebb mutatósabb,szerintem, meg szabályos is..
A képek a netről vannak ! csak illusztrációnak szántam..[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Aliexpress tapasztalatok
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Milyen házat vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép