Új hozzászólás Aktív témák
-
dudika10
veterán
A sok baleset mellett feltennék egy kérdést.
Próbáltam rákeresni, de nem találtam semmi hasznosat.Régi swiftnél (2000, 3 ajtós, 1,3-as) tapasztalt valaki olyat, hogy 60-as tempó körül elkezd erősen befújni a szél a szellőzőn, és ennek kellemetlen zaja van?
Az, hogy befúj, még csak nem is zavarna, de 60 körül már zajos, és a zajt nem szeretem annyira.
Az egyetlen problémám az autóval az a fránya kalaptartó, ami az égért nem maradna csöndben magától...
Mi okozhatja és hogy lehet megszüntetni?Előre is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz meroly #12527 üzenetére
100% Pest de nem a csúcsforgalomban (olyankor metrózok inkább...) , 20km-es szakaszok, 3 ajtós, 1.3-as -> 6 - 6.3 l / 100km
Nekem kifejezetten nehéz lábam van. 5.5-5.8 l-re le tudnám szorítani, de én szeretek vezetni.
Most, hogy kirándulni jött 700km-t vidéken, 5.8-at fogyasztott autópálya nélkül, de "végig" 105+ km/h sebességgel.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz AMD Power #12531 üzenetére
A parkolással nincs problémám. Egyszerűen a metró annyival gyorsabb a reggeli csúcsban, hogy simán behozza a busz lemaradását, és így a busz + metró összességében gyorsabb, mint az autó (és olcsóbb is jóval).
Na meg nagyon higgadt vagyok egészen addig, amíg valaki be nem enged előttem a kanyarodósávból előző tahó parasztot... én inkább nekimegyek az idiótának. Úgyis ő lesz a hibás, nekem az első lökhárítócsere ingyen van kb. neki meg a Q7-esen a lámpacsere többe van, mint nekem az autó. Megérdemli.
Persze soha nem elém akarnak bevágni, hanem mindig az előttem szerencsétlenkedő nő elé, aki 5 autót is beenged egymás után.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz meroly #13467 üzenetére
Mennyire rövidek azok az utak?
Egy 3 ajtós, 1.3-assal szoktam menni szinte mindig 2*20km-t, de én azért kínzom a gépet, és így van 6.5-es fogyasztásom nem túl jó gumikon (vegyesben nyáron hosszabb utakon 5.7 körül volt, de városon kívül végig 105km/h-val, ahol már azért pörög a motor).1.0-val nincs semmi tapasztalatom, de így nekem soknak tűnik.
Vagy az, hogy nyomom a gázt, az azt eredményezi, hogy hamar melegszik és így szívató hamarabb vesz vissza? Fene tudja.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz AMD Power #13523 üzenetére
Rendőr ellen kiváló.
Egy fiatal Zafirát szoktam vezetni a régi Swift mellett, és a Swiftnek is szeretem nyomni a gázt, de ha átülök a Zafirába, akkor ott aztán 0 a sebességérzet a Swift mellett, és akaratlanul is jóval gyorsabban megyek mint "szabad", így sokszor használom a tempomatot...De természetesen a fogyasztásnak is nagyon jót tesz ha eltalálja az ember a sebességet és a fokozatot hosszabb úton.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Mercutio_ #13617 üzenetére
A Könyves Kálmán krt-on a Mesterutca után, amikor megy a híd felé az ember, a sok paraszt a kanyarodósávból akarja lerövidíteni a várakozási időt.
Olyan szépeket szoktak fékzeni a 7-es audik és bmw-k, amikor megpróbálják rámhúzni a kormányt, de én csak nyomom a gázt... én inkább nekik mennék, mintsem beengedjem őket (de eddig mindegyik megállt). 30-as tempónál még a régi swiftben se lenne semmi bajom.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Kornel #13665 üzenetére
Tavaly télre egy vékony és kopott, nyárinak jelölt gumit tettem fel, mert egy nagyságrenddel jobban viselkedett vele az autó, mint a télinek jelölt (a szerelő se értette, hogy miért akarom azt felrakatni vele, de próba után ugyan erre a véleményre jutott, tehát már legalább ketten vagyunk hülyék), mélyen bordázott vacakkal, ami egy körbefordulás után megtelt hóval és a tapadás mint olyan megszűnt létezni. Ha utóbbival zúzlak le semmi gond, de ha előbbivel, akkor megversz?
Mindig a vezetőn múlik. Aki nyárival beléd csúszik, az télivel is beléd csúszna, és mivel a téli gumi "csodákra képes" szerinte, ezért még gyorsabban.
A téli gumit beállítani úgy, mint ami megoldás a csúszós útra, majdnem akkora felelőtlenség, mint azt állítani ,hogy jó lesz a nyári is, nem kell cserélni. Szerintem.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Kornel #13670 üzenetére
Olvastam, csak nem hiszem, hogy az én helyzetemben releváns egy másik ember, másik autón szerzett tapasztalata két, az általam próbáltaktól nagyon eltérő gumin.
Tisztában vagyok vele, hogy az én esetem közel sem mindennapi, de nálam az általam éppen akkor elérhető téligumi nagyon rossz volt.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Kornel #13673 üzenetére
De akkor meg ott tartunk, hogy hiába rakok fel téli gumit, ha az éppen nem passzol, akkor nem vagyok előrébb, (sőt, mint mondtam, én jelentősen hátrébb kerültem).
Tehát azzal, hogy kötelezővé teszed, engem arra kényszerítesz, hogy próbáljak végig sok-sok gumit, és amelyik a legjobban teljesít az én vezetési stílusommal az én autómon, azt válasszam.
Nem vagyok rutinos gumivásárló, de szerintem nem néznék jó szemmel, ha a 3. szettet vinném vissza, hogy "még mindig nem jó".Remélem érzed, hogy hol sántít az egész.
(És továbbra sem a téligumi ellen érvelek, hanem még mindig azt állítom, hogy a vezetőn múlik, és nem a gumin.)Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Cheesy #13691 üzenetére
Nincs olyan a környezetedben, aki nem tudja levenni a napszemüveget egészségügyi gondok miatt gondolom.
Az én pupillám sokkal lassabban és kevésbé szűkül, mint kéne (olyannyira, hogy "külön be kellett gyakorolnom" a lámpakapcsolást este, mert nem volt hiányérzetem nélküle, amíg nincs korom sötét, addig elég jól látok, de azért nem vagyok Presser Gábor).
Ha nekem ködlámpával a szemembe világítasz éjszaka (hadd ne vezessek még akkor is szemüvegben), akkor bizony 1.5 percig érzésből vezetek ( és szállok bele az előttem lévő autóba adott esetben).Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Cheesy #13693 üzenetére
Nem, nekem a ködlámpa plusz fénye szemből már elég ahhoz, hogy ne lássak. Akármennyire is úttestet világít. De természetesen ehhez kell az, hogy az ember szemével ne legyen minden rendben A hátsó jelző csak egy pontban égeti a szemem, perifériában még látok (na nem mondom, hogy ez kifejezetten jó...).
Az utólagosan szarul beszerelt xeon és rosszul beállított lámpa elé odatérdeltetném a sofőrt.
Akkora paraszttal még nem találkoztam, aki távolságival jött volna szembe (az, hogy bénázik lekapcsolással vagy ilyesmi, az nem bosszant annyira, ha az ember 2 évente egyszer használja, akkor nem tudja, hova kell nyúlni, elismerem; mint a béemvések egy része meg az index).Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
-
dudika10
veterán
válasz Kornel #14299 üzenetére
Ha minden rendben van, nem kéne problémát jelentenie.
A pontos körülmények ismerete nélkül azt tippelném, hogy egy 5-6 nap egy helyben állás azért kéne neki, hogy lemerítse az akkut a "megfelelően alacsony szintre".De egyszerűen megnézheted, hogy mennyi idő alatt meríti le annyira az akkut, hogy már ne akarja megforgatni az indítómotort (feltéve persze, hogy jópár napig nem mész sehova az autóval).
A 70-80km télen is elég kell legyen, hogy az akku visszatöltődjön éjszaka, hidegben, esőben való használat után is (ablaktörlő + fűtés + lámpa + indító egy rövid úttal kombinálva kellemetlen meglepetést tud okozni főleg télen).Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Nem3sys #14671 üzenetére
Sokan osszekeverik a regi es a megregebbi swifteket. A megregebbiek toreseit latva volt egy kis update, ami utan felzarkozott a swift is a kategoriahoz tores szempontjabol. Nem biztonsagos, de egyik hasonlo koru kisauto sem biztonsagosabb annyival, hogy azon barmi muljon.
Csak varosban hasznalom az enyemet, es felek benne, de ez a felelem segit nem osszetorni.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz trassher #15872 üzenetére
Ez történt nálam:
A rugó valamihez hozzáér.
Ketten másfél óráig keresték a zaj forrását, mire sikerült megtalálniuk, aztán picit bezsírozták, és elmúlt egy ideig, de újra előjött.
Állítólag minden tökéletes és a hangon kívül semmi más hatása nincs, segíteni elvileg lehet azzal, hogy a rugó végére egy locsolócső darabkát rak az ember, de ehhez félig szét kellene szedni a fél futóművet, így én azt mondtam, hogy kopogjon csak.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz trassher #15875 üzenetére
A kalaptartó hangosabban ropog.
Lízingelt autóhoz vagyok szokva, a lízingcég meg olyan szemét, hogy azt nem sajnálja az ember, a suzuki meg használati tárgy, azt azért nem sajnálom, de ez a kattogás (is) segít megkímélni a futóművet. Ha nem lenne hangja és nem rázna szét minden kátyúnál, akkor nyugodt szívvel átmennék bármin vele.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz batai15 #16369 üzenetére
" kormány index kapcsoló egy bizonyos állásba nem is kattan"
Akkor nem kattan, ha éppen oda van tekerve a kormány, ahol visszakattanna. Ez eddig mindegyik swiftben így működött amiben ültem.
"meg a kézifékem is alig fog"
Lehet állítani, lekapod a kézifék házát és ott van alatta. 10-es kulcs meg csillagcsavarhúzó kell hozzá azt hiszem.
"kellene akkor hátsó ajtóba teleszkóp is."
Úgy láttam ez is elég gyakori jelenség (pont holnap rakok/rakatok be újat én is).
A 100k az újabb szériára vonatkozik. A tiedbe 20k-ért van bontott váltó a sarki fűszeresnél is.
Egy 13 éves autónál azért előfordulnak ilyen hibák.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Siriusb #16438 üzenetére
65 alatt nem fotóznak, ha büntetnek, akkor egyből leintenek.
Mindig óra szerint 65-re állok be, és sose büntettek még érte, pedig rengetegszer trafiznak (mindig ugyan ott - tök indokolatlanul -, és sokszor nem is fotóznak, hanem egyből leintik a jónépet, de még leinteni sem intettek le).Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Steel Lord #17105 üzenetére
A régi swiftnek az audisok, BMW-sek kalapot emelnek a városban. Tudják, hogy nekem egy új lökhárító egy ebéd árából kijön, és én bizony nekik megyek, ha úgy gondolják, hogy nekik mindent szabad.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
-
dudika10
veterán
A regebbi corsa es polo semmivel nem torik szebben, mint a swift.
Az ujabbak pedig sokkal csunyabban, mint az ujabb swift.Egyreszt az euroncap tesztjei nem tokeletesek (bar frontalis utkozesknel meg mervadoak lehetnek - de nezd meg az 5 csillagos autokat kis atfedessel), masreszt az az 5 darab csillag baromi nagy kvantalasi hibat rejt magaban, tehat ezekkel ervelni ertelmetlen, Iinkabb linkeld a teljes eredmenyt (foleg mostanaban, amikor azert nem kap 5 csillagot egy auto, mert nem csipog, ha nem kototed be az oved...).
A sajat tapasztalataimra tamaszkodva, en tartom magam a velemenyemhez.
Az 5 ev meg szamok alapjan is inkabb legfeljebb harom.
Felreertes ne essek, nem akarom vedeni a suzukit, teljesen masra koltik a penzt, csak ez a sztereotipia marhasag.
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
Hoaba dobalozol csillagokkal, engem nem fog meghatni. Hallottal mar arrol, hogy a fogyasztastesztekhez igazitottak a szoftvert es emiatt vezethetetlen volt az auto valos forgalomban?
Na ezt vetitsd le most erre az esetre,ajd nezz meg egy ket kis atfedeses eredmenyt...Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #18481 üzenetére
Az autópályát nem hiába nem szegélyezik fák. A szalagkorlát puhának számít, szemből nagyon nem kaphatsz el senkit, jobb oldaladon van egy kerítés meg föld. Ezek a "puha" dolgok, egy modern autóban nem bántanak téged, túléled. Mivel a régi swift (és újra szeretném hangsúlyozni, hogy minden más azonos korú és kategóriájú autó) puhább ezeknél a "puha" dolgoknál, ezért abban meghalsz. Nagyon nem mindegy miben ülsz.
Ha egy Golf6-ossal állsz fejre, és nem egy fa állít meg 100-ról, akkor jó eséllyel a kórház felé indul a mentő és nem a hullaház felé. Egy merciből, vagy például egy kizashiból már akár a saját lábadon is kiszállhatsz.
Egy fával találkozva egy régi kisautónál a cella összeroppan, mintha ropiból lenne, és mindenki együtt hal veled. Modernebb, biztonságosabb autóknál (mint pl. az új vitara), jó eséllyel csak Te hagyod ott a fogad (de kis szerencsével mindenki életben marad az autóban).
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Kornel #18488 üzenetére
De a g astra semmilyen téren nem egy kategória a régi swifttel, ahogy az új swift sem. (Egyébként a g astra egész jól törik, a régi zafira, ha emlékezetem nem csal, sokkal rosszabb például.)
Egy b corsaból pont annyi esélyed van kiszállni, mint a swiftből.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #18493 üzenetére
"Ez oké de lényeg az,hogy 100fölött nem sok esély van személyautóknál."
Ezt Te írtad ma, 10:40-kor. Erre mondtam, hogy marhaság. Az astra G, a golf6, a kizashi vagy egy merci, mind-mind személyautó. Bár az astra G-re még nem fogadnék, de a többiben jó eséllyel "van élet 100 felett is".
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #18499 üzenetére
" ... csak sokan itt 5csillagos teszteket várnak ,meg 16x légzsákot , 100merevitessel egy 400ezres autótól."
Nem, senki nem várta ezt a régi swifttől. Csak tisztában kéne lenni vele, hogy bizony ha 100-nál bármi történik, nem szállsz ki belőle, míg egy modern autóból igen.
"Ha mar valaki 100folott karambolozik itt mar csak az égiek tehetnek vmit h kiszáll e egy keztoressel v jönnek érte."
Nem értem mit nem értesz. Ha valaki 100 felett karambolozik egy régi swifttel, akkor csak az égiek tudnak segíteni. De ha ugyan ezt egy modern autóval teszi, akkor a német/japán/... mérnökök már megtették, amit tudtak, és ez bizony azt eredményezi, hogy egy modern (értsd jól megtervezett, biztonságos) autóból ki fogsz szállni. 100 felett is van különbség a swift és egy magasabb kategóriás, újabb autó közt.
Hiába nyugtatod azzal, hogy nyugodtan száguldozhatsz a swifttel, mert pont annyi esélyed van meghalni vele, mint bármi mással, ez egyszerűen nem lesz igaz, akkor se, ha sokszor leírod.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
Az ncap tesztekről is leírtam múltkor a véleményem. Nézz "igazi tesztet", amire nem tervezik az autót.
A gyári fogyasztási adatokat is elhiszed? Pedig azok is mérési eredmények.Na de nem akarok leírni mindent, amit már (nem)egyszer leírtam.
Csak hogy el tudj helyezni engem is:
Az esetek nagy részében vagy egy régi swiftet, vagy egy (5 csillagos teszttel rendelkező) új zafirát hajtok. Nem, nem félek jobban a swiftben, és jobban is szeretem, sokkal "közvetlenebb".Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #18829 üzenetére
tomi5244 kolléga láthatóan nem tudta, szóval a hozzászólásom sokkal hasznosabb volt, mint a tied (vagy ez).
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Kornel #18949 üzenetére
Az 5-6 éves SX4-ek (ami új korunkban szintén 4M körül voltak) érnek most 1.5-2M forintot.
Miből gondolod, hogy 10 év múlva az scross érni fog ennyit?Egy új scrosson mindenféleképpen többet buksz.
Sajnos statisztikai adatokat nem tudok, de valószínűsítem, hogy átlagosan magyar sofőr 10 év alatt szenved balesetet. Ha a másik a hibás és a biztosító fizet, a 10 éves scross árából sokkal többet veszítesz, mint a 16 éves sx4 árából.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz batai15 #19034 üzenetére
A régi swiftemen akkora különbség volt a gyári könnyűfém és az acél felnik közt (azonos méret, azonos gumik), hogy kinézet ide vagy oda, a könnyűfémet eladtam a fenébe.
Az anyósülésen az 50 kilót nagyon könnyedén meg lehet érezni egyébként a régi swiftben (és valszeg az újbbakban is, azokkal nincs elég tapasztalatom). Hát még kerekeken pár kilót?!
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz batai15 #19041 üzenetére
A fogyasztás az egy dolog (bár a fél liter az kb. +10%, 10k kilométerenként ~20 000 forint), de a lomhaság na meg még inkább az úton való pattogás szerintem nagyon észrevehető.
És akkor még mindig csak arról vitatkozunk, hogy a nehezebb kerék mennyivel rosszabb, szó sem esett a nagyobb felni + peresebb gumi hátrányairól.szerk.:
Nézd mit találtam, csupa "szépet és jót" írnak a hasonló beavatkozásokról.
[link][ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz batai15 #19051 üzenetére
Nem értem mit nem értesz. Leírtam a saját tapasztalataimat, szerintem/számomra nagyon sokat számít. Nem felfújom, ezt tapasztaltam. A totalcaron a szerző leírta a saját tapasztalatait.
Neked milyen tapasztalataid vannak a témában? (Az, hogy láttál már 17-es felnit II-es swiften, az nem tapasztalat.)Ültetésről hol beszéltem?
Szíved joga elkölteni az autó értékének harmadát arra, hogy mindezt rendesen megcsináld, vagy 100 000 forintért összemókolni. Csak véleményt nyilvánítottam a saját és mások tapasztalatára alapozva. Ez egy fórum, erre van.
Nem szoktam minden nyelvtani hibába belekötni, előfordul az emberrel, hogy valamit elgépel / rosszul ír, de az, hogy következetesen külön írsz mindent, amit egyébként egybe kéne, az nagyon zavaró.(#19054) roberto211: amellett, hogy rendkívül szofisztikált vitakultúrával rendelkezel, neked van bármi tapasztalatod a témában?
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz batai15 #19061 üzenetére
Hogy én akarom a saját igazam beléd erőltetni?
Te írsz olyanokat, hogy a vágott rugó rendben van, a +20 kiló rugózatlan tömeg nem számít, egyszer kell megvenni a felnit és hasonlók. Ezeken csak mosolyogni tudok.
Bp-n egy nagyobb eső után nem látod a kátyút az úton, és máris dobhatod ki a gumit, a felnit meg viheted görgőztetni. Olyan 1.5 éve fordult ilyen elő velem, még csak nem is peres gumival, és a benzinkúton ahova félrehúzódtam, a sokadik pórul járt autós voltam aznap.Nem kaptad meg az önigazolást, és most a neked írt válaszokat érted folyamatosan félre, ezzel nem tudok mit kezdeni.
A linkelt autók közül csak a gyárival tudnál kimenni az utcánkból, a többi a fekvőrendőrökön úgy felfeküdne, mint a fene.
A helyesírásodba pedig azért kötök bele, mert katasztrofális (leírtam a saját tapasztalatimat, alátámasztottam egy autós online szaklap újságírójának tapasztalatával, Te pedig azt mondtad, hogy ez butaság... nem hiszem, hogy nekem kéne érvelnem). Központozás hiányos, egybe és különírás szabályait olyannyira figyelmen kívül hagyod, hogy még a toldalékot is külön írod néha... És ez itt nem arról szól, hogy telefonról gyorsan pötyögsz.
(#19059) roberto211: igen, én is így látom, hogy hablatyolsz össze-vissza.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz roberto211 #19113 üzenetére
Beszállok én is a játékba:
Kb 1 éve egyik este egy Gallardo-val (szerk.: bár lehet Murcielago volt, sajnos telefonváltásnál elkevertem a képet a seggéről) versenyeztem az Üllőin kifele. Ecseri úttól indultunk, jobban kapta el a rajtot, de 2x is utolértem, és a Pöttyös utca után tudott csak végleg megelőzni (cirka 600m). Azt hiszitek a váltás a kulcs? A fenéket, a lámpákat kell ismerni.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz batai15 #19115 üzenetére
3 ajtós, 1.3-as régi swiftet. Illetve most éppen egy 2015-ös Zafira Tourert (de a suzukit sokkal jobban szeretem), amíg vissza nem jön a szerelőtől a suzuki. Szétesett az új katalizátor (az előző is, azért kellett cserélni).
Bár nekem nincs külsőre annyira egyben ha közelről nézi valaki. Miután 2x félig lezúzták a hátsó és egyszer az első lökhárítót parkolóban (sosincs szerencsém a parkolással...), úgy döntöttem, hogy jó nekem, ha gyorskötegelő tartja egyben az autót...
Persze minden más rendben van rajta, mivel az autószerelés családban marad, a javítás is anyagköltségen megvan.(#19116) roberto211: az adott szakaszon 2 lámpa van, a piroson meg rendőr-mentő-tűzoltó-BMW mehet át. Az első 3 csak megkülönböztetőjelzéssel.
(#19118) kornelka: garis csere lesz, csak ezt még bárdiékkal is közölni kell holnap reggel.
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Kornel #19127 üzenetére
Hát 10-20 ezernél azért jóval drágább volt, de ez az autó alólam megy a bontóba, szóval annyira nem sajnálom a pénzt rá.
Egyébként nincs sok tapasztalatom katalizátorokkal. Miért nem ér semmit egy utángyártott? Mit lehet elrontani azon? A katalizátorban a légáramlás könnyen tervezhető, persze ha behegesztendő, akkor a szerelőnek ügyesnek kell lennie, hogy ne változzon a csőhossz (meg ne feszüljön és törjön ketté az egész kipufogó valahol), de más buktató nem látok.
(#19128) Doze: 250-300k? Arra a kereskedő rászámolt vagy 200k-t.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
Na majd holnap részletesen utánajárok, mit is kaptam. Garancia mindenesetre van rá legalább.
Gyors keresés után csak azt látom, hogy splashez, SX4-hez, 2010-es swifthez 100-120k környékén hozzá lehet jutni elvileg új, gyári katalizátorhoz.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Filmvilág
- ASUS routerek
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- TCL LCD és LED TV-k
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- World of Tanks - MMO
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- 3D nyomtatott versenypályák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!