Új hozzászólás Aktív témák
-
PRO-peller
senior tag
válasz Kornel #13700 üzenetére
Ezta cikket ajánlom a témában mindenki figyelmébe.
Külön ajánlom elolvasni a cikkhez kapcsolódó hsz-eket. Nagyon megosztott a vélemény halmaz. De igen tanulságosnak tartom.
A leginkább az európai szabályozások a helyi adottságokat veszik figyelembe és a körülményeknek megfelelően írnak elő nem ritkán megkötéseket nem pedig a szent 7 fok szerint.
A hsz-edet nem elemzem érezd h röhög aki beleolvas.
-
Kornel
veterán
válasz PRO-peller #13701 üzenetére
hozzászólások...
istenem.
ez a tipikus ismerős ismerősének a rokona mondta, hogy kategória.
olvass teszteket, amik konkrét méréseken alapulnak. pl. ezt, amire nem lehet ráfogni, hogy elfogult a gyártók irányába.
te ezeket viszont szándékosan kerülöd a hsz-aidban, és a saját butaságodat fújod tovább.[ Szerkesztve ]
-
PRO-peller
senior tag
válasz Kornel #13702 üzenetére
A cikkből egyértelműen kiderül h a nyári szar a jégen, akár 3x is jobb lehet a téli. Meg az h a legjobb téli fékútja is 2x esen haladja meg jégen az száraz felületen mértet. A nedves és száraz körülmények között jól teljesít a nyári a teszt hőmérsékletén kb. az élvonalban. Nem olvastam viszont az átkos 7 cesius fokról a hangot se. De jártasd nyugogtan az tekervényeidet! Ellenérvek is léteznek ha tetszik neked hanem. Legfontosabbak az útviszonyok. Ezt kell figyelembe venni a felelős autósnak.
Bárkit megnyugtatok h 30 perc alatt tudok itthon a keréktárcsára szerelt téligumit feltenni, mert fel vagyok készülve.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz PRO-peller #13703 üzenetére
olvastad, hogy a heten minden reggel tukor jegen mentem hajnalba?
bp.
soztak is minden hajnalban ezerrel.
ha erre nem kell teli gumi, akkor semmire.
de igazad van, nyarival fogok jarni, es ha utkozben eszreveszem, hoy jeges az ut, akkor felrakatom a telit.
egyebkent ha visszaolvasol nem emlegettem 7 fokot, csak csuszos utfeluletet. -
Mercutio_
félisten
válasz PRO-peller #13703 üzenetére
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kedves PRO-peller és a többiek!
Kérem ezt a sehova nem vezető vitát itt befejezni szíveskedjetek!
⭐ Stella
-
cekkk
veterán
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne, ma lett lecserélve a két első kerék barátnőm kocsiján, na most ugye 50km után utána kellene húzni, légkalapáccsal lett feltéve, holnap indulna haza a nővérével egy 150 kilométeres útra. Mennyire veszélyes, ha nem húzza meg 50km után, hanem majd ha haza érnek akkor valami ismerős?
-
Cheesy
őstag
Légkulccsal lett felrakva, az utánhúzás a lelkiismeret megnyugtatására szolgál. Elég komolyan megdolgozza a csavarokat, szereintem ezen kár aggódni. Egy ideig én is utánahúztam, de a szükséges erőkifejtésre gondolva nem hiszem, hogy erre méreteztek a gyártók
www.vakbelmutet.hu
-
DeFranco
nagyúr
válasz Cheesy #13709 üzenetére
nem értek egyet, nekem volt, hogy 400 kilométer után(hamarabb nem volt lehetőség meghúzni) egy negyedet is lehetett tekerni az anyán, az pedig sok
következő kerékcserénél másik gumistól 100 kilométer után nyolcadot lehetett tekerni három anyán
szerintem igen is van értelme utánahúzni
@cekkk: nézd meg neki indulás előtt, aztán 150 kilométer belefér... add a kezébe a kulcsot, aztán ha ő nem tud rajta moccantani, akkor haza is jöhet vele
-
Doze
aktív tag
válasz DeFranco #13710 üzenetére
elméletileg az előírt Nm-rel kell meghúzni... már ha van nyomatékkulcs. Tovább húzni felesleges.
Esetleg a kilazulásnál, az szokott előfordulni hogy a menetet zsírozzák, aztán nem lesz önzáró, vagy a kerék és az agy közé valami piszok kerül és nem fekszik fel rendesen.
-
DeFranco
nagyúr
sajnos nincs nyomatékkulcsom, pedig az lenne a jó
gondolom (de csak gondolom!) hogy kézzel nem tudom annyira meghúzni, hogy tönkrevágja a menetet, ha nem állok neki lábbal tiporni a kerékkulcsot
engem mindenesetre aggaszt, ha még rá tudok húzni az anyára nyolcadokat, nem szívesen hagynám el a kereket, rend szerint pályázok az autóval, és azért 130-nál ilyennel borulni nem kellemes
mellesleg az összes gépkönyv és gumis cikk is javasolja az utánhúzást
de a legjobb a nyomatékkulcs lenne persze
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
nem kellett hirtelen, és új akkut akkor veszek, ha ez lefekszik... először bikakábelt vettem, az szerintem alap, akármilyen is az akku, lehet hogy nem én leszek lerohadva, hanem más, meg az is lehet, hogy egyszer rajta hagyok valami fogyasztót, kellhet
a töltőt meg nem akartam 4k-ért otthagyni, intelligens, vezérelt töltő minden jóval annyit akkor is megért, ha egyszer sem használom 3 év gari van rá... szintén bárkinek kellhet a családban
elég lett volna az egyik, de ha már így van, nem bánom
a gumis pedi csak elvileg húzza nyomatékkulccsal a gyakorlatban mg rádobja a pneupisztolyt, 'szt jóvan... ha nyomatékkulccsal is húz, akkor sem fogja állítgatni csavar és típus szerint, van egy beállítás, és azzal húz mindent 30-ból egy kulcsozik
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
töredelmesen bevallom, nem suzukim van, ellenben 520 literes a csomagterem... betettem egy sporttáskát, ami abba belefér (poroltó, pokróc, töltő, bikakábel, kozmetikai szerek, kefe, desztvíz, izzókészlet, gyorsköző, wd40 duct tape, szerszámok, eü láda, szonda, fejlámpa stb.) az maradhat, ami nem fér be a sporttáskába, meg a pótkerék mellé sem, az már nem fontos
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
a splash csomagtartója alapból kicsi, de rejtett padló alatti elválasztója nagyon praktikus.
bent van elég sok dolog, ami kellhet, szerszámok, pléd, elsősegélycsomag, stb.
igaz vontatókötél és bikakábel nincs, de lehet veszek majd, elfér még -
giigz
veterán
Ha már a kerekek meghúzásánál tartunk, én még sosem húztam utána, és nem is volt ebből gondom. Jól meghúzom, ellentétes irányban haladva, vagy 5 lépcsőben, aztán úgy van vagy fél évig, de egy csavarom sem lazult még meg...
Most legutoljára amikor a télieket rakattam fel, a gumis ismerősöm csinálta, először azzal a légvalamivel felrakta, majd a kocsi saját súlyán nyomatékkulccsal húzta meg.
DeFranco: Üdv. a Suzuki topicban, már vártam, mikor válsz olvasóból íróvá Na szóval nem akarok hülyeséget mondani, de a Fóka sedan csomagtere, nem "csak" 490 liter? Én is néztem ugye "régi" Fókát, és a sedan-nál 490 literre emlékszem, a Megane meg 510 literes, pont megjegyeztem hogy egy hátizsáknyi a különbség...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Kornel #13700 üzenetére
Tegnap pont ilyennel találkoztam, de talán még érdekesebb is volt.
SX4, megyünk a városi részen kifelé a városból, 50-es táblánál kerek 50-nel megy a belső sávban, egy kicsit megyek a seggében, aztán gondoltam külsőben megelőzöm, nem akartam gyorsan menni, a szokásos 60-ra gyorsítottam, majd látom, hogy ő is gyorsít, aztán nagyon finoman lassan elment mellettem, olyan 65-tel a városban, majd pár másodperc múlva már az országúton voltunk, besoroltam mögé, megy olyan 75-80-nal, majd úgy, hogy semmi akadály nincs előtte, elkezd fékezni, olyan 60-ig lassít... Aztán elkezd gyorsítani, megy 110-zel... Szintén fék, semmi akadály, megy 70-80-nal... Aztán jön a 60-as tábla egy kanyar miatt, lelassít 50-re... Aztán 70-es tábla, gyorsít 80-ra... Na utána elmentem mellette, olyan 90-100 körül mentem végig, alig maradt le tőlem, érdekes akkor már nem fékezgetett a semmi miatt...
-
-
AMD Power
titán
Ilyeneket miért írnak? Ki hiszi el erről az autóról ,hogy 31177 km van benne!??
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #13737 üzenetére
kulturált beltér.... persze, meg 30ekm....persze
ellenben azt nem értem meg, hogy az sx-el is hordtam: lambériát, bramac lecet, cserepet, mosógépet, lapra szerelt ágyat, szekrényt stb, viszont a belterén nem látszik, max a csomagtartón van 1-2 karc, ami ráadásul marha könnyen karcolódik.
Némelyiknek meg olyan igénytelen, nekem 80ekm-el olyan mint soknak tízezerrel.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Abszurd..
Ez viszont érdekes! Törött Swift. Ha kíváncsi vagy ,hogy tőrt össze van hozzá videó is.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Boldog Karácsonyt nektek! Jövőre ilyenkor már teljes értékű tag leszek!
-
AMD Power
titán
Egy újabb gyöngyszem! Szeretem az ilyen képeket... nem nézi meg ez az állat ,hogy mit rak fől?
-
AMD Power
titán
Egy szinttel feljebb lépett – Suzuki SX4 S-Cross 1.6 All Grip (2013) teszt
Szép meg jó. De ennyiért.
-
trassher
addikt
válasz AMD Power #13746 üzenetére
7.795.000? Ne vicceljünk már. Elhiszem én hogy jó, a szépség szubjektív na de akkor is. A suzuki nincs abban a piaci pozícióban hogy ennyiért áruljon autót. Vagyis megteheti csak úgy jár majd mint a kizashi-val is. Lehet jól felszerelt meg modern de ennyiért csak nagyon elvakult fanatikusok veszik meg.
Redmi Note 7