Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
Ott persze, de asszony városban, és 10-15km-et megy általában egyhuzamban, azért csak ennyit bír, meg csutkáig üríteni se szoktuk, jobb az a motornak, ha tankolunk amint jön az E-betű.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kornel
veterán
válasz meroly #13289 üzenetére
ha rám hallgatsz, akkor nem veszel használt gumit 6-7k-ért...
9700 Ft-ért vadi új sava van ingyenes szállítással. -
Kornel
veterán
8490 ha jól láttam... néztem én is, hogy ajánljam itt, de soroksáron egy db se volt tegnap.
a tankra visszatérve, nekem 45 liter a tank, ami egyes autóknál lehet kicsit, de suzuki fogyasztáshoz mérten szerintem elég nagy. ha kigyullad a sárga lámpa, akkor 36-38 liter megy rá a kúton, amiből elmegyek 700-750 km-t simán, ami nekem elég. azt meg senkinek sem javaslom, hogy állandóan porzó tankkal járjon, elég nagy trutyi van a magyar benzintől a tankok alján, nem tesz az jót semminek.
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok! Új swiftben a műszerfali órát, hogy lehet beállíttani. 20 percet siet. Könyvében nem találom. Köszi
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX3060 TUF 12GB, 16Gb DDR4, EVGA Supernova 550GS TV: 65A7GQ
-
AMD Power
titán
Az 1.3 Swiftnek hány literes a tankja?
-
cekkk
veterán
válasz AMD Power #13312 üzenetére
Az újaknak 40 literes szintén
Bár ez lehet nem válasz neked[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz AMD Power #13314 üzenetére
Kösz, de már többet nem variálok, jó lesz a matador. Clionkon is az van, semmi gondom nem volt vele.
A régi stiftnek is 40 l-es, ha az empty alá ment a mutató úgy, hogy meg se moccant már indításkor akkor tudtam tankolni 35 litert bele, így gondolom hogy 40 literes lehet.
Impossible is nothing
-
biker
nagyúr
wr+
A gyerek egy rugással kirugta a háttámla dőlésszög állító csavart a helyéről, oldalra kijött a kasztni ütközésig
próbáltam visszatolni (hosszú recés rúd) de nem sikerült
nagyon erőszakolni kell? vagy volt a végén valami rögzítés?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
batai15
félisten
Mi a vélemény az 1.3 16 szelepes swiftről? Föleg a meghibásodások,ill javitási költségek miatt.
-
trassher
addikt
35nél nekem még sosem ment bele több pedig tudom mikor van benne nagyon kevés. A mutató jóval E betű alatt, gyújtásnál olyan hangja van az AC-nak mintha egy sugárhajtómű indulna. 40 litert úgy tudok elképzelni hogy miután lekattan a pisztoly ukrán stílusban kitoljuk a kis csappantyút és csorgatjuk bele egészen a betöltőnyílás tetejéig.
Redmi Note 7
-
meroly
veterán
Hány liter olaj kell az ezres stiftbe és milyen?
Impossible is nothing
-
Joker88
őstag
Cirka egy hónapja kellett lecserélnünk a fagyállót a motorban,mert szétrepedt az egyik hűtőcső,és elfolyt a fagyálló/desztillált víz koncentrátum..
Aztán, szereztünk csövet,megcsináltuk,minden jó.
De !
Itthon volt tartalékban fagyálló,készre kevert, mínusz 37 fokos, MOL gyártmányú ( nem több fél évesnél,mert amikor vettünk a Fordba fagyállót,kaptunk hozzá ajándékba egy ugyanolyan fagyállót,egyet fizet kettőt kap akcióban, a Ford 1.8-as benzines )
Szóval,ezt a -37 fokos készrekevert löttyöt beletöltöttük, majd utántöltöttük kis idővel. Azonban azóta nem olyan meleg a fűtés mint előtte, a kb -20 fokos fagyállóval..
Lehet hogy az ezres swiftnek kicsit sok ez a MOL-os, -37-es fagyálló ? Nehezebben fűti fel az utasteret, meg nem olyan meleg a meleg (ezt jól leírtam )[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Doze
aktív tag
válasz Joker88 #13337 üzenetére
hát 2 dologra tudnék tippelni.
1. lehet valahol levegő maradt a rendszerben.. nem tudom hogy vagy miként.
2. 2 féle fagyálló van az egyik a hagyományos amit sűrűn kell cserélni (2 év), és kék színű. A másik a hosszú ideig bíró(5év), foszfát stb mentes Piros színű.
A "piros" azért is jobb mert nem savasodik el, ami aztán spontán lyukadást eredményez a műtőrendszerben, meg nem nem oxidál, így nincs mi lerakódjon. A kék az régebbi öntöttvas blokkal rendelkező autókba való.
Na most ha neked régi piros az új kék akkor lehet ezért van, de az is lehet hogy pont fordítva történt. Aztán most érzed a különbséget.
-
Doze
aktív tag
az a "kék" fajta.... a prelixnek van zöld cucca, egyébként szín alapján elég nehéz meghatározni, mert a színek nem szabványosak. De ami nem piros az általában a rövid csereciklusú folyadék... (kicsit olcsóbb) a doboza nincs meg?, vagy volt már cserélve valaha?
Egyébként ha nem vagy benne biztos akkor nyugodtan cserélheted, nem nagy munka. Meg nem is drága, viszont a törődést meghálálja
Ha ilyet raksz bele az már elve tökéletes:
olcsó, jó, magyar
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ha már fagyálló... én 4,5 évesen cseréltem a gyári folyadékot, zöld cucc ment bele, nem ilyen rózsaszín alu blokkhoz való, baj ez? az autósboltban (suzukival foglalkoznak) azt mondták simán jó bele, más nem is volt náluk. viszont mióta lecseréltem azt vettem észre, hogy jobban fűt, ha felvenném maxra a fűtést, ki se lehetne bírni bent
-
Doze
aktív tag
Látom belecsaptam a lecsóba.
No ha két hűtőfolyadékot összevetve. Az idő múlásával mindkettő "öregszik", az öregedés nem csak lerakódásokban nyilvánul meg. Csökken a fagyással szembeni ellenállás, ami legfontosabb ha valaki kente már össze a kezét tapasztalta hogy, sikamlós (pl mosóporos víz is ilyen), és ez nem poénból, hanem a vízpumpát keni. Szóval ha rég nem cseréltél, mind1 milyet rakasz bele, csak legyen "friss". Ez legalább olyan fontos mint olajat cserélni. Ha kéket választod, az is ellátja a feladatát, csak sokkal rövidebb ideig, míg a piros legalább 5 év, itt jegyzem meg a szervizkönyv semmilyen szabvánnyal nem példálózik (mint pl a Vw) csak annyit ír hogy alu kímélő legyen.
Visszatérve, a kenésre, a fagyálló nem azért kell -36 fokig bekeverni hogy a tajgán is autózzunk, hanem azért hogy bizonyos térfogatszázalékban benne legyen a kenéshez szükséges cucc
Ez is olyan mint a motorolaj, jó a 10w40, de ha 10 éven keresztül azt használjuk kijönnek a különbségek, a hűtővíznél ugyan ez. De ami a legfontosabb... nem szabad elfelejteni cserélni. Legyen bármilyen minőségű, ha be van tartva a csere akkor nagy baj nem érhet. Ellenben ha nincs csere, akkor lehet számolni kilyukadt csövekkel, lerakódásokkal, beállt vízpumpával.
kornelka: a hőátadás szempontjából nem tudom mi lehet a különbség a fenti folyadékok közt.
Annyi biztos ne rohanj lecserélni, mert most cserélted. De az intervallumra azért figyelj
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
Ha már szóba jött a hideg : tavaly vettünk 2 liter fagyálló ablakmosot, de csak most vettük elő, amikor betöltöttem elég kellemetlen cefre/körömlakk lemosó szerű szaga volt, nem a szokásos, lehet ez használatra nézve is gond vagy "csak érzékszervi jellegű kellemetlenség"?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Új hozzászólás Aktív témák
- FOTÓS beárazás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- Idén vége lehet a Pixel 'a' szériának?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Mini-ITX
- További aktív témák...