Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
válasz trassher #14694 üzenetére
Annyira azért nem drága beavatkozás. Ami már normális minőség (Febi) abból a kétoldali komplett első lengőkar szett bruttó 160ezerbe kerül de ebbe már minden benne van. Kiszeded a kocsi alól a régit berakod az újat és annyi. Egy gyors futóműállítás kell még néhány darab ezresért és kész van. Persze ez szerintem is irreális összeg egy nyomorult futóműfelújításért de akinek A4 kell az ezt nyelje le. Meg a rendszeresen előforduló abs jeladó és hosszgyorsulás érzékelő hibákat is.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Tomics
addikt
Na megvolt az első nagy eső, az első lámpabúrák bepárásodtak. Kicsit elkeserített, hétfőn mehetek vele szervízbe. Remélem ez lesz a legnagyobb problémám. Gondolom kicserélik ugye?
PH! addikt since 2004
-
Reaper
őstag
válasz Tomics #14719 üzenetére
Gratula az új kocsihoz, ennyiért nagyon jó, nem gondoltam, hogy ennyit lehet alkudni a listaárból manapság.
A benzinről annyit, hogy nekünk '98-ban is majdnem üres tankkal adták az akkori Swiftünket, tehát semmi változás. Az meg ne keserítsen el, ha előjönnek hibák, jöjjön csak elő az összes még garancia időn belül
Sok százezer balesetmentes km-t! -
wertigo1984
őstag
Udv Nektek!
Egy nagyon ''jo baratnomnek '' 2006-os 1.5 vvt-s 102 LE-s Swiftje van, es meg kell mondjam hogy majdnem 750 km (2 nap) vezetes utan sem tudok betelni vele! Egyszeruen imadom! Kepeket hamarosan rakok be ha lehet, jovo7 kedden megint ideadja. El. tukrok, el. ablakok elol, ulesfutes, multi kormany, klima a felszereltsege, es van benne 23ezer km, mert O nem nagyon maszkal vele...helyette majd en.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
roti86
őstag
válasz wertigo1984 #14730 üzenetére
A jó barátnő mindig jó, főleg ha autója is van
-
Doze
aktív tag
Lehet én vagy hülye hogy eddig nem figyeltem, de főleg idős (60+) az összes fejtámla ki van szedve az autóból?? Vagy a suzukinak volt valami extra -GA verziója, amiben nincs fejtámla?
-
Doze
aktív tag
Akkor az kalapbiztos , bár ha váratlanul hátulról belecsúszik valaki a nyaktörés garantált.
Közben beszereztem a szervizalkatrészeket az autóhoz.
2db ékszíj, olaj+levegő szűrő, eneos 5w30. Az egész nem volt 18k. És az olajat így sem a legolcsóbb helyről vettem
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Sziasztok!
Hamarosan venni akarok egy swiftet, de számomra nem egyértelmű, hogy a faceliftes változatban javítva lett a váltócsapágy probléma, vagy ott is fennáll ? Mert árban nem mindegy, 2006os GS árából max egy fapad 2008-09 jön ki..
Köszi -
Doze
aktív tag
A TC-s cikket nem kell túllihegni... volt 1-2 széria az 1.3 (sima első gombóc swift), amiben talán fos a csapágy, szerintem annyira nem fontos a probléma hogy vásárláskor szerepet kapjon, pláne ha kipróbálod és jó. No meg cseréled 45ezrenként a váltó olajat.
Másrészt ignis, wagoner stb. amiben m13 motor van ugyan ezzel a váltóval van, érdekes nem terjedt rémhír egyik autóról sem, juj ilyet ne vegyél. Mióta a tc élvezkedett hogy a szuszkó is el tud romlani azóta beszélnek erről..
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Hány Km van benne?Idősebb motorokhoz általában picit sűrűbb olajat ajánlanak.
Doze:A "régi"SWIFT ben nekem 9000 Km nél elszállt a váltóm pedig mindenki azt mondta az elpusztíthatatlan,a mostani 2006 os KOP! KOP! semmi baja és kollégáménak sincs.Ja és elejétől 10w40!
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz wertigo1984 #14741 üzenetére
Idézet a cikkből:
"Mindez csak az egyhármas változatokra vonatkozik, az ezer- és ezerötszáz köbcentis Suzukikkal nagyon ritkán fordul elő hasonló gond."(#14740) pjen:86e km van benne.
(#14743) Nem3sys:OFF end! Parttalan vita.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Mivel most nekem Sx4 van, előtte meg családban volt ignis 1.3 motorral így van összehasonlítási alapom.
Ugyan olyannak kell lennie.... tesztelni meg úgy tudod hogy nagyra nyitod a füleidet, egyesben és hátramenetben persze ez nem igaz mert ott amúgy is "szól" egy kicsit de nem nagyon. Végig pakolgatod a sebességeket kis kihúzatásokkal, hangtalanul és akadás mentesen kell vennie. Ha függetlenül búg, reszel stb.. akkor csapágyas a váltó, ha valamelyik sebességet nehezen veszi vagy reccsenéssel akkor pedig szinkrongyűrű. Jellemző hogy egyesből-kettesbe váltásnál adja meg magát a szinkrongyűrű (hirtelen váltások, meg ott ugye nagy a két fokozat közti fordulatszám különbség)...
100ekm fölött kicsit lötyögős a váltó, az a futás miatt van... kopik a kulissza.
Egyébként ahogy nézegettem, az 1.3 és az 1.5 váltók robbantott ábráit, sokkal bonyolultabb az 1.3-as váltó: a léptetővillák környékén+más szinkrongyűrűk alkalmaztak... nem értem miért kellett áttervezni a régi 1.3 váltót, vagy miért nem használták 1.5-stb váltót, ugyanis az 1.6 régi swift, 1.5-1.6 Baleno, 1.5-1.6 Sx4 váltóinak belseje szinte csereszabatos, csak a ház más itt-ott..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mini PC
- OLED TV topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Call of Duty: Warzone
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Politika
- Leírhatatlanul sok újítást tartalmaz a friss AMD Software
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen