Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
válasz anonymus89 #15527 üzenetére
Nekem Night Breaker Unlimited van, december elején vettem, most égett ki a jobb oldali
Egyébként sokkal jobban láttam vele amíg működött.szerk.: Hmm most nézem, hogy legutóbb is a jobb oldali égett ki először, lehet valahogy kinyírja őket a vas?
[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
válasz neduddki #15454 üzenetére
Azért az kicsit sok nekem. Nekem nagyon hidegben evett kb ennyit, úgy, hogy napi 2km-es ingázásra használtam (amit tkp. megtehettem volna gyalog is), a szívató ki se kapcsolt.
Márciusban viszont azért nem volt olyan hideg.
Kiváncsian várom a nyári fogyasztását, nyári gumin, hosszabb távon. Remélem benyal 5L alá.
Illetve, kiváncsi vagyok klímával mit tud, mivel az enyim ritka madár - ezres stift klímávalAn α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
neduddki
nagyúr
HI!
ugy hogy 23eve vezetk kismillio oto fordult meg a kezem llat mindig is erdekelt a fogyasztasra a hatekonysag miatt meg nemi elmeleti hatteram is van hozza, kizartnak tartom a fojjmatos hideg motor 5.5litert
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Reaper #15560 üzenetére
HI!
a fogllatban merd, vlaszeg megkapod a fesszabajzo feszultseget-a mazzag esese:- ) ezt kell ~13Vig letuszkolni aki meg tuyg acsinlani az a ZudBika
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Neck
veterán
válasz neduddki #15559 üzenetére
Azt én is, de áruld el, honnan vetted a folyamatos hideg motort?
Leírtam, hogy márciusi fogyasztás, és nem mindig csak 2 utcát mentem vele...Egyébként ez a kis varrógép motor megfigyeléseim szerint 2 km után már szinte üzemmeleg, még márciusitól hidegebb időjárásban is.
Kornelka: Neked is? Ha megkérlek, csinálsz egy képet a klíma "elsütőgombjáról"? Kiváncsi vagyok valamire.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Mercutio_
félisten
Szakik, van olyan oldal ahol az ignis tipushibak és azok megoldásai (akár lépésenként képekkel) , annak várható árai le vannak írva?
A magasabb üléspozin és a légkondin légzsákon kívül miben jobb egy 1.3-as szedannal? (meg persze a 4 év for, bár pl. a linkelt járgány futás teljesítményben ugyanott tart)Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
AMD Power
titán
válasz Mercutio_ #15565 üzenetére
Én ezeket átolvasnám.
SUZUKI IGNIS vélemények
Autós népítélet / Suzuki / Ignis (2003) -
neduddki
nagyúr
HI!
legyszi dugj ra egy odb-t es legyszi nezd mar a vizhofokot kivancis vagyok, nem 2 km az jelmzoen hideg uzem
mod: ja es nekem varost a nagykorut jeltniudv
neduddki
mod: Mercutio_: toresben eg es fold
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
AMD Power
titán
Vagy ez, vagy a gyaloglás
Suzuki Swift Sedan 1.3 GL, 1999 - használtteszt"Ma már minden autó fenntartása luxusszámba megy, mégis a Swift lenne a leginkább logikus pénztárcakímélő választás"
Elég baj ,hogy itt tartunk.
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz neduddki #15567 üzenetére
Ja, azt kifelejtettem
Ha asszony rászánja magát valamikor a magasabb egyterűre (Duster, juke, quashkai, mokka közül valami), akkor a szedán hozzám kerül melóbajárós autónak és azon töröm a fejem, hogy eladnám és vennék helyette Ignist, a nagy csomagtartó hátsó villanyablak, és egyéb előnyök számomra nem lesznek fontosak a forgalomban viszont jól jön a kicsit magasabb üléspozíció. Vagy van jobb tipp +3-400k ráfizetéssel ilyen célra benzinesben? Benzintemetők, gatyám ráfizetem dolgok nem jöhetnek szóba, ahogy kideríthetetlen elektronikahibás típusok se (ezért esett ki a megosztó, de nekem tetsző 5 ajtós(?) megan is)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
válasz AMD Power #15570 üzenetére
Szerintem asszony leendő kocsijánál nem kell komolyabb, annyit meg amennyibe egy élményautó (használt miata vagy valami hasonló) kerül nem szánnék a dologra, nem vagyok annyira rákattanva a kocsikra
Persze ez elég elméleti dolog, még csak agyalok rajta, és amíg asszony ragaszkodik a szedánhoz úgy se történik semmi
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
neduddki
nagyúr
HI!
kifejtem hogy mire gondolok:
-ha tok sik utoan mesz 2km-et fojjamtosan akor nem hiszem el hdeg indoitasnal
-ha tok sik utoan mesz 10km-et fojjmatosan akor siman elhiszem hdeg indoitasnal
-ha tok sik utoan mesz 10km-et akar naffalusi nem frkventalt hejjen akor siman elhiszem hdeg indoitasnal
-ha tok sik utoan mesz 10km-et naffalusi frkventalt hejjen akor nem hiszem el hdeg indoitasnal
aszem osszefogllatma mindnt ill. a variak a kerdesek:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #15565 üzenetére
Mikor megvettük a családi ignis-t, előtte még sokat jártunk 1.3 swift sedánnal. Az első tapasztalat az hogy egyszerűen "korszerűbb", kicsit űrhajós volt... haverom meg is jegyezte: milyen könnyen jár minden. (kormány, kuplung, fék, gáz, sebváltó) Motorilag, és úgy az átlagos beltartalom, egy gömbölyű "új" swiftnek felel meg.
Igazából komoly típushiba nincs... kivéve amit a totalcarban megírtak (1.3 váltóbetegség) bár az sem olyan tömeges. Másrészt a csomagtér ajtó fogója, az minden második ignisen le van szaggatva , mi vigyáztunk rá, de nem egy örök darab.
A futómű: marha kemény, a hátulja pattog üresen mint a veszedelem, de ez ilyen. A másik hogy nekem 180 centis létemre, a kormány alatt néha hozzáért a térdem a műanyaghoz. A fogyasztás is veszedelmes tud lenni, ha kicsit jobban tapossák neki.
-
PRDZsolesz
aktív tag
Tényleg nincs különösebb baj az Ignisekkel. Az 1,3as váltója szokott elszállni, miénk 8éves és kutya baja. Hátsó szélvédőmosó csöve szokott eltörni, és megy a nagyvilágba a folyadék, de filléres munka megcsinálni, és onnantól tartós mint a nyomor. Csomagtérajtó kilincs hajlamos törni, nekem nem sikerült letörnöm még, de abból a tartósabb fajta színrefújva kb egy tízesbe megvan. Érdemes rá szélesebb papucsokat rakni mert billeg, eleinte olyan érzése van az embernek mintha fel akarna borulni, de erről szó sincs, meg kell szokni. A fogyasztás nekem szinte csak városban 7,4 körül van, de nem kímélem, dinamikusan vezetek. Kb ennyi
-
neduddki
nagyúr
I!
swift utankonnyu pedalok???, vezettemegy parat de ha rendbe vot az oto akkor azok a pedalok maguktol estek be:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Doze
aktív tag
Ez egy igaz balfasz gyermek, honda civic kell de ignis-t vesz. Amúgy jó autó, de szar. Nagyívbe szarik az autóra 45 ezer km után cserél elsőként olajat, 5 év után... gratulálok. Na az ilyennek mi a francnak autó
-
Reaper
őstag
Nem tapasztaltam semmi problémát, azon kívül, hogy eszi az izzókat. Bár én városon kívül-belül tompítottal járok, lehet ez sok neki, valamint a beton kemény futómű és néhány minőségi pesti útszakasz, Élessarok, Hungária-Thököly kereszteződés, nem tudom számít-e, szét tudja-e rázni esetleg az izzókat, vagy okozhat-e feszültség ingadozást.
-
anonymus89
addikt
A nagy fogyasztás nálunk sohasem volt jellemző mindig kijöttünk 6,5-7 között pedig fater taposta néha. Én a hangját imádtam nagyon meg, ahogy megugrott mikor visszakapcsolt az ember. (egy élmény volt)
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Reaper #15580 üzenetére
HI!
azert dlr-nek megvan az elonye kevesebbet eszik foleg varosban es sokkal jobban laccik, vmit sokkal kevesbe erhetli az elktromos rendszxert is
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Mercutio_
félisten
Hm, a pattogás annyira nemgyerebe mondjuk, erre nincs valami olcsó megoldás?
Katalizátor itt nem szokott meghalni, mint a swift-eknél?
Esetleg más komolyabb típushiba mint a váltószétesés?
Ja láncos, vagy szíjas a vezérlése?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
zalman90
őstag
nagyon OFF
valaki nem tudja esetleg 96 os 1.2 renault clio szelepházagoknak mennyinek kell lennie ?
OFF vége
óh közben találtam renault topicot is
[ Szerkesztve ]
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #15582 üzenetére
Hátsó gátló cserét olvastam hogy akkor jobb lesz, de a magas kaszni miatt nem lehet vaj puha a futómű. Ellenben ha ketten ülnek hátul akkor sokkal jobb lesz , vagy két cementes zsák
Ezen az isten sem segít:
ez am majdnem olyan mint a Wagon r hídja, gömbölyű swiftben+sx4-ben egy alaposan áttervezett darab van.
A motor láncos és hidrotőkés+VVT, ugyan az mint a gömbölyű Swiftben. Örök élet+1 nap, szerintem 300e simán kibír ha rendesen cserélnek olajat.
-
pjen
félisten
válasz anonymus89 #15553 üzenetére
7 év az tisztességes.Az enyém 8 mult de még csak egy belső világítás ment ki.
zalman90:Hát ennyire azért nem.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz zalman90 #15589 üzenetére
Vágni azért nem érdemes mert:
1. Vágás után nem fog rendesen felülni a rugótányérra a rugó, (persze nem kevés munkával, melegítéssel be lehet hajtogatni rendesen, de nem éri meg)
2. A rugót, ha vágod megváltozik a karakterisztikája, megváltozik a rugóállandó, (tudtommal, de nem vagyok teljesen biztos benne, ha belevágsz a rugóba csökken a működő menetek száma, és így sokkal keményebb lesz a rugó)
3. Érdemes progresszív rugót beletenni (ültetőrugó) mert az úgy van megtervezve, ahogy nyomódik össze úgy keményedik, (ahogy ülnek össze a rugón a menetek) Így eléri azt az ember hogy normál működési tartományban nem sok különbség van a gyári és az ültetőrugó közt, viszont ha belekapsz a kormányba, akkor nem billen meg annyira az autó, mert a rugó elkezd összeülni (persze akkor már kemény mint kő)
-
Kornel
veterán
pontosan.
meg lehet nézni a splash-emben, hogy működik egy jó rúgó (h&r).
ja és ha már ülteted, akkor legalább első gátló csere (keményebbre), vagy a gyári felkeményíttetése, mert a gyárival nem az igazi. (bólogat, leér az alja, stb.) konival megszűnt a gond, teljesen használható lett. -
AMD Power
titán
Az Ignis nekem is tetszik. De szerintem nekünk a Swift után valami nagyobb fog kelleni. Addigra talán majd egy SX4 elérhető árban lesz a számunkra.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000