Új hozzászólás Aktív témák
-
anonymus89
addikt
válasz neduddki #16494 üzenetére
Gyorsba kellett így mivel ideadták 10k-ba a hypert nem is mentünk máshova.
Fejlemények belekerült minden olaj, szűrő, levegőszűrő, pollen, kesztyűzár kilincset is kapott újat + hátsó ablaktörlőt.
Ja igen az előző olaj már tiszta fekete volt.....
Amint felkapta az újat sokkal tisztábban és halkabban járt a motor öröm volt hallgatni, kikapcsoltam az utastéri ventilátort és szinte nem is szűrődik be hang. (már ezért megérte a váltást)Továbbá mivel ismerős a szervizes megkértük dobja már rá a 1,5 Milkás diagnosztikai ketyerét és kidobott egy hibát mégpedig, hogy a légzsákok nem kapnak elé áramot. Faxa dobhatjuk ki a xar banner akkumulátort 1,5-2 év után.
Viszont jövőre műszaki előtt vagy után akkor azt is cseréljük, már most előre megkérdem ki mit ajánl?
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
neduddki
nagyúr
válasz anonymus89 #16501 üzenetére
HI!
yuasa. exide a, delco, varta silver
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
anonymus89
addikt
válasz neduddki #16502 üzenetére
Hello!
Köszi a márkákat, kicsit utánajárva a yuasa jól hangzik a silver az eléggé húzós 50Ah-tól nem is találtam kisebbet, a delco-t meg egyáltalán nem találtam, exide-ból az excell-re elég jókat írtak.
Doze: Neked milyen van az esikszben?
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
neduddki
nagyúr
válasz anonymus89 #16503 üzenetére
HI!
az a b, ha igazanjot akarsz akkor a /azaz premum/:- )
idv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #16503 üzenetére
még a gyári Varta van benn... a 36 Ah-s , de ahogy nézegettem egészen 74 Ah-ig befér az aksi....
Nekem is öregszik egyébként, az indító árama már elég gyenge...
Én exidet vennék
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Varta-t kaptál?
Nekünk Delphi Freedom (a jobboldali) volt benne 36Ah.Mennyinél jársz km-ben és milyen utakon jársz vele?
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
SRII
őstag
Sziasztok, egy kis szakmai segítség kellene, van egy 2007-es swiftem 1.3 92L (gsII) melyre szeretnék vásárolni alkufelniket(a gyári nem tetszik) sajna nem vagyok tisztában mit szabad mit nem.
A felnik 16" , lehet ekkorát rakni egy swiftre? (műszakin is átmenne ekkora felni ez megengedett?)Más: ha a felni Osztókör 4X98 (mérete 16X7 JJ ET35) mozgókúpos csavarral 4X100 osztókörrel is szerelhető felnik is szóba jöhetnek?, ez nem lesz gond?(sem használatkor sem műszakikor?)
Más: ha az autóm tetejét léfóliáztatóm feketére,
(akkor ezt fel kell tüntetni a forgalmiba,hogy változott a színe?(valahol mintha hallottam volna ,hogy ha az autód bizonyos %-a más színű lett mint az eredeti akkor azt jelenteni kell)Más: most ideje az első váltóolaj csere is, milyen olajat ajánlatok, ami nem olyan kemény mint a gyári
köszönöm segítségetek!
[ Szerkesztve ]
Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #16506 üzenetére
93.000 Km most, nagyrészt országút kb 90% a többi város/autópálya. (eddig 2x merült le az aksi csutkára, mert rajta marad a világítás), az autó 2008 as így az aksi is annyi
[ Szerkesztve ]
-
-
Doze
aktív tag
Napi hommade (de nagyon az XD )
Némi zártszelvény+horganyzott lemez...
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #16512 üzenetére
kartervédő , menet közben találtam ki, hogy nézzen ki XD de a végén azért passzolt rendesen az autó aljára , mondjuk annyira nem egy robusztus darab (de nem is lifeg), szal egy hegyes kőn nem ezen fog az autó billegni , viszont felfröccsenő víztől véd, a felverődő kövektől/apróbb cuccokat is megfogja, meg a légellenállás ugye
[ Szerkesztve ]
-
Hego
tag
Sziasztok!
Suzuki Swift Sedan 2001-ből. Mekkora guminyomás az optimális? A kocsin és a kézikönyvben 2,5 bar van feltüntetve, viszont az abroncson(ami szabvány méret) 3 bar.
Most 2,7-2,8 körül fújtam bele, hogy ne lőjjek nagyon mellé, de azért csak jó lenne tudni hogy 3-at vagy 2,5-et fújjak bele.
Köszi a választ!
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Kornel
veterán
valószínű
mondjuk egyébként alap, hogy a gyártó megadja a manualban és a kasznin valahol feltüntetve az értékeket, és utána lehet kísérletezni, hogy kinek mi válik be.
Én elől hátul 2,5-re fújom, mivel a conti pc5 eléggé "nyúlós", ezért jobb menettulajdonságai vannak, ha keményre van fújva, illetve a fogyasztás is láthatóan javul, legalább 1-2 deci különbség van, ha mondjuk csak 2,3-ra hagyom.
Mondjuk keményre fújt gumikkal, H&R rúgókkal, koni str.t gátlókkal elég feszes a futómű, kb. swift sport érzés, de legalább nem esik le az útról -
neduddki
nagyúr
HI!
indulj el 2.4-tl es .1baronkent menj fel es amejjiken amlegjobban erzi magat az oto ott megtnatad az optimumo:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #16521 üzenetére
Itt a kép hogy néz ki felszerelve
Sajnos nem nyíl egyenes a lemez, mert muszáj voltam hajtogatni. De már most gondolkozok a 2.0 verzión , ahol több darabból csinálnám, meg lecsavarozható ajtókat hagynék olajcseréhez....
Am most mentem vele 100km-t, nem volt semmi furcsaság... nem csörög meg ilyesmi, amit észrevettem hogy a légkondi jobban nyomja a hideget.... szerintem mert burkolt az alja így nem tudja lefelé megkerülni a levegő a hűtőt... meg mintha halkabb lenne menet közben....
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #16524 üzenetére
Szemből kapja rendesen.... de gondoltam rá én is. Rögtön megállás után megtapogattam és hideg volt a lemez... 1-2 perc állás után elkezdett átmelegedni, de annyira nem hogy lekapja róla a festéket vagy ilyesmi...
Katalizátor amúgy is a hűtő mögött van nekem... szal az 600 fokos, ott sem volt még baja.
-
Kornel
veterán
úgy emlékszem nekem is a hűtő alatt van a katalizátor, a leömlő után nem sokkal.
szóval akkor valószínű szemből még kapja a menetszél, annyi, hogy a kipufogó rész nem tud szellőzni, amit takar. nem tudom ez jelent-e bármi gondot, mondjuk ha aluból csinálom, még el is vezethet hőt -
Hego
tag
válasz anonymus89 #16518 üzenetére
Nem, viszont azért egy átlagos kátyúba belemenve érezhető hogy nem puha a gumim..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Doze
aktív tag
válasz anonymus89 #16530 üzenetére
a gyári műanyag motortérvédő felfogatási pontjait használtam, elég stabil pontok, amit csináltam amúgy sem nehéz.
A csavarokat cseréltem belső kulcsnyílásúra....
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
Doze: ok rémlik valami....
Melyik volt az a honlap ahová a fogyasztási adatokat rögzítitek?
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Doze
aktív tag
-
Kornel
veterán
válasz anonymus89 #16534 üzenetére
-
t1
addikt
-
Kornel
veterán
csak pálya, GPS 130-140 körül.
de akkor még nem volt leültetve, most már jobban eszik így is.
azóta volt egy fele pálya - fele országút etap is, ott GPS 140-150 között toltam, mert siettem, de akkor kért 6,5-et, ahogy néztem a pillanatnyit, sokat jelent a -3 cm
még alá megy a kartervédő, mint Doze-nak, és akkor GPS 140 körül 6 körül fog zabálni
most 5,5-en áll a BC, csak bp, sok dugóval, és sok rövidtávval 2-5-10 km-ek.egyébként 0w20 olajjal még tudnék fogni 1-2 decit, de azzal már hallom a láncot, úgyhogy nem kínzom vele szegény kocsit, illetve megnézem majd a 2,6 baros guminyomást, hogy hoz-e még valamit
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Igen, sajnos legális helyen nem megy át, Veszprémben meg nagyon szigorúak a vizsgahelyek így ez a megoldás, de szerencsére a szerelő nem drágán végzi 2évente meg belefér
kornelka: sajnos igen, lehet találni csúsztatós helyet, de felesleges amennyivel többet kérnek ott el annyiért a cserét is letudod bonyolítani, és ha véletlen megszakítják vagy megnézik a vizsgát nem fogsz megbukni az ültetéssel.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
-
Kornel
veterán
na ennek akkor utánajárok, még van idő, szeptember 17 ha jól emlékszek.
ha viszont nem megy át úgy, akkor lehet, hogy ki is szedem és eladom, mert ugye nem biztos, hogy sokáig marad a kocsitényleg nem kell valakinek H&R rúgő és koni str.t gátló?
swift2-be és splash-be is tökéletes(#16543) anonymus89: a 4,51 egy rekordkísérlet volt, hogy mennyi a legkevesebb, amivel elmegy. csak országút volt, 50/90 és minden általam ismert trükköt bevetettem. mondjuk így is előzgettem párat, de ez az érték azért nem releváns.
viszont 5,5 bármikor tartható vele vegyesen, nem is értem, hogy azok mit csinálnak, akiknél ez 7+ litert eszik[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Doze
aktív tag
Mai nem eredménye: persze nem akarok senki világába belelépni.... mostanában ez a B5 Passat Tdi láz kiborít. Mikor mondják így meg úgy meg... hát ne is haragudjon meg senki 90 Lovas változat egy csiga az sx4-hez képest , ilyenkor jönnek, persze a 115 lovas, na az ám a sportautó... meg hogy érezni ahogy kojt tolja előre , persze pont annyira mint az sx4-et, a végsebesség+gyorsulási adatok majdnem egyeznek.
Nem mondom hogy nem jó/kényelmes/gazdaságos autó,,, de street racernek nevezni a passatot pont annyira hülyeség mint az Sx-et... Bár szerintem bármelyik Suzuki inkább sportosabb a rövid váltóval, meg a pörgős motorral...
Arról meg ne is beszéljünk hogy 400e km alatt abból a 115 lóból, hiányzik vagy 30 már.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- További aktív témák...