Új hozzászólás Aktív témák
-
Neck
veterán
Sziasztok,
Ezres Swift városban milyen fogyasztást kéne produkáljon? 2-10 km-es távokat teszek meg vele. 5,5 liter / 100km téli gumin (márciusi adatom) jónak számít? (832km-en 45,77 liter benzin)
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz neduddki #15454 üzenetére
Azért az kicsit sok nekem. Nekem nagyon hidegben evett kb ennyit, úgy, hogy napi 2km-es ingázásra használtam (amit tkp. megtehettem volna gyalog is), a szívató ki se kapcsolt.
Márciusban viszont azért nem volt olyan hideg.
Kiváncsian várom a nyári fogyasztását, nyári gumin, hosszabb távon. Remélem benyal 5L alá.
Illetve, kiváncsi vagyok klímával mit tud, mivel az enyim ritka madár - ezres stift klímávalAn α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz neduddki #15559 üzenetére
Azt én is, de áruld el, honnan vetted a folyamatos hideg motort?
Leírtam, hogy márciusi fogyasztás, és nem mindig csak 2 utcát mentem vele...Egyébként ez a kis varrógép motor megfigyeléseim szerint 2 km után már szinte üzemmeleg, még márciusitól hidegebb időjárásban is.
Kornelka: Neked is? Ha megkérlek, csinálsz egy képet a klíma "elsütőgombjáról"? Kiváncsi vagyok valamire.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz trassher #15653 üzenetére
A feltartókat nagyon "imádom", tömött szembejövő sáv, megérkezek egy autóra, ami 30-cal megy lakott területen. Kiérünk lakott területen kívülre, látom elkezdi "nyomni" neki, 35... aztán lassít, megáll , engem elenged, majd izomból berántja a kocsit a mögöttem jövő elé, úgy, hogy az én seggemet is majdnem elviszi...és meg tovább lakott területen kívül 40-nel.
Gratulálok. Az ilyen nagyon veszélyes tud lenni.
Viszont a "dinamikusan vezetőket " sem értem. Lakott területen belül, km óra szerint 55-57-el megyek már 50-es korlátozásnál késő éjszaka, nedves úton, mert annyira tol a kamionos (60-nal nem vagyok hajlandó menni, azon a szakaszon amúgyis sok helyen mérnek), és közben szénnéégeti a retinámat a tőlem kevesebb mint 3 méterre lévő fotonágyúkkal, erre amikor elfogynak az autók szemben, akkor elkezd a kamionos "előzni", persze annyira ő sem bír menni, mondjuk 65-tel menne el mellettem.
Bedurrant az agyam, pont elhagytuk a lakott terület vége táblát, visszatettem 3-ba, padló, és otthagytam a fenébe... Tudom, ez mondjuk egy picit veszélyes volt, de továbbra is fenntartom, hogy én még mindig szabályosabb voltam, mint ő, tekintve hogy én végig betartottam a szabályokat úgy, hogy nem mentem lassan egyáltalán.[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz AMD Power #15670 üzenetére
A fehérek a legjobbak, olcsó javíttatni a fényezés hibáját
Szerk:
Kornelka:
Szerintem zavarja, hogy egy kis ezres Swift megy előtte... mintha ezzel nem lehetne a forgalom tempóját tartani lakott területen!
Pl. a nagybátyám ezres, 4 hengeres VW Poloját simán "legyorsulom", mivel az enyém pár lóerővel erősebb, és 200 kg-al könnyebb is.Nem mintha azért vettem volna 1000-es Swiftet, mert száguldani akarok vele. Ahogy láttam, itt a topicban elég nagy konszenzus van abban, hogy az 1.3-as jobb, viszont én 95%-ban városban/külvárosban használom, és szerintem valamivel kisebbek a fenntartási költségei a kis ezresnek.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
Mit gondoltok, az ominózus ezres Swiftem mekkora (hány Wattos) 220-as invertert bírna el? Egy notebookot kéne hajtani róla, ahhoz meg 100-150 W azért kell
Szerk:
Azért a sima Swiftet se kell lebecsülni, lehajtott hátsó üléssorral én majdnem egy köbméter cuccot beletapostam. És a 3 közül a 3 ajtós ami még néz is ki valahogy, fehér indexekkel igazi kis japó pöcsköszörű
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz neduddki #15697 üzenetére
Igen, sztem az enyém is 65W-os. Szóval egy 100W-os inverter pont jó lenne, csak nemtom, a Swift generátora elvinné-e.
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
Úgy kellene igazából Utálom a szivargyújtót, az autóipar legelb***ottabb találmánya. A múltkor a Xiaomit se bírta tölteni nagybátyám VW Poloja szivargyújtóról, valami gagyibb töltő volt mondjuk, de tűzforró volt, és már a teló mondta azt, hogy kösz szépen, akkor én most lekapcsolok...
Úgy tervezem, hogy direktben az akksira fogok húzni egy vezetéket, amin lesz egy főkapcsoló, ami csak akkor lesz bekapcsolva, ha használom az invertert. Szerintem lehet hogy a kesztyűtartó egy része lesz beáldozva erre a projectre, annyira úgysem használom.
Mit gondoltok? Van jobb ötlet?
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
-
Neck
veterán
válasz Kornel #15959 üzenetére
Mert drágán adtad picit
Én amúgy inkább végiggondolom egy hideg sör mellett, hogy mennyi a maximum, amit engednék az árból, ami alatt végképp nem adom oda, és annyiért hirdetem meg, alku pedig kizárva. Én nem szeretek kupeckedni a kocsi felett. Annyi és kész. Ráadásul így (az alacsonyabb árral) több embert vonzok be-
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
A mindennapi Swiftünkben van OBD / OBD2 csatlakozó?
Baró lenne egy BT2.0-s kütyüvel a telómon olvasni az adatokat
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
A kézifékes kis piros lámpa melletti másik kis piros lámpa 99-es (régi) swiften néha, nagy hidegben pár percre kigyullad, főleg gyorsításnál az elején. Később, elalszik, illletve nem is mindig gyúl ki.
Mit szeretne az én szürke rakétám jelezni felém?
Köszi:
NeckAn α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
Az úgy tűnik rendben van. Én talán egy kicsit inkább váltóolaj, kuplung, kuplungkinyomócsapágy, stb részen gyanakodnék. Lehet ez ennek a visszajelzője? Vagy hülyeséget beszélek?
Ilyen kis piros felkiáltójel a ((P)) jel mellett.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz tboy93 #17791 üzenetére
Az az érdekes, hogy amikor kihúzatom, akkor felvillan, aztán meg elalszik.
De, a fékbetétek, azok elég kopottak Lehet akkor az lesz a ludas. Gondolom a melegedő motor miatt tágul egy kicsit a rendszer és akkor már elalszik, nem?An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
Köszi szépen mindenkinek a válaszokat!
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Neck
veterán
válasz maglew #17846 üzenetére
Bár Suzukis vagyok, de ültem a céges i30-ban nem egyszer. Hihetetlenül jó, és megbízható autónak mondja mindenki. A kettő közül én habozás nélkül az i30-at venném.
A 4x4 túl van hypeolva, a gumin múlik nagyrészt minden, a 4x4 nem nagy különbség.
Az utcai gumi miatt leszel bajban a sárban így is, úgy is - max a 4x4-essel 10m-el beljebb akadsz el, ahonnan már ki se tudnak húzni Ha pedig nem dagonyázol / bakhátazol (te tényleg bemennél ezekkel a susnyásba, ha ennyire számít a beltér? ), akkor az i30at sokkal jobban fogod szeretni, hunyorítva egy kategóriával fentebb van minőség szempontjából. Ha a 4x4-től eltekintesz, melyiket vennéd? Na ugye.Update: ha meg 4 milliód van rá, és kell AT meg 4x4, akkor vegyél használt Pajerot. Ha meg ennyire nem kell a terepképesség, akkor maradj a személyautóknál. Tényleg.
[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- Anime filmek és sorozatok
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND