Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
válasz Nem3sys #14540 üzenetére
Nézd meg mennyi trutymó jön ki az első 2-3 (és a későbbinél rövidebb periódussal előírt) olajcserénél, aztán gondold újra ezt a bejáratás kérdést
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kornel
veterán
válasz Nem3sys #14544 üzenetére
valószínű akkor se lesz semmi baja, ha így teszel. rövid távon semmiképp.
pl. magyarországon max. gps 130-al szabad menni, tehát elméletileg szét se tudod forgatni a motort.
de miért okoz olyan nagy problémát, ha egy új kocsit az első 4000 km-en csak fokozatosan terhelsz, ergo fokozatosan szoktatod a nagyobb fordulatszámhoz, és cserélsz egy olajat. ne mondd, hogy nem fognak mikroszkopikus fémreszelékek keletkezni egy újonnan összerakott motornál, mert nem igaz. ha meg keletkezik, akkor meg el kell távolítani.
de gondolom te ugyanilyen lendülettel elmész 30k km-t egy olajjal, ha a gyár annyit ad meg. utána meg megy a sírás, hogy letérdelt a turbo, kokszosodik a motor, etc.mod: keress rá a bejáratás szóra itt a topicban, még egyszer nem akarom elmesélni a sztorimat.
amugy nem bántásként, de biztos nem műszaki ember vagy, ahogy nézem a hozzászólásaidat.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Nem3sys #14652 üzenetére
erre annyit tudok mondani, hogy aki olyat akar venni, az nem ide jön.
a srácot meg hiába próbálod megtéríteni, előtted már mások is próbálták, swiftet fog venni, és végülis a felhasználási céljának tökéletesen megfelel.egyébként én 1,35 millát költöttem el vételárként egy splash-re, de nem bántam meg.
persze lehetett volna belőle sok mindent venni, de nem 4 éves lett volna, nem 60k km-el, és nem enne 5,5 litert -
Giot
addikt
válasz Nem3sys #14653 üzenetére
Ha egy régi civic-ben vagy egy régi corollában ültök valószínű ugyanúgy halál a vége.
Egy A4-es Audival nem is értem milyen alapon hasonlítod össze. Mert 4 kereke van és gurul?
Ezek a régi swiftek jó autók. Akinek ennyi pénze van rá, és nem akarja a gatyáját is rákölteni a fenntartásra bevállalható, de tisztában kell lenni a hátrányaival.
Eljárt felette az idő, de sok autó felett eljárt az idő mégis közlekednek vele.
Az új Suzukik biztonsági szempontból is jók. De meg kérik az árát, a splash-nek vagy swift2-nek. Nem beszélve a swift3-ról, ami szerintem irreális áron kapható. És akkor még az s-cross-rol említést sem tettem.kornelka: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz Nem3sys #14662 üzenetére
munkatarsam egy 2003-as a3-at vett nemreg olcson. azota mindent kicserelt, ami kijohet egy modern dizelen. persze igy van egy fasza autoja, de ehhez kellett fel milla, aki ezt beleszamolja ott nincs gond, csak akinek nem telik erre, annak lehet benne 100 legzsak is, akkor se fog.
szvsz aki regi swiftet vesz, nagyreszt azert teszi, mert nem fer neki bele se egy turbo, se eg, kettostomegu, a tobbirol ne is beszeljunk.Doze: dizel sx4 mire jo? nem olyan jo az a fiat motor...
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Nem3sys #14669 üzenetére
Figyelj... aki suzukit vesz azért vesz mert autó kell, a vételár csak egy szempont a sok közül, 300-400 huffért meg nagyobb kategóriában lefosott kilométerkő van, pláne ha nem villantani akarsz hanem igás jószágot.... lehet mondani: törik, ropi, stb... de csak hasonlítsd össze egy a4-el a fenntartási költségeket, ha pl évi kemény 20e km-t mész, ingázol stb... ha letérdel 30e forintból szinte bármi megvan.... egy gátló, esetleg vezérlés, fékek stb csere mind-mind sokkal többe kerül mint egy szuszkón.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Nem3sys #14662 üzenetére
Nem megvenni drága hanem fenntartani. 160-ért veszel az audi alá lengőkarszettet (kínai, a gyárt inkább nem írom) suzukit ennyi pénzből félig újjáépíted.
Tomics: Ez mikor autó? Én még ilyen lökhárítós, fényszórós swiftet nem is láttam. Még nekem is tetszik pedig pedig nem vagyok oda az új autókért. Grat hozzá!
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Mercutio_
félisten
válasz Nem3sys #14662 üzenetére
Ha kint él, akkor sem az anyagi helyzete sem a lehetőségeinem hhasonlítható a hazaihoz azért értelmetlen az összehasonlításod, ha itthon akkor meg jön még rá ragadó forgalomba helyezés vizsga költség és azért +amit már más is leirt, hogy nem csak megvenni kell egy kicsit, de üzemben tartani is és annak a várható koltsegeivel együtt szokás hasonlitgatni...
Sokan egyébként szinte csak Pesten belül szaladgálnak nekik (is) tökéletes.
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
dudika10
veterán
válasz Nem3sys #14671 üzenetére
Sokan osszekeverik a regi es a megregebbi swifteket. A megregebbiek toreseit latva volt egy kis update, ami utan felzarkozott a swift is a kategoriahoz tores szempontjabol. Nem biztonsagos, de egyik hasonlo koru kisauto sem biztonsagosabb annyival, hogy azon barmi muljon.
Csak varosban hasznalom az enyemet, es felek benne, de ez a felelem segit nem osszetorni.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
-
trassher
addikt
válasz Nem3sys #15873 üzenetére
Amikor cserélték a csillapítókat megnézettem őket, azt mondták nem cserés. Ha 1 hétre rá kiment volna akkor csak látszott volna már bár nem lehetetlen. Pénteken megyek haza, szombaton 8-kor már a műhelyben leszek mert ez nem állapot.
kornelka: Hát ezek közül sachs nem volt, a többire meg nem igen adnak 2 év garanciát. Ha bmw-be jó a monroe akkor a suzukiba is csak eldöcög nem?
dudika10: Köszi! Jó idegrendszered van ha te ezt a kopogást elviseled.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
gordonfreemN
addikt
válasz Nem3sys #16022 üzenetére
Működhet az az elképzelés, hogy feltöltjük kompresszorral, levegővel és kb egy hét múlva meglessük, hogy csökkent-e a nyomás? Ha igen, akkor valahogy ebből kiindulni, valahogy megkeresni a szivárgást?
Nyilván valami csatlakozás vagy tömítés lesz a ludas.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Reaper
őstag
válasz Nem3sys #16143 üzenetére
Akkor nem tudom hogy csinálod, de nekem már évek óta csak ilyen van ezen is, meg a másik autómon is, és nagyon sokáig bírják csíkozás nélkül. Volt már nekem is monszun szerű esős élményem, és hibátlan volt.
Egyszer repült el, de akkor én balfaszkodtam el, mert még nagyon kezdő voltam, és nem raktam rá rendesen.Emellett persze én is úgy kezdtem, hogy nem érdemes spórolni rajta, és megvettem a Bosch félét, na az volt az ami fél évet bírt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Microsoft Outlook topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Ford topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...