Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
-
válasz Brogyi #59249 üzenetére
Nem kell határ felett menni, és nincs gond.
Imádom amikor meglátják az autósok a három lábút, és nem hogy 50re, 35-40re lassítanak„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
hemaka
nagyúr
válasz dethroner #59251 üzenetére
Hagyjuk mar, direkt penzbeszedos helyen mernek. Semmi koze ahhoz, hogy normalis kozlekedest szeretnenek es ott mernek ahol szukseg is lenne ra. Olvass utana mennyi penzt szednek be minden evben, kozben meg a jaror meg 200k-t se keres, a kozlekedesi moral a beka segge alatt, a sok jogsi nelkuli meg alkoholista allat meg oli az embereket.
Mindegy en nem szoktam csak olyan helyen nyomni neki ahol nincsenek, meg waze. Ja meg persze a nemet autopalyan kekw -
válasz hemaka #59254 üzenetére
Ezt sose értettem, hogy beszedős helyen mérnek
50 a határ? Igen. Gyorsabban mentél? Igen. Pont, innentől nincs min mergelődni, hogy hol mérnek.Pár hete egy össznépi országos mérés, ahol lakossági bejelentések alapján is mértek. Győrben rohadt jó helyekre rakták ki például, ott is láttam mergelődő embereket amikor kivették őket.
Ha valaki menni akar nagyon, ott a versenypálya, vagy német autópálya, stb..., Nem az utcán kell rácsézni.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Moleman
addikt
válasz SyMbioTe #59255 üzenetére
Pedig művészet megbüntetődni, mert ha nem szednek ki azonnal, akkor 100 km/h alatt +15, fölötte +20 a toleranciasáv, ami valljuk be, gavallér.
Tehát a városi bitófa alatt simán át lehet menni 65-tel, ahhoz képest különösen vicces, hogy sokan 35-re lassítanak. A 90-es bitófa is tolerálja a 105-öt, az autópályás is a 150-et.Amúgy meg nem a méréssel van a gond, hanem az értelmetlen sebességkorlátozásokkal. "Veszélyes kanyar" 40, rossz útburkolat 40, 2 hónapja elmúlt útfelújítás 30, néhány ilyen után a többit se lehet komolyan venni. Az már, hogy ilyen helyekre küldik ki szerencsétleneket, a büdös hal büdös fejének a szüleménye.
Ausztriában pl csak ott van korlátozás, ahol tényleg van oka, kanyarokban pedig reális sebességkorlátot raknak ki, nem olyat, amit egy megpakolt IFA is kiröhögne. Néha még trollkodnak is, egy nagyon meredek szerpentinen küzdöttem felfelé 20-szal, és ki volt rakva egy 80-as tábla.
-
.Szaki.
addikt
válasz Cunaja #59221 üzenetére
Én úgy tudom úgy működik, hogy limitált mennyiséget tudnak egy hónapban rendelni és még ha sikerül is megrendelni, akkor sincs rá semmi garancia, hogy a gyár olyat küld. Ráadásul a szalonok havonta pár darab autót kapnak, ez nagyban függ a típustól, ha jól tudom a Swift és az Ignis az a két autó, ami Japánból jön és kb. lehetetlen hozzájuk jutni. Vitarából és S-Crossból pár darab/szalon jön, a Toyotákból pedig talán egy/szalon. Szóval, hogy mindent megtett-e a kereskedő azért, hogy tudjon foglalni pontosan olyan autót, mint amilyet Te rendeltél, azt semmilyen úton módon nem fogod tudni kideríteni szerintem. Simán lehet, hogy ilyen lassan halad a gyártás. Maximum úgy lehet talán, hogy a kereskedés végig nézi, hogy az embered hány ügyfelet kapott az utóbbi időben, ebből hány Swift és lett-e volna lehetősége arra, hogy a Te megrendelésed is sorra kerüljön, de ilyen kaotikus helyzetben a franc tudja, hogy ezt hogyan lehet bizonyítani. A viselkedése viszont a "széthajtott" tesztautóval kapcsolatban számomra teljesen értelmezhetetlen. Ilyet hogy lehet mondani?!
Az elvárásod egyébként teljesen jogos, normális esetben egy autónak a megrendeléstől számolva 3-4 hónap alatt meg kéne érkeznie, utána 1-2 hét míg rendszámot kap és az autó ráadásul pontosan olyan, amilyet Te rendeltél. Ennek valóban így kéne lennie és pár éve a Swiftemnél nekem így is történt. Csak azóta változott a helyzet és nagyjából ott tartunk, hogy örülni kell annak, hogy ha van valamilyen autó, amit el lehet hozni hosszabb várakozással. A felszereltségi szint az ami szerintem elég fontos, bár van aki abban is tud kompromisszumot kötni, de ilyen helyzetben amikor kereslet drasztikusan nagyobb a kínálatnál, a szín általában már csak egy huszadrangú dolog.
"A színről annyit. Nem kell győzködni, mindenki maga dönti el, mi tetszik neki. Nekem a többi nem tetszik ,mert akkor úgy szerződtem volna, ha nincs ásványszürke, legyen kék, stb... ."
Én nem győzködlek semmiről, nem vagyok kereskedő, szóval nekem nem érdekem Téged győzködni, pusztán tényeket írok le, hogy valószínűleg a színekkel a kutya nem fog foglalkozni olyan esetben, amikor a kívánt típusra nem 2-3 hónapot kell várni, hanem lassan éveket. Arra próbáltam utalni, hogy így a jelenlegi helyzetben egyhamar nem lesz autó, ha ennyire fontos a szín, mert amit hoz a gyár és Neked szánnak, de nem stimmel a szín, azt fél másodperc alatt fogja valaki lepattanóként elvinni, tehát rajtad kívül senki nem fog rosszul járni. Sem a kereskedés, sem a gyár, aki pedig lecsap rá, az pedig pláne nem.hemaka
Az Ignis-szel kapcsolatban teljese egyetértek, az eleje még nekem is tetszik, a hátulja az ami katasztrófa. A belseje se lenne rossz, de nekem például az nagyon nem volt szimpatikus az ajtó könyöklője kemény műanyag. ... A Swiften azért volt egy puha szövet borítás.Brogyi
"...Többször láttam ezt a fajta vadászatot. Ugye az megvan, hogy 1km-re is lát tiszta időben ha egyenes az út?..."
Ettől miért kell félni? -
Cunaja
addikt
válasz .Szaki. #59259 üzenetére
A hosszú választ!
Azért mentem be januárban, hogy legyen autóm júniusra. Ez 5-hónap. A kereskedő azt is mondta a telefonba, hogy akkor most berendeli gyártásra. Ezt mind májusban.
Nem írom le az egész történetet. Azt is elfogadom, hogy emelkedhet közben az ára. Oké, benne van a szerződésben. Viszont nem fogok nyerni a lottón, ha nem lottózom. Érted gondolom.
Nem érkezik meg, ami valójában nincs is megrendelve. Ez az én bajom.A színről annyit. Már engedtem, mert a gyöngyházfehéret is elvinném. Ezen felül nem kívánok engedni. Nem fogom egy életen át ( amíg használom) azt mondani, de megbántam. Helyzet ide, helyzet oda. Ha nem bírja ezt a színt beszerezni, akkor ez meg a fogyasztók megtévesztése. Van időm megvárni a színemet.
Mint fentebb is írtam viszont, nem kívánom a fórumot tovább ezzel fárasztani. Annyit esetleg még megjegyeznék, hogy aki szerződést köt bármilyen autóra, kérjen garanciát, hogy a megjelölt színben beszerezhető az autó.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Brogyi
senior tag
Ugye te mindig 30-cal hajtasz a 30-s táblánál? Én még embert nem láttam elöttem aki betartotta. Bocs, megfogtál, egyszer mikor a rend becses őrei fényképeztek árnyékból. Na, akkor mentek 20-szal. Ez normális szerinted?
-
simonjoe
senior tag
Úgy látszik, h nem minden típusnál van gond. Sógorom S-Cross-t rendelt egy hónappal ezelőtt, most kedden meg is kapta. GL+, automata, vörös színben. Tegnap volt nálam, mert a AA-t nem sikerült "bekapcsolnia", de, h ez mekkora gáz már! Ráadásul csak kanóccal műxik!
Joe
-
bigdigit
addikt
Én 3 dolgot hiányolok új Scrossból mint egy most megjelent új autóban.
1.Vezeték nélküli telefontöltő.
2.Futófényes led index.
3.Motoros csomagtér nyitás.Nem tudom nekem ezeknek már alapnak kellene lennie így 2022-ben.
-
simonjoe
senior tag
válasz bigdigit #59269 üzenetére
...hát mondjuk a második kell mint a látás!
Szerintem meg sokkal jobban hiányzik egy kulturált beltér. A felhasznált anyagok minősége több mint gyalázat!! Szerintem ebben a kategóriában ezt a minőséget már büntetni kellene! Ja, két napja szalonból kihozott autó B oszlopán hólyagos a fólia!! NE már!!!Joe
-
-
tboldi
nagyúr
válasz bigdigit #59269 üzenetére
Én mondjuk a futófényt nem kedvelem, nekem bazárinak hat. Az új Mazdák subtle megoldása sokkal jobban begyere, hirtelen felvillan, mint bármelyik LED, de átmenetesen alszik ki, akárcsak egy hagyományos izzó. [link]
Nem csak elegánsabb és esztétikusabb, de a többi közlekedő számára is könnyebben észrevehető.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz bigdigit #59269 üzenetére
A telefontöltő engem nem érint, de gondolom hasznos, akinek olyan telefonja van.
Viszont a futófényért én fizetnék, hogy ne legyen.
A motoros csomagtérnyitást se szeretem, lassabb, mint a kézi, és számomra szinte sose lenne valós haszna. Manuális kézifékért is szívesen fizetnék százezres felárat, csak legyen, nem bízom az automatikus/elektromos vackokban.#59272 tboldi
Valamikor pont rácsodálkoztam egy új Mazdára, valóban ötletes megoldás. Bár lehetett volna kicsit még elegánsabban, látom benne a PWM lefutást, de az én szememet nagyon zavarják ezek. -
bigdigit
addikt
válasz simonjoe #59270 üzenetére
Hát nekem csak Swift volt eddig 1992 óta azért ahhoz képest jobb műanyag van benne. Motoros csomagtér kiborít ilyen szarul záródik és zörög a rendszámtábla olyan erővel kell lecsukni. Nagyon zörgés érzékeny vagyok. Ezt orvosolná ha motoros lenne. Naponta használom .Vez nélküli telefontöltő már nem csak prémiumban van. Az index nem fontos fusson de igazán mehetne menetfényből.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
...márkán belül gondoltam, tegye ezt az alap Swift-be, vagy az Ignis-be, nemtom az Alto mint olyan palettán van-e még, de ezekben jobban mint a nagy S-Cross-ban. Meg úgy összességében nekem nagyon nem jön be. A nejem Splash-ében helytálló. Csak egy minimális a két autó között az eltérés minőségben, pedig 12 év van közöttük. Sőt mint írtam az első ködlámpa kapcsoló azonos mindkét autóban. Én utoljára 2006-ban vettem új autót (Mitsubishi Colt 1,5 DI-D) annak is műanyag volt a belseje, de valami eszméletlen puha, finom, masszív, még a kesztyűtartója is anyagból volt. Ennek meg mint valami csontkemény, zörgős, deformált műanyag. Nem akarom ragozni, mert csak felb@...om az agyam. Bele kell nyugodni, közel nyolc milláért ez van. Időszerű lesz lassan egy új vásárlása, Suzuki-ban gondolkodtunk mi is, de elengedtem. Semmilyen általam támasztott követelménynek nem felel meg.
Joe
-
Qtya123
őstag
válasz bigdigit #59209 üzenetére
Ahogy kérted beszámolok az utángyártott tpms szenzorokról. Ma cseréltem le a kerekeket, eddig csak 5 km-t mentem velük. Egyetlen percre sem sírt, nem világított a narancssárga piktogramja a guminyomásnak, viszont egyelőre, ha belépek a menübe nem mutat értéket.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz simonjoe #59276 üzenetére
Azért márkán belül sem volt szerintem az SCROSS/Vitara páros sosem prémiumként hirdetve. Igazából felfújt Swift, hogy legyen egy ilyen kategória/méret is.
Ez valahol nem meglepő, hogy ennyi pénzért sok minden benne van egy GL+-ban is, többi márkánál ez +2/3M-nál kezdődik és sokszor az sem jobb.
Én az árát max akkor raknám mellé ha 8M már közép szint lenne új autóban vagy lenne egyáltalán értelmes alternatív, amúgy meg csak egy szám ami így soknak hangzik.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qtya123
őstag
válasz Qtya123 #59281 üzenetére
Na, ahogy megírtam az előbbi hozzászólásomat, utána elindultam az autóval a feleségemért és nemsokára kiírta, hogy TPMS service. Tehát kb 8 km kellett neki, mire felfogta, hogy cserélve lettek a kerekek és új szenzorok vannak.
Megyek még egy darabig, több helyről is azt az infót kaptam, hogy akár 40 km is kell neki, mire megtanulja.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
-
addikt
-
nagyúr
-
beef
őstag
válasz Napfénysüti #59287 üzenetére
Meg lehet azt is jól csinálni, de igazából nálam ez 0 hozzáadott értéket jelent egy kocsinál. Akkor inkább azt a pénzt költsék zajcsillapításra.
-
simonjoe
senior tag
válasz szabonagyur #59282 üzenetére
Valószínű, h én vagyok rosszul bekötve. Én azt gondolom, h egy ekkora autó mint az S-Cross arra van kitalálva, h hosszú távokat tolj le vele akár a családdal, vagy barátokkal a hozzá tartozó csomagokkal. Ránézel, és azt mondod: Ez igen!! Sajnos a külső mérete nem hozza azt amit szerintem kellene. Szaladgálni, kisebb távokra, városba ott vannak a kisebb testvérek. Ha a műszaki tartalmát nézem, akkor rendben van, bár már egyre több dolgot törvény szabályoz, h mi az ami már kötelező egy új autóban. Nekem kényelmetlen az ülése, az anyós oldal nem állítható magasságban (GL+), a hátsók meg egyenesen x@..rok. Ezt hosszú távon kibírni szerintem gyötrelem. Ha elmegyünk négyen egy külföldi kerékpártúrára mondjuk csak ide Horvátországba cc. 700km. A csomagjaink szerintem nem férnek el abban a csomagtartóban. Azt sem értem, h mi szükség egy szintet eltakaró lapra, ami alatt kb. 15cm-es üreg van. Ha a vonóhorogra ráakasztok egy szállítót megpakolva négy kerékpárral + négy utas + csomagok, akkor felteszem a kérdést, h mire elég az 1400-as motor 120 lóerejével???
De, ha csak a nejemmel megyek ketten, akkor is kerülhet csomag még a hátsó ülésekre is. A fogyasztásáról nem tudok mint mondani, sógorom itt lakik szinte mellettünk 12km-re, 5,4-et láttam az autón, ami viszont nem rossz. Hogy írjak pozitív dolgot is, jól gyorsul az autó, érzek benne dinamikát. Persze mindez sík úton, és 20-ról nyolcvanra. Nem tudom, h mondjuk egy pályatempós 120-140km-nél ha padlózol ott mit csinál?
Visszatérve a komfortérzetre, nagyon nem mindegy, h milyen környezetben, ergonómiai körülmények között töltöd az időt míg a volán mellett ülsz!
Írom ezt úgy, h van "szaladgálásra" egy Splash, olyan napi használatra. Ő nem akar más lenni, tudja azt amire kitalálták, ellenben az S-Cross többet sejtet, de sajnos számomra csak sejtet, írom még 1x, h ez csak szerintem, és ez csak egy vélemény. A vélemény meg tudjuk milyen.Joe
-
bigdigit
addikt
válasz Napfénysüti #59287 üzenetére
Számomra az ilyen gyárilag beépített dolgok egyben fokmérője annak ha csak ránézek egy autóra mennyire modern vagy ősrégi bontószökevény. Anélkül értenék is az autókhoz. Messziről kiszúrható pl az utólag bele gányolt nappali menetfény is. Szeretem ha valami divatos és trendi. Vannak sokan akik meg az összes belső meg rendszám világítást cserélik ledesre na ez pl pont nem fog meg. De örök vita pl az üléshuzat van aki azt mondja az én seggem koptassa a gyárit más meg 2 napos autóra rohan és csinaltat egyet. Én maga a Suzuki márkát pártolom és ilyen apróság is sokat segítene a megitélésében.
-
Kuter
senior tag
válasz Napfénysüti #59287 üzenetére
Aminek szerintem értelme van az az automatikusan felhúzódó ablak és tükör behajtó modul.
Én bele raktam a 2020 S-crossomba is. És már az újba is belerakom amint megérkezik.Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
-
szabonagyur
félisten
válasz simonjoe #59290 üzenetére
Ez egy belépő szintű SUV Suzuki, nem lehet benne minden. Belerakhatnák, de akkor lenne +1-2M felára de akkor meg már jajj 10M-ért nem veszek Suzukit jönne.
Az a baj ha jól tudom neked van egy CC nem? Ahhoz hasonlítod, teljesen más kategória és mást vársz el tőle, mint ami (még ha évekbe is van különbség).
Mire ne lenne elég normális közlekedésnél a 130 LE? 83LE-s autóval letekertem 1200+ km-es utat egy nap, és ki lehetett bírni, sőt előztem vele, belsőben mentem vele, stb.
120-140-nél padlózod? Továbbra sem erre való, de amúgy 170-ig néztem nem megy rosszul, itthon meg a 140-et sem nagyon tudod tartani.
Csomagok: ez annyira szubjektív, hogy felesleges megemlíteni. Van akinek Transporter kell 2 emberhez is...Pont annyira gyakori a 120-140-ről rendszeres kigyorsítás, mint a 700 km-s utak.
Amennyit a vásárlója megveszi, annyit bőven tud de többet is.
GL+ AT 7,5M körül egy tök jó mindenes alternatíva amiben már eléggé sok minden van, amit a társai nem adnak ennyiért, vagy alapból nincs is ennyiér sok alternatíva (Duster talán?).
Nem neked találtál ki, nincs ezzel gond. Aki megvette megnézte mekkora a csomagtér, milyen a motor, jobb esetben beleült és elfogadja, hogy neki megfelelő.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qtya123
őstag
válasz szabonagyur #59293 üzenetére
Nekem IS200-al van összehasonlítási alapom. Nyilván teljesen más kávéház a kettő, de ha a 120 LE vs 155 LE-ből indulunk ki, akkor nem érzem azt, hogy úristen, a Dunába kell lökni az S-Crosst. Legalábbis az alapján, amennyit eddig mentem vele. Tud ez menni, csak nem 1700-nál kell elváltani, mint amit a kijelző erőltetne...
Egyértelmű, hogy a 6 hengeres sorhatnak százszor szebb hangja van, de nem csak ebből áll a világ. Én az IS-el 145-148 környékén közlekedtem pályán, ott 10-10.5 a fogyasztása. Nem annyira zavart, még a 480-as benzinnél sem zavar annyira, de azért, ha eljutunk a 600-700 Ft-os üzemanyag árakig, akkor azért már elgondolkozom, hogy mekkora a különbség az IS és a Cross között üzemanyagban mondjuk egy 700 km-es távon.
Amúgy még nem mentem az S-Crossal pályán, ezzel is tartani szeretném ezt a 148 körüli közlekedési tempót. Kíváncsi vagyok, hogy ott mennyit fog enni. Biztos megjön azért az étvágya, de nem lesz 10.5 gondolom.
Egy dolog hiányzik nekem belőle, hogy mikor bezárom az ajtót, nem húzza fel az ablakokat automatikusan. Az IS igen. Viszont, ha nem vezetési élményben és hangban nézzük az IS-t, akkor fapadosabb az S-Crosshoz képest, de nem is csoda, 1999-es konstrukció.
Nincs benne tempomat (csak az automatába raktak...), nem multikormányos, nincs kulcs nélküli nyitás. A gyári fejegység ókori. Nincs bluetoot, mp3, usb, aux, semmi.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
Valószínű, vagy szinte biztos, h én gondoltam túl ezt a dolgot. Nagyon szerettem volna egy komolyabb Suzuki-t. Tényleg erre tartalékoltam. Azt gondoltam, h kezdenek kinőni a sablonokból és kilépnek a saját árnyékukból. Ismétlem önmagam, ez a méret kategória már megérdemelne egy kis törődést! Hajlandó lennék többet is áldozni érte, mint ahogy teszem majd egy másik márkánál. Ma ismét itt volt sógorom az új autójával, az AA hol működik, hol nem, továbbá neki sem megy TPMS! Na, akkor mit várunk el?? Azt hiszem Ő 7,1-et fizetett érte.
Joe
-
Jadro
veterán
válasz Qtya123 #59295 üzenetére
"Egy dolog hiányzik nekem belőle, hogy mikor bezárom az ajtót, nem húzza fel az ablakokat automatikusan. "
Ez a megoldás és bár utólagos beszerelés, de ennyit ez megér szerintem. Gondolkozom én is rajta, pláne hogy a tükröket is behajtja. Nem egy egetverő összeg, persze hozzá jön még a beszerelés költsége.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
PNP
őstag
Sziasztok,
Azt meg tudjátok mondani, hogy mit tartalmaz a 3. évi szerviz aktuális Swift esetén? (Hol tudok ennek utánanézni? Aki mostanában csináltatta, annak mennyibe került?
-
zsolt19900
őstag
én is megvettem, de már fél éve itt van a dobozában
A tükörbehajtással viszont vannak fenntartásaim, mert nem lesz "gombspecifikus" sajnos télen nyáron behajtogatja, ami ugye télen felfagyva lehet veszélyes.... megoldható persze: nem dugja rá az ember azt a kábelt
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...