Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
válasz Moleman #59047 üzenetére
A végén az igazság. Én aztán tényleg elég fillér.. ó vagyok mennyit fogyaszt az autó. Lassú gyorsítás, kigurulás minden játszik. Szóval eleve finoman kezelek minden pedált. De ha nekem nem sikerül az AT-val finoman megállni startstop nélkül másnak se fog menni ne nyekkenjen be a végén. Vagy az illető nem tudja mi az hogy finom megállás.
-
félisten
válasz szabonagyur #59023 üzenetére
Itt te nem gázzal állsz be ha egyben akarod tudni az autó oldalait.
-
addikt
-
-
dethroner
veterán
válasz yaneez #59054 üzenetére
Ja, a korábbi fej is ilyen. Abban nincs wifi, csak bt. És az AA használatához kell a vezeték és a bt egyszerre. Vezeték nélkül, csak bt-n csatlakozva viszont megy a telefonálás és a zenelejátszás.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
simonjoe
senior tag
válasz Cunaja #59038 üzenetére
Azért tudod, h a x@r kezdés boldog folytatást hoz? Remélem és kívánom, h így legyen!! Biztos sok örömöd lesz az új autóban, és hála a vén Galádnak, nem az az általános, h mindenkinek csak baja legyen a földi autós dolgaival.
Saját tapasztalataimból merítettem, több márka több típusát vásároltuk már szalonból, és próbáltuk már az ország különböző pontjain is, de az eredmény mindenhol siralmas volt.
Én azt vettem észre, és főleg az elmúlt pár év megélt dolgai után, h a márkakereskedés és szerviz is úgy viselkedik, mint ha Ők tennének szívességet, h foglalkoznak veled, hova tovább némely szerelő nem is a földön jár, sőt, még a gyárnál is magasabb rendű, többet tudó egyedként aposztrofálja magát. Hát ez szörnyű!!Joe
-
burgatshow
veterán
válasz dethroner #59046 üzenetére
És én úgy tudom hogy ezek az indulások is a hagyományos akkumulátorról történnek, nem véletlenül kell bele drága, startstop tűrő aksi.
Teljesen hagyományos akksi van benne, nem AGM típusú (amire írtad, hogy drága - és valóban az). A mezítlábas akksi a gyújtás ráadáskor kell, hogy feléledjen a teljes elektronika. A többit már intézi az ISG.
Szerk.: cserébe a nem hibrid Suzukikba viszont AGM-es akksi kell.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz burgatshow #59058 üzenetére
Ha jól rémlik kisebb akku van ebbe mint az 1.6 vitarában volt.
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59058 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy csak a normál indítások alkalmával indít a hagyományos ólomsavas aksi, ha a startstop állította le a motort, azt az ülés alatti lítium aksi indítja be?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
válasz dethroner #59060 üzenetére
Ez pontosan így van! Mi másra lenne a második aksi?
Az előző hozzászólásodhoz meg, ha pl. csak be akarsz nézni egy kereszteződésbe, akkor egyszerűen nem rakod üresbe csak benyomod a kuplungot és úgy lassítasz/fékezel. Akkor nincs start-stop.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59062 üzenetére
Ez az infó honnan van? Mert józan paraszti eszemmel végig gondolva, nem sok értelme van. Ha egy szinte csutkára merült lítium aksival állok meg egy hideg éjszaka, akkor pár nap múlva szinte esélytelen hogy ez beinduljon.
Suzuki szervizben melózó villamosságszerelő haver mesélte, hogy bevittek egy lítium aksi hibás kocsit hozzájuk. Menni se akart, tréleren vitték be. Cserélni kellett volna, de valami elképesztő sok pénzbe került volna, így nagy kínlódások árán összedrótozták annyira, hogy működik, de folyamatosan hibajelzővel, műszakira esélytelen lesz ha nem cserélik ki a lítium aksit. Akkor mégse az indít, nem?
[link] 38. másodpercnél az látszik hogy az ólomsavas aksi indít.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59061 üzenetére
Mi másra lenne? Hát a kis videót nem láttad még? Hajtja az indítógenerátort, ezen keresztül a motort.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #59061 üzenetére
Kár hogy automata esetén ilyen nincs. Talán az lett volna a jó megoldás ha megállás után vár x másodpercet és ha addig nincs újra indulás akkor áll csak le a motor.
-
addikt
válasz dethroner #59064 üzenetére
Igazad van, az a másik funkciója de az újraindítást is ő végzi. A hagyományos aksi csak a hidegindításért és a menet közbeni elektromos cuccokert felel. Ha start-stop üzemmódban áll az autó, akkor az elektromos berendezések működtetését is az ülés alatti aksi végzi.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
félisten
Én képzelem, de ez D-ben pirosnál kirakja magát sunyi N-be? Nem azonnal, de mintha kitenné.
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #59066 üzenetére
Köszi a videót ezt nem tudtam. Akkor a hidegindítás a rendes akksiról megy. Ma is tanultam valamit.
-
addikt
válasz burgatshow #59069 üzenetére
Mikor az új swiftemet vettem akkor körüljártam a témát....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
beef
őstag
-
dethroner
veterán
Nem hordta a kötelező szervizekre, ezért nem volt rá gari. De amúgy megtalálod valahol, hogy milyen aksi van az ülés alatt, mennyi az ára? Én sehol se találok róla infót.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
félisten
válasz bigdigit #59068 üzenetére
Abból a kis mocorgásból ami néha állás közben van egy pillanatra.
K14D-nél a turbó 2000-3000 között működik ha jól tudom. Ha ez stimmel akkor miért érzem úgy, hogy már alatta is? A villany miatt? Illetve a rásegítés nem olyan mint ahogy a köztudatban van, legalábbis szerintem. Az tény, hogy ha oda lépek rendesen akkor rá rá segít. De amint megszűnik a gyorsítás, az az intenzív, akkor nem dolgozik, sőt akkor sem ha finoman gyorsítok ki. De a visszatöltés sem mindig megy, amit tudjuk, hogy így van és ezer oka van. A fő vonal ami mozgat a turbó működése mert én hegyre fel megyek és fel tudok mászni 1500-al is meg 2000-el is. Utóbbi esetben kimarad az 1 perces járatás az én értelmezésem szerint.
Illetve ha a könyvet jól fordítom akkor ha oda oda lépek neki és kis időre megy a turbó akkor az nem gáz járatás szempontból, a hosszúval van a baj amikor nem hűl vissza. -
addikt
Tudja valaki, hogy a suzuki gyári javítófestéke ez a kiszerelés
mit is takar? úgy értem ez valamiféle stift szerűség, egyszerűen festék, vagy ecsetes a kupakja, vagy egyéb?Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
szabonagyur
félisten
válasz dethroner #59072 üzenetére
Nem hordta a kötelező szervizekre, ezért nem volt rá gari
Ezt érdemes lett volna az eredeti hozzászólásodba belerakni, mivel ezzel csak azt érted el, hogy majd rákeresnek az emberek és az jön ki, hogy köcsög Suzuki nem cserélt garis alkatrészt.
És sajna az ilyen félig elmesélt történetekből jönnek a félreértések és mesék, ami persze egyáltalán nem igaz.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #59074 üzenetére
Ecsetes kupakos szokott lenni.
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #59074 üzenetére
Ecsetes. (Férfi körömlakk )
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #59073 üzenetére
A turbó egy mechanikus alkatrész, folyamatosan pörgeti a kipufogógáz, amíg jár a motor, nem egy ki-bekapcsoló valami. Nincs olyan, hogy ettől eddig működik, csak egy bizonyos fordulatszám alatt nincs meg a kellő töltőnyomása, és addig nem érezteti hatását. Felfelé meg szabályozva van, ha jól rémlik 1,1 barban maximalizálták.
-
dethroner
veterán
válasz bigdigit #59079 üzenetére
Na akkor meg is van a magyarázat, miért nem akarta a tulaj azonnal kicseréltetni, ezt a nagyjából haszontalan alkatrészt.
Persze nekem lehet esni, hogy márpedig milyen hasznos, és ettől takarékos lesz az autó, de ilyen összeget sose fog megtakarítani.
Szerintem hasznos a gyárnak ha tud vele pár gramm co2-t csökkenteni, meg amíg működik, addig hasznos lehet a tulajnak is, de amint elromlik a hibrid rendszerben valami, nagyjából gazdaságtalan megjavítani.szabonagyur Értem amit írsz, de nem lehet mindig minden történet esetében az összes előzményt és körülményt elmesélni. Egyrészt a sztori szempontjából nem minden lényeges, másrészt nem mindig jut az ember eszébe, hogy ugyan az egyszerű ember mit tud konspirálni belőle
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
zsolt19900
őstag
válasz dethroner #59072 üzenetére
mikor mentem a kocsiért, pont állt egy az udvarukban ilyesmi hibával és 800k-t mondott a szalonvezető ill. hogy maaaaaaaaaaaaajd megjön dzsápánból és addig is karácsonyfás a műszerfala a doktornéninek sajnos elfelejtette úgy használni, ahogy kell.... "csak" rendelő-otthon-bolt háromszöget zárt be vele, így pár kmeren sajnos nem tudott merülni/töltődni az akku és ebbe purcant bele
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
félisten
válasz zsolt19900 #59083 üzenetére
És hány van aki más vonalon ugyan így nem jól használja az autót. Pl a turbó.
tboldi !
-
hemaka
nagyúr
válasz Qtya123 #59028 üzenetére
Vannak "edition"-ök gyanítom, amik Clarionnal vannak.
Az én régi sportom is valami rock am Ring vagy milyen csomag volt és abban is 7" clarion érintős fejegyeség és elvileg a hangszórók is combosabbak gyárilag, meg volt matrica a C oszlopon és a szövet szőnyegek is olyan logóval vannak ellátva.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
hemaka: Köszi a választ, közben megvettük már az autót. Gondolom valami gyári cucc lehet, mert mikor bekapcsolom Suzuki feliratos autós sziluett az induló képernyő.
Egy 2014 februári S-Cross az autó. TMPS szenzorral kapcsolatban lenne is kérdésem, mert nem volt még ezzel szerelt autóm.
Megtaláltam a menüben a TPMS opciót (mondjuk az meglepett, hogy a menübe csak álló helyzetben tudok belépni).
Jelenleg comfortra van állítva, meg akartam nézni, hogy mennyi a guminyomás, de mindegyik kerék esetén csak két vonal van, nem jelez értéket. Viszont a sárga piktogram nem világít a műszerfalon.
Téli kerekek vannak rajta, nem tudom van-e bennük TMPS szenzor, a hagyományos hosszú gumi szelep van benne.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
-
dethroner
veterán
válasz zsolt19900 #59083 üzenetére
De mivel nem írják sehol garanciális feltételként hogy milyen módon, hány km-t kell vele menni, így azt gondolom a vásárló annyit megy vele, amennyit akar. Eladáskor kéne tájékoztatni a vevőt, hogy a lítium aksit milyen körülmények között kell használni, különben ne vedd meg.
Ahogy pl a turbós autóknál se iratnak alá semmit a vevővel, hogy a turbó megfelelő használatáról kioktatták, hogy a vevő tudja hogy kissé odafigyelősebb ez az alkatrész. Ha meg nem mondják, nem is hiszem hogy számon kérhetik ha pl naponta több órás pályázás után egyből leállítják.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz dethroner #59091 üzenetére
A kezelési útmutatóban a turbóról ezek pl benne vannak.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Kuter
senior tag
válasz zsolt19900 #59083 üzenetére
Persze könnyű ráverni a vásárlóra hogy ő a hibás főleg hogy nő. A másik , ez a hybrid rendszer
20-40 másodper alatt feltölti az akkut ,de ennyi alatt le is meríti. Maga az akku pakk soha nem merül alá a beépített elektorinka ezt meg akadályozza kb 20% mindig benne marad kapacitásban , még ha azt is látod a műszerfalon hogy lemerült.[ Szerkesztve ]
Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59094 üzenetére
Jogos, tényleg benne van, bár nálam a 3-33 fejezetben írják. De ez a 30 perces közlekedés is olyan, ha nem fékezget a vezető, csak nyomja 30 percet, akkor a minimum elvárásnak eleget tett, vagy sem?
SyMbioTe És tényleg, a turbó is le van írva. Én milyen naiv voltam
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qtya123
őstag
válasz hemaka #59096 üzenetére
Rendben, 0w-20 megy bele. Gyári olajat tervezem megvenni, ezt: [link]
Amúgy a kezelési útmutató is érdekes, mert a műszaki adatoknál a motorolajhoz 0w-20-at ír (3.9 liter), aztán ha becsukod a könyvet és a hátulját megnézed, ott a szervizinformációknál ajánlott motorolajnak felsorolja 0w-20, 5w-30, 10w-30, 10w-40.
Alatta meg egy logó a jobb alsó sarokban, hogy a legjobb választás a benzinmotorokhoz a 0w-20.