Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
-
burgatshow
veterán
válasz simonjoe #59347 üzenetére
Igen. De a semanak az autok pontosan a korabban felsorolt plusz extraktol nem fognak megfelelni, mert valamelyik felteteler meg fogjak serteni (elerhetoseg, ar, felszereltseg).
En igy vettem egy GL+ S-Cross (meg a facelifteset):
- van 9 millam tokkal vonoval (kocsi + burokracia + teli gumik)
- legyen ulesfutes
- legyen benne AA / CP
- legyen LED lampa elol
- legyen automata
- ferjen be a babakocsiEzeket tokeletesen hozta a kocsi. Akkor semmi mas nem tudott ennyit. A GLX-t is megvettem volna a parkoloradarnak tudtam volna orulni de mivel nem volt mar sehol (jott az uj gyartas), azt peldaul siman elengedtem. Hatul ott a kamera, elejet meg latom.
Ha meg valaki azt hiszi, hogy a wireless carplay-tol meg a motoros csomagtertol csak 100 rugoval lenne dragabb az auto az egyszeruen tudatlan.
Egy ‘19-es B8-as Passat Variantbol ultem at ami listaaron volt 13 millio, abban sem volt szeria a motoros csomagter (+250k-ert rendelheto volt), wireless carplay meg nem is volt egyaltalan hozza rendelheto csak az utodjaban.
Es azert erezzuk, hogy a 2 kocsi semmilyen fronton nem egy szint. Egyebkent teszem hozza, az S-Cross annyival nem olcsobb/rosszabb mint amennyivel a VW dragabb.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz simonjoe #59347 üzenetére
Ez addig jó, amíg van olyan autó, ami megfelel az igényeidnek, de ha nincs, onnantól minden kompromisszum kérdése.
Én hiába szeretnék egy hátsó- vagy összkerekes 6 hengeres benzines manuális kombit a C-D szegmensben, most már mind automata. De ha a váltótól el is tekintek, akkor is alig marad versenyző, főleg, ha nem szeretném egy nagyobb lakás árát autóra költeni.
A sorhatos Mazda6 majdnem főnyeremény lett volna nekem, de úgy tűnik, hogy sosem válik valósággá.[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz burgatshow #59352 üzenetére
Raadasul nekem az a +20 centi rohadtul kell, ennyivel nagyobb az Scross a Yaris Crosshoz kepest. Plusz, en sokmindent hajlando vagyok elviselni de a CVT nem tartozik kozejuk.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #59350 üzenetére
Jó de a Toyota csak azért drágább 1 millióval mert Toyota. A passatba meg azért +250k mert ww.
Ha vissza olvastok az elején csak azt írtam le ezeket a dolgokat hiányolom belőle számomra tökéletes legyen és egyben modern is.
Annyira mélyen nem is akartam bele menni mint ahogy itt történt.
Eddig csak Swiftjeim voltak szóval azért nem nagyok az igények. A felszereltség bővülése vonzott csak Scrossra. Na meg a kicsit nagyobb erő és a komfortosabb autózás. Ez végre nem pattog a Swift után. -
simonjoe
senior tag
Természetesen igazatok van! Az is tisztán látszik, h én gondoltam többet (S-Cross) mint ami. Továbbá azt is tudom, h közhelyesen almát a körtével nem illik és szabad összehasonlítani (S-Cross vs Passat CC). De ami nálam nagyok kib@..ta a biztosítékot az a felhasznált anyagminőség, és Q...vára nem érdekel szaladgálós index, vagy a villanyos csomagtér. 2022-őt írunk, már a hentes sem csomagol friss tőkehúst újságpapírba! Amit még sérelmeztem, még, már írtam, nem akarom folyamatosan ismételni önmagam. Az én elképzeléseimben az autó többet érdemelt volna, akár még a költségek növekedésével is! No, meg persze azért vagyok csalódott, mert ez az autó volt az amit nagyon vártunk, és bíztunk abban, h valami nagy dobása lesz a gyárnak ezzel a típussal. Csak ennyi, és én be is fejeztem.
Joe
-
ugri77
tag
HA NEM TETSZIK NEM KELL MEGVENNI . (PONT!)
-
addikt
válasz bigdigit #59356 üzenetére
Látod, ezért is mondtam, hogy ez nem más mint egy kompromisszum. te is megkötötted a kompromisszumot azért mert suzuki.
Én is mert swift volt a cél de egyszerűen sokaltam a GLX árát. A GL+ számomra pont jó! Nyilván megvannak a korlátai de nem kezdem el sorolni őket. Én választottam, én élem. Nagyobb autó nálunk egyszerűen nem fért bele, (Daciát nem akartam) a nejem egy szégyenletesen fizetett bölcsész, meg ott vannak az iskolás srácaim, szóval addig nyújtózkodunk amíg a takaró ér, és nem fintorgunk, hogy lehetne hosszabb.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Qtya123
őstag
válasz bigdigit #59284 üzenetére
Itt a végleges beszámoló az utángyártott TPMS szelepekről:
Ma voltam szűrőkért, szíjakért a Suzuminn-ban. Nagyon korrekt és segítőkész volt az eladó. Mondtam neki, hogy mi a helyzet a szenzorokkal, hozta a kis kütyüjét, kiolvasta őket a kerekeknél, majd ODB csatlakozás és nyomott valamit, a hibaüzenet elmúlt.
Mondta, hogy kell pár km, mire megtanulja az autó. (nem kért érte egy Forintot sem)Na ment pár km-t és újra SERVICE TPMS... Na mondom, szerintem itt annyi lett csinálva, hogy törölte a hibát és arra gondolt, hogy megtanulja az autó, de nem. Felhívtam és azt mondta, hogy amiket ők árulnak, annál ez a metódus (de ezeket nem nála vettem).
Bementem a Suzuki márkaszervizbe (Suzuki Tafák), ott voltam a szerelő mellett, egy sokkal komolyabb gépet dugott rá, ami teljes körű diagnosztikát tudott. Kiolvasta a szelepeket és mondta, hogy aktiválni kell őket. Állított valamit a gépen, azonnal jöttek is az adatok az autóból, hogy mekkora a nyomás és a hőmérséklet.
Ahogy kigurultak a szervizből, 5 méter után már mutatta az adatokat az autó kijelzője mikor megálltam. Azóta mentem kb 120 km-t, tökéletes.
8.000 Ft volt a művelet.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz tboldi #59343 üzenetére
Én még az első ablakokat se húzom le soha. Klíma nélküli autóim is szigorúan felhúzott ablakokkal közlekedtek a legforróbb nyári napokon is. Volt hogy valakit elvittem, amint beűlt már engedte is le az ablakot, mondom ablak fel, vagy gyalog mész
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Szajo
őstag
Rakott már valaki Swift GL+-ba komfortmodult amiben csak elől van elektromos ablak? Ugyanúgy működik? (Nyílván csak az elsőkkel)
-
addikt
-
Szajo
őstag
válasz mefistofeles #59365 üzenetére
Igen, hátul van tekerős.
De ehhez is jó a modul? -
addikt
-
KubanitoS
veterán
válasz mefistofeles #59367 üzenetére
Tudtommal magától felhúzza a leengedve maradt ablakot, amikor bezárod a kocsit.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
addikt
-
szabonagyur
félisten
válasz mefistofeles #59369 üzenetére
Nem feltétlenül.
Ugye ha az autó tud több dolgot is akkor pl. gombnyomásra felhúzza/lehúzza az összes ablakot, bezárja napfénytetőt, tükröket behajtja.
És mint a neve is mutatja Comfort modul, lehet nélküle élni éppen.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
.Szaki.
addikt
válasz simonjoe #59337 üzenetére
A CR-V jó választás, remélem minél előbb megkapod!
" [...]Továbbá azt is tudom, h közhelyesen almát a körtével nem illik és szabad összehasonlítani (S-Cross vs Passat CC). De ami nálam nagyok kib@..ta a biztosítékot az a felhasznált anyagminőség, [...]"
Igen, itt az összehasonlítási alappal van probléma. A Passat CC teljesen más kategóriát képvisel. Egy remekbe szabott Passat. Van tapasztalatom faceliftes CC-vel, tényleg jó anyagok vannak benne - persze nem prémium - a hangulata is remek és számomra a DSG egy örök kedvenc marad.Azonban a Suzuki nem egy már eleve elég jó minőségű autó kiszuperált változata, hanem egy B-SUV szegmensbe tartozó olcsó autó. Ilyenkor pedig a felhasznált anyagok minőségét nem egy Passathoz érdemes hasonlítani, hanem ahhoz, hogy márkán, vagy típuson belül az adott termék mennyit változott az előnyére. Ha pl. a Vitara S-hez hasonlítom, amivel szintén jártam egy darabig, akkor a beltér minősége nagyon sokat javult. Ha a Swiftemhez hasonlítom, ahhoz képest is kifejezetten javult az anyagminőség. Tehát kategóriáján belül fejlődött az autó. Illetve ha beülsz egy VW T-Crossba, lehet azt mondanád, hogy az S-Cross nem is rossz.
Azt értem, hogy úgy gondolod, hogy többet érdemelt volna akár több pénzért is, de akkor viszont ki venné meg? A Suzukinak mindig az volt az egyik selling pointja, hogy egy őszinte, megfizethető árú autót biztosít minden kategóriában és ez igazából a fentebb írt konkurenseket figyelembe véve a mai napig igaz. A külföldi sajtó sok esetben a Dacia Dustert említi meg vetélytársként, aminek a felhasznált anyagai például nem hozzák az S-Cross szintjét. Hogy mennyire konkurensek az egyébként szerintem is kérdés, hiszen az egyik egy remek kompakt városi autó mild-hybrid rendszerrel, míg a másik egy kiváló terepjáró, de ez már részletkérdés.
Ott vannak például a Toyoták. A Corollának a felhasznált anyagai kifejezetten jók, van egy full hybrid rendszere, mégis Suzuki emblémával az orrán már mindenki arcozott, hogy ki az a barom, aki ennyit fizet egy "Suzukiért". Pedig egy az egyben egy Corolla. Nincs különbség. Persze ez utóbbi példa leginkább Magyarországra jellemző, külföldi tesztekben ez szóba sem kerül sem a tesztelők, sem pedig a hozzászólók részéről.
-
Qtya123
őstag
válasz mefistofeles #59369 üzenetére
Feleslegesnek nem nevezném azért. Lehet nélküle élni és nem ez a legnagyobb kényelmetlenség a világban, de én azért örültem neki az IS-ben.
Sokszor voltam úgy, hogy leállítottam és elfelejtettem felhúzni az ablakokat. Nem kellett szórakozni, hogy ismét adjam rá a gyújtást, hanem bezártam és felhúzta.Ez kicsit hiányzik az S-Cross-ból, jártam már ezzel is így, nyomogathattam az indítógombot, hogy tegye gyújtásra, hogy felhúzhassam.
Jó dolog, de nem ennyi pénzért. Ha maximum 10e Ft lenne a modul, akkor vennék. 30+ ezerFt-ot viszont nekem nem ér.bigdigit: Nem tudom mennyire általános, hogy elhajt a márkaszerviz ezzel. Nekem mondták, hogy ezt egyszerű volt feltanítani, mert alapban jobb fajta utángyártott és nem univerzális, hanem a Suzukira van programozva. Mesélték, hogy az univerzálisakkal van, hogy szenvednek. Olyanokkal kell szórakozni, hogy kikapják a szelepet, hogy hirtelen engedjen le a gumi, mert a nagy nyomásvesztésre felismeri és hasonló trükkök.
.Szaki.: "márkán, vagy típuson belül az adott termék mennyit változott az előnyére."
Engem ezzel vett meg az S-Cross. Nem olyan régen írtam ide, hogy nézegetek SX4-et, de szóba jött az S-Cross és eléggé elcsábított. Pedig nekem viszonyítási alap az IS, amiben ültem már 8 évet és zajszigetelésben és motor járásban akármelyik Suzukit, de még a Corollákat is felülmúlja. Vezettem 2017-es Corollát, sokkal igénytelenebbül szűrődtek be az úthibák, mint a 2003-as IS-ben ülve. Még a feleségem is azonnal észrevette.Mégis 2 perc alatt megvett az S-Cross, mert egy SX4-hez, vagy egy vasaló Swifthez mérve sokkal többet adott azoknál. Konkrétan a vasaló Swift menetzajra nem sokkal volt előrébb, mint a régi Swift, a csomagtartója meg kisebb.
Összehasonlítva ezeket azt mondtam, hogy van kb 1-1.3 millió különbség az SX4 és az S-Cross között, de annyival jobb is a Cross, hogy számomra ez megéri.
A Corolla meg kb 1 millióval több lett volna, mint a Cross, szebb a beltere, de nem az volt bennem, mint mikor Swift, vagy SX4-ből ültem be a Crossba, hogy hát bakker ez nekem megér ennyi felárat. Többet ad, de nem annyival már. Legalábbis nekem.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Úton a Vitara törzskönyve és már viszik is a roncsot. Végre le tudom alatta vágni a füvet meg újra kell füvesíteni a kerekek alatt a talajt. Mennyi probléma....
-
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #59377 üzenetére
Annak a Kizashinak, amit Kolondrum látott, valszeg csak tulajdonosa volt, nem pedig gazdája.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz mefistofeles #59377 üzenetére
Mit számít hogy drága hozzá az alkatrész, hiszen Suzuki, nem kell annak semmi, igénytelen. Az olajszűrő, olaj légszűrű szentháromságot meg évente egyszer csak kibírja az ember
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
félisten
válasz tboldi #59379 üzenetére
Megszólítottam ám a nőt. A szerelő kérdezte mikor volt benne pl gyertya csere (az a motor része?), aztán mondta a szerelő h nincs benne olaj (Akkor öntsünk bele, mert innen mennék a Balatonra!), Akku kuka (de miért?) Már alig indult be.
A nő teljesen úgy tekinti az autót, hogy ez egy tárgy. Össze Vissza volt törve, hátul a csomagtartó nagyon. Katasztrófa. MDM-955[1000km] (kereken annyinál emelték fel, 1000.0km)
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok.
Felmerült bennem egy kérdés.
Használ e valaki tető csomagtartót 2021-es swiften?
Ha igen milyen tető korlát kell hozzá?
Mennénk nyaralni Olaszországba és elgondolkodtam rajta hogy ezzel kéne menni. Mert a másik az egy Hyundai Ioniq és azzal egyelőre nem mernék nekiindulni.Köszi a segítséget
-
addikt
Közben nekem is eszembe jutott egy érdekesség, amin már filóztam egy sort.
Van ugye a start-stop rendszer, amit használok is. Na most ha megállok pl. egy pirosnál, üresbe rak, motor leáll, eddig oké. De az miért van, hogy ha beleng a bódé (pl elhúz mellettem egy teherautó), akkor azonnal bepöccen a motor? illetve még annyi sem kell, megmoccan az autó (mert pl. nem állok a féken) és már indít is.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Moleman
addikt
válasz mefistofeles #59388 üzenetére
Gondolom figyeli az ESP szenzorokat, és ha mozgás van, beindítja, hogy biztosan legyen elég kakaó, ha esetleg épp beléd jönnek valahonnan és nyitni kell a légzsákokat. Valami ilyesmire tudok gondolni.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #59388 üzenetére
A startstop rendszer csak bizonyos körülmények között állítja le a motort. A Vitara esetében például télen ha fújja a levegőt az ablakra akkor sem áll le...
Elméletileg csak álló helyzetben állíthatja le a motort, na most a hátra gurulás nem...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ha csak évi 1-2x kell, akkor bérelj, és ott adnak megfelelő csomagtartót és boxot is.
Ha jól rémlik, a Thule cuccokhoz pl valamilyen kit-et lehet talán venni, amivel jó lesz hozzá.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Neten körbe kell nézni hol lehet, itt Győrben pl van egy Thule bolt, ott tudtam bérelni.
Akkor lehet elég lenne csak a kereszttartó, de ennyire nem ismerem ezeket.
A Thule ami nálam volt, a kereszttartóra ilyen becsavarós módszerrel rögzült, semmi speckó cucc emlékeim szerint.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
addikt
válasz 2ozzmexy #59390 üzenetére
Téves. Üres váltóállásban, 15 km/h alatt leállítja a motort! (nyilván vannak kivételek, de most az volt a kérdés, hogy ha már leállította, miért indítja újra)
Moleman :
Ez sem oké. A motor állása idején is minden elektromos rendszer üzemel, a plusz aksi révén.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #59388 üzenetére
Ez valami új tulajdonság, mert én nem tapasztaltam a régebbi kiadáson. Kis gurulás nálam nem indítja be. Sőt ha megnyomom a féket kétszer akkor se indul be, pedig kellene mert elfogy a szervó.
-
addikt
-
Brogyi
senior tag
válasz mefistofeles #59396 üzenetére
Próbáltad csavargatni a kormányt mikor nem megy a motor? No, a fék is ilyen. Meghal a paraszt ha nem megy a motor.
-
félisten
Holnap fóliázzák a Crossit, hát nagyon kíváncsi leszek....
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #59396 üzenetére
VW siman indit ha elfogy a fekszervo vagy a kormanyt akarod tekergetni mikozben all a motor.
Temahoz: nem lehet csak siman veletlen egybeeses? Van amikor siman indit mert kell a klimanak vagy akarminek. Ilyenkor ki is irja, hogy Engine restarted… -
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59399 üzenetére
Dehogynem, minden le van írva a kezelési útmutatóban. De hát milyen az ember, nem olvas mert hát tudja ő hogy működik egy autó, nem kell neki ahhoz olvasni Pedig nem ártana, mert az autó okosabb az átlagembernél, aki azt hiszi, mert úgy mondták neki, hogy csak a kuplung kinyomásra indul be a motor. Hát ez nem így van
Olvasni kéne, végigolvasni a kapott könyvecskét, és akkor annyi sok felesleges hülye kérdés nem születne meg.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép