Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabonagyur

    félisten

    válasz simonjoe #59290 üzenetére

    Ez egy belépő szintű SUV Suzuki, nem lehet benne minden. Belerakhatnák, de akkor lenne +1-2M felára de akkor meg már jajj 10M-ért nem veszek Suzukit jönne.

    Az a baj ha jól tudom neked van egy CC nem? Ahhoz hasonlítod, teljesen más kategória és mást vársz el tőle, mint ami (még ha évekbe is van különbség).

    Mire ne lenne elég normális közlekedésnél a 130 LE? 83LE-s autóval letekertem 1200+ km-es utat egy nap, és ki lehetett bírni, sőt előztem vele, belsőben mentem vele, stb.

    120-140-nél padlózod? Továbbra sem erre való, de amúgy 170-ig néztem nem megy rosszul, itthon meg a 140-et sem nagyon tudod tartani.
    Csomagok: ez annyira szubjektív, hogy felesleges megemlíteni. Van akinek Transporter kell 2 emberhez is...

    Pont annyira gyakori a 120-140-ről rendszeres kigyorsítás, mint a 700 km-s utak.

    Amennyit a vásárlója megveszi, annyit bőven tud de többet is.

    GL+ AT 7,5M körül egy tök jó mindenes alternatíva amiben már eléggé sok minden van, amit a társai nem adnak ennyiért, vagy alapból nincs is ennyiér sok alternatíva (Duster talán?).

    Nem neked találtál ki, nincs ezzel gond. Aki megvette megnézte mekkora a csomagtér, milyen a motor, jobb esetben beleült és elfogadja, hogy neki megfelelő.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

  • .Szaki.

    addikt

    válasz simonjoe #59290 üzenetére

    Az a helyzet, hogy olvasva a hozzászólásod szerintem Te nem az S-Crosst illeted kritikával, hanem magát a kategóriát. Ha megnézed a konkurens márkákat akkor amennyiért egy GL+ S-Crosst lehet venni csak nagyon fapados, vagy kisebb méretű autót lehet kapni. Nézz meg például egy Skodát vagy Volkswagent ennyi pénzért hány lóerős, milyen méretosztályú és milyen felszereltségű autót kapsz. ... Opelből is maximum Crossland-et tudsz vásárolni.

    Elég alaposan körbejártam ezt pár hónapja. Nagyjából ez a lista ha B-SUV és Crossover szegmensben keresgélsz:
    Citroen C3 Aircross
    Citroen C4 Aircross
    Dacia Duster
    Ford Puma
    Hyundai Kona
    KIA Stonic
    Mitsubishi ASX
    Nissan Juke
    Opel Crossland X
    Renault Kaptur
    SEAT Arona
    Skoda Kamiq
    SsangYong Tivoli
    SsangYong Korando
    Suzuki Vitara
    Toyota Yaris Cross
    Volkswagen T-Cross

    Na most ezekből a típusokból sok csak úgy fér bele a keretbe, ha nem a GL+, hanem a GLX-hez is hasonlítom az árakat. Ha kicsit jobban beleásod magad, akkor arra fogsz ráeszmélni, hogy tulajdonképpen mindben lesz valami kompromisszum. Vagy kisebb lesz az S-Crossnál, vagy felszereltségben fog elmaradni a Suzukitól, vagy még az 1,4T-nél is kisebb motor lesz benne, vagy pedig a fenntartásában és a fogyasztásban kell kompromisszumot hozni, ha pl. a két sárkányos márkát vesszük, vagy pedig több pénzt fog kivenni a pénztárcádból már a vételárat figyelembe véve is (Skoda, VW pl.).

    A szoftveres gondok biztos jelen vannak a Suzukinál, viszont ha megnézünk pár teszt videót, akkor ez sajnos már elég szembetűnően jelen van mindenhol máshol is, elég csak megnézni a VW Csoportos autók esetén milyen szoftveres gondok voltak. Ez persze nem mentség, ez nem azt jelenti, hogy ha az egyik márkánál sz*r a rendszer, akkor már a másiknál is normális, az lenne a normális ha minden márkánál hibátlan lenne a rendszer, hiszen voltak idők, amikor ez azért nem okozott problémát a gyártóknak. Ez csak egy sajnálatos tény.

    Tehát ha összesítem a dolgokat, akkor a véleményed alapján én azt látom, hogy amiket megfogalmaztál, az ebben az árszegmensben az összes konkurensre igaz, sőt hatványozottan igaz is lehet.

    Szerintem a Te kategóriád minimum az alsó-közép kategória és a C-SUV szegmens. Ide tartozik a Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, KIA Sportage, Skoda Kodiaq, VW Tiguan.

Új hozzászólás Aktív témák