Új hozzászólás Aktív témák
-
Hego
tag
válasz Steel Lord #17099 üzenetére
Én a régi swiftről beszéltem. Gyanítom, hogy te nem.
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
Doze
aktív tag
válasz meroly #17100 üzenetére
Elég idióta aki írta..
Azért azt is megírhatná, ha már Olasz dolomitok, akkor azért az a 68 Le, kb az 1. sebességi fokozatra elég, 15/20% emelkedőn... pláne a jóféle hosszú 1.3-as váltóval, 100 lovas Sx4 is behalt kettesben 2500f/p mellett.
Jó hogy ennyire hibátlan az autó, nekem fele ennyi idős és már ennyi Km van benne, elhiszem, hogy költségmentes. Tipikus hétvégi sofőr a szerző.
Nos a műszerfal: olyan letisztult hogy igénytelen... ezt előnynek felhozni? Mert a többi űrhajó , meredek. A fékek, normális minőségi betéttel+tárcsával elég kell legyen, az hogy nem tud vezetni, mert lejtőn tapossa a féket mint állat, arról nem tehet senki, nagyobb autónak is elmelegszik így a fékje.
11 órányi vezetés után, mind1 mit vezetsz.... hatalmas luxus autót, vagy Suzukit: összetörve szállsz ki belőle, nincs olyan ülés ami "kényelmes".
A végén meg tipikus hibát vét az író az eladásnál... még az első izzót is beleszámolja az eladási árba, hogy ő "mennyit" költött rá... de nem volt képe kiírni az árat "a legtöbb vevő csak mondta és mondta, hogy de 300, meg 350 ezerért milyen csodákat lehet kapni " hát akkor mennyiért hirdette meg? 500e?, bármennyire is jó autó a régi szuszkó 350e forintnál többet nem adnék érte.. a legfiatalabb is 11 éves
Egyedül amit reálisan lát, külföldön nagy divatja van a suzukinak... és nem vitara és társai a böszme kategóriában, hanem a kisautók. 4wd swiftek tömkelege (régi), ignisek, meg valami elképesztő mennyiségű SX4... német/olasz/osztrák teljesen mind1, valamiért szeretik, és köze sincs a "kisemberséghez", pláne akkor ha az E merci, meg az X6 is ott áll a garázsban
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Ez a rohadásra sztem pont nem igaz. Nézd meg hány régi swift rohad, mert alig lehet látni. Korban egyidősek, nagyjából, de elég sok mk3-as rohad már.
Ezt így nehéz megállapítani, meg kár is róla vitázni mivel sok mindentől függ, de az ár kontra rohadás itt pont egyenértékű. -
meroly
veterán
Azért jó nagy adag iróniával is lehet ám a cikket olvasni, nem véletlenül tették ki a heti merítésbe, nem kell objektivitást keresni benne.
Nekem tetszett, megmosolyogtató hogy mennyire rajong érte és különben tetemes összegeket költ rá, odafigyel mindenre. Azzal szoktam poénkodni ismerőseim körében hogy ha beteszem a céges notit a csomagtartóba, megduplázom az autó értékét Kb ő is így van vele, de az eladáskor nem számít.
Ez a kisebbségi, meg lekicsinylő éreztetés engem is zavar. Meg lehet érteni azt is, aki azért vesz ilyet mert csak városban használja napi 1 órát max A-ból B-be eljutni 55-60km/h-val. Arra tökéletes, futkozósnak. Nyaralni inkább én is elkértem exem Clio2-jét, mert az mégiscsak kényelmesebb meg több a biztonsági felszerelés benne, a hatalmas Győr-Gárdony, vagy Győr-Balaton távra
Mindegy, arra jó volt a cikk hogy megerősítsen abban, hogy nincs ezzel a kocsival semmi baj. És van aki igenis nem szeret a kocsijára költeni, hiába tudna venni 1mFt körül, akkor sem fog, mert nem érdekli annyira vagy épp más fontosabb.
Ja és tegnap láttam egy tipikus suzukis példát, úgyhogy tudom miről beszéltek. Csak a felnit vettem észre mert akkora volt, hogy már szinte ízléstelennek tűnt a kocsin, ami egyébként kb annyira volt leharcolva mint az enyém, fényezése kopott, gondolom a gumik kb ugyanannyira, viszont a zene úgy szólt belőle hogy felhúzott ablakkal, esőben 50-nél minden apró hangot hallottam. Megmosolyogtató. Gondolom most jött a kútról, hisz occsó a benzin, tankolt bele kétezerér
Impossible is nothing
-
dudika10
veterán
válasz Steel Lord #17105 üzenetére
A régi swiftnek az audisok, BMW-sek kalapot emelnek a városban. Tudják, hogy nekem egy új lökhárító egy ebéd árából kijön, és én bizony nekik megyek, ha úgy gondolják, hogy nekik mindent szabad.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
meroly
veterán
válasz Steel Lord #17105 üzenetére
És a következő kocsija is suzuki lesz
Azt hittem hogy csak a régi swiftet nem veszik autószámba, de ezek szerint egy SX4-et sem, szóval nincs félnivalóm.
Ez is egy jó írás: [link]
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
Mintha a swift felé állna a mérleg nyelve ebben a cikkben, nem?
Impossible is nothing
-
Doze
aktív tag
Gyerekek vettem az autóba, Textar betétet+tárcsát. Úgy fog, hogy leesik a fejem, volt előtte Ilyen, de ahhoz képest, hááát fényévekkel jobb... igaz az egész garnitúra 32e Ft volt, de szerintem simám megéri
-
mdk01
addikt
Előzmény
Leírom, hogy esetleg más is okuljon.
Azóta olyan fejlemények voltak hogy hidegen pöcre indult mindig, de melegen nem. Akkor indult még el ha a leállítást követő 5percen belül újra volt indítva, de ezen időn túl várni kellett vele 3-4 órát míg kihűl.
Elivettem végül szerelőhöz mert tanácstalan voltam, ahol kiderült hogy injektor baja van, konkrétabban csere. Egyelőre itt tartok, és még próbálok okosodni, de nem lesz jobb ötletem mint kicserélni, viszont egy új ára 55k+ szerelés. Szóval az új kizárva, marad valami bontott és reménykedem.
A benzinpumpa elnyomja az injektorig a benzint viszont onnan nem megy tovább. Ha az injektor mögé van fújva egy kis fékspray(ezt csinálta a szerelő és tudom, nem szakszerű de ez van) és az berobban, onnan már csak egy kicsi gázadás kell neki és megint csak beindul. Szóal úgy néz ki az injektor nem nyomja tovább a benzint. Mondjuk azt nem tudom mi köze van az injektornak ahhoz hogy a motor megfordul, mikor elvileg az injektort az ECU vezérli. Erre ha még tudnátok választ adni akkor azt megköszönném.
Sokan még a gyújtótrafót mondják, de az nem tudom tudja-e befolyásolni hogy az injektor tovább nyomja-e a benzint vagy sem.Köszi
Szerk: Suzuki indítás hiba injektor...googlenak
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Szia.Ha igaz a céges kocsinak pont ez a baja,időnként nem indul csak ha fék tisztító fujunk be.Szerelő szerint az injektorban a golyós szelepet kéne cserélni,de csak komplett lehet.Viszont pont a szóval példálózott,ott nem kell az egészet csak valamilyen fejét(nem értek hozzá).Én utána néznék.
-
Mercutio_
félisten
-
Mercutio_
félisten
válasz Tomics #17120 üzenetére
62, de ebben már egy AC pumpa is benne van, és a katalizátor bontott asszem. Ja és tavaly nyáron kapott egy új akkut is, szóval kb az értéke negyedét rakoltottuk
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
a_tesz
Korrektor
Nekem ugyanez volt, szintén injektor, de miután egy utángyártottat és egy gyárit is egy hét alatt megevett az autó, át lett építve '97 előttire, kb. 20 ezer Ft volt anyaggal, munkadíjjal. Én ezt a megoldást javaslom, látom, nem is vagy messze Veszprémtől, úgyhogy ember is van rá
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
mdk01
addikt
Köszönöm mindenkinek a választ, akkor ez lesz a baj, most már nagyon úgy néz ki. Utána olvasok még az újra cserén kívül milyen megoldások vannak.
Köszönöm még egyszer. -
lacy86
addikt
A kaparon kivul milyen jegoldot szoktatok hasznalni?!
( eddig a Sparbol vettem ilyen pumpas spray-t )[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Hali!
Információra lenne szükségem.
Régi fajta Toyota corollára keresek felnit de nem nagyon találok a környéken. 54-es a közepe és ha minden igaz 4x100-as Véletlenül nem ilyen a régi swiften is a kerék ?
-
#81556480
törölt tag
Köszi a hasznos infókat mind a kettőtöknek !
-
lacy86
addikt
Koszi sracok , igen hasznos info volt szamomra
-
Hego
tag
http://www.vezess.hu/hasznalt_auto/hasznalt-auto-suzuki-swift-2005/55976/
600e egy gyári katalizátor? Kettőt kérek!
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
C^^
őstag
Sziasztok!
Ma a hazaúton fordult elő először, hogy néha-néha mintha darabos lett volna a gáz. Gázadásnál, folyamatos haladásnál néha-néha egy pillanatra mintha megszűnt volna a gáz, plusz rántott egyet az autó. Elég ijesztő volt, soha nem csinált ilyet. 2000-es 1.3-as stift, rendszeresen karbantartva.
Van ötletetek, hogy mi okozhatja?
Köszönöm a válaszokat. -
xmad
őstag
Ez mennyire lehet igaz? Az 1.0 csörgés miatt kerdezem
A 3 hengeres 993 ccm esetében hidegen erős kopogó fémes hang. Miután a motor bemelegszik, a zaj teljesen megszűnik. Sokan a hidraulikus szelepemelőre gyanakodtak, de valójában a dugattyú elülső része ér hozzá a hengerfejhez. A javításhoz módosított gyári dugattyút kell beszerelni, vagy az eredetileg szerelt dugattyúból lemunkálni 0.2 mm-t. A hengerfej leszedése után látható, hogy a két felület hol találkozott.
-
pjen
félisten
-
xmad
őstag
Elkepzelhető.. Vezerlést még nem.néztem meg.
Bontott motor semmiképp.
Zsákbamacskát nem veszekRegebben is csinalta majd vezermuszij csere utan egy ideig abba maradt...majd megint elkezdte es hirtelen eleg sokaig abba hagyta...majd allt a kocsi par napot azervizben valto javitas miatt es azota elkezdte megint de most sokkal erolteljesebben
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Azt honnan tudom kideríteni, hogy a G13Ba jelzésű motoron milyen típusú injektor van?
2000évj. 1,3 swift -
Doze
aktív tag
Azért ott baj nem kicsi. De arra gyanakszom fizikai kontakt nem hiszem hogy van. Ha mégis van, szét kell borítani a motor. Olyan mértékben szép magyar szóval "nem tud kiszopósodni", sem a főtengely, sem a csapágyak, ha tényleg annyira szét lenne kopva, annak más tünete is lenne, ráadásul folyamatosan.
Az meglehet, hogy a vezérműtengely, vagy a főtengely oldaláról valami kotyogás van, (elmászik) vezérlés, de a gyújtásról is elképzelhető ugyan ez, pl nincs elég előgyújtás, így kopog mint a veszedelem.
Ezt a munkáljuk le a dugattyúból x tized millimétert meg stb, az baromság... valaki hozzá rakott az idők folyamán?
Javaslom, minél hamarabb nézesd meg, jó esetben csak a hengerfejet kell leszedni, a rosszabbik lehetőség, hogy apró darabokra kell szedni... (szerelési költség mint 50e huff), a teljes motorgenerál 150 alatt nemigen áll meg.
-
meroly
veterán
Annyiból bőven kap egy másikat: [link]
Más: a '99-es és a 2002-es swift között lehet "vezetési élményben" különbség? Apósét használtam a minap és a kormányzása is jobb, halkabb, nem zörög, és mintha a kuplung is valahogy jobban menne. Kívülről ugyanúgy néz ki a két autó, de közben volt valami váltás? Mindkettő ezres.
Impossible is nothing
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #17144 üzenetére
Bontott motor semmiképp.
Zsákbamacskát nem veszekErre írtam... valóban nem éri meg felújíttatni max akkor ha tudom hogy 10 év múlva is a tulajdonomban lesz. Bár egy bontott motor akkor is jobb választás
Egyébként még a hajtókarcsapágy is szóba jöhet....
A motorfelújításban nem is az alkatrész drága, sokkal inkább munkadíj, pláne ha jó szerszámokkal dolgoznak. (teljes motort átmérik ezredre pontosan stb)... azt kell igazából megfizetni. Sufniban meg nem lehet pláne a blokkokat szerelgetni.
-
xmad
őstag
Csinaltam rola videot belinkelem majd ide..
Sok.embernek van ugyanez a gondja a swiftel ahogy olvasgattam.
Hajtokarcsapagyag kizarnamValaki szerint a tulzott dugattyu teto elkokszosodas lehet..
Vezerles mitol mászhat el?Amikor regebben szet volt szedve valoban egy fel foggal arrebb volt...mert nyúlt a dayco szíj...ha beallitottam hogy minden a jelen legyen mar nem lehetett vissza tenni a szíjat mert nem adta ki a fogai.
Elsokorben csak a vezerlest nezetem meg, lehet azzal lesz gond.
De ez csak tipp[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Itt a szelepekkel lesz valami.. tuti nem gyújtás vagy ilyesmi.
Egy olyat megcsinálnék, hogy egyenként, hengerenként kicsavarnám a gyertyát és meghallgatnám végig, hogy muzsikál. Ezzel szinte 100%-ra ki lehet szűrni a mechanikai csörgést...
A furcsa az, hogy csak alapjárat közelében csinálja gondolom, csak hidege... szelephézagok tuti rendben vannak? mert ez a csörgés valami über szelephang is lehet. A másik: ha lehetőség van rá, akkor a gyertyalyukakon keresztül endoszkóppal belesnék... elég sok minden kiderülne.
Ha van egy kis műszaki érzéked a szelepfedelet magad is le tudod szedni... ott legalább a szelephézagot, meg a fizikai sérülésket ellenőrizheted. A még bátrabb vagy, akkor leveheted a hengerfejet is... de figyelni kell a tömítésre, a csavar sorrendre, meghúzási nyomatékokra.
Ez amúgy nem olyan probléma, hogy két csavart megtekersz és jó lesz, a hengerfejet meg mindenképp le kell kapni. De ha nem értesz hozzá, vidd szerelőhöz, lehetőleg minél hamarabb..
-
xmad
őstag
Hidrotőke allitja a szelephézagot, de ez nem hidrotőke hang az tuti. Mert talalkoztam rossz hidroval mar es az masmilyen volt
Csak hidegen..par perc jaratas es megszunik.Azt probaltam hogy egyesevel leszedem a gyertya pipát..nem valtozott kozbe semmi..ugyanugy csörgött
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Politikai mémek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- OLED TV topic
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen