Új hozzászólás Aktív témák
-
Anulu79
addikt
A szürkét voltam megnézni. Hát mit mondjak. Sötét volt már mire oda értünk de így rémisztő volt. A képeken nagyon sok javítás nem látszik ami élőben kiverte az ember szemét. Ráadásul elég gányúl voltak a hibák orvosolva. A motortérben össze-vissza volt drótozva (szó szerint drótozva) sok minden. Benzin-gázos az autó. Többször beszéltem a tulajjal (kereskedő) aki a telefonban semmit nem említett ezek közül. Így potyára utaztam több mint 120 km-t. A 75,000 Km is gyanúsnak tűnt. Max. 200-at adtam volna érte. Szóval ezt nem ajánlom senkinek aki gondolkodna rajta ennyiért.
-
Doze
aktív tag
válasz Anulu79 #17701 üzenetére
Én még mindig fenntartom azt a véleményt, hogy 3 kilóból nem lehet normális autót venni... vagyis lehet de csak kompromisszummal. Ha nagyon mákod van, akkor ilyen 1.0-ás fapad swiftet kapsz, tűrhető állagban.
Ez pont olyan mint bömöst venni 5 kilóért. Tehát arra pont jó hogy "van"...
-
Kornel
veterán
-
Doze
aktív tag
válasz Anulu79 #17703 üzenetére
Ha tényleg nincs több pénz, és autó kell, akkor én is suzuki mellett voksolnék. (bár ebben az árkategóriában már nem igazán a márka számít, mert bármit kell cserélni elviszi a kocsi árát)...
Prioritást kell felállítani. Legyen 1-2 horpadás rajta, vagy nem baj ha mondjuk az egyik ajtó más színű, de műszakilag legyen egyben, a futómű, a motor a váltó stb... a kaszni ne rohadjon. Sokan esnek abba a hibába, hogy nem akarják megvenni azt, ami egyébként jó.
-
Anulu79
addikt
A horpadással itt sem lett volna probléma. A mostani kocsimon is van (igaz kicsik meg az kicsit jobba kategória ). De a Suzukin úgy voltak javítva a dolgok, hogy ecsettel lett lefestve (látszanak a szálak) és olyan mintha szigetelőszalaggal lett volna a maszkolás elvégezve. Jó 1 mm-el magasabb volt a javított rész. Ki tudja, hogy mit kentek rá mert nem az eredeti szín árnyalata volt. Ráadásul kezdett is rozsdásodni amiről szintén hallgatott az eladó holott rákérdeztem. Nekem az ilyenekkel van bajom, hogy nem képes elmondani akkor sem amikor rákérdezek. Több ezer Ft-ot meg egy csomó időt kidobtam így az ablakon az útiköltség miatt. Mondja meg, hogy ez és ez a baja és akkor úgy készülök. De már az az első kérdésem a gyanúsan szép autókra, hogy kereskedő-e az eladó.
-
-
dioka7
senior tag
Sziasztok!
Róla tud valaki valamit? Valós-e a km, előélet, ténylegesen volt-e törve, stb. Sajnos (szerencsére) eddig csak suzukim volt, és emiatt nem járkáltam szerelőhöz csak olajcserekor, így nincs ismerős szerelőm, akivel meg tudnám nézni, meg kb. 80km-re van tőlem.
Köszi a válaszokat! -
pc-user
aktív tag
Sziasztok! Tegnap ki akartam próbálni egy Vgate OBD Scan kütyüt androidos Torque progival, de nem jött össze. A gond az volt, hogy az ECU-val nem sikerült működésbe lépnie. Az autó évjárata: 2003 (Swift).
Tudnátok segíteni? Előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
dioka7
senior tag
válasz pc-user #17709 üzenetére
Nekem is van OBD-s bluetoothos kütyüm, azzal a progival nekem sem sikerült összehozni a telefonnal. Car Gauge pro-t ajánlom, azzal nekem jó lett, ki is olvas, és adott esetben törölni is lehet vele. Google Play-en fizetős, de ha felrakod az aptoidot (lehet h apptoidnak írják) azzal ingyen leszedhető!
-
biker
nagyúr
válasz dioka7 #17708 üzenetére
abba gondolj bele, miért van egy teljesen tiptop autó áron alul eladva úgy, hogy fél éve ki van vonva a forgalomból?
6. havi üzembe helyezés, de most friss műszakival lesz, tehát 3. havi lesz, innentől adott, hogy vagy most ki van vonva nyár óta, vagy ki volt vonva fél évig (első a valószínűbb)ülés gyanúsan kiült, a motortér túl szilikontiszta.
a lámpabúrák frissen polírozva vagy újak!Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
XSiGma
aktív tag
Sziasztok!
Ismerősöm használt Swift II vételére készül,mire kell figyelni a megtekintésnél/kipróbálásnál?
Köszi -
Krenk01
újonc
2005-ös swift 3 ajtós minden ajtó zárva de valahonnan jön be a hideg a középkonzolnál érzem miért lehet ez ? valami burkolat nem lehet betéve vagy ezek iylenek ?
-
Krenk01
újonc
Az működik szerintem mert amikor ráadom a fűtést akkor érzem hogy fújja de valahogy máshonnan is jön be a levegő ez ilyen rejtély marad úgy látom csak gondoltam rákérdezek hátha valakinek volt már ilyen .....
-
Kornel
veterán
na ne mondd már...
az összes 2010 előtti splashnél eltörik a rúgó, a kuplung az összes suzukiban egy kalap kaki, a váltó is elég sok típusban, ld. splash, swift2, ignis, wagonR, ott volt a régi swift gátló balhéja, stb.
ezek mind magyar, vagy esetleg lengyel kisipari termékek, ezekkel van a gond.
a fele autó magyar, olyan is.a japán sx4 egy más autó, nem ilyen ratyi beszállítókkal dolgoznak.
ültél már lianaba? mintha nem is suzuki lenne, sehol egy illesztési hiba, egy nyikorgás, kopogás, semmi!
erről nem fogok vitatkozni, a magyar suzukiban egy jó dolog van,a a motor meg az elektronika, mert az japán.
-
dioka7
senior tag
Konkrétan SX4 hosszútávú teszttel nem tudok beszámolni, de vezettem már, és valóban ahogy "kornelka" kolléga írja kuplung+váltó+szerelési minőség. Általában ezekre van rengeteg panasz. Ignis-ünk volt, valamint előtt és vele egyszerre 11(!) db swift a családban, valamint 1 liana. A swift valamint az összes japán autó arról híresek, hogy jó a szerelési minőség, minden alkatrész minőségi, tartós db, ezen kívül pörgős kis fogyasztású motorok vannak benne. Ez a vonal valahol az ignis kiadásakor elveszett. A mi ignis-szünk annak ellenére, hogy lóerőben erősebb volt (papíron), mégsem gyorsult úgy, mint bármelyik 1.3-as (vagy erősebb) swift. Nagy fordulaton persze megy az, csak győzzed tankolni, ugyanis ott már 9 liter körül eszik. Szóval vagy nem haladsz vagy tankolhatod folyton. A baj az, hogy német technikát is raktak bele, sajnos átvették az opel baromságait (kiragadott példa, de lásd: fényszóró kapcsoló, és úgy tudom a váltó is onnan jött
bár ez csak hallomás). Ismerőseim (SX4 tulajok) elmondása alapján az SX4 is ilyen lett. Szép nagy meg minden, csak lomha, vagy ha nyomod neki akkor zabál, ezen kívül nyikorog mindenhonnan (ülés (80kg-os ember alatt)+műszerfal), és a váltó sem az a "kis ügyes" ami a régi technikáknál megszokott volt. Ezért bizony maradok a lianánál, csak frissíteni szeretnék egyet, most 2002-es van, ezt akarom cserélni 2004-körülire. És bizony inkább adok 1+M Ft-ot egy japán lianáért (1.6-osom van, ebből akárhogy hajtom 7,5 liternél több sosem jött még ki), mint egy pár évvel fiatalabb magyar SX4-ért. Nem véletlen, hogy fiatalabbat kapsz ugyanazért a pénzért: olcsó húsnak híg a leve...[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #17728 üzenetére
Mi még egész jól megúsztuk eddig a 2004-ben újonnan vett WagonR-rel. A kormányoszlop borításának rossz összepattintásán kívül semmi hiányosság nem volt rajta.
A váltóra meg majd kíváncsi leszek. Ha jól rémlik olyan, 100k km-nél szokott tönkre menni az a csapágy, jelenleg 62k van az autóban.
szerk.: A világításkapcsoló is hibátlan még, pedig napi szinten van használva.
[ Szerkesztve ]
-
dioka7
senior tag
válasz Kornel #17730 üzenetére
kérdésben a válasz: "kicsit több".
Igazából 1Mft a határ. Az 1.1-est azért néztem, mert abból még lehet alkudni kicsit, és hát a 1Mft-nál 50.000 ide oda, ha nagyon jó a vétel még beleférhet. De ha nem engednek belőle akkor az 1.1 is sok már. Ezért estek ki az SX4-ek.
Ezen kívül a Lianában nagyon pozitívan csalódtam. 3 éve használom, és az olajcserén kívül semmi baja. Most azért akarom cserélni, mert körömhegynyi rohadás van a bal hátsó sárvédőíven, és nem akaorm hogy tenyérnyi legyen...[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
Nagyon buták vagytok!2009/11 havi SX4 1.6 GS 4x4-em van.92000 km.Soha semmi baja nem volt még!Csak tankolom és olajcsere én magam.Még az izzók sem égnek ki.Fogyasztás 5,5-6,5 között.Az enyéma 120 lovas.Soha nem tudtam többet megetetni vele.Bármelyik sima szívó 1.6-os benzinessel tartja a lépést,úgy hogy ez 4x4 tehát hajtja a kardánt+hátsó féltengelyeket.Ne higyjetek a sok okos beírásnak,persze mindent el lehet rontani akarattal,de én azt mondom ugyanolyan megbízható mint a régebbi modellek,nyugodtan ajánlom bárkinek akinek a megbízhatóság és a fenntartási költség a fontos a sok hülyeség helyett.Ár-érték arányban a 4x4-es változat ma is verhetetlen.Az,hogy a magyar gyártás miatt szidják meg mindennek az alja!Én pont azért vettem mert itt készül!Szerintem ez a normális!Az ilyen barmok miatt tart itt az ország!Bármely más országban gyártott autó ugyanebben az árkategóriában ugyanezt a szintet adja anyagban mindenben csak még nincs is ilyen megbízható és drágább hozzá az alkatrész!De ugye a sok agyhalott elvárása az,hogy a Suzuki legyen olyan mint egy BMW tized annyi áron!Na ez nekik se fog menni ahogy másnak sem.Ha van itt olyan aki akar venni SX4-et vagy újabb Suzukit nyugodtan vegye meg csak pozitívan fog csalódni ha valóban tudja mit akar venni!
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #17731 üzenetére
Hat azert az auto szorol nem a wagonr es a regi swift jut eszembe, inkabb kozlekedesi eszkoznek neveznem csak oket, ami elvisz A-bol B-be.
Motor kivalo, mert ahhoz nem nyultak a magyarok, de minden mas csak rosszabb lett a bezzeg orszag bezzeg beszallitoi altal.
Igazabol akinek nem kell nagy hely, kenyelem, jo futomu, komfort, stb., csak viszonylag kis fenntartasinkoltseg, annak jo kozlekedesi eszkozok ezek, de ennyi.
Szerintem egy auto ennel tobbet jelent, suzukiba az a liana szintjen kezdodik, de az meg bun ronda -
Kornel
veterán
válasz Harkovz #17733 üzenetére
En meg semmit nem veszek meg lassan, ami magyar!
Magyar rugo a magyar kocsiban? (Splash)
4 evet birt... Egymas utan tort el.
Persze gyari hiba, de nem vallaljak be.
1.3-as suzuki valtok?
Szinten... Bontoban sincs, mert annyi rossz van, hogy nincs eleg.
Soroljam?
Emellett kopognak, zorognek!
Erdekes ugyanaz a suzuki, ami japanban keszul, azzal nincsenek ilyen gondok. Hasonlits ossze egy magyar gyartast egy japannal (liana v. Sx4 sedan)
Elelmiszerrol meg ne is beszeljunk... Dolgoztam elelmiszeriparban, tudom mirol beszelek, nyugodtan vedd a "mjnosegi" magyar termeket, de ne csodlkozz, ha ilyen olyan bajaid lesznek tole.
En kifejezetten a nemet es osztrak termekeket keresem, es ezeket a boltokat preferalom.[ Szerkesztve ]
-
dioka7
senior tag
válasz Harkovz #17733 üzenetére
Nos, kedves barátom ha már le"barmoztál"... Keresd meg a totalcar.hu-n a népítélet részt, és nézz szét. Az SX4 felhasználóknál a 274 bejegyzésből (ami ennyi felhasználót jelent) kijött egy 7,48-as értékelés, ami a jobbak közé tartozik. Persze ebben vannak negatív és pozitív elfogultak is, ennek ellenére nagy átlagban igazak a leírtak. Ez azt jelenti, hogy 10 felhasználóból kb 7,5 van megelégedve vele, 2,5 pedig nincs. vagyis minden 4. embernek baja van vele. Még 1x (
a gyengébbek kedvéért: EZ A JOBBAK KÖZÉ TERTOZIK!) Ennek ellenére, amíg van ennél is jobb addig nem fogom megvenni. Te az elégedettek közé tartozol, gratulálok, és használd egészséggel! Amúgy nem elvárás, hogy olyan legyen mint egy BMW, mert az német. Ráadásul a legtöbben nincs index sem Nekem az elvárásom, hogy megbízható(!), olcsó, kis fogyasztású autó legyen, és ha kell (ha odalépek) akkor menjen is. Ezek a legfontosabbak, ezek után jön a nyikorgás ami pl egy idegesítő apróság, de ha 2 autó közt kell választani és az egyik nyikorog a másik meg nem (+ha a nem nyikorgósat esetleg japánban gyártották), akkor remélem egyértelmű, hogy mit választok...
Ja és még valami: egyszer 100km-re ideadnád a kocsidat megmutatnám, hogy kell belőle 8-9 litert kihozni, és nem szegném meg a kreszt-t! De ha nálad ennél nem evett még sosem többet akkor te 1 vagy azok közül akiket kerülgetek az utakon a "szüttyögésük" miatt![ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz dioka7 #17736 üzenetére
És ez a 10-ből 7,5 felhasználó arány olyan rossz lenne? Szerintem nem annyira.
Sx4 nel meg ezt a nyikorgast meg, hogy nem megy nem tudom honnét lett szedve megint. 500+km t vezettem le sx4ben ami ráadásul nem volt kímélve tanulóautó volt és egyszer nem hallottam nyikorgast benne. 1.5 volt ment is rendesen ha kell (néha túlságosan is) , nekem nagyon tetszett, jó autónak tartom.
Ülés is bírta alattam (120+kg al)egyszer nem nyikorgott. De hát ugye legendek mindig is születni fognak mint minden autónál.
#17738 kornelka: Te is szereted azt elhinni,hogy Bentleyben ülsz mi? Ha igazán prémiumot keres ember akkor nyilván nem itt keresgél hanem Merci,lexus, Volvo, s talán a felsőbbkat vw k. De kinek mi a minőség kinek mi kell.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
Jelentem vége a CHF korszaknak , venni kéne egy autót hitelre
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17741 üzenetére
én meg 100+ ezer km-t vezettem 3 suzukiban, ebből egy gombóc swift, zsír új, egy splash 4 évesen...
tudom miről beszélek, hogy nyikorog, zörög, stb.sehol se írtam prémiumot, csak autót.
ahogy írtam is, a suzukinak nagyon nagy előnye a megbízható japán motor, és elektronika, nem tudom miért kell elrontani gagyi magyar beszállítókkal az összképet, illetve miért nem lehet az itthoni gyártású kocsikban normális összeszerelési minőséget elérni, illetve miért nem lehet normális futóművet a kocsik alá rakni.az összes suzuki (kivétel talán a kizashi, de az usa piacra készült eredetileg) egy baba
kocsiközlekedési eszköz, mert futómű az nincs alatta, vagy a 90-es évek elejei színvonalon maradt.ha ezeket kijavítanák, én lennék a legboldogabb, nem beszélve arról, ha lenne legalább egy focus méretű kombijuk...
addig meg futottak még kategória.
-
dioka7
senior tag
válasz roberto211 #17741 üzenetére
Eh, látom hiába emeltem ki...
Hát akkor még egyszer: "EZ A JOBBAK KÖZÉ TARTOZIK!" -
roberto211
őstag
válasz dioka7 #17744 üzenetére
Lattam.
De maradjunk annyiban, hogy ha ennyire rossz minőségű lenne a Suzuki akkor valószínűleg nem lenne ennyi Suzuki tulaj az országban
Rengeteget lehet látni, és ha ennyire észrevehető lenne a csörgés zörgés akkor gondolom nem vennének ennyit.
Tudod mi szokott csörögni zörögni és ez is szar úton? Az én 15 éves ezres swiftem. De ezeket amik fellettek sorolva egyet sem vettem észre pedig ültem joparszor Swift II, sx4,Ignisbe is. A "nem megy " jelzőt pedig most hallottam életembe először h suzukira ezt mondják h nem megy
Na de mindegy. Kinek mi tudod.
Kornelka: Lehet, hogy nem hiper szuper fejlett futómű van alattuk de ahogy látom mégis ezeknek megy tönkre a legritkabban a futomuje nemde? Amugy vágom milyen alattuk a futómű ignisnek pld olyan pattogós mint egy labda de cserébe a legnagyobb katyukon is atpattogja magát s nagy eséllyel nem lesz semmi baja. Szerintem ez a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
negroo
aktív tag
Gyerekek lada samara 1.3 jobb nincsen.100.000ft olcó takarékos lada filing. Kocsi innenkezdődik.
-
dnelb
veterán
válasz pc-user #17746 üzenetére
Nálam úgy működik, hogy benyomom az OBD-t, utána ráadom a gyújtást, és csak utána indítom el a progit a telón.. Nekem így kb indítás után 30 másodperccel összekapcsolódik a Torque. (Swift + Nexus5/G2). Te is így csinálod és mégse jó ? (párosítás gondolom megvan a telóval?)
[ Szerkesztve ]
-
dioka7
senior tag
válasz pc-user #17746 üzenetére
Szia!
Próbáld ki (ha van rá lehetőséged) másik autóval, hogy nem-e a kütyü a hibás (akár gyárilag). Vagy esetleg másik telefonnal/tablettel. De van olyan is, hogy az autó érintkezője (főleg régi autóknál) el van oxidálódva, és emiatt nincs érintkezés. Esetleg egy kis kontakt spray-t ha tudsz nyomj bele. Egyéb ötletem nincs, nálam nincs gond a vezeték nélküli technikával.
Szerk: tényleg, gyújtást adtál neki?? Az én kütyümön vannak ledek amik jelzik, hogy működik-e. Az neked van?
[ Szerkesztve ]
-
Hego
tag
válasz roberto211 #17745 üzenetére
Ahogy Kornelka is mondta a Suzuki csak egy közlekedési eszköz.. És tudod miért van ennyi Suzuki? Azért, mert mindenki megvette hitelre 10% kezdőrészlettel. Továbbá sok olyan van aki ezt veszi mert márkabuzi vagy mert segíti a magyar gazdaságot. Én is Suzukit vettem, de csak azért, mert találtam olcsón egy viszonylag jót. A következő autóm már nem Suzuki lesz..
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti