Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz meroly #17100 üzenetére
Elég idióta aki írta..
Azért azt is megírhatná, ha már Olasz dolomitok, akkor azért az a 68 Le, kb az 1. sebességi fokozatra elég, 15/20% emelkedőn... pláne a jóféle hosszú 1.3-as váltóval, 100 lovas Sx4 is behalt kettesben 2500f/p mellett.
Jó hogy ennyire hibátlan az autó, nekem fele ennyi idős és már ennyi Km van benne, elhiszem, hogy költségmentes. Tipikus hétvégi sofőr a szerző.
Nos a műszerfal: olyan letisztult hogy igénytelen... ezt előnynek felhozni? Mert a többi űrhajó , meredek. A fékek, normális minőségi betéttel+tárcsával elég kell legyen, az hogy nem tud vezetni, mert lejtőn tapossa a féket mint állat, arról nem tehet senki, nagyobb autónak is elmelegszik így a fékje.
11 órányi vezetés után, mind1 mit vezetsz.... hatalmas luxus autót, vagy Suzukit: összetörve szállsz ki belőle, nincs olyan ülés ami "kényelmes".
A végén meg tipikus hibát vét az író az eladásnál... még az első izzót is beleszámolja az eladási árba, hogy ő "mennyit" költött rá... de nem volt képe kiírni az árat "a legtöbb vevő csak mondta és mondta, hogy de 300, meg 350 ezerért milyen csodákat lehet kapni " hát akkor mennyiért hirdette meg? 500e?, bármennyire is jó autó a régi szuszkó 350e forintnál többet nem adnék érte.. a legfiatalabb is 11 éves
Egyedül amit reálisan lát, külföldön nagy divatja van a suzukinak... és nem vitara és társai a böszme kategóriában, hanem a kisautók. 4wd swiftek tömkelege (régi), ignisek, meg valami elképesztő mennyiségű SX4... német/olasz/osztrák teljesen mind1, valamiért szeretik, és köze sincs a "kisemberséghez", pláne akkor ha az E merci, meg az X6 is ott áll a garázsban
[ Szerkesztve ]