Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
ez is tény.
de már ez a megközelítés se túl jó, mert beleülsz egy minőségi új nagyobb autóba, aztán tart amíg a garancia érvényes, utána már elég zsebbenyúlós tud lenni egy két dolog ott is.
szóval az autóvásárlás nem egyszerű történet, és mindenképp bukta, csak az a kérdés, hogy mekkora.
egyébként én is azt tervezem, hogy 3-5 év múlva veszek egy közép felső kategóriás vasat újan, lehetőleg minél több garival, egyelőre mondeoba gondolkozok, de az új mazada 6 is tetszik, addig még úgyis sok víz lefolyik a dunán. -
Mercutio_
félisten
Én meg inkább utazgatom...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #17401 üzenetére
Az autó mindenképpen "luxus" tehát, nullszaladóval nem lehet tolni.., minden attól függ mennyire vagy pénzes, és mennyit akarsz áldozni hogy autókázz. Pl új autó tipikusan az a dolog ami mindenképpen bukó, a használt meg rizikó... persze ha nem valami "egzotikus" autót veszel, ami 3 év múlva 2x annyit ér
Az autó nemhiába státuszszimbólum, csak valakik félreértelmezik... a 15-éves BMW-vel stb..
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #17404 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy 1 milláért még suzuki a nyerő/ahhoz hasonló , ami meg apámnak kell az meg suv, olcsón, minden földi jóval ... pedig beszéltem én a fejével hogy vegyen 3-as mazdát. Mert szerintem az marha jó autó...
De maradjunk annyiban ha lenne 5-6-7 millám a suzukit én is mellőzném
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #17409 üzenetére
Az s-cross nem jó vétel. Legalábbis nem itthon...
bár 3.5 millió sehogy nem jó... érts: reálisan már 3.5 milkóért alsó kategóriás autók vannak. Ebben a kategóriában meg lehet csűrni/csavarni de nem pénzes emberek kóborolnak, így fontos milyen tartós/megbízható/fenntartható stb..
mondom szerintem 5 milla az ahol már érdemes máson gondolkodni, a 10 következő...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
most mondok valamit.
3,5 egy jobban felszerelt swift szinte, de egy sx4 is akörül mozgott kb.
ennyiért veszel mondjuk egy fullos fluance-ot, ami méretben és kényelemben is messze veri a suzukit.
van hozzá 5 év gari, 10 ezrenként lecseréled az olajat, az is elmegy nagyon sok km-t hiba nélkül, mondom úgy, hogy utálom a francia kocsikat, soha nem vennék, de még mindig értelmesebb alternatíva szerintem.
de sok más márkát fel lehetne hozni, aki szintén nem akar franciát, az már nézhet ennyi körül kia-t vagy stb.
az a baj, hogy a válság óta erősen túlárazzák a suzukikat. -
Kornel
veterán
na az ilyet bezárnám.
rendszám azonnal le, kocsi bontóba, tulajnak 1 év fegyház.
de a TC-t is megbüntetném pár millára, hogy ilyenekhez adja a kedvet másnak. -
Doze
aktív tag
válasz Kornel #17411 üzenetére
Amik most mennek: Kia, Hyundai, Dacia...
De pl a fluence is csak nagyságban "jobb", ergó egy nagyobb autó... de ha nem kell "nagy"?, most kinek mi... Én úgy látom itthon valahogy indokolatlan ez a hozzáállás, műszakilag, technikailag, beltérileg, ezek a 4 millás autók majd ugyan olyanok... Bár műszakilag nem tennék egyenlőségjelet a suzuki és a többi közé...
Be van mindenki csömörlve a suzukitól, és mindenki másra vágyik... mert proli/nemautó. Érdekes mód nyugaton is van rá kereslet, mert megveszik... és most mind1 hogy második autónak, mert arra is lehet mondani miért nem vett mást? Ezek szerint ugyan olyan mint a többi autó, nem jobb de nem is rosszabb...
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #17411 üzenetére
"ennyiért veszel mondjuk egy fullos fluance-ot, ami méretben és kényelemben is messze veri a suzukit"
De megbízhatóságban,dinamikában, anyagi költség és fenntarthatóságba meg nem.. Ez a "10ezrenként cserélsz olajat benne oszt annyi" nem hiszem,hogy nagyon kivitelezhető ez franciáknál és mondom úgy,hogy anyámnak francia autója van(scenic).. Kia-t meg én szvsz nem vennék. Lehet besokalltál a suzitól mert 3 is volt de nem tudom.... Szerintem nem árazza túl az autóit.. 3 körül eltudsz hozni tőlük egy s-cross "crossovert" 0km-en zsír újonnan úgy,hogy te indítod be... Szerintem nem rossz vétel.. És nekem ráadásul nagyon tetszik is kívül-belül... Swift újonnan 2 körül van.. Akkor mi itt a gond? Ennyiért max fapados renaultot(dacia) veszel újonnan..
Én még 4 millióért is suzukit vennék valószínűleg.. Ahol elgondolkoznék az 5 fölött.. Igaz ez az első suzukim, de sx4 1.6on tanultam vezetni tehát 500km-t lenyomtam azzal is, swifttel járkálok most egyedül,ignisbe is ültem párszor.. Rossz meglátásból néztem a suzukikra ugye ha a társadalom ezt pumpálja feléd akkor mit is várhat az ember de belevágtam és nem bántam meg.. Ezért mondom azt,hogy a következőm is az lesz valszeg (sx4 1.6 vvt)..
Kia meg csak most vágott fel utóbbi időkben.. Ha nem lenne suzuki akkor hondakon ,toyotán,mazdán gondolkoznék még el.. Új autót venni meg sztem hülyeség.. Inkább egy fullos használt kicsit piaci ár fölött mint egy alap új magas áron.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
ahogy mondtad is, második autónak veszik, asszonynak városba gyerekkel szaladgálni, bevásárolni.
mert megtehetik.
egy hyundai vagy egy kia szerintem műszakilag is felveszi a versenyt a suzukival, minden másban pedig veri, és kb. egy árban vannak. nem véletlenül mennek.
franciát mondtam én is, hogy fenntartásokkal kezelném én is, de mondjuk 5 év gari sok mindenre elég.
ha már új autóról beszélünk.
összességében a suzukinak is meg lenne a helye a piacon, csak alacsonyabb áron.
az az igazság, hogy nem nagyon látom a "magas" árat a kocsin. (ha gondolod leírom részletesen is mire gondolok, nem nagy dolog, de pl. egy normális ülést ugyanannyi megcsinálni, mint egy szart)(#17415) roberto211 : 3 körül tudod mit hozol el
egy swiftet barátom
egy scross 5 milla.
4-ért kapsz egy fapadot, amibe szó szerint semmi nincs, kb. lada szint[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #17416 üzenetére
Suzukiék szoktak azért kedvezményt adni.. Most az,hogy mivan a listán milyen ár és mennyiért hozod el az két különböző dolog.. Múltkor okmány előtt beszélgettem egy taxissal mert vizsga miatt volt ott.. Azt mondja 3,6ért hozta el Ő az s-crosst..(éppen azzal állt ott) Lehet,hogy ennyit fizetett be vagy mit tudom én de szoktak lenni akciók mindig..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #17416 üzenetére
Jó mondjuk mondtad az ülésre háklis vagy, mert a térdedet odavered mindenhova .
De pl legutóbb olaszban voltunk, 1600km szép menet volt, de nem volt semmi bajom... nem ezt mondom üdén szálltam ki, de bírható volt.... az annyit jelent neked a személyes igényeid máshol vannak, mint pl nekem... én elvagyok vele. Zörög a műszerfal? igen.. de nem izgat, vannak olyan dolgok amik valakit jobban/kevésbé zavarnak. Persze ha az ember rászánná magát, és kiadna pl 7 millát, az igényem is nőne dögövel
Technikailag nem plafon a suzuki, de nem is egy citroen , ahol vannak technikai innovációk stb. De nekem nem az kell...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17417 üzenetére
Nem az alaparra gondoltam, kedvezmennyel egyutt 4 milla az scross, de az a gl, ami tenyleg fapados, azert minimum a glx kell, az meg mar majd' 5 milla.
Doze: sok evig ultem suzukiba, a legjobban az ules idegesitett, meg a regi swiftben valahogy jobban ultem, de a swift2/splash/sx4 ulesenek a hattamaszto resze szerintem kritikan aluli, konkretan szelesebb a hatam, mint amire terveztek, persze a japok kicsik, de bamek nem japanba vagyunk. Erdekes modon egy liananak meg tudtak jo ulest tervezni... Nem ertem, mert ezek tenyleg filleres dolgok, hogy milyen az ules ergonomiaja.
Mod: VAG meg tul van arazva, meg a skoda is, es a minoseguktol se vagyok elajulva.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Juj tényleg, haverom Skoda yeti-jét próbáltam most ki. Céges állandó autónak kapta....háááát.. Lehet látni hogy céges, mert 4x4+diesel+fehét+fapad... 6 milla, nem tom ki venné meg magánszemélyként
Volt neki egy skoda fabia 1.2HTP.. az is egy gyötrelem autó volt. Sokat is evett, de legalább nem is ment, 5.6 millió chf-fel szállt ki belőle
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #17419 üzenetére
Ok majd 5 milla.. Számoljunk 4,9at kedvezménnyel/akcióval/stb vel.. 4,9 ért melyik gyártónál kapsz egy "crossover" szerűséget ami méretre is stb re is egyezik ÚJONNAN? Nissannal van a Juke, meg a Qashqai de ez nem hiszem,hogy egy árkat.. Toyotánál szint úgy nem. Van a capture amit talán lehet venni ennyiért használtan de mini motorral.. Akkor még sincs annyira túlárazva..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #17421 üzenetére
Qashqai kb. Annyi mint az SCross.
Azonosan felszerelve, kedvezmenyekkel stb.
Par szazezer a kulonbseg koztuk.
Minosegben pedig elverzik az SCross.
Nem a muszaki tartalomra gondolok, a benzines M16A a suzukiban az orok elet plusz egy nap, szerintem minden idok legjobb motorjai kozott a helye az M1xA motorcsaladnak.
De akkor is egy millaval olcsobban kene adniuk, akkor lenne realis. -
Kornel
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #17422 üzenetére
Pont a Qashqai és az S-Cross között variálunk következő autónak és valószínűleg a Suzuki lesz a győztes. Miért? Mert 5,5 millióért már 4WD-set lehet kapni (télen Ausztriában nem hátrány) és a szívómotor megbízhatóbbnak tűnik, ha már min. 10 évre tervezünk vele.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #17425 üzenetére
itt egy összehasonlító teszt.
azt azért előre elárulom, hogy ez a 4WD terepre azért nem jó, jobb mint a semmi, de nem kell tőle sokat várni.
amit eddig is megemlítettem a suzukik hátrányaként, azt itt mind megteszik a cikkben:Mégis a Nissan kidolgozás, összeszerelés és minőség tekintetében is egyel magasabb szintet képvisel, amelyet ráadásul sokkal fejlettebb opciókkal fokozhatunk.
a Qashqai vezetőjét viszont jobban körülölelő, kényelmesebb fotel kényeztetni, amellyel együtt a jobban szigetelt beltér lágy kényelembe ringat.
Motorikusan mindkét versenyző a dízel alternatívával válik igazán éretté, de a felépítési jellemzőkben egyértelműen az SX4 előtt áll a Qashqai: csendesebb, finomabban rugózik, precízebben, gondtalanabbul irányítható, miközben kanyarban gyorsabb, avagy stabilabb tud lenni. Így pedig az ebben a tesztautóban komótos és nem kimondottan takarékos motor ellenére is győzedelmeskedni tud a fejezetben.
szó mi szó, ahogy említettem is az M16A szerintem a világ egyik legmegbízhatóbb motorja, de még akkor is ott van a többi idegesítő dolog, ami miatt nem vennék ennyiért suzukit.
C alternatívának ott van a hyundai ix35, van sima szívó benzines belőle, megbízható is, lehet kicsit drágább, de szerintem próbáld ki mindkettőt, mielőtt 10 évre megveszel egy autót 5-6 milláért, és közben meg nem fogod majd szeretni a hibái miatt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #17426 üzenetére
Olvastam a cikket. Mire összegyűlik a pénz, addig sok minden változhat még. Nekem is minőségibbnek tűnik a Nissan, mint a Suzuki, de számomra jobb vételnek tűnik az utóbbi jelenleg az előző hsz-omban említettek miatt.
Még a listán van az új Vitara, az Opel Mokka és "kakukktojásként" a Honda Civic (Tourer?) is.A koreaiak/franciák nem tetszenek.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #17428 üzenetére
Persze, mindenképp felmérem a terepet vásárlás előtt.
Mindben találni rosszat amúgy. Opel 1,6-osa eszegeti az olajat egy idő után, a Vitara meg ugye kisebb (majd élőben kiderül, mennyivel). A Honda régi szerelmem, legalábbis a hatchback, de a Tourer mégiscsak jobban pakolható. Na meg a fenntartási költségek sem elhanyagolhatóak, abban meg szerintem a Suzuki verhetetlen.
Egyedül az S-Crosst vezettem csak ezek közül eddig, a WagonR után az is hihetetlen minőségi ugrás. -
Kornel
veterán
ne haragudj de 4-et ér max., de már az is túlzás lenne.
új mondeo 5,6 milla, de kp-re is 6M.
kell ennél több?
én ültem ilyenbe, kb. a superB ellenfele.
a passat is szűkebb belül.
tdci meg mára elég kiforrott technika már, 10 év simán benne van.
amint megvan a pénz rá, én veszek egy ilyet
persze csakis turnier-t, mint a mostani.ja és ha már itt járunk, ennyi egy jobban felszerelt scross is. (persze nem annyira jól, mint egy ford)
nincs kérdésem[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
persze.
de fórumtárs is elindul C tervnek a honda tourer felé.
ami szerintem lehet drágább is, mint egy mondeo kombi.
ez a crossover meg egy vicc, városba fölösleges, terepre úgy se jó, divatolni max., de szerintem otromba mind.
egy jó kis kombi minden szempontból sokkal praktikusabb.
szerintem.egyébként 3-5 évre számoltam mire megveszek egy ilyet, de jó lesz az hamarabb is szerintem
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Hozzánk a családba most érkezett egy Audi A6 kombi, 5 éves az autó.
Kihagyhatatlan ajánlat volt, mindennel együtt 3,3 milláért.2.0 TDI, 7gang aut, bixenon, műholdas nyomkövetés, mozgásérzékelők, radar stb...
Valszeg hamarosan átveszem, mert én is kezdem már unni amit korábban írtak sokan. Hogy kis autóval másodrangú vagy az úton, kifordulnak eléd, a seggedbe állnak, leszorítanak, stb.. + kurva kényelmes az automata (multitronic), fokozatokat nem érezni, és nem kell nyomni az autónak, szinte magától megy... fogyasztása jobb mint a Swiftnek, kötelező se sokkal kerül többe. Itt az alaktrészár ami gázos egyedül, de szerintem megéri... brutál ahogy egy ilyen autó siklik az úton, alig jön be zaj kintről, nem recseg, nem ropog semmi...
Szeretem az autómat, de már elég volt belőle . Városban megtartanám rohangálósnak, de arra meg sokba kerül.
mod: most idén külföldi nyaralás alkalmával éreztem először nagyon a hátrányát az autónak.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #17437 üzenetére
hosszú utakra hajó kell.
-
biker
nagyúr
üdv
wr+ 2003, hátsó lengőkar csak kompletten, vagy cserélhetők a szilentek?
melyik mibe fáj?
alkatrész boltban csak szilentet látok, valami 5e/db, lengőkaronként 3db, egyik karon 2 rossz, másikon egy, sanszos, jobb lenne mind3 csere, az ugye 30e lenne csak a 6 szilent?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
nincs like gomb ezen a fórumon....
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
roberto211
őstag
Nem tudjátok mitől lehet,hogy néha elkezd rángatni a swiftem?(1.0 2000 évj. )
Most is jövök itt az úton zebra előtt lelassítok mert mentek át, visszaváltok kettőbe , ilyen 20-30 között volt az autó engedem fel lassan kuplungot közbe adnám a gázt erre fel valami barom módon elkezd rángatni mintha nem lenne benne benzin.. Kb van még benne olyan, 4-5 l között gondolom ennek elég kéne lenni ( e betű fölött van 1mm-el kb)...
Gyertya.szűrők,olaj,stb nem rég lett cserélve..
Van valami ötlet,?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #17443 üzenetére
Annyira azért nem kéne hagyni kifogyni,15 éves tank ki tudja mennyi kosz van az alján.Lehet néha nem tud szívni az AC pumpa.
-
roberto211
őstag
Hát nem akarom csak most hiába van a béka segge alatt a benzinár, úgy alakult alig tudok tankolni 1-2 napig(eléggé kiköltekeztem) de 25-e után már lesz pénzem aztán teszek bele egy 20-22litert...
Érdemes bele venni injektor tisztítót?(ha ez injektoros )
20-22l nél több mint a felénél lesz ugye.. Ha itt is rángat akkor mi lehet a gond?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #17445 üzenetére
Én még sose vettem injektor tisztítót,tehát nem tudom.Az meg majd kiderül,hogy rángat e ha lesz benne benzin.
-
lacy86
addikt
Suzuki Swift II-es autohoz tetocsomagtartot szeretnek venni!
Tudtok olyan helyet ahol lehet olcson lehet ilyet kapni?!
Egyaltalan lehet nekem ilyet felrakni?! ( a helye kivan-e alakitva / 2008-as swift / )