Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
A mi autónkkal valami probléma van: Hidegen reggel indul, ha leállítják és indítanak ismét akkor szintén indul de fél-1 óra múlva amikor már hidegebb nem indul be hanem csak az öndindító teker és benzint nem is pumpál. Injekciós tűvel benzint juttatva a motorba ilyenkor is beiindul. Gyújtás ráadása után mindig hallani a szivattyút működni de mégis fennál a probléma. Találkozott ilyesmivel valaki?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
mdk01
addikt
válasz _seth_ #17302 üzenetére
4hetes utánajárás és olvasás következménye, hogy 2 napja kicserélték az injektort és egyelőre jó.
42k volt az egész és olcsón megúsztam, mert sierült gyári injektorhoz hozzájutni 32k-ért.
Ez a minimum amiből meglehet úszni, mert első nekifutásra 55k+ szerelési költség volt egy másik szerelőnél.
Amúgy típushiba az összes 2001-es swift BOSCH injektornál előfog jönni csak idő kérdése.
Az a baj állítólag, hogy megszorul az injektoron belül a szelep(gondolom ami spricceli az üzemanyagot), mert túlmelegszik. Hidegen ugye összemegy és a leállítást követő 5percen belül pedig még nem tapad meg annyira csak utána, és várni kell míg visszahűl, hogy újra megmozduljon.
Használt bontottal, illetve utángyártottal ne is próbálkozz. Az első variációnál fent áll a a rizikó, hogy vajon meddig lesz jó, a másodikkal meg az a gond, hogy ez az autó legkifinomultabb alkatrésze így nehéz jól koppintani.
Csak a gyári játszik sajna.Googlenak: Suzuki swift 2001, BOSCH, injektor, G13BA, hiba
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
99 decemberi 1 literes változat, ennél is ez lehet a gond?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
mdk01
addikt
válasz _seth_ #17304 üzenetére
Hát ha azt produkálja amit fentebb írtam akkor nagy valószínűséggel igen.
Futhatsz egy kört te is a szerelőkkel, meg a fórumokon, de elég nagy az esély rá.
Elektromos részen több lehetőség is van, de nagyon hasonlít a hibajelenség.
Motorkód alapján nézd meg milyen injektor van benne.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Köszi az infókat, továbbítottam is
Az enyém szerencsére sose kop el
csak megeszi a rozsda[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
SRII
őstag
hali! milyen fagyálló folyadékot javasoltok swift II -be?
Van most akcióba favorit 5 L [link]Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
trassher
addikt
Sziasztok!
Ignis kulcsházat cserélt már valaki? Odáig eljutottam hogy csak szárral együtt kapható viszont nem tudom hogy az immo chip hol van. Apának szeretném kicserélni de nincs előttem a kulcs. Valaki csinált már ilyet?Redmi Note 7
-
mdk01
addikt
válasz barack1997 #17316 üzenetére
Állítólag eezeknél a motoroknál G13BA mind Bosch-sal letttek szerelve. Szerelő is azt mondta azt tegyünk bele, de egyébként nem értem mert az injektor felett lévő védőburokizén meg 1cm-re egymástól szerepel mindkét gyártó neve.
Amúgy most elgondolkodva, közel 14évet bírt ki és 115k km-t amiből 60k km csak város főleg az utóbbi 8évben. Ha mégegyszer ennyit kibír akkor már úgy sem lesz cserélve.
Úgy kell ezt felfogni sztem, hogy tökéletes autó nincsen mindegyiknek van típushibája, hol több, hol kevesebb és olcsóbb, vagy drágább. Ez egy átlagos hiba, csak az autó értékével nem arányos. -
Tom5
addikt
-
Kornel
veterán
Nem egeszseges hosszu percekig alapjaraton ketyegtetni egy hideg motort, foleg nem egy japo benzinest.
Megoldas az allofutes, ha fedett helyen van, ahol van aram, akkor egy elektromos verzio meg megfizetheto is, vagy hazilag is kivitelezheto, egy kazan mar nem nagyon eri meg viszont. -
Kornel
veterán
válasz batai15 #17324 üzenetére
Inditasz, 10-15 mp alatt mindenhova eljut az olaj, de meg minusz 20 fokban is max 1 perc, meg felvesz egy kis hot a motor, utana pedig finoman kozlekedve kell bemelegiteni a motort, kb. 2000 rpm korul tartani a fordulatot. Kisebb se jo, mert kisebb az olajnyomas es meg nem alakult ki a rendes olajfilm reteg, de nagyobb se, 3000 fele nem forgatnam amig nem.uzemmeleg.
Ha egyhelyben jaratod, sokkal lassabban melegszik, mert nincs terheles, es ugyanugy nem alakult ki a rendes olajfilm, viszont pluszba meg alapjarton jol lemossa az uzemanyag a hengerfalrol azt is, mi van.
Legjobb az allofutes, ahogy elobb is irtam.
Skandinav orszagokban gyakori. -
V(k
újonc
válasz Ace Ventura #8307 üzenetére
van egy 1.0 swiftem 1990 es és nagyon rezonál a motorja mind gázadásnal mind alapjáraton.
nem tudjátok mitől -
aginor
addikt
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy 98-as swifbe milyen fényszoróizzó kell, és, hogy a halogén gond nélkül jó-e hozzá?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
roberto211
őstag
Sziasztok.. Ha a fékemet szinte taposni kell és így is alig fog közben hátulról hallok súrlódó hangot az mitől lehet? 2000 évjáratu 3 ajtós 1.0 swiftről van szó... Illetve a fékpedál se keményedik fel hiába nyomom akárhányszor.
Kereskedőtől vettem pár hete, ott állt nem tudom mióta de nem akar megszűnni.
Ötletek?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #17336 üzenetére
Valahol levegős,minden keréknél van légtelenítő,ha nem tőmítetlen sehol egy flakon fékfolyadékkal és egy segítővel könnyen javítható.
-
roberto211
őstag
-
mdk01
addikt
válasz roberto211 #17338 üzenetére
Az hogy nem megy beljebb a pedál nem járó motornál, az a rásegítő miatt van.
-
roberto211
őstag
Nem értjük egymást.
Tegyük fel meg nem indítottam be az autot de a féken van a lábam. Mivel fekszervos ahogy beindult a motor kicsit bekene süllyedni a pedalnak de ez nem csinal semmit hanem ugyanabba a helyzetbe marad ahol nyomom.
Ez is a levegő miatt van vagy pedig vmi komolyabb baj ?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #17341 üzenetére
Vid el szervizbe,a fék nem othoni javításra való,egyébként a vákum pumpa hiba lehet vagy levegős valahol a cső,stb szerintem szervíz.
-
BrownB
tag
válasz Motion_Blur #17343 üzenetére
-
zedok
senior tag
Hamár izzó téma:
'98as swift. Olvastam ezt az Osram Night Breaker Unlimitedet. Továbbra is ajánlott? H4-es foglalatú kell ugye?
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
Hego
tag
Sziasztok!
Augusztusban egy évre előre kifizettem a kötelező biztosítást. Ha most új autót veszek akkor bukom a kötelezőm felét?
Még sose cseréltem autót
Köszi a választ előre is!
Üdv,
Hegoi5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
Új hozzászólás Aktív témák
- SONY LCD és LED TV-k
- War Thunder - MMO Combat Game
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI kábel TV
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Suzuki topik
- iPhone topik
- További aktív témák...