Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz xmad #17147 üzenetére

    Itt a szelepekkel lesz valami.. tuti nem gyújtás vagy ilyesmi.

    Egy olyat megcsinálnék, hogy egyenként, hengerenként kicsavarnám a gyertyát és meghallgatnám végig, hogy muzsikál. Ezzel szinte 100%-ra ki lehet szűrni a mechanikai csörgést...

    A furcsa az, hogy csak alapjárat közelében csinálja gondolom, csak hidege... szelephézagok tuti rendben vannak? mert ez a csörgés valami über szelephang is lehet. A másik: ha lehetőség van rá, akkor a gyertyalyukakon keresztül endoszkóppal belesnék... elég sok minden kiderülne.

    Ha van egy kis műszaki érzéked a szelepfedelet magad is le tudod szedni... ott legalább a szelephézagot, meg a fizikai sérülésket ellenőrizheted. A még bátrabb vagy, akkor leveheted a hengerfejet is... de figyelni kell a tömítésre, a csavar sorrendre, meghúzási nyomatékokra.

    Ez amúgy nem olyan probléma, hogy két csavart megtekersz és jó lesz, a hengerfejet meg mindenképp le kell kapni. De ha nem értesz hozzá, vidd szerelőhöz, lehetőleg minél hamarabb..

Új hozzászólás Aktív témák