Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #36099 üzenetére
Tudtommal nincs különösebb baj a Honda CVT-ivel, ha időben cserélnek benne olajat. Csak megszokást igényel a robogós működési elv, de amúgy szerintem nyugodtan vehető.
szerk. 1: Amúgy azt aláírom, hogy ruhát qrva nehéz találni, XL fölött jellemzően csak a bőség nő, nem a hossz. Szerencsére cipőt könnyen találok, a 45-ös méret elég gyakori.
szerk. 2: A Jazz-ben tuti elférnétek mindannyian. Nekem egy 2006-osom van, 4 velem kb. egymagas felnőtt ember simán elfér benne. Az újabbak kicsivel még nagyobbak (habár a csomagtartó valamivel kisebb lett).
[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
Sziasztok!
Van már info a facelift Vitararol?
-
őstag
válasz tboldi #36102 üzenetére
Hát igen erre gondoltam én is. A cvt-s motorbőgés engem zavarna, de asszony pajtás az i30-on is olyan helyen vált amit én bőgetésnek veszek Szerintem szeretné.
Szerk: Vitara facelift: Csak annyit tudok hogy 1.6 benzin nem lesz többet, 1.0 turbó lesz helyette. További részletek engem is érdekelnének.
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Tom1939 #36104 üzenetére
Ha ennyi pénzt adsz autóért és nem zavar, hogy 2db suzukid lesz, a vitara 1.6 automata az elérhető legjobb ajánlat. Ráadásul abban 6-os automata van, nem úgy mint az általam most vett astrában. A hondánál vigyázz, volt olyan időszak mikor cvt helyett robotizált váltót adtak, az egy hulladék. Ha abból is újat nézel akkor nem szóltam, most cvt-vel adják a jazz-eket
Én már nagyon körbejártam ezt a témát, nálunk is kikötés volt az automata, abban meg nem sok jó van a nem luxus kategóriában. Használtban meg annál is siralmasabb a helyzet.
Szerk: engem nem zavar ha estleg rám sütik a márkab... jelzőt, én Vitarát vettem volna ha az a pénz nem kellene majd másra. Nem a legjobb autó, de a hibái megbocsájthatók.
Ha nem ekkora kocsit kersnél, ajánlanám a corsa e 1.4 hagyományos automatát, nagyon csecse belülről, kár, hogy 4 milla a nem fapad ára.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
-
őstag
válasz Sza_Sa #36105 üzenetére
Kicsit zavar a 2 suzuki, de inkább olyan szinten hogy ha van valami konstrukciós hiba akkor duplán szívok. A realista része meg az hogy nyáron lenne ideális a vétel. Addigra már nem nagyon lesz 1.6 vitara automata.
Néztem a corsát is, de szerintem kicsi lesz. Meg az 1.4-es motorral szerintem rosszabb a menetteljesítménye jelentősen mint a jazz cvt-nek (és valószínűleg vagy 2 literrel többet is eszik, de nem ez a lényeg).
[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz tboldi #36106 üzenetére
Sajnos de, én is azt hittem, aztán egy honda tulaj okosított ki, neki is az van. Jazzba kb 2006-tól kb 2012-ig nyomták a robotot, aztán rájöttek a tévedésre. Egyébként az előválasztó karból rögtön megmondható, hogy robot vagy hidrós a cucc.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Tom1939 #36107 üzenetére
Akkor mit szóljak én, 1.8 benzin, 140 ló, megfejelve egy 4 sebességes olajos automatával.
Nem érdekel, éves szinten nem megyünk vele annyit, hogy belehaljak a többletfogyasztásba.Egyébként pont úgy látod a helyzetet mint én.
Meg még valami eszembe jutott: ne várj a faceliftre, nyárra nem lesz készleten automata 1.6-os.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
-
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok!
Létezik olyan, hogy csak hidegben csúszik a kuplung?
A nagy hidegekben előjött a gond, nyomom a gázt a motor felpörög de nem húz, már 3.-ban is. Most vinném szervizbe de most meg mintha megszűnt volna az egész.(Autós topicban nem válaszolnak, és suzuki a kocsi úgyhogy remélem nem írok rossz helyre )
-
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #36092 üzenetére
üdv újra
Én sose értettem ezt nekem is volt régi swift meg bubiswift is s mindkettoben elfertem kenyelmesen.
Jo most par hete ultem havercsaj regi swiftjebe most vette ott tenyleg full kop hátra támla vizszintbe s így jó volt
De bubiswift szvsz teljesen jo pedig magassagom 202cm
Regi swiftnel is inkabb a labresznel szokott gond lenni
Havercsaj swiftjet vezettem ,mentunk le vele Gyorbe Kis ezres de felhozza regi emlekeket Porog a kis szarzsák xD De a fek meg mindig alulméretezett
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
tboldi
nagyúr
válasz roberto211 #36121 üzenetére
Nocsak, kit fújt ide a szél!
Mizu? Most mit hajtasz?
szerk.: Fékre megoldás az EBC YellowStuff vagy RedStuff.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Tényleg,Kornél hová lett?
-
Motion_Blur
félisten
válasz a_tesz #36124 üzenetére
Ha a fele igaz azoknak a hibáknak amit a FB csoportba írnak, akkor már van baj rendesen az autóval
mod: ha lesz időm írok párat
azért vagyok még a csoportban mert fater még mindig gondolkozik a S-Crosson, de lehet új Duster lesz belől 1.6 szívóval, legmagasabb felszereltséggel, 4M-ért
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
adam_454
tag
válasz Motion_Blur #36125 üzenetére
Milyen hibákat írnak?
-
HKorn
addikt
válasz Motion_Blur #36125 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék, mert Vitaránál nincs semmi különös.
Run&Ride
-
blakey
titán
Az S-Crossnál egy kicsit hanyagabb munkát végeztek, a sok kis apróság összejön, pl. a kalaptartó sincs megfelelően rögzítve, kell egy kis "handmade", hogy ne zörögjön, az akasztó része sem olyan bepattintós hanem olyan, mint a régi Swiften volt, simán a "fűzőt" akasztod be és még sok ilyen apróság, nyilván a sok kicsi sokra megy előjön, a műszerfalnál is állítólag van valamilyen zörgés.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
veterán
válasz Motion_Blur #36125 üzenetére
Szvsz az S-Cross 2 fokkal komolyabb autó a Dusternél; igaz szemből nézve talán mutatósabb az utóbbi.
-
Winne
nagyúr
Sziasztok!
Nagyon gondolkozom egy 2006-os Swift megvételén, nemsokára megyünk megnézni, mire érdemes figyelni? Vannak-e típushibák, vannak-e pontok, ahol könnyebben rohad, ilyesmi?
Mennyit szabad adni egy 2006-os klíma nélküli, jó állapotú, 60e km alatt futott Swiftért szerintetek?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Thome
addikt
Klíma nélküliért semennyit.
Viccet félretéve: 850 reális lehet ha egyébként tiptop.
ABS kocka, nyelestengelycsapágy a necces.
Előbbire nincs biztos módszer hogy kiderüljön, hogy rendszeresen volt-e benne fékfolyadék cserélve így nekem nincs ötletem a tesztre.
A nyelestengelycsapágynál járasd az autót üresben kinyomott kuplunggal. Ha visszaereszted rá és morajló hangot hallasz, akkor a nyelestengely csapágy cserés ami kb 50-60 ezer.
Más hibáról én nem tudok.
-
Winne
nagyúr
Köszi Urak, ennél drágábban árulják, de tényleg jó állapotú. Azért lehet megnézzük így is, mert megbízható a forrás, lehet beleszeretünk, szerethető kisautónak tűnik.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
roberto211
őstag
válasz tboldi #36122 üzenetére
Most kerlek szepen a 7e volvo buszt xdd
Eladtam aztan gondolkozok mit vegyek
Am nekem aztán tökmindegy milyen fek van benne egyreszt nem beszelek ezzel a nővel már másrészt Ő autójába mi van nkem holtmindegy
Tanulóvezető most gyakorolgat csóró a fékpedált alig talalja meg nem hogy yellowstuff
Bôven elég neki gyari fek nem kell neki sportfekbetet
Nekem mar nem de mivel ugy se vezetem mar így m1
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
őstag
válasz Sza_Sa #36110 üzenetére
Egyébként újra felmerült bennem a baleno gl 1.2 cvt. Csak az indiai gyártástól félek (főleg passzív biztonságban, mert az európai és az indiai piac autói között ebben a tekintetben van óriási különbség). De az hátsó lábtérben szerintem nagyobb mint a vitara. És 1 millióval olcsóbb a jazz-nél ha nem lesz már 1.6 vitara... Zabálni biztos nem fog, és évi 10 ezernél többet biztos nem megy.
-
IreN!CuS
őstag
Sziasztok.
Lassan - max 1-2 hónap - aktuális téma lesz az autóvásárlás és teljesen véletlenül belefutottam az s-crossba.
A sokat szidott orr nekem bejövős, tetszik a sok extra amit adnak hozzá ( GL+ Nem hiszem, hogy GLX belefér a keretbe/megérné, talán rábeszélem magam a 4WDre asszony meg a pár hetes tél miatt ) illetve az 1.4T 140 le és elegendőnek tűnik.
Egyelőre átnyálztam a hivatalos honlapot, az ötszáz valahány oldalas kézikönyvet (számomra fontosabb részeit), index fórum, illetve itt is sokat keresgéltem, teszteket is végigolvastam/hallgattam.
Viszont lenne pár olyan kérdésem amik apróságok de a napi használatban fontos.
Sokat járok Pestre, többnyire csúcsidőben ezért sokat üldögélek a dugókban is. A mostani Ceed 1.6 crdi kényelmes araszolásra nem kell bajlódni semmivel kicsit elkezdtem felengedni a kuplungot aztán elindul.
Ennél a modellnél mennyire fér bele, hogy egyesben/kettesben gáz nélkül alapjáraton gurulsz?Nagyjából mennyibe szokott fájni egy kötelező szerviz (nem kell pontos összeg hiszen az szervizenként elértő lehet csak, hogy kapjak egy közelítő árt)?
Illetve megéri gyakrabban vinni? A Ceedet 15 ezrenként vittem a gyári 20 helyet.
Mi a helyzet a prémium benzinnel?
Amióta a Ceed nálam van csak prémiumot kap, hivatalos helyen azt mondták, hogy sokat számít milyen üzemanyagot kap, nekem meg belefér a felár (főleg, hogy kevesebb eszik így).Több helyen olvastam már ezt a zörög minden mindenhol mindenkor témát, ez tényleg ennyire általános? Számomra kicsit furcsa, hogy új autónál ilyen problémák előjönnek.
Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
őstag
válasz IreN!CuS #36140 üzenetére
Scrossom van és most cserélem az asszony 10 éves i30-asát (mondjuk az benzines).
Első kérdésem hogy mennyire számít a fogyasztás. Mert dugóban az 1.4t más nagyságrendben kortyolgat mint az 1.6 crdi...
Dugóra rögtön ajánlottam volna az automatát, nekem az van, eszméletlen kényelmes. De 1.4t esetén csak awd-vel együtt van (és akkor árban túl vagy az alap glx-en).
1.0t automata beleférne, az viszont 3 hengeres (erőben sok tulaj szerint bőven elég), az sok embert zavar (én sem akartam).
Kuplungos kérdésre nem tudok válaszolni, az nekem nincs
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz Tom1939 #36141 üzenetére
Automata kizárva nem csak a plusz pénz miatt, vezettem már olyat kényelmes jó meg minden de nem, majd 50 felett
Fogyasztás "nem számít" tisztában vagyok vele, hogy 2-3 literrel több lesz sok dugó mellett. A mostani Ceed-el kb 5-5.5-ös vegyes átlagom van. Ha ez felkúszik ~7re sem probléma. Napi használat amúgy Visegrád ->Budafoki út majd vissza. Itt van minden, dugó, sima országút , lakott terület minden ami kell.
1.0T sem játszik, mivel sokat megyek kell egy kis plusz erőm illetve a 6os váltó sem hátrány.
Benzin, prémium vagy sima?
Illetve nálad mennyire jött elő az említett zörgés a kalaptartónál, műszerfalnál?
Amúgy meg sok dízeleskedés után gondoltam kipróbálom ezeket az új kis turbós benzineseket. Olcsóbb, kevesebb pénz (talán?) a fenntartása.
Aztán élőben tesztvezetés alatt majd elválik mennyire hiányzik a gőzmozdony effekt alacsony fordulatnál.
Bár az 1.4T-re azt írják 220nm@1500-4000 a mostani meg 255nm@1900-2700, cserébe lesz plusz +24 LE és kb 100 kg mínusz és egy kicsivel nagyobb fordulatszám tartomány.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
őstag
válasz IreN!CuS #36142 üzenetére
Szerintem inkább 8 lesz az a fogyasztás, de nekem sem lényeges. De főleg dugóban zabál, városon kívül nem.
Zörgésekre készülj, ez egy suzuki. A kalaptartó engem nem zavar, csak döccenőknél csinálja. A műszerfal pedig fűtésnél (de megveszem bele a középső hangszórót ami a glx-ben jár, állítólag az segít, kitölti a nagy üres helyet valamennyire).
Sima benzin és prémium felváltva megy bele, most egyenlőre a shell 95-ös vpower tűnik jobbnak, de ugye az idő is javul. Szóval nem töröm össze magam hogy egy bizonyost kapjon, de néha kap prémiumot az adalékok miatt, és évi 2db olajcsere.
Dízelt csak nyaraláskor vezettem, jó a nyomaték, csak olyan szűk a fordulatszám tartomány. Szerintem az 1.4t sokkal jobban megy mint egy átlag 1.6 dízel. Főleg hogy nem fogy ki olyan hamar, nem kell annyira gyorsan váltani.
-
blakey
titán
-
IreN!CuS
őstag
válasz Tom1939 #36143 üzenetére
A kalaptartó hajlamos az enyémben is zörögni annyi baj legyen. A műszerfal már más kérdés.
A plusz középső (center?) hangszórót akkor lehet kérni a GL+os a felszereltséghez is vagy utólag kell mókolni? Mert ha pár tízezerért megoldja simán megéri.
Csak a Shell vagy OMW játszik szóval akkor abból nem lesz gond
A sima kötelezőszerviz mennyibe szokott kerülni? Mostaninál olyan 50-55k között van márkaszervizben, ami szerintem teljesen vállalható. Remélem itt sem több.
blakey: köszi neked is
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz M_AND_Ms #36147 üzenetére
Értem, köszi. Akkor ez megint egy könnyen orvosolható "hiba".
Tom1939: az meglepően olcsó akkor ezt mindenképp felírtam magamnak. Próbáltam megtalálni a képeken a GLX-es felszereltségnél a középső hangszórót csak,hogy lássam még is hova való, de nem jártam sikerrel
gerii: Visegrád -> Budafoki út 91 ha a csúcsban megyek ( 7:30 körül indulok, hogy 8:35-40-re beérjek kb +- pár perc) kb 1 óra nagyon max 1óra 10 perc, de jártam már meg 43 perc alatt is éjszaka de arra nem vagyok büszke.
Ha valaki kiismeri az adott szakasz egész szépen járható. Régebben Újpest városkapuhoz jártam oda csúcsidőben is plafon 45 perc volt az út.[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"