Új hozzászólás Aktív témák
-
kunberci
aktív tag
válasz Kakaduku #36299 üzenetére
Számomra nincs jelentősége. Másfél évnél tartok kevés kilóméterrel. Kíváncsi lennék, hogy kinek, és mit cseréltek a Suzukin a három év alatt, akinek már annyi idős az autója?
Az simán bunkóság, hogy nem cseréli ki a szűrőt. Az, hogy utángyártottat tesz bele a gyári helyett, azt még talán elnézném, de sok ezer a különbség a gyári, és az utángyártott között is.[ Szerkesztve ]
-
Kakaduku
senior tag
válasz Motion_Blur #36292 üzenetére
Valószínűleg ezt fogom tenni, csak az a baj, hogy holnap munka. Így is ma szabadságon voltam, hogy ezt elintézzem. Erre ez lett a végeredménye. Most még egy fél napom elmegy azért, mert valaki nem akart dolgozni. Remek mondhatom.
Ugyanitt megbízható autószerelőt keresek.
-
dnelb
veterán
válasz Magnum_ #36303 üzenetére
ennyi. egyébként már én sem hordom márkaszervizbe pedig én voltam a legnagyobb fanjuk, de ez a multkori sztori hogy olaj nélkül engedték ki a kb vadiuj autót eléggé felbas*ott.. Plusz nekem is hordóból rakták bele az olajat a sportba legutóbb pedig külön kértem hogy ne. Csak dolgom volt és nem tudtam ott lenni, aztán apám mondta hogy látta. Na mindegy, most már megcsinálom magamnak ...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Mi is magunknak fogjuk csinálni az olaj- és szűrőcseréket, ahogy azt már többször is említettem. Még van kb. 5000 km addig a WagonR-ben. Kérdés, hogy a váltóolajcsere megoldható-e otthon is.
Mondjuk a lengéscsillapítók cseréjéhez muszáj lesz szervizbe vinni megfelelő eszközök hiányában.[ Szerkesztve ]
-
Kakaduku
senior tag
válasz Motion_Blur #36315 üzenetére
Nincs új illata. Megszagoltam...
Most elbizonytalanodtam, mert szerintem nem cserélték ki. A cikkszámon szereplőre biztosan nem.
Hm...Gondolom két lehetőségem van.
1. Vagy lenyelem a békát és veszek bele minimum egy pollenszűrőt és egy levegőszűrőt. Az olajat és az olajszűrőt most nem bántanám. Max. fél év múlva lecserélem.
2. Reklamálok és lesz ami lesz. Sajnos nem biztos hogy le tudom nyomni így a torkukon, hogy van aktív szenes szűrője is a suzukinak.Cikkszám: 95850-61M00
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kakaduku #36318 üzenetére
vegyel egy ujat barmelyik autosboltban es tedd be magad. Az a tuti. Es nezz masik szervizt
Rakerestem. Tenyleg lehet, hogy hasznalt.
Mas. Havernak lassan lejar a Cerkan a gari es egyik suzuki szervizzel sem elegedett (nem vagyok meglepve).
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Kakaduku
senior tag
Köszönöm a segítségeteket.
Úgy döntöttem, hogy megírom a panaszt, mert cikkszám alapján nem stimmel a szűrő. Majd meglátjuk mi lesz. -
hundai
aktív tag
Sziasztok!
Akku saruk levétele óta elment az alapjárat a családi 2005-ös swiftünkön. Rátaláltam erre a betanítós dologra:gyujtás nélkül nyomsz egy padlogázt ,ráadod a gyujtást,kb 15 mp-ig,majd leveszed a gyujtást,ujra ráadod alapjáraton 15mp ,ezt 3-or megismétled és remélhetöleg be áll az alapjárat.
Valaki le tudná vezetni nekem kicsit érthetőbben? Mikor kell benyomni ill mikor legyen felengedve a pedál?
Köszi!-Wake up Neo!
-
Kakaduku
senior tag
válasz Kakaduku #36321 üzenetére
Üdvözletem!
A tegnapi kálváriám úgy néz ki, hogy rendeződni látszik. Küldtem egy e-mailt a szerviznek, csatoltam a készített képeket is.Mai napon felhívott egy idősebb férfi (gondolom a szerviz vezetője), hogy értetlenül áll a dolog előtt és ha nekem is megfelel, akkor kicserélnek ismételten mindent (olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő) úgy hogy én ott vagyok és végignézem a folyamatot.
Ezúton is köszönöm mindenkinek a segítségét!
Köszönöm Saint! Ezer hála, adósod vagyok. -
E.Kaufmann
addikt
Régi Swift külső kilincs cseréjéhez van valami gyorstalpaló anyag? Az se baj, ha szuahéli, csak legyen jó ábra hozzá
Ha jól gondolom:
- fel kell húzni az ablakot,
- le kell venni a belső takarólapot,
- lehúzni a zárt tartó görbe drótot,
- kiszedni a nyitórudat (na ez nálam nem kell, mert pont ott tört el a műanyag),
- kicsavarni a két csavart (hanyas kulcs kell hozzájuk?),
- kicserélni a kilincset,
- visszaakasztani és visszacsavarozni, amit kell.
Van amire vigyázni kell még?[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Motion_Blur
félisten
-
kunberci
aktív tag
válasz Motion_Blur #36331 üzenetére
Az olajszűrőn észre sem veszed. Az olaj, ami 1 hetet futott, azt sem veszed észre, sőt attól a következő autónak sem lesz semmi baja, amúgy csak mi vagyunk ilyen kényesek, a Suzuki valószínűsíthetően nem.
Most lennék kíváncsi, hogy eredeti, vagy után gyártott alkatrészeket építettek-e be?[ Szerkesztve ]
-
kunberci
aktív tag
Én nem attól félnék a márkaszervízes javításnál, hogy a 0W-20-as olaj helyett 5W-30-as hordós olajat kapok, meg, hogy nem cserélik ki a pollenszűrőmet, hanem attól, hogy leveszik a jó alkatrészt és kicserélik valami rosszra.
[ Szerkesztve ]
-
Traxx
őstag
Sziasztok!
Szeretett Ignisem motorolaj csere előtt áll. Eddig 5W40 volt benne, talán Castrol legutóbb, most kipróbálnék Eneost. A keresőjük viszont 5W30-at mond. Higgyek neki, vagy jó lenne a Hyper 5W40?
Vagy valami más?
Köszönöm
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)
-
E.Kaufmann
addikt
válasz E.Kaufmann #36327 üzenetére
Annyi sok hsz jött, hogy el se bírtam mind olvasni
Csere megvolt, de aki belefog ilyenbe, ne sárban csinálja meg hidegben, valamint 10-es kulcsot (lehetőleg dugósat, de simával is lehet óvatosan) szerezzen, mert fogóval nem tudja kicsavarni a két csavart.
Ja és ne húzza ki a zárt tartó drótot, hanem mikor a helyére nyomná a zárat, meg kell az egyik végén feszíteni a rögzítődrót egyik pöckét és úgy benyomni a zárat.[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Kakaduku
senior tag
válasz #77081088 #36335 üzenetére
Igazából a garancia miatt vittem szervizbe a kocsit, egyébként mindent én csinálnék rajta. Ezek után elgondolkozok rajta, hogy következő évben vigyem-e szervizbe a kocsit.
Egyébként én is pont azon gondolkoztam, hogy amit most kivesznek, azokat biztosan beépítik egy másikba. Gyakorlatilag a csere óta nem is használtam az autót. Majd megpróbálok figyelni, hogy utángyártott volt-e vagy sem. Kíváncsi vagyok. Várom már a napot, hogy megszorongassam őket egy ipi-picit.
Még jelentkezem, hogy mi volt. Képet szerintem nem fogok tudni készíteni.
-
villifog
tag
válasz #77081088 #36335 üzenetére
Ne csináld, ha egy egyszerű olajcserét nem csinálnak meg rendesen (át.asznak), akkor egy váltócserét, futómű beállítást, komolyabb hozzáértést igénylő műveletet hogyan bízol rá?
-Veled értek egyet, ha az ember beviszi a márkaszervizbe az autót, akkor biztonságban szeretné tudni az autóját, azonban ez csak utópia.
Szerinted a márkaszervizekben nem számláznak olyan munkát, amit meg sem csináltak?
Még a jó alkatrészeket is lebontják az autódról, ha nem vagy ott.[ Szerkesztve ]
-
#77081088
törölt tag
válasz villifog #36340 üzenetére
Volt szerencsém dolgozni is "márkaszervizben" (jó rég volt igaz). De ahogy látom semmit nem változott a helyzet-hozzáállás. Szóval tisztában vagyok vele,hogyan is működnek egyes szervízek,persze tisztelet a kivételnek!
A kommentem arra irányult,ha szervízben fizetek egy szolgáltatásért,elvárom a megfelelő munkát! Ha meg nincs lehetőségem ott lenni a javításkor,akkor inkább nem viszem oda.
Én inkább amit tudok megcsinálok itthon a garásban magamnak(már nem garanciás az autó),alkatrészt is magamnak szerzem be,így ha probléma van,legalább csak magamra lehetek mérges,és megspórolom a reklamációs intézkedési időt fáradtságot -
Kakaduku
senior tag
Ez igaz és nem is mondták, hogy nem mehetek be. De ha nem akarok, vagy nem tudok ott lenni, mert elintézek abban az időben valamit, akkor sz*r munkát kell végezni? Ez nem indok, hogy "nincs itt akkor ba*sszuk át". Fizettem azokért az alkatrészekért és a munkáért is. Nem csinálták meg rendesen. Ennyi!
-
domojko
senior tag
-
Kicsirics77
veterán
válasz Kakaduku #36342 üzenetére
március elején voltam 30 ezres szervizen, kint lehettem a műhelyben és előttem cserélt mindent(olajszűrő,levegőszűrő,pollenszűrő,motorolaj,fékfolyadék plussz a hűtőfolyadékot utántöltötte a tartályban)
nagy respekt a suzuki ringnek,nekem csak pozitív tapasztalat van,
Tavaly mikor legépelték a hídon a vitara hátulját,nekem csak ki kellett menni és mindent ők intéztek, értsd ezalatt az összes papírt kárfelvétetl és biztosítós ügyintézést,és a javítás és csere is megvolt festéssel fényezéssel 8 nap alatt,csere kocsit csak azért nem kértem mert egy lelakott vagyonőr volt csak bent..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
Pintim....
tag
Sziasztok. Volna egy olyan jelensegem a swiftbemen. 2012. Hogy amikor fekezek dörzsölő fémes hangot hallok,de csak ha frkezek. Levettem az elso kerekeket es nincs elkopva se a betét,sem a tarcsa. Van otletetek?
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36347 üzenetére
Lehet, hogy az a betét azzal a tárcsával ilyen hangot ad ki a különböző anyagösszetételek miatt. Ha nincs elkopva (visító fémes hang) és nem érzel semmi rendelleneset, akkor szerintem nem kell vele foglalkozni.
Egyébként akkor lehet még ilyesmi hangja, ha egy ideig kint áll az autó a szabad ég alatt (esetleg még víz is éri). Ilyenkor egy vékony rozsdarétek kezd kialakulni a féktárcsákon, de ez az első fékezésekkor eltűnik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36349 üzenetére
Az is lehet, meg kell nézni.
Apum WagonR-én is visított a dobfék egy időben. Szét lett szedve, semmi baja nem volt, csak ki lett takarítva. Aztán egy darabig még hangoskodott, majd 1-2 hónap után elhallgatott és azóta sem szólalt meg. Valószínűleg a betéten volt egy olyan réteg, ami a fémhez érve hangot adott ki, és idővel lekopott.