Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz SirKero #36199 üzenetére
Tudok egy jó lakatost/fényezőt, nem olcsó, cascóra is javítanak (legalábbis volt ilyen lehetőség), rengeteg autót restaurálnak kiállításokra de szerintem cseréltesd ha szeretnéd, hogy új legyen.
10 évvel ezelőtt az 5 napos autómnak parkoláskor nekitolattak, a hátsó sárvédő peremét benyomták, elvittem hozzájuk és amig beszélgettem a tulajjal addig a lakatos már fémíg csíszolta az adott részt és kihúzta, makulátlanra, senki nem mondta meg, hogy horpadt volt, a fényezés meg egyezett a gyárival.
Mivel nálad a műanyag lökhárító sérült így inkább egy szakszervizben cseréltetném, az más kérdés, hogy a fényezés milyen lesz, mert nem mindegyik szakszerviz tud normálisan fényezni.#36200) dReFiX
Vannak normális, minőségi fényezők amik jobbak a szakszerviznél, nem hinném, hogy "sufni" szervizbe vinné, de most jobba jár ha új elemre cseréli.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Winne
nagyúr
Nem tudtok klímás jó állapotú, kevés kilométeres Swiftet Szombathely vonzáskörzetében?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Thome
addikt
Sajnos a jó autóért menni kell. Ne szűkülj szombathelyre csak azért mert közel van. Nézz szét neten, keress néhány ígeretes darabot amely 1 úttal lebonyolítható és indulj el úgy megnézni amennyit csak sikerül leszervezni.
Benzinköltségben mondjuk max 10-20 ezer forint 1 kanyar ha 300km-es körzetben mész, ami kicsit megdobja a lehetőségeket.
-
Winne
nagyúr
Igazad van, de én kb hiába megyek, mert nem értek hozzá, max vagy elhiszem, amit mondanak, vagy nem, itt meg van emberem, akihez max elviszem és megnézi, de őt nem kérhetem, hogy egy napra álljon a rendelkezésemre.
Azért is írtam ide be, mert anno egy Fiat közösség tagja lettem és ott kb mindenki tudta, ha közülük elad valaki egy autót, akkor meg szabad-e venni, vagy sem.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Motion_Blur
félisten
Nagyon nehéz szívvel, szinte napra pontosan 8 év után elengedem életem első autóját, valszeg az igazit... bízom benne hogy azt a törődést amit ez az autó nálam kapott, új gazdája értékelni fogja és továbbviszi. Ha úgy gondolja, majd beköszön ide
Átadás előtti és egyben utolsó képeim róla: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Winne
nagyúr
válasz Motion_Blur #36208 üzenetére
Mennyiért ment el végül, ha nem titok?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
őstag
válasz Motion_Blur #36208 üzenetére
Igyekszem felnőni a feladathoz
"... and I hope you have a great day!"
-
Magnum_
nagyúr
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #36208 üzenetére
Elég patent állapotban van
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Mivel az aktuális használtautó kínálatból nem túlzottan egyszerű megkímélt állapotú, normális előéletű, 3-4 éves, benzines autót kifogni mostanában, így képbe került az S-Cross és a Vitara is újonnan. Mindkettőből a GL+ felszereltség játszana, S-Crossnál az 1.4T, Vitaránál 1.6 lenne a kiszemelt. Kérdés, hogy Vitaránál az automata mennyire éri meg (ha jól látom 400e Huf lenne a felára)? Van valakinek esetleg tapasztalata?
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #36217 üzenetére
Aszongyák nem annyira rossz a dinamika, de azért ne számíts hajat letépő gyorsulásra az AT-vel. Valami 13sec alatt van százon. Kicsit hangos, mert sokat pörgeti a motort, de gyorsan vált és nem annyira bonyolult szerkezet.
-
őstag
válasz BigBlackDog #36217 üzenetére
Az 1.6-os automata vitaránál néha kevés a nyomaték autópályán és visszavált 5-ösbe. Kb ennyit panaszt hallottam rá. Szerintem 12 másodperc alatt megvan azért a 100 neki (vitarák jobban mennek mint a gyári adat).
Az 1.4t automata scross egy más állatfaj, megy mint a veszett. Nekem az van De csak awd-vel lehet venni, és így ebben a kombóban szerintem 1,5-2 literrel több a fogyasztás mint az 1.6 2wd vitaránál.
Bár most nekem már 10 alatt fogyaszt a pesti brutál ciklusommal (2-3 kilométer utak is). Ezt 12-vel kezdte, de azóta van benne 8 ezer kilométer és 2 olajcsere (1 és 8 ezernél). Ez már nem több mint a 10 éves 1.4-es i30-unk.
De röviden, megéri az automata. Nekem ez volt a fő érv a suzuki mellett, Ő adott legjobb automatát 6 millióig.
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #36218 üzenetére
Igen, az mondjuk némi türelmet igényel adott esetben. Ha jól látom, akkor 12.5 sec vs. 11.5 sec a 0-100 az kéziváltós javára.
Egyébként a Vitara és az S-Cross közül melyiket lenne érdemes választani? Élőben az S-Cross belseje egy csöppet minőségibbnek tűnik, illetve mintha a hátsó üléseknél és a csomagtartó terén is nagyobb lenne a tér. Vitara talán külsőre pofásabb, illetve árban kedvezőbb (persze 1.4T helyett, csak 1.6 szívóbenya lenne benne).
(#36219) Tom1939: Ez jól hangzik, akkor ezek szerint nem szörnyű a Suzuki automatája.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #36220 üzenetére
A kettő minőségbeli különbségeiről megoszlanak a vélemények, de az S-Cross nagyobb, ez nem vitás.
Én azt mondom, azt kell választani, amelyik tetszik, mert egyikkel sem lehet félrenyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #36220 üzenetére
Ráadásul gyorsan is kell dönteni, mert a mostani vitara már nem sokáig van. Feleségemnek nézelődök és 1.6 vitara automatát már nem tud rendelni akitől az scrosst vettem.
Egyébként szerintem egyértelmű, ha kell a hely akkor Scross. Ha városban van használva és kisebb hely is elég akkor 1.6-os vitara. De legfőképpen az amelyik tetszik
-
Kakaduku
senior tag
válasz BigBlackDog #36220 üzenetére
Én felajánlom neked az S-Crossomat kipróbálásra. Igaz az enyém csak manuális váltós 1.4T első kerekes, de ha van rá igényed, akkor szívesen.
-
BigBlackDog
veterán
Még egy kérdés felmerült. Egy-két helyen láttam olyan ajánlatot, hogy csereprogram keretein belül él egy akciós ár. Ez pontosan mit takar? Használt autót beszámítanak a kedvezmény erejéig?
-
őstag
válasz BigBlackDog #36225 üzenetére
Mutatsz nekik egy forgalmit, lemásolják és megkapod az engedményt. Nálam még így ment nyáron, nem hiszem hogy változott volna.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tom1939 #36226 üzenetére
Aham. Így mondjuk nem annyira értem, hogy miért hívják csereautó kedvezménynek. Valami kötelezettséget kell vállalni (pl. a lemásolt forgalmihoz tartozó autót eladom rövidtávon, stb.)? Jól gondolom, hogy a forgalminak gondolom ugyanarra a névre kell szólnia, mint akinek a nevére lesz az új autó?
-
PeterPH
senior tag
válasz BigBlackDog #36227 üzenetére
Kereskedésenként változó, hogy mit fogadnak el, volt olyan, hogy családtagét is elfogadták, de olyat nem hallottam még, ahol bármiféle kötelezettségvállalásra szükség lett volna. Azért hívják csereautó kedvezménynek, mert alanyi jogon nem adhatnak akárkinek ilyen mértékű kedvezményt.
-
dReFiX
senior tag
válasz BigBlackDog #36227 üzenetére
Igen, ugyan arra. Magán Export csökkentése érdekében van ez.
-
tomi5244
őstag
válasz BigBlackDog #36227 üzenetére
Szomszédom is ilyen akció keretén belül vette a vitarát. Mikor lemásolták a forgalmit kérdezték, hogy akkor mennyi km is van benne? Mikor mondta, hogy 370e, a kereskedő összetépte a lemásolt lapot, és mondta, hogy megkapja a kedvezményt, de az autót nem számolják be Azóta a vitarába is bele tolt egy év alatt 47 ezret
-
dnelb
veterán
kiszigeteltem az összes ajtót, laza 16 óra volt, de durva különbség lett. Az viszont szégyen hogy gyárilag 2 db 5x10 cmes kis lapocska van az ajtóban, egyébként full üres... ha költene erre a Suzuki nem lenne ennyit gagyizva. na mindegy.
mondjuk ez csak swift, ennek ellenére s crossban ennyi sincs.. szóval még az irány is rossz[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
PeterPH
senior tag
válasz Napfénysüti #36232 üzenetére
Dettó
Bár lett volna másik alkalmas forgalmi is, de ez kéznél volt. -
KubanitoS
veterán
válasz BigBlackDog #36220 üzenetére
Ízlés dolga, én az S-Crosst jobb autónak tartom. A GL+ felszereltség az S-Crossban sokkal komolyabb, mint a Vitara GL+, tágasabb az autó, szerintem egyértelműen minőségibb a belseje, a Vitarából alaphangon pl a könyöktámaszt is kispórolják, ez nekem marha nagy negatívum így 2018-ban, ja és a modernebb 1.4 turbo motort kapod hozzá (már ha neked ez előny egyáltalán, én nem cserélném el az enyém 1.6-ra).
Amúgy egyik autó sem rossz, sőt! A Suzuki elég rendesen odatette magát ezzel a két kocsival, kompromisszum gyakorlatilag nincs más márkákhoz képest, törésteszt és a minőség is rendben van és ehhez még egy rendkívül versenyképes ár is társul. Véleményem szerint ha van ennyi pénz autóra, akkor új Suzuki legyen, mint 3-4 éves használt lutri.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
HKorn
addikt
válasz KubanitoS #36234 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, ha S-Cross GL+ 1.4T nézed az nem egy árkategória a Vitara 1.6 GL+-al. Nekem kerek 4M-be jött ki egy fehér színű GL+ Vitara, szerintem fent említett S-Cross-ból ez fél millával több lett volna.
Még én is gondolkodtam S-Crosson, de egyszerűen nem tudnám megszokni a formáját, ellenben a Vitara meg egyenesen tetszik, szeretek ránézni és ez sokat számít.
Run&Ride
-
blakey
titán
Nekem is félmillió különbség volt a kettő között, úgy, hogy a Vitarához elég sokmindent vettem/belealkudtam, könyöklő, oldalvédő, csomagtér védő, gumiszönyeg, középső óra, emelő, mankókerék, stb (tavaly leírtam, szerintem). Az S-Cross-hoz is vennem kellett volna elég sok mindent, szóval bárhogy néztem 500e és nem akartam többet költeni. Van az a határ, aminél nehéz, de megállok, ebben az esetben 4,5 millió volt kompletten mindennel, biztosítás, stb, ennél többet semmilyen szín alatt nem akartam költeni, mindenki másképp áll a dologhoz, de szerintem mindnekinél van valamilyen határ, mondjuk a csillagos ég.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
KubanitoS
veterán
Árban van különbség, de szerintem megéri ezt a felárat is a jobban felszerelt, nagyobb és erősebb S-Cross. Persze én hazabeszélek, mert nekem alapból nagyon tetszik a frissített S-Cross, a Vitara pedig nem igazán, szóval nem kell nagyon komolyan venni.
Amúgy meg ha nagyon szőrszálhasogató vagyok, akkor az 1.0t lenne az 1.6 szívó "ellenfele", azzal a motorral pedig egy áron van a Vitarával. De ezt csak mellékesen írom, mert szerintem ezt a motort még én sem merném bevállalni.
Az én kocsim összkerekes, ez egy feltétel volt vásárláskor és itt az S-Cross jó 500-600 ezerrel olcsóbb, mint a szintén összkerekes turbós Vitara S. Érdekes árazás azért.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Pintim....
tag
Nekem egy opel corsam volt,es most hogy swift em van,kicsit jobban oda kell figyelnem a fekvo rendorokre,mert a swift nek az elso lenges csillapitoja sokkal puhabb,es lekoppan ha nem megyek ovatosan at rajta.
-
HKorn
addikt
válasz Yushchenko #36243 üzenetére
Fehérvár, pontosan 4.14M ft volt ajándék téligumi garnitúrával, szóval ha annak az értékét levonod akkor kb 4M-ban van az autó.
Run&Ride
-
SirKero
őstag
Az hogy lehet. 4 210 000 az engedmènyes ára és erre még rá jön a metál felár+üzembehelyezési költség. Én is a Bartánál vettem 4,35M volt a téli gumi garnitúrával és a járulékos költségekkel együtt.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Motion_Blur #36247 üzenetére
Nemrég körbeírtam egy emailt az országban lévő kereskedőknek. Az első körös ajánlatok alapján legolcsóbban 4,65M Huf lenne az 1.4T GL+ S-Cross, 4,176M Huf lenne az 5 sebességes 1.6 GL+ Vitara. Mindkét árban benne van a metálfényezés és a forgalomba helyezés költsége. Többi helyről érezhetően magasabb árakat kaptam. Jelenlegi állás szerint egyébként a Vitara kilőve, valószínűleg S-Cross lesz 1.4T motorral, GL+ felszereltséggel.
S-Cross esetén vajon ebből a 4.65M Hufból van-e esély még faragni? Illetve mennyire lehet erre az ajánlatra hivatkozni a közelibb szalonokban, ha ezt egy ország túlsó végén lévő kereskedő adta?
Az ajánlatokban szereplő téligumin (talán Yokohama) erősen gondolkozunk, lehet, hogy négyévszakos gumi menne fel, vagy mi választanánk majd télit. Viszont egy-két kiegészítőt még rendelnénk valószínűleg (csomagtér élvédő, csomagtértálca, parkolóradar, szélterelő, esetleg küszöbdíszítés). Kérdés, hogy van-e olyan kiegészítő, amit mindenképpen érdemes kérni? Illetve Budapest környékén van-e ajánlott kereskedő?
-
dReFiX
senior tag
válasz BigBlackDog #36249 üzenetére
4,650 metálfényezés és a forgalomba helyezéssel ezt honnan kaptad ? lízing ?
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobilinternet
- Azonnali fotós kérdések órája
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- World of Tanks - MMO
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
- Windows 11
- További aktív témák...