Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
új ss
0-100 8s, kezdőár 6.3m, viccnek jóvót, next! -
nagyúr
-
dnelb
veterán
jaja, hát kinn 23k az 1.0 turbo AT GLX, magyarul 5.75m ami nálunk 5.5m listaáron, ebből kiindulva itthon 6.1m lesz a listára és 5.3-5.4m körül fog startolni kedvezménnyel... ha nem volna pl a vadiuj opc corsa 5.39m-ért újan ami ahol csak akarja megeszi 2x, nem is volna rossz, de így... (ja és sperr sincs , viszont van jó turbolag ahogy írják, hmmm dejó ) + a többi konkurens amiket írt a cikk is... Sehol sincs hozzájuk képest.
#35553-ra akart menni[ Szerkesztve ]
-
-
dnelb
veterán
Az általad említettekkel nem is akartak versenyezni.
Mondod te. Ezzel szemben instán a hivatalos oldalakra ilyeneket írnak hogy ezzel a sporttal már joggal vannak jelen a hot hatch kategóriában. Elhitték. Max az árral, minden másban meg hátrébb 2 lépéssel. Így meg ki az a hülye aki normális autók helyett ilyet vesz?
Az a baj fogod a korábbi sportot, aláraksz egy 4-2-1 leömlőt, egy chipet, meg egy normális kipuffot, és még az is lenyomja ezt élményben, sőt gyorsulásban is.. Mi már ez hogy 6200nál tilt?? Nagyon sportos. Arról nem is beszélve hogy 500-as fordulatszám tartományban van csak a nagy nyomaték, plusz a turbolyukat se tudták megoldani.
Engem ezek bosszantanak a legjobban az árán kívül. Azt nem írom hogy rohadt ronda, mert az nem objektív.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Nem ismerem az 1.4T-t, azért ha magas a kompressziója akkor azt nem olyan egyszerű nagyobb barral megfújni jelentősebb (kovácsolt motor pl) változtatások nélkül. Plusz szerintem bele akartak férni az euro normákba, meg az adó keretbe(japanban azt hiszem 150 pacitól ugrik jelentősen, de nem vagyok biztos benne). 4.3m-4.5m körül jó volna egyébként.
Ezért sem tiszta miért nem M16A + turbo mellett döntöttek, 0.4 barral 200 le és vígan bírja. Biztos volt okuk rá hogy dobni kellett.[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Na végre itthon a swift 1.2Glx.
A váltó nekem még fura másik swift után.A külső után az első igazán pozitív dolog,hogy ez már nem a könnyen lefullasztós fajta fent fogó kuplungos és alul is van ereje.
Értékesítő szerint én hoztam ki náluk az első hybridet.Legújabb android autóhoz van valakinek linkje? -
tboldi
nagyúr
válasz bigdigit #35564 üzenetére
Lehet, nem tudom, kb. 1 km-t vezettem összesen ilyen Swiftet, csak ez a jelenség tipikusan az elkopott kuplungtárcsa tünete. Az ugyanazzal a motorral és váltóval szerelt WagonR nem fent fogós eredetileg, ebből indultam ki.
Egyébként az új Suzukiknak is olyan puhák a pedáljaik, semmi ellenállásuk, pont mint a WagonR-ben. Na jó, ahhoz képest egy hangyapöcsnyivel keményebbek most, de többel nem.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Még mindig android autó. Korábbi link alapján több alkalmazás is fent van a telefonomon mégis csak a wazet látom. Mi lehet a gond? Mirrorlink meg csak kapcsolódik és semmi más. Ráadásul bekapcsolja a BT-t is pedig usb kapcsolat van.
[ Szerkesztve ]
-
Merlini
tag
Ignis: Nagyon felmelegszik a hűtővizem. 6 fok külső hőmérsékletnél, egy kis álló helyzetben melegítés után 4-5km vegyes forgalomba (50-70km/h részek) lámpák és már forró, mutató alapján 95 fokkos a víz. (Gondolom akkor beindul a hűtőventilátor.) Közben a fűtést feltekerem 3-4-esre hogy ott is le tudja adni a hőt.
Először arra gondoltam túl sok fagyállót töltöttem rá (Full jelzés fölé került kicsit) ősszel és ezért. De egy ismerősöm azt mondta a felesleget elgőzöli/kiereszti a rendszer.Utóbbi negyedévben 4, 10 km -ekre használtam, heti 1-2x. Hosszabb út 50km (oda majd vissza) 2x volt, de akkor kb. 0 fok volt az átlag hőmérséklet.
Testvéremet tanítom vezetni hétvégente, egy-egy alkalommal 1,5-2 órát egy áruház parkolójában.
Egyes kettes fokozat, lefulladások miatti újraindítások. Ez vagy 7-8 hétvégén november eleje óta.Fogyasztás 7-8 literről felment 8,5-9,5 literre (mondjuk éppen Shell-ről, MOL-ra váltottam kedvezménykártya miatt), gondoltam az alacsony sebesség fokozatú használat (vezetés tanítás) miatt. De már nem vagyok ebben teljesen biztos.
Meglátásotok szerint mivel lehet probléma?
Ismerős azt mondta akár a termosztáttal is lehet a hunyó.Szombaton megnézem a hűtőfolyadék szintjét.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Merlini #35569 üzenetére
Első körben szemrevételezéssel megnézném, hogy letekert kiegyenlítő sapkával és járó motorral van-e bugyborékolása a víznek. Ha nincs, a nagyobbik bajt megúsztad. Utána kivenném a termosztátot, ha nélküle lassan megy fel a hőmérséklet, szar a termosztátod. Ha nem, meghalt a vízszivattyúd.
Nagyjából ennyi lehet egy ilyen autón, persze a hőmérő gomba is adhat fals értéket, láttam már olyat is[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
bigdigit
addikt
Mennyi időbe telik míg normálisan számol az új autó hatótávot? Kb 20km után kezdet egyáltalán mutatni valamit konkrétan 468km teli tankról indulva de azóta mentem még 20-at és azóta is ott áll.
-
Tomics
addikt
válasz bigdigit #35572 üzenetére
Ez attól is függ hogy éppen hogyan vezetsz. Lehet ha mész 10km partnak felfelé magas fordulaton akkor hirtelen 50 km-el kevesebb hatótávot mutat vagy fordítva ha kis gázon/motorfék kombóval teszed meg ugyanezt. Igazodik a vezetői stílushoz/útviszonyokhoz.
Nálam pl 25 km mindennapos úton az első felében 50km-errel kevesebb hatótávot mutat aztán majdnem visszaugrik az eredeti értékre mire hazaérek mert olyan az útszakasz.
Danex: nálam ez attól függ hogy mennyi van a tankban. Volt hogy 80-nál és 40-nél villant. Szerintem a legutóbb megtett 10-20 km átlagfogyasztásából számolja a tankolásig megtehető távot
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tomics
addikt
válasz bigdigit #35575 üzenetére
Ha tele van a tank akkor valószínűleg azért nem mozdul el lefelé. Ha fogy belőle a mutató alapján is akkor fog az is mást mutatni. Nálam (az előző generációs swift) kb 100-150km után mozdul el a benzinmennyiség mutató a maxról ha kattanásig töltöm.
Mondjuk elég nehezen hihető hogy csak 4** km-re van max kalibrálva. Nekem asszem 650-et mutat maximum de 800-at is elmegy egy tankkal ha akarom.szerk: igen, most olvastam az előző hozzászólásodban hogy teli tankról. akkor azért nem mozdul el a megtehető km. elég rosszul van akkor ezek szerint beállítva a max érték amit mutathat (az is lehet, hogy még tanulnia kell az ECU-nak és utána már a max értékre is nagyjából jó értéket ír majd. ehhez kell majd 2-3 telitankos futásmennyiség. nekem ez a tippem)
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
-
bigdigit
addikt
válasz kiskun968 #35578 üzenetére
Zömmel napi ingázás csepel alsónémedi némi 0-ás. 100 fölött rendesen meg jön a hangja 2008-as swifthez képest. Pontosítok inkább nagyobb fordulaton mert ugye 50-nél már kéri az 5.-ket. A fék is erősen fog a régi után hála a hátsó tárcsáknak és valószínű a hybrid rendszernek köszönhetően van erő induláskor is.
-
bigdigit
addikt
válasz M_AND_Ms #35588 üzenetére
Oké én is láttam valami olaj doki videóját amiben azt ecseteli ha erölködik a motor másként hat az erő a hengerek falára és hosszú távon oválisra kopik és ettől lesz a kartelgáz. Ez a két tábor mármint ki ennek ki annak pártján áll örök vita fog maradni. Szerintem érzésre kell váltani és érezni ne is erőlködjön és ehhez normál körülmények között kb jól is hangolt a suzuki.
-
M_AND_Ms
addikt
válasz bigdigit #35590 üzenetére
Azt láttam én is, de a videó szerint pont az alacsony fordulaton történik ez. És érthető is.
Tehát, az általad említett anyag is azt erősíti, hogy ne kapcsoljunk fel akkor, amikor a Suzuki szoftver ajánlja, hanem igenis hagyjuk még pörögni a motort. Nem árt az neki (persze itt nem az üveghangig huzatásról beszélünk)Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Danex
addikt
válasz M_AND_Ms #35591 üzenetére
Mondjuk itt azt is figyelembe lehet venni, hogy sebességet tartani meg ilyen 20-30%-os gázállásig szerintem semmi probléma nincs azzal, hogy alacsony fordulaton jár a motor. Nyilván, ne 1300-nál nyomjunk padlót, mert a nyomaték majd kihúz, vagy ha partnak felfelé megyünk.
-
bigdigit
addikt
Más téma. Jelzett ma a guminyomás fújtam is rá de nem tűnik el. Mi a módszer mert most nem kellene jeleznie ?
-
blakey
titán
válasz bigdigit #35593 üzenetére
Menüben állítsd komfort módra és akkor nem fog jelezni megfelelő nyomás esetén, eco módban elég hamar jelez. Amúgy meg érdemes elolvasni a kézikönyvet. Én azzal kezdtem az ismerkedést.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bigdigit #35595 üzenetére
Nekem komfortba van, a 17"-os kerekek 2.6-ra vannak fújva és egyszer sem jelzett be. Mielőtt kiütnék bizonyosodj meg róla, hogy tényleg nincs-e lassú defekted. Mindegyikre jelez vagy csak egyikkel van gond? Ha nincs defekted akkor fújd 2.8-ra, menj vele néhány kört és ha már nem jelez be akkor engedd le őket.
(#35597) Krisztián
Kerék méretétől függ, szerintem, nem hinném, hogy káros lenne, de nekem kemény, a 2.3 meg puha, valahol 2.5-2,6 környékén szeretem, legalábbis a Vitaránál, Astránál a 15"-os kerekeken a 2.3 volt megfelelő. Amikor átvettem az autót akkor 3 bar körüli nyomás volt bennük, de ez természetes aztán otthon szépen leengedtem őket 2.6-ra, bár nem egyszerű pontosan beállítani, de megoldottam.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Danex
addikt
Hát többet kap a futómű, romlik a komfortérzet (bár ez főleg a magyar utakra igaz), illetve bizonyos körülmények között kicsivel a tapadás is rosszabb lehet.
De jó néhány decit lehet spórolni, pályára simán oké.
Próbáld ki esetleg egy MTB kerékpáron milyen tekerni 3 bar-on, meg milyen 4.2baron.
Utóbbival, mint ha csak fele annyira kéne tekerni, cserében szinte érzed az összes kis bordácskát a gumin.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Autós kamerák
- Projektor topic
- Autós topik
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős
- TEKA TZ 6415 elektromos főzőlap