Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
-
bod101
aktív tag
Sziasztok!
Nincs valakinek egy megbízható Suzukira (swift 11 év) specializálódott szerelője és az elérhetőségét sem fél nekem elküldeni
Köszi!1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
HKorn
addikt
Engem érdekel
Azért mégiscsak egy jelentős tételéről beszélünk egy családi költségvetés kiadás oldalán. Gondolom mindenki el tudná költeni hasznosabb dologra is azt a pénzt.
Run&Ride
-
tboldi
nagyúr
Még több benzinre. Petrolhead vagyok, na.
Viccen kívül, azon gondolkodom, hogy vegyek egy motort is az autó mellé, esetleg egy kétüléses roadstert játszósnak.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Nyilván más ha hobbikent tekintesz rá vagy sima autokent.. Engem nem érdekel hogy 10et eszik pályán ha adja az élményt ezért is nem nézem semmibe az elektromos autókat, 0 élmény.. Már csak fun kedvéért benne vagyok az egyik legnagyobb elektromos csoportban röhögni, óriási a sötétség a fejekben. Ilyen érvek hogy az i3 jobb mint az m5 mert az első 50 méteren a lámpáig gyorsabb.. Meg hogy nem számít hogy pályán csak max 100al tud menni, mert ez egy stílus, és barom aki nem érti,meg amúgy is hova sietsz..
Legutóbbi kedvencem hogy valami kuton fizetős lett a töltő és a csoport fele elkezdett sírni hogy fuhh így már nem éri meg jaj mi lesz.. A kamu látszat kornyezetvedok, csak addig fontos amíg lehet spórolni rajta. Olyan szintű sznob gyökerek hogy kiakasztó.. Tisztelet a kivételnek.[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
nagyúr
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség.
Ismerős suzuki swiftjén féltengely gumiharangokat kéne cserélni. 1.3 8v
Nekiálltam tegnap, de az istennek se jött le, gondoltam a külső csuklót leveszem, aztán felhúzom a belső, külső harangot és csókolom.
Miután kiszabadítottam a csonkálványbol a külsö csuklót, megnéztem van-e olyan hülye omega alakú zéger de nincs.
Megörültem neki, kár volt.
Feltettem a féltengely lehúzó szerszámot amit más tipusoknál megelégedéssel használok, de itt nem jutottam vele semmire.
Meg se moccant a csukló.
Pedig ha megfogom a tengelyt, akkor kézzel is lehet kb. 1 mm-ert mozdítani rajta tengelyirányban.Na szóval, hogy tudnám én ezt leszedni úgy, hogy ne kelljen a váltóolajat leengednem.
Mert a belső csukló se jön ki ( csillag és nem is 3 ágú ) egyszóval, hogy a fenébe tudom leszedni, valaki meg tudja mondani?Köszi.
Renault power
-
bigdigit
addikt
válasz tboldi #36615 üzenetére
Pont ez lett neki.A cikk alapján azt hittem ekkor jelent meg mert írják is benne csak 1.3-as motorral jött európába.Idén már lett más motorral is....Itt is kitérnek rá gyengus valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bigdigit #36617 üzenetére
Igen, ez még a facelift előtti, 2015-ben jött, az előző 2014-es kivonása után. Idén jött a facelift, ezzel együtt az új motor is (igazából nem új, a HR-V-ben ugyanez van már egy ideje, az meg a Jazz padlólemezére épül).
Nem vezettem még más Jazz-t az enyémen kívül, de el tudom képzelni, hogy az Euro6 miatt olyan, amilyen.
Mondjuk ez enyém sem erős, de legalább szopóbenzinhez képest nyomatékos, még 8 szelepes és 2800-nál már megvan a max. 119 Nm. -
nagyúr
-
bazsadia
csendes tag
Sziasztok!! Tudna nekem valaki abban segìteni, hogy 2005 ös Suzuku Swiftben a váltogombot hogy lehet leszedni. Már próbáltam lecsavarni mint a régi swiftben de nem mozdul. Valakinek valami ötlet?? Előre is köszönöm!!!
-
bigdigit
addikt
Még egy szösszenet a Jazz-el kapcsolatban.Egy dolog tetszett benne mármint ahogy kezeli a start stop rendszert.Nincs az,hogy dugóban 5 méterenként leállítja a motort mint a suzuki és ezért én is egyből kikapcsolom.Hanem csak akkor áll le ha előtte elérte az autó a 30km/h sebességet.Egyszerű szoftveres dolog lenne a suzuki részéről is és teljesen életszerű gondolat.
-
Sza_Sa
senior tag
Aki esetleg feleslegesnek találja a gyári garanciát, mondván a suzuki sosenemse romlik meg, annak - és mindenki másnak is - jelentem, megadta magát a jobb hátsó lengéscsillapítóm. Majdnem volt 1.5 éves...
Mindegy, nem okozott törést az életemben, jövő héten bejelentem cserére.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
blakey
titán
8 hónapja nem állt le a motor SS miatt, itt a topikbna leírtam a megoldást, sokan lehurrogtak, de nekem még mindig jól működik és télen-nyáron hibátlanul tette a dolgát, semmilyen párásodás, stb., semmi extrát nem kellett hozzá csinálnom, még 1x nem írom le de rákereshetsz a "Front" szóra.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz SirKero #36632 üzenetére
Még senki nem írta, hogy leáll, front levegőztetés bekapcsolva, klima ki ha nincs rá szükség és tetszés szerint állítható a hőmérséklet, egyszer nem állt le az elmúlt 8 hónapban, természetesen ha nincs bekapcsolva a Front akkor le fog állni. Mindenesetre érdemes utánanézni, hogy nálad miért áll le a motor.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
SirKero
őstag
válasz blakey #36633 üzenetére
A szellőztető motort nem kapcsoltam be csak a front fűtést. Kipróbálom úgy is.
(#36634) bigdigit Én úgy tudom,hogy a rear állásnál megy a visszapillantó tükör és a hátsó szélvédő fűtése. ( Vitara )
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
blakey
titán
válasz SirKero #36635 üzenetére
Nem is kell, ma is mentem egy kört, sok lámpa volt, semmi leállás, Front bekapcsolva, most épp nem ment a klima a fűtás 1-esen volt de van amikor teljesen le van tekerve, nincs motorleállás. Van aki megszokta, hogy egyből kikapcsolja indítás után. Azért kiváncsi vagyok, hogy nálad miért nem működik.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz bigdigit #36637 üzenetére
A Rear kapcsolja a fűtőszálakat és ezzel együtt a tükör fűtése is beindul, a Front csak levegőt keringet az első szélvédőkre.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
SirKero
őstag
válasz blakey #36636 üzenetére
Most jöttem vissza egy Bp.-Vecsés távról és úgy,hogy bekapcsoltam a ventilátort is már nem állt le a motor
Gyanítom ekkor már akkora a terhelés a villamos rendszeren,hogy igényli az állandó töltést és ezért nem állítja le.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
szabonagyur
félisten
Új Ignisről milyen tapasztalatok vannak? Van egyáltalán itt valakinek? Faternak lenne, mindenképp magasabb üléspozíció és új lenne érdekes.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #36641 üzenetére
focvis tud róla többet mesélni (apja vett nemrég), én csak tesztvezettem. Nem rossz kis városi cirkáló, a motor is jó, csak a hátsó dizájnnal nem vagyok kibékülve.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #36643 üzenetére
Erre bőven jó lenne. A csomagtartó lehet nagyobb is, a hátsó üléssort nem csak lehajtani lehet (1/3-2/3 arányban), hanem előre-hátra is tologatható.
-
veterán
válasz szabonagyur #36641 üzenetére
Hasonlóak voltak az elvárások, ill. kiemelten fontos volt, hogy keskeny legyen (egy meghúzás már van a j.h. műanyag sárvédőburkolaton). Vonóhorog nincs.
Finoman jár és erős a motor, múlt hétvégén gangoltam vele a városban, így felment a fogyasztás 5,0-ról 5,1-re, hihetetlenül keveset fogyaszt. Apámnak előtte 1.3 CDTI Corsaja volt (most áruljuk), nem panaszkodik az Ignisre. Szerintem dögös / jópofa kívül-belül.Ami gyengeség: fék, ill. a magasabb súlypont. GL+ van, optimális felszereltség, szép alufelni, idióta gumiméret, 175/60r16, a, téli 175/65r15, ez már OK.
-
Pintim....
tag
Sziasztok. Mit szoltok a kizashi hoz? Szerintem kurva jol nez ki, es eros auto. Bar az arazas kicsit sok erte. Mondjuk ha 3 millaval olcsobb lenne, az lenne a realis ar erte. De ez csak az en velemenyem.
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #36647 üzenetére
Nekem nem kellene.
A formája nem rossz, de "kicsit eljárt felette az idő", a mai élekkel teli formatervek sokkal jobban bejönnek (pl. Honda Civic 1.5T).
Annyira erősnek sem mondanám, 178 ló/230 nyúlmókus nem olyan sok manapság, a fenti Civic is tudja ezt, ráadásul párszáz kilóval könnyebb is, és a turbó miatt még nagyobb is az a tartomány, ahol rendelkezésre áll az erő.
És 3 millióval olcsóbban egy amúgy is 3 milliós autót (hasznaltauto.hu alapján)? -
dnelb
veterán
válasz tboldi #36648 üzenetére
főleg hogy a 7.8s gyári adat a valóságban 8.9,ezt múltkor tapasztaltam is m3on, nem tudott jönni velem.
Nekem most 8.35 helyett 7.9et tud az autó, ennyit hozott a kipuffrendszer. ja meg 100as benzin. Lehet nyáron lepadolom.nekem még suzuki authentics néven tetszett, túlságosan atszabtak a végére. az tiszta m4 volt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Napelem
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Óra topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Kupon kunyeráló
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...