Új hozzászólás Aktív témák
-
adam_454
tag
Sziasztok!
Az SX4 elektromosan behajtható tükre hogy működik pontosan? Be lehet úgy állítani, hogy központi zár zárásakor automatikusan bezáródjon?
-
adam_454
tag
válasz bigdigit #35687 üzenetére
Youtube-on találtam valami indiai(?) videót, ahol a facelift előtti scross simán behajtotta a központi zár zárásakor. Írták is a vezérlő gyári számát (84701-61M00-AUT), de lehet, hogy csak india(?) only az a vezérlő. Mondjuk láttam már olyan utólagos riasztót, ami képes arra, hogy záráskor addig emelje az ablakokat, amíg azt nem látja, hogy teljesen fel van húzva.
[ Szerkesztve ]
-
adam_454
tag
válasz Ace owner #35804 üzenetére
Először a benzin módja legyen megcsinálva, hogy minden jó legyen. A gázszettet csak utána lehet vizsgálni, javítani vagy hozzáállítani az adott motorhoz.
nem tudom, hogy hogy fulladozik, gondolom aki mélyebben beleásta magát ennek a motornak a lelkivilágába ránézésre megmondja, hogy mi kínja vanSzemély szerint nem gondolom azt, hogy a gáznak kötelező tönkretenni a motorokat, azt már inkább, hogy mivel ezek nem gyári rendszerek, rohadtul az adott motorhoz, kopáshoz gyártási szóráshoz kell adaptálni. Ezek mögött nincsen több százezer tesztkilométer, ami alapján fel tudják úgy paraméterezni a gázvezérlő rendszerét, hogy minden körülmények között tökéletesen teljesítsen.
De amúgy ugyanez figyelhető meg Karottának a Hangyászának pár évvel ezelőtti összetételét, amikor egy sima pár tíz kilométeres kör alatt lőtték be a rendszert. Rossz is lett... Pedig az sima benzines rendszer volt karburátorral.
-
adam_454
tag
válasz balaaa88 #36003 üzenetére
tönkrement az ABS kocka. Gyakrabb fékolaj csere kellene, a fékolaj magába szívja a vizet (igen, csőfalon keresztül is) az meg elrohasztja a szelepeket az ABS kockában.
Jó hír, fel lehet újítani, Pesten ha jól emlékszem olyan 50e forintból és 2 óra szervizben állásból meg lehet úszni.Fékolajat 2 évente cserélni kell. Akkor is ha lehülyéz a szervizes. Vagy kb 10 évente szétmegy az ABS kocka. De nem csak Suzukikban, más autókban is... Attól függ, hogy azok a szelepek pontosan mennyire hajlamosak rozsdásodni majd felakadni.
-
-
adam_454
tag
válasz #77081088 #36035 üzenetére
jó kérdés. az biztos, hogy macerásabb cserélni mint a motorolajat, és az is, hogy ha nem cserélik (és nem kell egyfolytában rövid féktávokat venni), akkor jó pár évig nem csinál látható hibát. Ha meg 8-10 évesen tönkremegy az ABS kocka, esetleg berágódnak a dugattyúk, max annyit mondanak, hogy nem új autóról van szó...
-
adam_454
tag
válasz Motion_Blur #36125 üzenetére
Milyen hibákat írnak?
-
adam_454
tag
Javítsatok ki, de hiába nem új a típusbizonyitványa, meg kell felelni az Euro6Temp szabálynak. Emiatt kapja meg az sx4 is a részecskeszűrőt (ez ugye nem vonatkozik a ráncfelvarrt vitatára (kivéve ha mégis, koránban a mercedesz megcsinálta egy típusával, hogy a régi módosításaként adta ki és nem mint új generáció)
-
adam_454
tag
Sziasztok!
Az új S-Crossnak milyen rendszerű az automata váltója? Főleg az első kerekes érdekelne, ha van különbség köztük.
-
adam_454
tag
válasz Tom1939 #38266 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Csoportban van valakinek automata sx4-e? Érzésre milyen, hogy működik? Hogy sikerült a programozása? Életemben eddig csak egy automata váltós autót vezettem, az is egy dsg-s golf volt. Megbízhatóságról vannak hosszabb távú tapasztalatok? Illetve hol szereti tartani a fordulatot? Ez is alapjárat közelében?
Inkább olyan iskola híve vagyok, hogy alapjárat közelében nem terhelem a motort, pedig a mostani egy TD, szóval van ott is ereje, simán tartaná a sebességet sík úton városban.
Érdekel, mert (túl) sokat járok városban, és már kezdek lenyugodni, ellustulni, de ha sokszor hibásan választ fokozatot, akkor inkább maradok a kézi váltónál.
-
adam_454
tag
válasz tisszekreny #38462 üzenetére
Inkább az ABS-t, pontosabban az egész fékrendszert nézetném meg először mint kiiktatni. Már csak azért is, mert ezt okozhatja a fékrendszer olyan hibája is, ami ha tovább súlyosbodik, ABS nélkül sem lesz fékhatás. Szépen főfékhengertől kezdve az utolsó fékbetét/fékpofáig.
Bár nem vezettem ilyen Swiftet ABS-sel (nekem is ABS nélküli volt, de utáltam amikor télen a hidakon tolta az orrát, jó én sem mentem ép lassan), de nekem úgy tűnik a leírásod alapján, hogy a hidraulika valamiért lassan reagál. Mondjuk találkoztam olyan (egyébként rosszul feltett) félrekopott fékbetéttel is, hogy kétféle üzeme volt: gyenge fékhatás vagy blokkolás.Szóval azelőtt, hogy kiveszed az ABS biztosítékát, először a fékrendszert vizsgáltasd át, alaposan, lelkiismeretes szerelővel.
Szerk: otthon max a jeladót tudod megvizsgálni, pl oszcilloszkóppal, miközben forog az adott kerék milyen a jelalak jelenik meg. közel egyforma, vagy van valahol valami torzulás benne (plusz megvan az is, hogy pontosan milyen alakúnak kell lenni). Az ABS kockát már nem tudod mivel.
[ Szerkesztve ]
-
adam_454
tag
válasz SyMbioTe #50241 üzenetére
Tedd oda a kezed a szélvőre menő kifújóhoz, ha Frontra van állítva erősen kéne fújni (máshol pedig gyengén). Ha nem így van, máshol is erősen fúj vagy fent gyenge, akkor valamelyik terelőlap szervomotorja adta be az unalmast vagy vizet (sokat) kapott a klímaboksz és a tererőlapokról lement a szivacs. De akkor a szivacsdarabkák hullanak a szellőzőrostélyokon kifelé. Ha van ODB olvasód le is ellenőrizheted (Google: SZ Viever A1, Suzuki specifikus élőadatokat/hibakódokat képes olvasni). Ha a szervomotor a probléma, a klímavezérlő már fel is véste magának. Bővebben: szerviz. Ha tényleg ez a baja, akkor a cseréje nem nagy kunszt, csak a komplett műszerfalat le kell bontani: szerviz.
Ha a pollenszűrő van tele, akkor állítsd belsőkeringetésre, mivel így nem azon keresztül szívja be a levegőt, klímának ugyanúgy le kell tudni fújni a párát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- World of Tanks - MMO
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- Nők, nőügyek (18+)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Feltámad a Hellgate sorozat
- További aktív témák...