Új hozzászólás Aktív témák
-
apaszka
veterán
válasz Kornel #35199 üzenetére
Az SX4 em amíg garanciális volt Suzuki szervizbe hordtam !
5 évig!
Soha nem cserélték a fékolajat, sőt kérdésemre azt mondták hülyeség!
Na a kocka sz@r!
Átmosták,de nem tuti még!
50 ért javítják!Szerk
Azért fura, hogy ilyen gyenge kockát rakták bele, bár Suzuki. A katalizátor szintén ....S!😭
Nem első Suzukim,de az utolsó![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Tibko8
senior tag
válasz apaszka #35189 üzenetére
Az enyémnek 2002-es a kormány alatt van pont.
[kép] Elméletileg ez az.
De még nem sikerült leolvasót szereznem hogy megnézem
Nem biztos hogy ez az. Csak nekem így rá nézesre annak tűnik.[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
apaszka
veterán
Lesz javítva. Már intézem.
De a zsebben nem illik kutakodni...A 21 éves autóra 200 át dobtunk műszakira. Jó legyen minden. Akkor az újan vett autó is megkapja mi kell.
Tibko8
Köszi!
Nincs szikra, így a gyújtás hiba lesz.
Holnap jön házhoz a szerelő! 🤗[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Pintim....
tag
Sziasztok. Tudja valaki miert van az hogy kb 10 liter benzin van a kocsimban, megyek tankolni, es a benzin pisztoly allandoan letilt tankolas kozben? Pl megy bele 2 deci letilt, megy bele 2 liter letilt, megy bele 1 deci letilt stb/.
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #35207 üzenetére
Ne dugd be annyira a pisztoly csövét.
-
apaszka
veterán
Igen.
Megkerestem őket az ügyben, de visszahívást nem akartak. Apró betű ott van.
De a suzuki garanciális szerviz látogatásakor se cserélt fékolajat 6 év alatt egyszer sem.
Van egy SX4 fórumon és az egész országban senkinek se cserélték garanciális időben fékolajat.
Na akkor ez, hogy van? 😭https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Pintim.... #35209 üzenetére
Hidd el nekem, a motoromnál (Honda CB500X) ugyanez volt, pedig ott van egy kis fémdarab átlósan a nyílásban, hogy ne tudd teljesen beledugni.
Az okát pontosan én sem tudom, de az mindig működött, ha 1-2 centivel kijjebb húztam.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz apaszka #35201 üzenetére
Ugyanilyen ABS kockát használ pl. A VAG a kisautóinál, ugyanígy tönkremegy ha nincs cserélve 2 évente a fékfolyadék.
Amennyiben ilyen az adott szerviz hozzáállása, akkor máshova kell vinni, ahol értenek is hozzá.
Ezen kívül megérne egy panaszt a gyár felé, illetve a fogyasztóvédelem felé is.Hozzátéve hogy a szerviznek kellene ajánlania a fekolaj cserét, az ügyfél maximum elutasíthatja azt.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Ez nem Suzuki probléma, már gyártók autóiba is került ez a kocka és ott is szar*. Pl. BMW
Csak ott jóval kisebb az eladott példányszám, nincs ekkora visszhangja.
* pontosabban nem szar, csak ha nem az előírás szerinti gondoskodást kapja, akkor meghal, míg a többi kocka kibírja
Nem hibáztatom érte a Suzukit, nem cseréltem én se, tönkre is ment. Hallgattam a szervizre ahol mindig megmérték és azt mondták hogy jóvanazúgy, nem kell cserélni...
Még szerencse hogy 50k-ból meg lehet úszni, és nem kell megvenni 300-ért az újat bele.
Kornel: élek a gyanúperrel hogy amelyik márkaszervízben mondjuk felvették munkalapra és ki is számlázták a fékfolyadék cseréjét, ott is csak megmérték és ha jó volt a forráspontja akkor úgy is hagyták...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
Bennem is felmerült, hogy inkább egy 2-3 éves 9gen Civicet veszek, mint új S-Cross-t. Csak a turbó hiányozna.
Még a Swift Sport is tetszene, azt még megvárom, de azzal meg az a bajom, hogy kicsi. Egyedül még oké, de ha már többen megyünk valahova, akkor...
szerk.: Vagy várok még 2-3 évet és jöhet a 10gen 1.5T.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #35215 üzenetére
A baj ott van,hogy senki nem cseréli,és kijön a hiba 10 x év után,lehet akkor is besz@rik ha cseréled.Végeredményben nincs gond,50000 ft nem a világ,és a videóban is ott van, a fékerő nem csökken.
(#35217) Krisztián:Végeredményben fékolajat is cserélhetsz otthon,nem nagy kaland ,csak nem lesz róla papírod.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz tboldi #35218 üzenetére
Esetleg KIA Ceed-et is meggondolhatnád, igaz csak 1.4 vagy 1.6 szívó de magasan felszerelt és igényesen összerakott autó, 3-4 éves autót ha megveszel, még ugyanannyi garancia van rá. Faternak a héten valszeg lövünk egy 1.4-es újat, SX4-el szemben végül ez győzött.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #35220 üzenetére
A Civic jobban tetszik, de majd ha odajutok, meglesem azt is.
szerk.: A tesója, a Hyundai i30 is jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #35218 üzenetére
A civic rosszabb mint ez.
Hidd el, az úgy zörög mindenütt, hogy meg se tudod csinálni.
Én már az elejétől utáltam, nekem is estek a Honda funok, hogy hogy mentek a kedvenc márkájukba belekötni.Motion blur: erőben közel sincs, még az 1.0T-hez sem, ahogy fogyasztásban sem.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Végeredményben fékolajat is cserélhetsz otthon,nem nagy kaland ,csak nem lesz róla papírod.
Azért a zajcsillapítás és a műszaki karbantartás nagyon nem ugyanaz. Fékolajat egyébként pont nem tudsz otthon, ha csak nincs meghozzá a speckó szerszámod légtelenítéshez pl. Váltóolajat szintén nem lehet otthon.[ Szerkesztve ]
-
-
pjen
félisten
Nekem kétévesen cseréltek a Géró nál.Ki pumpálták minden keréknél,amíg a tartály is üres volt aztán a friss olajjal feltöltötték,légtelenítették.Váltó olaj csere még egyszerűbb egy 10 mm négyszög kulcs+egy darab cső.Egyébként szerintem ahhoz,hogy az összes olaj kijöjjön,darabokra kéne szedni.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #35228 üzenetére
ennyi, erről van szó, de pjen szokásához híven csak akkor ír ha kötekedni lehet... mondjuk már megszoktam
-
pjen
félisten
Mért is nem lehet a szint jelző csavar helyén beönteni az olajat?
Megkerestem őket az ügyben, de visszahívást nem akartak. Apró betű ott van.
De a suzuki garanciális szerviz látogatásakor se cserélt fékolajat 6 év alatt egyszer sem.
Van egy SX4 fórumon és az egész országban senkinek se cserélték garanciális időben fékolajat.
Na akkor ez, hogy van? 😭Ezt sem én írtam,és nem is akartam kötekedni.Sőt ezt sem:Az SX4 em amíg garanciális volt Suzuki szervizbe hordtam !
5 évig!
Soha nem cserélték a fékolajat, sőt kérdésemre azt mondták hülyeség![ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #35222 üzenetére
"Motion blur: erőben közel sincs, még az 1.0T-hez sem, ahogy fogyasztásban sem."
Egyik sem szempont, pont ezért is elég az 1.4 szívó, ami ahhoz képest meglepően jól megy a tesztek szerint, igaz be is kéri a 7 litert. De nem saját költség az üzemanyag, szóval nem érdekes.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gerg0
aktív tag
válasz Motion_Blur #35228 üzenetére
Nem kötekedem, csak szeretném megjegyezni, hogy Ignis/Swift/WagonR-nél nem kell akna (a többi típust nem ismerem, de ha tippelhetek akkor Liana-n és SX4-en is megoldható), a váltóolaj cseréjéhez. Meg lehet oldani felülről,kell egy ~0,5 méteres gumicső meg egy tölcsér és fentről be lehet önteni a betöltőnyíláson. A kieresztő és a betöltő csavart pedig egy megfelelő méretű racsnis kulccsal ki lehet tekerni
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #35240 üzenetére
Mondjuk az komoly, hogy egy jobb oldali biztonsági öv állítón kívül már nincs semmi hang az autóban akár egy földúton sem.
Kb. 1000 Ft önköltségből csinálnék egy zörgés nélküli verziót a Suzuki-nak...
+50.000-ert pedig egy VAG szintű zajcsillapítású verziót.
Nem hiszem el hogy nem éri meg nekik... -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #35242 üzenetére
Szervizben 10 perc alatt be kell tudniuk állítani az ajtókat.
A zörgés megszüntetést sem otthon kellene megoldani.
A probléma az, hogy a Suzuki kommunikálni sem hajlandó a fogyasztói visszajelzésekről, nem hogy figyelembe venni azokat. -
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #35241 üzenetére
Nem gondolkodsz lean szemleletben. A gyartasban pedig az az alap ma mar (toyota-modell --->gugli)
Mindenhol, kb mindenen sporolnak, ami kevesbe faj a vasarlonak, attol fuggoen, hogy milyen retehu, milyen arkategoriaju autot vasarol.
A te autodnal azon sporoltak mondjuk 2eurot, hogy belul nincs lakkozva a fenyezes.
Tobb ezer autonal ez a sporolas mar nekik is szemmel lathato megtakaritas. Es amig a vasarlo megveszi igy is, addig miert ne csokkentsenek koltseget?
A celerioban meg konkretan nulla szovet van az ajton, az is sporolas.
Az en ajtomon is mutatoba van csak. Bezzeg anno a B2 vectram az egesz szovet volt, alatta szivaccsal.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Tomics
addikt
válasz Magnum_ #35244 üzenetére
Nálunk is ez megy. Futó modell alapanyagváltás ha 50 fillérrel olcsóbb, de minőségben sokkal szarabb vagy esetleg nagyobb a selejtarány (de még eladható) akkor bevezetik. Pedig maga a termék nem filléres, de napi 30 ezres mennyiségnél megéri (sajnos)
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35244 üzenetére
Ez így van.
Tisztában vagyok vele.
Lehet hogy az 1000 Ft-os önköltséggel sokat mondtam, szerintem nagy tételben maximum 100 Ft lenne, de akár bele is tudnák alkudni a beszállítói árakba, olyan nevetséges dolgokról beszélünk.
Készíteni fogok másoknak segítségként egy fényképes dokumentációt, amivel megoldhatóak ezek a tervezési trehányságok, mert ezek nem mások, sok helyen nem is pénz spórolás, mint hogy belül nincs kifújva a végső réteggel, hanem nem foglalkoztak vele egyszerűen.
Egy példa: a swift-ben ugyanazon az anyósoldali biztonsági öv anya részén nincs oldalt egy 1 Ft-os filc, amíg az enyémen már van, ha nem ülnek benne, és esetleg megmozdul, nem ad hangot, amíg az igen. Ilyenekre gondolj alap helyzetben, illetve olyanra, hogy egy gumi pöcköt nagyobbra csinálnak, stb.A másik amit írtam, hogy hátul nulla, azaz nulla hangszigetelés van, a lemezen van rajta a műanyag borítás.
Autós szakmában dolgozó luxemburgi ismerősöm szerint az ottani példányoknál van zajcsillapító anyag mindenhol, bár ugye eleve +1M Ft az ára a nyugati piacra készült példányoknak, így ez hihető verzió is.Az én módosításomsat meg már linkeltem, elég jó lett a végeredmény
Ezen kívül érdekesség gyanánt a motortér és a tűzfal része elég jól el van szigetelve az utastértől, így valószínű az autóknál és hátul fogyott el a tudás és a keret erre, de igazából ez tényleg nem hiba, hanem a kategória adottsága, de simán lehetne GLX kiváltság a normális zajcsillapítás.
Szerintem. -
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #35246 üzenetére
Persze, botrany.
Anno a garis cliomat hordtam is szervizbe, hogy ne zorogjon mar a kalaptarto. Vicc.A jettan a motorterben mindig lecsuszott az a gumi basz.
Fel kellett okositanom, hogy ne csusszon le allandoan.
Most persze stabil.Ha csinalsz ilyen user guide-ot, az szerintem is hasznos es gesztus.
I humbly and respectfully decline™
-
Kornel
veterán
válasz Magnum_ #35247 üzenetére
Meglesz majd fényképekkel együtt.
Igazából meglepően kevés helyen kell hozzányúlni, gyakorlatilag 5 helyről jön a zörgések 99%-a, ami számomra felveti a szándékosság gyanúját is.A zajcsillapítás már más tészta, ott már költeni kellene pluszban, azt már linkeltem is ha jól emlékszem.
Yaneez: a két biztonsági öv állítót is kiékelték egy rugalmas anyaggal? (Radír gumi, vagy egyéb rugalmas de mozgó dolggal).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős