Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz dReFiX #34952 üzenetére
Tudod, kb ez az 1 "előnye" van, hogy új. Ezen kívül mindenben kilométerekkel alatta van a másik 3nak amit linkeltem. Gagyi minőség, gyenge teljesítmény, és csak 1 suzuki. Aki hot hatchet vesz az általában nem azt nézi, hogy jujjj de jó, uj autó , hanem hogy mit kap a pénzéért. Ebbe még egy nyomorult sperr sincs gyárilag, nincs miről beszélni.
[ Szerkesztve ]
-
dReFiX
senior tag
Csak azt kell el fogadni hogy aki Suzukit vesz az ár érték arányban akar jó döntést hozni, alacsony áron akarja fent tartani és nem szeretné ha meg állna alatta és pont le tojja hogy kopog e a műanyag a műszerfalon. Ilyen autókhoz hasonlítani más márka használtan is 2-3 millióval drágább autóit felesleges. Szvsz.
-
-
Kornel
veterán
-
biker
nagyúr
Kicsit se gyanús se a rendkívül kis futás a magas értékvesztéssel, se az idriglenesen forgalomból kivont két éves autó ugye?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Ahha, én is elhittem már hasonlót, magyar kereskedésben vett autó, azért nincs rendszám, mert egyedi volt, és a tulaj megtartotta.
Ja, nem, mert taxi voltÉn inkább gondolnék arra hogy szétmókolt kpm-en bukott rendszám levett valami. De a te dolgod...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
őstag
Minden jó árnak megvan az oka. Itt szerintem a kockázat. Ha pl. azt a golf gti-t megveszed, 5 évig boldogan használod és csak a szükségeset kell ráköltened, majd eladod még vállalható áron akkor jól jártál.
Arra akarok utalni hogy a kockázat valószínűleg nagyobb ha így árazza a piac.
Nem vagyok suzuki fanatikus (eddig mindig más márkájú autóm volt, éppen ami szerintem legjobban megérte), szóval nem vonom kétségbe hogy egy golf gti pöpecebb amíg minden ok. De a fenntartása és értékvesztése biztosan nagyobb, és a f*sz rossz végére kerülése is esélyesebb egy nagy szervizszámla formájában.
Én pl. a volvokat tartom istenkirálynak, de a fenntartása és beszerzési ára miatt talán majd következőre (és ahol olcsó a használt volvo ott oka is van, ők is kurvultak el néhány esetben...).
Röviden: nincs olyan hogy előre tudod melyik éri meg jobban (új suzi, vagy 2 éves vw gti) ezt max utólag derül ki. És még arról nem is beszéltem ha átvernek a használttal (én nem értek hozzá, de ha te igen akkor ki tudod szűrni).
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #34970 üzenetére
Látszik ahogy egyre nehezebb lett a lábad
Kéri a zabot szépen, megnézném hogy egy 2.0-ás szintén 140LE-s CRTDI motorral mennyi lenne a fogyid ugyanebben a kasztniban. Szvsz 6 liter alatt megállna.
ezzel együtt kéne a f*sznak dízel
mostanában sokat olvasok + nézek videókat az elektromos autókról, nagyon bírnám amúgy így városban + Fehérvár - BP viszonylatban nekem tökéletes is lenne szép lassan elérhetőek lesznek (Leaf 3,5m-től van már használtan), de egyelőre szigorúan városi autónak és agglomerációba
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #34971 üzenetére
Télen saccra plusz fél litert kér...
És nem csak nekem.
Átlagban szerintem be fog ez állni a 6,75 körüli értékre, ami kis odafigyeléssel akár 6,5 is lehetne.
Ezzel a kasznival (nagyság és doboz forma, magas építés, rossz cv érték) szerintem egy dízel sem enne több literrel kevesebbet, maximum 1 liter ami differencia lenne.
Tisztán látszik hogy 100 km/h felett a rossz cv érték miatt kezd el zabalni, 7 liter körül.
Város meg város, nincs mit magyarázni. -
őstag
válasz Motion_Blur #34971 üzenetére
Én meg hibriden gondolkozom az asszonynak. Yaris hibrid pont jól kiegészítené az scrosst, a városban kevesebb mint fele annyit enne és maradna az automataság is.
És itt én is gondolkozom azon hogy használtan venni, mert az 5 milla + már fáj második autónak ami évi 10 ezer alatt megy.
Off-ba van megbízható hibriddel foglalkozó kereskedő (azaz drágább de nem 2 darabból összerakott járgányok)?
-
Sza_Sa
senior tag
válasz M_AND_Ms #34973 üzenetére
Aki azt tervezi, hogy eladja 2-3 év után az autót, nem fogja kímélni. Van ilyen ismerősöm, mindig azt mondja: majd legyen a következő tulaj gondja. Turant is így adta el, 1.6crtdi kapott is rendesen.
Ennek ellenére a 4 kinézett autó mindegyike használt, 2 egy-másfél éves, 2 pedig 7. De csak úgy veszem meg, ha az elő rostán nálam átmegy, viszem az előre lebeszélt átvizsgálásra a márkakereskeőhöz. És ha minden ok, lehet írni a papírokat."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Kornel
veterán
válasz Tom1939 #34976 üzenetére
Szerintem szét kell nézni, egy hozzáértő emberrel (nem velem), és nem lehet nagy gond, bármilyen sérülést könnyű kiszúrni egy hozzáértőnek.
Egy sima szívó benzin hybrid páros nem egy ördöglakat, kevésbé veszélyes használtan, mint egy közvetlen befecskendezéses turbós, ami sokkal érzékenyebb a felhasználás módjára.Mod: egyébként egy 1.2-es Baleno vagy Rio is elvan 4,5-5,5 liter között bárhol, gyakorlatilag alig van 0,5 liter előnye a hybridnek ezekkel szemben. Én ezt a vonalat sem engednem el így elsőre.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Tom1939 #34979 üzenetére
Feleségem ua., bár már nálunk nem feltétel a hibrid, de az automata nagyon. Csak nem szeretnék annyit költeni egy második autóra mikor az is kinn áll az utcán. Meg talán lenne 2019-ben egy garázsos ház, arra kellene a sok pénz.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Tom1939 #34981 üzenetére
Megértem, az automata nekem is tetszik, az s-cross is az eltt volna, ha az 1.4-hez nem lett volna kötelező az összkerék. Így lett glx.
Most meg hasonló a helyzet, kevés az automata, még kevesebb a jó, pl. hidrós vagy cvt. Van viszont dögivel robotizált."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
tboldi
nagyúr
Én még tartom a férfiak becsületét. Save the manuals!
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #34986 üzenetére
Semmilyen automata váltós autót nem vezettem még és ezért szívesen ki is próbálnék egyet, de úgy gondolom, hogy számomra nem lenne megnyerő. Én szeretek váltogatni, nekem ez hozzátartozik a vezetés élményéhez, pláne ha egy sportos autóról van szó.
Motorokkal nagyobb a tapasztalatom, mentem már több robogóval is, azt ki nem állhatom, nekem kell a (lábbal) váltogatás.És a Suzuki 6 gangosáról tudom, hogy milyen. Szerintem nem rossz, habár a Jazzemé sokkal jobb kapcsolási érzet ad.
szerk.: Ezért tetszik az ázsiaiak filozófiája a sportos modelleket illetően, hogy csak manuális váltóval kaphatóak, nincs is hozzájuk semmilyen automata (Swift Sport, Civic Type R, i30 N, stb.).
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz tboldi #34987 üzenetére
Menj egy órát dugóban, kézivel, majd automatával, meg mondjuk egy dobogókő túrát mindkettővel, hidd el, automata kormány váltófülekkel a nyerő
semmi "élmény" nincs abban, hogy elzsibbad a lábad a kuplungolástól, vagy kattog a térded 20év vezetés után
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tboldi
nagyúr
Dugóztam már egy órát Győrben manuálissal, és nem éreztem annyira kényelmetlennek, hogy automatára vágyjak. Lehet, hogy magasabb az ingerküszöböm, nem tudom.
A kanyargós hegyi utakon szintén szeretek menni és gépészkedni, főleg motoron, minden visszaváltás egy kis gázfröccs kíséretében történik.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz Kornel #34989 üzenetére
Dobogókő felé vannak azért olyan kanyarok ahol jó ha 30-al be tudsz fordulni (vitarával, nem SS-el), és van ahol 140-el mész, ezt nem lehet 3-4 közt lenyomni. 2-3-4-5 inkább 1 és 6 kimarad egy körből
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #34993 üzenetére
2015. júniusában volt egy önhibámon kívüli motorbalesetem (szembejövő autós kiegyenesítette a kanyart és eltalálta a baloldalam), melynek eredménye nyílt combcsont- és bokatörés lett a bal lábamon. Nem zárom ki, hogy dupla annyi évesen, mint amennyi most vagyok, nem fogom értékelni az automatákat, de a történtek ellenére semmi bajom a kuplungolással. Sőt, a gyógytornászom még biztatott is, hogy ezzel is visszaerősíthetem a lábam.
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz tboldi #34994 üzenetére
ebből ítélve olyan 30-as lehetsz, te nem vezettél már csak kuplung rásegítős autókat?
20-25 éve más "élmény" volt, és sokakban akik ma 40 felettiek, maradandó élményt hagyott egy egy izmos kuplungElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tboldi
nagyúr
22, de az talált, hogy csak rásegítős autókat vezettem még. Bár azokról nem is volt szó, csak a ma (újonnan) kapható autók váltóiról.
Egyébként apum WagonR-én tanultam meg vezetni 16 évesen. A képen mellette az én jelenlegi rollerem.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Szegény Krisztiánt kiútáltuk