Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
blakey
titán
Minden működik, valamit félre értesz. Van páramentesítés is. Nem kell kikapcsolni a klimát csak ha nincs rá szükséged. Tökéletesen páramentesít amikor kell illetve nyáron klimával is rendben van. Tök logikus, igen. Télen meleg van nyáron is kellemes a hőfok klímával együtt.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
biker
nagyúr
válasz focvis #34913 üzenetére
Értem én, hogy a VW dízelek maradékhő problémával küszködnek, de szerencsére a suzuki benzinesek nem
és nincs bennük dsg se kettőstömegű lendkerék sem.
A benzines turbó itt nem tudom, hogy kap-e külön hűtést, de sok motornál van külön hűtése az SS-es turbós motornál a turbónak, ami álló motornál is megy.
Egyébként a SS vagy 25 szenzorral dönti el, leállíthatja-e a motort, ezek pedig vízhőfok, olajhőfok, terhelés, akku fesz, hűtés/fűtés igény, és sorolhatnám. az lehet, hogy NEKED érzésre gáz, hogy pálya tempó után leállítja, de ha épp 130-al jöttél a pályán, 2200-on hatodikban, mert egy DSG-s VW-nél ez alap, akkor röhögve leállíthatod, mert nem 200.000-et pörgött a turbó és nincs túlhevülve.De természetesen mindenki úgy kezeli az autót, ahogy szeretné. A lényeg az volt, hogy egy gombnyomás vs 3 gombnyomás vagy épp teljes digit klíma kiütése vs mókolás időzítő elektronikával.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz blakey #34915 üzenetére
nem értem félre, ha a FRONT gombot benyomod, akkor nem fogja az automatika a hőfokot szabályozni, sem a légáramlatot, csak fentre megy max meleg. Lábra ha benyomod, lekapcsol a front. Páramentesítés csak klímával van, meleg levegővel nem lehet párátlanítani, csak olvasztani, a pára mentesítéshez kell a klíma. Ha FRONT-ra nyomod, akkor meg tekergetheted kézzel a ventillátort. szuper. Minek a digit klíma akkor?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Kornel
veterán
Nem tudom hogy ezt hol olvastad, de ez egy bullshit.
Bármikor leállítja a motort a start stop a Suzuki-nal, pont nem figyeli ezeket, amit írtál.
Maximum a motor (víz) hőfokot és az akksi töltöttséget nézi, semmi mást.Ezt bármelyik szervizes is megmondja.
Gyakorlatilag az egyik legbutabb start stop rendszer.
130-as étel után lámpahoz érve simán leállítja a motort.
A turbó ugyan vízhűtéses, de nincs benne külön szivattyú, leállítás után nem keringeti semmi a vizet.
Én turbós motoroknal megtiltanám a start stop rendszert.
tboldi: fontos a jól tájékozottság, nem?
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
Figyi, nálam jól működik a páramentesítés és még 1x leírom, nem kötelező kikapcsolni a klimát, k.rva jól működik nálam és bevált, ennyi. Szerencsére semmit nem kell tekergetnem, 23 fok van télen, nyáron.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
Sza_Sa
senior tag
Suzukiban nincs elektromos vízszivattyú sem elektromos olajpumpa, ha motor leáll, leáll a turbó hűtése és kenése is. Azt már nem tudom, hogy az a vízköpeny ami a turbo körül van, mennyire elég, nem forr-e fel egy erősebb menet után, de feltételezhetően a mérnökök letesztelték, nem ez az első vízhűtéses turbó motor a piacon
Sajnos a startstop nem ennyire okos mint kellene, ha jól emlékszem 8 fok környezeti hőmérséklet alatt deaktiválja magát amig valamennyire nem meleg a motor, egyébként simán leállít bármikor, ha a feszültség értékek rendben vannak."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
biker
nagyúr
válasz Kornel #34920 üzenetére
"Ezt bármelyik szervizes is megmondja"
A legtöbb szervizes annyit ért a kocsihoz, hogy amit lát, hogy lóg, kicseréli. Alig van pár aki a lelkébe belelát.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Kornel
veterán
válasz Sza_Sa #34924 üzenetére
Így van.
De ugyanúgy leáll 8 fok alatt is, ha a mutató már megmozdult, de közel sem üzemmeleg a motor, 50-60 fokos víz hőfoktól már le is lövi.
0 fok körül akár 1 km-en belül is...
Egyébként nem lett volna nehéz egy jól megírt, használható Start stop rendszert csinálni, elég lett volna a felhasználók véleményét figyelembe venni.Biker: olvass vissza.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ez nem japán technika, szeretik (szeretnék!) ha sokat költők szervizben. :/
Amúgy benzines 2.0 TSI, nyáron, városban nagyon meleg a motortér, leállítás után pattog még egy darabig. Van vizes hűtése a turbónak; autópályán 165-nél forog 3000-et, ott tényleg nagyon jól fogyaszt. Városban nekem jellemzően 12-13 litert kér, ha bekapcsolom a SS-t, akkor talán egy literrel kevesebbet. Sokkal nem lennék előrébb vele.
Szerk: ez keringeti a vizet leállítás után is, 2 vagy 3 (?) vízpumpa van benne. Egyszerű technika. :/
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
veterán
válasz tboldi #34929 üzenetére
Befejezem az OFF-ot.
Hiányzik persze, de a Kispolszkim is hiányzik; ez a 2. GTI-m, ha annyira szar lenne, nem vettem volna még egyszer.Főleg Apám Ignise kapcsán érdeklődöm; nem véletlen, hogy a japán / koreai vonalon indítottam el mikor szóba került az autócsere. 73 éves, nem szeretnék neki felesleges fejfájást okozni: szög egyszerű szívó benzines, amiben csak olajat kell cserélni, de azért megy, ha odalép neki.
A legfontosabb feltétel még az volt, hogy kényelmesen tudjon az udvarra és a garázsba beállni. -
Kornel
veterán
Visszatérve a SS-hoz valószínű jövőre meglenne egy ilyenre a zseton, de két új autó szerintem már a luxus kategóriát súrolja
Meg nem kell mindig minden fillért elköltenifocvis: jól döntöttél, főleg hogy ha jól tudom made in japan, ami a lehető legjobb választás Suzuki esetében.
Lásd az elpusztíthatatlan Liana-k az európai (magyar) Suzukik tipushibai nélkül...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kornel #34934 üzenetére
Apám döntött, én csak terelgettem.
Igen, jó hogy japán, viszont sajnos kevés van belőle, így az alkatrész is félek, drágább lesz hozzá. De reméljük, nem lesz sok baja. Nálam még titkos favorit a Hunyadi i20 volt.@Boldi: okosabb választásnak gondolom a Swift Sportot egy Civic ellenében, azzal ráérsz még.
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #34935 üzenetére
Pláne, hogy egy Civic-re valószínűleg nem is lesz elegendő della, ahogyan egy Hyundai i30 N-re sem.
Most 2 (3) opció lesz:
- az eszemre hallgatok és elteszem a pénzt;
- a szívemre hallgatok és veszek egy új autót (a Jazz eladásával kb. 5-6 millió fog rendelkezésre állni);
(- a harmadik variáció pedig egy motor lenne, de bármennyire is imádom, kezdek egyre jobban lemondani róla).(#34938) Kornel: Biztos jobb lenne, ha echte japán lenne, de annyira nem zavar.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
Pontosan még nem tudni, de szerintem a fullos S-Cross alatt lesz, mert az mégiscsak egy nagyobb autó lényegében ugyanazzal a motorral és extrákkal. Én olyan 5M környékére lőném be.
Meg a korábbi is 4,7-4,8 volt, ha jól emlékszem. Meg mernék rá esküdni, hogy annál drágább lesz, de olyan sokkal azért nem lehet.[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Kornel #34920 üzenetére
"Ezt bármelyik szervizes is megmondja"
A szervizesek nagy része erősen hiányos tényhalmazt tartogat a fejében. Ezt tapasztalatból mondom. És ami a legijesztőbb, hogy a dokumentációhoz is a legvésőbb esetben nyúl. Addig csak kisérletezget, vagy tippelget.
Tisztelet a kivételnek.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #34946 üzenetére
Nem írtam hogy újat vennék, nekem ez nem fétisem. Én néznék valami 1-2 éves, garanciális, értékvesztett autót ami 3x feltörli vele a padlót minden tekintetben.. Nem tudom ültél e új swiftben, de siralmas a beltér minősége, és a sport se lesz sokkal másabb.
Pár példa:
CLIO 1.6 RS, 1.5 éves/10k km, olyan dolgokkal amit a swift sose fog tudni, érdemes elolvasni leírást.. 220 LE
OPC Corsa 15k km, 2 éves, 210LE
Golf GTI 2 éves, 40k km, 220 LEEzek még gyakorlatilag új autók, garanciával, minőségibb beltérrel, sokkal erősebb motorral.. Ezek az igazi hot hatchek. Persze el kell dönteni mi a fontosabb, hogy te fingj bele először, vagy hogy komoly értéket kapj a pénzedért..
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Keresek! Motorkerékpár
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt