Új hozzászólás Aktív témák
-
Thome
addikt
Klíma nélküliért semennyit.
Viccet félretéve: 850 reális lehet ha egyébként tiptop.
ABS kocka, nyelestengelycsapágy a necces.
Előbbire nincs biztos módszer hogy kiderüljön, hogy rendszeresen volt-e benne fékfolyadék cserélve így nekem nincs ötletem a tesztre.
A nyelestengelycsapágynál járasd az autót üresben kinyomott kuplunggal. Ha visszaereszted rá és morajló hangot hallasz, akkor a nyelestengely csapágy cserés ami kb 50-60 ezer.
Más hibáról én nem tudok.
-
Thome
addikt
Sajnos a jó autóért menni kell. Ne szűkülj szombathelyre csak azért mert közel van. Nézz szét neten, keress néhány ígeretes darabot amely 1 úttal lebonyolítható és indulj el úgy megnézni amennyit csak sikerül leszervezni.
Benzinköltségben mondjuk max 10-20 ezer forint 1 kanyar ha 300km-es körzetben mész, ami kicsit megdobja a lehetőségeket.
-
SirKero
őstag
Röviden: Az S-Cross nagyobb és közel ugyan annyiért jobban felszerelt.( GL+ )
Hosszabban : [link] Bár ez még az 1.6 szívó Vitara de a kaszni és a felszereltség kb ugyan az a mostani turbóssal.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
Szerintem teljesen jók az ülések. Nekem volt/van mind a kettő és mentem velük hosszabb távot ( Görögországot 1000-1300 km. egy huzamban szoktam levezetni ) és nem volt kényelmetlen. De mint tudjuk ízlések .............
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Szia!
Kis felárért ledes fényszóró, kicsit nagyobb csomagtér, kicsit nagyobb beltér (13cm), automata világítás/ablaktörlő.
Mi nyáron vettük, ugyanígy Vitara/Scross között gondolkodtunk, de ezek miatt Scross lett. Ledes fényszóró szerintem önmagában megéri
Vitarába meg van pár vezetést segítő rendszer.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Vigneau
félisten
Azt sajnos nem tudom, nekem a 2017-től gyártott rejtett kilincses 1.0 BJ verzióm van. De az is megy, mint a meszes, hiszen 112 LE jut 865 kilóra. A Sport Swift (140 LE) pedig még ennél is veszélyesebb...
Az alkatrészbeszerzés az Általad keresettnél talán inkább az oldalsó karosszériaelemeknél (pl. ajtó) lehet nehézkesebb. Nem hinném, hogy annyira vészes lenne az ára. De ez csak egy tipp a részemről.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
tboldi
nagyúr
Futóműalkatrészek másabbak, utángyártott nemigen létezik, a gyári meg qrva drága. Kérdezd dnelbet vagy Kornélt, nekik volt.
Vigneau: Inkább a turbót és az alacsony fordulattól rendelkezésre álló nyomatékot érzed. A régi, 1.6-os, 125 lovas Swift Sportnál szerintem erősebbnek hat a mostani 1.0T pont emiatt.
-
tboldi
nagyúr
Mitsu Colt vagy Smart ForFour?
Az alap ugyanaz az M16A, ami a sima SX4-ben is volt, majd a Vitarában és 2013-as S-Cross-ban. Csak apróbb változtatások történtek, bár pontosan nem tudom, mik.
Ja, hasonló a szitu. Ha valamilyen speciálisabb alkatrészre van szükség, az húzós lehet a kis példányszám miatt.
-
Hego
tag
Egy kis érdekesség:
A gyárakban és a beszállítóknál zajló folyamatok – többnyire a gikszerek – olykor kéretlenül is árcédula-módosításra kényszerítik a kereskedőket. Minden autózás iránt érdeklődő tájékozottabb olvasó fújja, hogy az elmúlt években Suzuki Vitarából adják el idehaza a legtöbbet, a közelében sincs semmilyen más négykerekű. Ennek ellenére igencsak meglepő lehetett egyeseknek, hogy 2019 első hat hónapjában a magánszemélyes vevők között valami megverte.
Pedig nem változott a Vitara ára, nem csökkent az iránta érdeklődők száma – akkor mégis mi történhetett? Gubanc volt Esztergomban, akadozott a modell gyártása. „Részben a Vitara adta el az SX4 S-Crosst” – magyarázta korábban az eredményeket Tóth Péter, a Suzuki Magyarország kereskedelmi igazgatója. „Egy beszállítói alkatrész nem megfelelő minősége okozta a gyártásnál, majd a kiszállításoknál a problémát, viszont eközben a Vitara miatt a szalonokba bejött ügyfelek közül sokan végül az SX4 S-Cross mellett döntöttek.” Mi tesszük hozzá, jelentős részben az SX4 okos árazása, valamint a rutinos Suzuki-értékesítők terelésének eredményeként.
Nehezebb dolguk volt, mint annak idején „a vegyél Sanderót Duster helyett” művelet végrehajtóinak, akkor ugyanis a drágább autó helyett az olcsóbbra kellett rábeszélniük az embereket. Most tavasszal fordított volt a helyzet, de a Suzuki-szalonok munkatársai profin megoldották a feladatot. Íme, két számpár, csak hogy lássuk az eredményt: 2018 első felében 4157 Vitara kelt el nálunk és csak 1824 SX4 S-Cross, míg 2019 első felében 2720 Vitara, viszont 3260 darab SX4 S-Cross.
HIRDETÉS
Ez így 5981 darab vs. 5980 darab!
Vagyis miközben az ország topkedvencét nem tudta legyártani Esztergom a kívánt mértékben, azt a bravúrt vitték véghez a márka értékesítői, hogy rádumálták a Vitara leendő vevőit a drágább testvérére. Szép munka, amihez az SX4 S-Cross rugalmas, központi árazása is kellett!Forrás: https://www.vezess.hu/magazin/2019/12/17/uj-szemelyautok-arazasi-strategiai/
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
ncc1701
veterán
Nem olyan fura az. Magyar ember eggyel nagyobb autót vesz, mint amire szüksége van, mert a szomszédnak villantani kell. Plusz egy jobban felszerelt swiftre nem kell olyan nagy pénzt rádobni már. Ja, meg mindenki veszi fel a hitelt nyakra-faszra, mert már elfeledték az előző válságot.
-
Hadrianus
csendes tag
Igen, de érthető is; Ha valaki swiftet akar rendelni, 5 hónap a várakozási idő, és ha szerencséje van, kap olyat, amilyet kért. Szalonból lehet kapni, de egyre ritkább. 2020-ban összesen 80 DARAB érkezik az egész országba!
+ már nem “a mi autónk” (ezért a nagy várakozási idő), és épp SUV-divat dúl.
[ Szerkesztve ]