Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázs1621
senior tag
Sziasztok,
2005-ös Swift. Műszerfalon nem villog a jobboldali irányjelző visszajelzője. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Az első-hátsó irányjelző villog!
-
pjen
félisten
válasz Balázs1621 #36551 üzenetére
Szerintem először az égőt,de ha szabályosan működik és rendesen kattog,én biztos nem szedném le a műszer falat.
-
Soseee
csendes tag
Sziasztok!
2007-es (ráncfelvarrás utáni) 1.3 Swiftem produkálja a fórumban korábban jelzett hibákat, de mivel nem találtam egyértelmű megoldást, ismét feldobnám a kérdést:
A km-óra és a fordulatszámmérő random indításokkor fekve marad, majd x idő eltelte után "feléled" és normál módon működik tovább, de némi csalással (ha pl 30 km/h- val megyek és ott tér magához a sebességmérő, akkor az aktuális sebességem a kijelzett +30km/h. Ugyanígy a fordulatszám: járó motorral alapjáraton nullát mutat, de ha rálépek a gázra akkor mutatja a fordulatot, csak hozzá kell adni az alapjárati 5-700-at)
Mindezt kellemesen kerregő hang kíséri a műszeregységből, de csak lassításkor (kb mintha két apró müa. fogaskerék ugrana át egyfolytában egymáson)
A hang nagyjából mindig jelen van, a mutatós műsorok kb havonta 2-4x esnek meg, egymástól függetlenül.Gondolom ez már kívül esik a jeladó hibáján - valaki találkozott már ilyennel?
Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftsausstellung meg hosszú!
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36553 üzenetére
Pedig előfordulhat. Műszakiig azért nézesd meg, mert hivatalosan minden visszajelzőnek működnie kell.
-
IreN!CuS
őstag
válasz Soseee #36554 üzenetére
Teljesen más autó (Kia Ceed) igaz, de volt nem rég nagyon nagy szervizben majd miután elhoztam láttam,hogy nem működik sem a fordulatszámmérő sem a sebességmérő.
Visszavitettem, felnyitották a motorháztetőt, blokk mellett benyúlt a szerelő hallottam egy kattanást aztán annyi.
Hátha hasonlóan van megoldva a Suzukinál is, és akkor érdemes lenne ránézni arra a kábelre/csatlakozóra.
Többet sajnos nem tudok mert baromira nem értek a kocsikhoz, csak egy nagy tipp, tessék helyén kezelniSmoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Sza_Sa
senior tag
Liqui moly hűtőtisztító adalékkal valakinek van tapasztalata? Trisót nem adék az alunak, eléggé meg tudja enni.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Agent T
tag
Sziasztok!
2005-ös Suzuki Swift -nél (1.5 benzin) megtudja mondani valaki, hogy az utastérvilágíásnál milyen izzó van? A neten két fajtát is találok.
Köszi!
Igazi profi. Úgy csinálja, mintha könnyű lenne....
-
Yushchenko
őstag
Azon kezdtem el gondolkodni, hogy a jövendőbeli 1L-es turbós s-cross-omba milyen üzemanyagot tankoljak. Elvileg kényesebb a motor a kenésre és a tisztításra. OMV MM 100 vagy 95? Esetleg Mol 100-as? Magasabb oktánszámtól lehet baja a motornak, vagy ezek már tudják ezt szabályozni?
-
pjen
félisten
válasz Yushchenko #36567 üzenetére
A magasabb oktánszámtól nem lesz baja,csak az alacsonytól.A magasabb oktánszám általában csak pénz kidobás.
-
Yushchenko
őstag
Igen, de az omv mm 100+ elvileg jobb minőségű. 1% az etanol csak benne, és schwechat-ból jön. Az adalékok is jobbak benne. Csak nem tudom, hogy megéri-e, vagy ugyanezt tudja a normál 95-ös is. A legtöbb ember prémium üzemanyagot javasol a turbós, közvetlen befecsis benzines motorokhoz.
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36567 üzenetére
A magasabb oktánszámú benzinnel kisebb előgyújtás állítható be, mert kevésbé hajlamos a kopogásos égésre. Gondolom, a 95-ös van előírva, kérdés, hogy tud-e a jobbal kezdeni valamit. Ha nem, akkor felesleges a nagyobb oktánszám.
A közvetlen befecskendezés érzékeny dolog, én biztos, hogy prémiumot tankolnék valamelyik nevesebb kúton.
-
pjen
félisten
válasz Yushchenko #36569 üzenetére
Ártani nem ártasz vele,szerintem.Egyébként mi van a gépkönyvben?
-
tboldi
nagyúr
Mondjuk én is V-Power 100-ast tankolok a Jazz-be.
Német piacos, prémium 95-ös van előírva (érdekes módon a magyaroknál csak a sima, pedig ua. a motor), de érezhetően finomabban jár a 100-assal, mint a V-Power 95-össel. Valószínűleg minőségben, adalékolásban ez felel meg a németnek.[ Szerkesztve ]
-
Kakaduku
senior tag
válasz Yushchenko #36567 üzenetére
Én csak OMW - nél tankolok és sima 95-öset. Az OMW és MOL között azt vettem észre, hogy kevesebbet evett az OMW-s üzemanyagból, viszont hasonló körülmények közt a 100-assal többet fogyasztott. Én sem értem, de így volt. Azóta csak a sima 95 megy bele. Lehet, hogy megpróbálom a premium 95-et is.
-
pjen
félisten
válasz Yushchenko #36577 üzenetére
Ez megint olyan mint az olaj.1000 mérnök 10000 óra alatt kikísérletezi melyik jó bele.Másnap már huszan 40 féle olajat öntenének bele.Én simán elfogadom,hogy ahol gyártják ott értenek hozzá.
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36577 üzenetére
Az sx4scross.hu-n elérhető a kezelési útmutató.
(#36578) pjen: Ha mindenből jobbat teszek bele a gyár által előírt minimumnál, az miért baj?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Yushchenko #36583 üzenetére
Azzal nem nyúlsz mellé, mehet tovább ugyanúgy.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Balázs1621 #36585 üzenetére
Szerintem inkább hátulról kellene próbálkozni. Mármint az óracsoport hátsó részénél.
-
pjen
félisten
válasz tboldi #36581 üzenetére
A benzin csak pénz kidobás,placebó.Viszont volt itt egy fórum társ aki erőltette a 0 ás olajat aztán rájött,hogy csörög vele.Egyébként nem vagy autó gyilkos,mért lennél?Mindenhol azt írják egy kategóriával el lehet térni az olajnál,büntetlenül.Én inkább azt nem értem mért nem hiszed el,hogy a gyár ért hozzá.
-
tboldi
nagyúr
1. Autófüggő, a Honda Jazz GD1-nél van különbség. Még ha nem is az oktánszámbeli különbség miatt, hanem az adalékok miatt.
2. Szintén típusfüggő, van olyan autó, amiben nem való a túl vékony olaj, mert kinyomja a siklócsapágyak közül. Honda Jazz esetén nincs ezzel baj, a gyártó is megengedi.
3. Ha valaki betartja a gyár által előírtakat, azzal nem tesz rosszat, de azért ők sem működnek szeretetszolgálatként, nem érdekük, hogy mindig minden jó legyen.(#36588) Balázs1621: Jó, nem szedtem még szét soha Swiftet, meg nem is vagyok műszerész.
[ Szerkesztve ]
-
Mattyokar
tag
Sziasztok!
Végül megvettem a Vitarát.
Meg tudná mondani valaki, hogy milyen üléshuzatot tudok rá venni, ha a cél az, hogy
- üléslégzsákokat ne fogja le
- isofix lukacskákat se fedje le?Köszi!
(ui: sajna google nem a barátom, nem sikerült még találni)
Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Mattyokar #36590 üzenetére
Mad üléshuzat, nekem az van, nem mondanád meg, hogy van valami az ülésen és nem a gyári huzatot látod.
Négy negatív tulajdonsága biztosan van,
1; nagyon drága
2; sokat kell rá várni, nekem 2 hónap volt
3; cseppet sem egyszerű feltenni a hátsó ülésre.
4; mivel vastag, az ülésfűtés nem lesz annyira bika."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Mattyokar
tag
Köszi
HKorn:
GL+. Nem vagyok vele teljesen elégedett, de a fogyasztás úgy tűnik, némileg kárpótol (még ha esetleg fél litert füllentene is).
Üléshuzat pedig azért kellene, hogy védje a kárpitot, pl gyerekektől.
Állatot nem akarok benne szállítani, de nem garantálom, hogy az asszony nem fog.SzaSa:
köszi a tippet, hát, egyelőre ezek tényleg drágák Inkább a max 10-15e körüli kategóriában nézelődnék.Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
HKorn
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Új gamer monitorral lép színre az ASRock
- Politika
- E-roller topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Fotók, videók mobillal
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...