- Dragon's Dogma 2
- World of Warships
- Horizon Forbidden West
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Elden Ring
- Contra: Operation Galuga teszt
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- PlayStation 5
- The Planet Crafter - Megjelenési dátumot kapott a teljes változat
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Erősen benne van az is, hogy ki hogyan használja, de szerintem az olajcsere igenis meghosszabbítja az élettartamát. Hiszen a váltóban is keletkezik kopadék, ami egy esetleges olajcsere esetén javarészt kijön.
És a beépített csapágyak között is van eltérés, az egyik jobban sikerül, a másik kevésbé. De a rosszabbul sikerült is tovább kell, hogy bírja a rendszeres olajcserével. -
pjen
félisten
válasz tboldi #36451 üzenetére
Ebben csak az az érdekes,hogy vannak váltók amiken nincs is leeresztő csavar,és élet tartam a váltó olaj,pedig ott is lesz "kopadék".Azonkívül amit nem értek.mért csak azt az egy csapágyat eszi meg a kopadék.Mikor enyémet cserélték,mindet ott álltam.A többinek semmi baja sem volt.
[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz Yushchenko #36431 üzenetére
Kiegészítőket ne vegyél kereskedőtől mert iszonyúan túlárazva próbálják meg eladni. Utólag sokkal olcsóbban meg tudod venni őket.
Én is gondolkozok erősen egy utólagosan beépített első parkoló szenzorba de a gyári ára horror amint te is tapasztaltad ( PARKOLÓSZENZOR, ELSŐ (990E0-61M56-010) 71784,- Ft ) ezért itt nézelődtem jóval olcsóbban [link] Velük már dolgoztattam nem volt gond.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
KubanitoS
veterán
válasz Yushchenko #36455 üzenetére
Ha a parkolószenzorról beszélsz, akkor teljesen mindegy, hogy márkaszerviz, vagy más építi be. Sima kókányolás lesz így is, meg úgy is... sajnos. Én biztosan nem engedném a vadiúj autómat utólagosan furkálni, de ez csak én vagyok.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
tboldi
nagyúr
A többi csapágy is tönkremegy idővel, csak a nyelestengelyé alulméretezésből fakadóan hamarabb.
Más gyártók meg azért nem tesznek leeresztőt/nem írnak elő csereperiódust, mert így később, mikor elromlik a váltó, több mindent kell cserélni és nagyobb a hasznuk az új alkatrészek után.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Azt mindenki tudja hogy alulméretezett, ergo típushiba.
A kérdés az, hogy ha cseréled 45e km-ként (városi használatnál 30e km) az olajat, akkor ki tudod-e tolni az alkatrész futásteljesítményét. Erre nincs semmilyen statisztika, így nem lehet bizonyítani hogy igen.
De ebből nem következik az sem, hogy ha lecseréled az olajat, akkor az utána történő meghibásodásnak köze van ahhoz hogy olajat cseréltél! Egyáltalán hogy okozhatna problémát az olaj cseréje? Nem kötekedésből írom, tényleg érdekel hogy mire gonolsz.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #36459 üzenetére
Félre érted, nem az olaj cserét okozta a hibát, csak nem is előzte meg. Ha nem cserélem mindenki azt mondta volna a ugye a Suzuki megmondta. De ezekszerint hülyeséget mondott.
-
Yushchenko
őstag
válasz KubanitoS #36456 üzenetére
Igaz, de megnyomni a lökhárítóját még nagyobb kár lenne egy új autónak.
Amúgy újautó szerződés kötésnél kell gondolom valami foglalót lerakni. Ez mennyi szokott lenni, és hogyan kell kifizetni (lehet vinni kp-t a szalonba)? Ha szerdán meg tudnék egyezni a kereskedéssel, akkor már nem igazán szarakodnék tovább.
-
IreN!CuS
őstag
válasz Yushchenko #36462 üzenetére
Nekem egy 100ast mondtak mint foglaló/előleg.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
HKorn
addikt
-
őstag
válasz Yushchenko #36464 üzenetére
Nekem 100-as volt kártyáról.
-
hundai
aktív tag
Sziasztok!
Az a kérdés fogalmazódott meg bennem, ha elvittem a kocsit LPG tanusítványért és megkapta, akkor miért nem lehet minden vizsgahelyen műszakiztatni? Sok helyről azt kaptam vissza "Mer gázos". A tanusítvány megadja, hogy az LPG rendszer tökéletes, ezen felül miben különbözik egy benzineshez képest a műszakiztatás ?
Múltkor írtam, hogy akku saru levétele után elment az alapjárat egy 2005-ös swiften. Szerviztől telefonon keresztül azt az információt kaptam szervizből, hogy ~5 percig járassam a motort 2500-3000 fordulaton és megtanulja.
Lett belőle 2x7 perc és egy 15km-es út 3-asban 60-70-el és 4-ben 120-140-el, így sem tanulta meg. Végül egy márkaszervizben megoldották "alapjárat műszeres beállítása" címszóval cirka 7650 HUF-ért. Legközelebb nem veszem ki az aksit...-Wake up Neo!
-
bigdigit
addikt
Tpms szelep kérdés. Tegnap felrakattam a nyári gumikat a gyári könnyűfém felnikkel mert eleve téli szettel jöttem ki. A télihez vettem külön szelepeket is amik működtek is. Most viszont jelez irány a szervíz. Nyomást nem is mutat. Mi a módszer a szelepek párosítására ilyenkor?
-
blakey
félisten
válasz bigdigit #36469 üzenetére
Gyári szelepek voltak a télin? Ha igen, akkor nem kell tanítani, párszáz méter után működnie kéne, nálam működött. Ha nem gyári szelepek voltak akkor lehet, hogy újra kell tanítani, ezt nem tudom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
biker
nagyúr
válasz Magnum_ #36473 üzenetére
nem, van hogy 20km mire feléled az új szelepekkel a rendszer.
Ha mennek viccre 20km-t a kocsiddal a szervizesek, akkor meg az lenne a bajod, nem?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Magnum_
nagyúr
-
Padre81
csendes tag
Sziasztok,
elnézést a reklámért.
Úgy alakult, hogy kapok céges autót, és így már nem lenne értelme tovább megtartani az S-Cross-t, meg persze fizetni a törlesztőt havonta. Terveztetek esetleg Ti, vagy ismerősötök ilyen autót vásárolni esetleg? Egy éves, 1.4 GL+, jelenleg 27.000 km van benne, még négy év garanciával. Ha Suzukis berkekben lenne, akit érdekel, akkor nem hirdetném meg. Sajnos nem tudom pontosan megmondani, hogy mikorra lesz meg a céges, de elképzelhető, hogy jövő hónap, de az is lehet, hogy csak június.
-
biker
nagyúr
válasz bigdigit #36476 üzenetére
"Egyébként 2.5-re fújva szét fogja ütni rázni az egész autót majd a futómű. Ez nagyon nem tetszik."
ezt neked ki mondta? szerintem ezt a hülyeséget tedd arra a polcra, ahol az van, hogy a 4 évszakos gumi szar, és az olajcsere 10e km kell legyen
A gyári komfort érték 2.2bar, az ECO érték meg 2.8bar, ezen a nyomáson a legjobb a fogyasztás, és nem lesz semmi baja a kocsinak, még 3bar-on sem.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
lol vagy nem lol, nem érdekel a gondolatod, a gyári ajánlás szerint 2.8 IS megfelelő nyomás. pont.
A többit beszéld meg a gyárralElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
képzeld, a nyári gumival elég sokat jártam 2.7bar-on (hidegen ennyi, melegen 2.9)
Az agglomerációban lakom, 2km az M0, innen autópálya az életem 80%-a. Tökéletesen elmegy, olaszba nyaralni is így mentünk, tök jó volt.Nyilván, bp szar útjaira, meg alsómucsaröcsögére nem való a 2.8bar, de van amikor megfelelő
Amúgy nagy átlagban 2.5-ön járkálok, jó középút.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
negroo
aktív tag
sziasztok .
a swift sedan 1998 obd2 tipusu gps trackert szeretnék venni. Azt hogy tudom majd be üzemelni, de hozzá kellene egy netes kártya is. Ti milyen biztonsági rendszerttettek bele és használjátok köszönöm
-
Sir Pocok
őstag
Sziasztok!
Van egy 2008-as Swift 1.3 GLX-es autóm, amit alapvetően ingázásra használok. Van mellette egy komolyabb autóm is, amit alkalmanként használok.
Szeretném egy kicsit sportosabbá tenni a kocsit, így hogy betöltötte Nálam a 10. évét.
Alapvetően nem akarom a motorját megpiszkálni mert szerintem és mások szerint is jó kis pörgös motor. (nyilván egy 1300-as motorhoz mérten)
Viszont a fékén és a futóművén szeretnék egy kicsit javítani. Van itt a csoportban valakinek tapasztalata vagy tanácsa ezzel kapcsolatban? Illetve kipufogó rendszer cserén is gondolkodok.
Minden tanácsot szívesen várok. (olyat ne, méh telep vagy ne "kölcs" rá ) Köszi
Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.
-
Yushchenko
őstag
Na, megrendeltem az s-cross. Május közepéig most várakozás van...
-
HKorn
addikt
-
bigdigit
addikt
nekem 2.3 2.1 a comfort, 2.8 2.5 az eco de ott használhatatlan kb az autó.. 2.2 2.0val járok vele, az a legjobb.
Ezeket az értékeket honnan tudtad meg?Most volt időm kicsit nyálazni a swift kézikönyvét de azon kívül,hogy van comfort meg load mód semmi infó róla hány bárra kellene fújni hozzá.Csak az autó ajtajához rakott fémplecsnin látok értékeket ami 2.5 és 2.2.Semmi megkülönböztetés a módozatokról.
-
MaTTeS
senior tag
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni. Adott egy 2009 Suzuki (gombóc) Swift GLX. A manuális klímát szeretném digitálisra lecserélni.
Szerintetek elegendő a klímavezérlő panelt cserélni? Példa
Auto mód működne rendesen, vagy egyéb dolgot is cserélni kellene?Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- A mágusmester 1. rész
- Friss adatok érkeztek a Lunar Lake-MX-ről
- Samsung The Serif: leteszteltük a matt kijelzős QLED tévét
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Dragon's Dogma 2
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...