Új hozzászólás Aktív témák
-
gerii
addikt
A régi Sx4 AT-t vezettél esetleg, ahhoz képest lennék kíváncsi milyen. Valóban 6 fokozat van-e, váltásnál ránt-e, mennyire érzékeny a gázadásra visszaváltásra, illetve mondjuk normális kigyorsításkor hány rpm-nél vált(kihasználja-e a 6 sebességet mondjuk 90-ig gyorsítva, vagy csak elérve azt vált fel 5-6-ba?
Illetve mennyit eszik?[ Szerkesztve ]
-
őstag
Igen, ha itt a lehetőség lenne egy pár
1. milyen a led fényszóró (nekem fő indok a glx mellett)
2. a többi (helyzetjelzők, indexek) ledesek (hurrá lenne ha nem kellene cserélgetni)?
3. milyen a hifi (hivatalosan ebben is jobb 2 hangszóróval a glx)?
4. milyen kényelmes az út hosszabb távokon (alkérdés ha tudja valaki, van különbség a glx és a gl+ ülései között a huzaton kivül?)?
5. kikapcsolhatok a biztonsági bisz-baszok (városi ütközés és egyebek)?
6. milyen gumikat használsz és mi velük a tapasztalatod (filózom 4 évszakosan, hócipőm tele a cserélgetéssel)?
7. mi az amivel legkevésbé vagy elégedett az autóban?
8. Jó az automata (kifejtős kérdés )?Egyenlőre ennyi
Köszi!
-
biker
nagyúr
A régi Sx4 AT-t vezettél esetleg, ahhoz képest lennék kíváncsi milyen.
Nem, WR+ AT-m van, GLX szintén, 4 sebességes. Az is tök jól megy, 2003-as.
Ahhoz képest menyországValóban 6 fokozat van-e,
IGEN!
Kézzel is pakolhatod neki kormányról fülekkel.váltásnál ránt-e,
Ha nyomod neki, akkor igen, de félgáznál kiseb esetén nem ránt semennyit. De ez érthető is
mennyire érzékeny a gázadásra visszaváltásra,
Mint minden AT autó, kis gáz, nem vált, nagy gáz vált, padlógáz akár 2-3at is levált. pl 90-ben 6-ban előzéskor min 4-be vált
illetve mondjuk normális kigyorsításkor hány rpm-nél vált(kihasználja-e a 6 sebességet mondjuk 90-ig gyorsítva, vagy csak elérve azt vált fel 5-6-ba?
minden AT esetén kis gázra 2000-es fordulatot megtartva el kell váltsa az ÖSSZES fokozatot. hosszú egyenesben próba. Ez is tudja
Ha nem tudja, rossz a váltó.Illetve mennyit eszik?
Milyen a lábad? ha ráérek, ritka, akkor elmegy 6-al nagy átlagban. De az M0-tól 2km-re lakom, bárhova megyek, 80% autópálya, maradék meg város, vagy Bp. jelenleg 6,9-en áll, de ebben benne van az 1500km-es olasz kirándulás is, full autópálya, 60km nem volt az az útból összesen.
Egyébként az átlagsebességem 5000km-en mióta nulláztam 62km/h, ez gondolom elmond valamit
A WR+ 1,3l 76LE evett 8,5-9liter/100Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Tom1939 #25906 üzenetére
1. milyen a led fényszóró (nekem fő indok a glx mellett)
Nagyon jó. Világít mint állat.2. a többi (helyzetjelzők, indexek) ledesek (hurrá lenne ha nem kellene cserélgetni)?
NEM! síma. cseréld ki. Én az első indexet diademre cseréltem, ronda a sárga tojás3. milyen a hifi (hivatalosan ebben is jobb 2 hangszóróval a glx)?
igen, sokkal jobb. főleg iphoneról hallgatom4. milyen kényelmes az út hosszabb távokon (alkérdés ha tudja valaki, van különbség a glx és a gl+ ülései között a huzaton kivül?)?
2 gerincsérv műtét után a WR+ volt mint magasan ülhető jármű, azóta ilyet keresek, magasan ülni a padlólemeztől (jelenleg a legmagasabb a mini SUV-ok közt, 36cm emlékeim szerint) és magas fejtér, ebben a WR+ jobb volt, de ez is istenes. 184cm vagyok, és középállásban van az ülés. háttámasz egy gerincpárna. a bőr ülés frankó, olaszba röhögve lementünk, óránként pihi, 650km 8 óra alatt.5. kikapcsolhatok a biztonsági bisz-baszok (városi ütközés és egyebek)?
igen, ha olyan hülye valaki, tegye. normális ember nem teszi, és beköti az övet is.6. milyen gumikat használsz és mi velük a tapasztalatod (filózom 4 évszakosan, hócipőm tele a cserélgetéssel)?
gyári, mert operatív lízing, benne van az árban a téli gumi és csere és tárolás. ha 4 évszakos kell, a WR+-on az van, kumho solus vier, király. Tegyél rá valami profit, és add el a gyárit (continental eco contact). a gyári téli az yokohama W-drive7. mi az amivel legkevésbé vagy elégedett az autóban?
a rádió. a szoftvere szar. erről kérdőíveztünk is, végül kaptam zsírúj fejegységet, ezzel jobb. apróságok, de idegesítő nekem, mint IT embernek, hogy milyen szar szoftverrel lehet eladnia a boschnak ezt.
de szerintem 300.000Ft alatt nem tudsz jobbat, mert mind valami kínai androidos szar lenne, ugyanezen hibákkal. megszokható.8. Jó az automata (kifejtős kérdés )?
Lásd lejjebb egy szólással.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
őstag
Köszönöm szépen! Ez teljesen pozitiv.
A biztonsági cuccokat alapban nem akarom kikapcsolni, de jó ha van lehetőség. Én olyan estre gondolok ha pl. vészfékez olyan indokolatlan esetben amit veszélyesnek tartok, akkor ezt a funkciót kikapcsolom. Övet mindig bekapcsolom (és bekapcsoltatom mindenkivel aki beül).
Apropo, +1 kérdés volt neked az asszisztensektől valami indokolatlan (pl. az előbb általam leírt indokolatlan vészfékezés)? Hány kilométert mentél eddig vele (+2 )?
-
biker
nagyúr
válasz Tom1939 #25909 üzenetére
"A biztonsági cuccokat alapban nem akarom kikapcsolni, de jó ha van lehetőség. Én olyan estre gondolok ha pl. vészfékez olyan indokolatlan esetben amit veszélyesnek tartok, akkor ezt a funkciót kikapcsolom."
Ezt akkor egy kávé után gondold végig, úgy értelmes, tiszta fejjel.
- ha már befékezett, és leszedted a fejed a kormányról (mert olyat fékez ekkor, amit a vészfékasszisztens tud) akkor mit kapcsolsz ki és minek? Utólag?
- ha ezt sűrűn csinálja, akkor szarul vezetsz, rámész másra, esetleg.
- egyébként meg ha már észrevennéd, itt be fog fékezni, nincs időd kikapcsolni...Egyébként visítani visít, néha túl hamar (pl lefordul előttem autó, én látom, de a program csak azt, lassul előtted) De ez csak visítás.
Egyszer fékezett be, akkor ha nem teszi, most rövidebb lenne egy autó. ment a sor, kb 30-al, oldalt dudált valaki, oldalra néztem, ebben a pillanatban előttem megállt a sor. ha nem fékez, annyi.
17.000km
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
őstag
Köszönöm a segítséged.
Nem kávézom, de tiszta értelmes fejjel van egy véleményem.
Ha a vészfék ok nélkül bekapcsol akkor remélhetőleg nem törik el semmim az övtől De utána kikapcsolom. Végleg (tehát nem menet közben, hanem ha elveszti bizalmam).
Számomra alapvetően kétféle biztonsági berendezés van (és nem definició szerűen, csak az én nézőpontomból). A klasszikus passzív (biztonsági öv, megerősített karoszéria stb...). Ezeket nem piszkáljuk, használjuk stb. Szerintem ebben egyetértünk.
A másik a mostanában teret nyerő aktív dolgok (vészfék asszisztens, holtsáv figyelő stb.). Ezek ha jól mükődnek szuper, de legyen meg a kikapcsolás lehetősége. Több olyan teszt van ahol ezek rossz mükődésére is van panasz (nem vitara!). Az iskola példa erre a pl szélben repülő falevélre/műanyagzacsira aktíválódó vészfék. Tehát az aktív rendszerek között vannak igenis rosszak. Ha jól mükődik nem fogom kikapcsolni.
És elismerem hogy a jól mükődő aktív biztonsági rendszer nagy plusz (egy elsőbbséget meg nem adó másik fél által okozható balesettől megóvhat, nagyon is számíthat a reakcióidő különbség), az általad elkövetett önhibától is megvéd amit bárki bármikor elkövethet (nem tartottál elegendő követési távolságot).
Ha vísit az nem zavar ha nem túl gyakran és nem komplet hülyeségkért teszi. 25 év vezetés alatt önhibás balaesetem nem volt . Követési távolságot mindig jócskán hagyok (melyben honfitársaim előszeretettel belehajtanak de ez már egy másik téma).
Peace
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz Tom1939 #25912 üzenetére
láttam már olyat, videón, hogy a két autó közt áthajtó motorra befékezett. talán indokolatlan volt, de tény, veszélyes.
nekem 17.000km alatt (és nem az autós ujságíró 200km-e) kb 10x JELZETT hibásan, lekanyarodó autóra, vagy épp út közepén jelzőtáblára, vagy két oldalról belógó autóra, ami között szűk hely maradt
de SOHA nem fékezett be ok nélkül. Egyszer fékezett, okkal.Amit a cikkírók írnak, azt gyökkettővel számolni, mert nagyítanak rendesen
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
dnelb
veterán
fékezéskor nyoszorgo hang lehet a betét kopásjelzoje? van benne ilyen?
-
xray_
tag
Sziasztok!
Van egy 2009-es GLX CD AC Swiftem. Vásároltam egy automata ablakemelő komfortmodult amit szeretnék bekötni. Ajtó zárásra automatán felhúzza az ablakokat.
Ehhez a vezetőoldali ajtóba kellene fix 12V-ot varázsolni. A gond azzal lenne, hogy nem tudom hogy lehet az ajtóátvezető gumin illetve a kasztninál található "csatlakozón" átvinni? Szükséges az ajtó leszerelése? Egyáltalán azon a műanyag csatlakozón át lehetne vinni? A műszerfal megbontása nélkül megoldható?
Eléggé nehezen hozzáférhető az ajtóátvezető belülről...Szét lehet húzni azt a kérdéses fehér csatlakozót? Egyáltalán az egy csatlakozó? A gumiharangot levettem de mire visszaszenvedtem rá vagy 1.5 óra volt úgy hogy az ajtót nem vettem le...
A windows olyan, ahogyan Bill Gates szeretnél látni a számítástechnikát, a Linux meg olyan mint amilyennek te!
-
dnelb
veterán
Köszi, akkor az lesz. Jelenleg csak kb full csöndben hallom, jobb oldalról. Jövőhéten úgyis mentem volna szervizbe, kizárt, hogy így hagyom bármit is mondanak Szervizkönyv alapján valahol 50 körül volt cserélve, azóta gondolom nem, belement még 100, 163nál meg úgyis cserélni akartam.. na mindegy
-
Kornel
veterán
A legtöbb szerelő szrik rá, a cserés tarcsara is azt mondja elment volna még egy betétet...
Persze ugye betétet egyszerűbb cserélni, mint tárcsát.Krisztian: 100k alatt már a tárcsa is cserés lesz...
Nekem a splashbe nem bírt 90k-t se.
Persze más még azt is fent hagyta volna, de féken nem spórolunk.[ Szerkesztve ]
-
yanna
őstag
Durva? Tudok nem Suzukis emberről 8-10 ezrenként betét, 12-15 ezrenként tárcsa csere. Persze van betét is ami kiszolgálna 2 tárcsát, és tárcsa is ami 4-5 betét garnitúrát, csak ott már a fékhatással lenne nem kis probléma.
(#25928) gerii: Alföld, csak szeretek rövidet fékezni... és nem durván rövidet... meg szeretem a nem kemény betétet és tárcsát.
[ Szerkesztve ]
-
yanna
őstag
válasz Kornel #25930 üzenetére
Gyári akkor volt benne, mikor lejött a szalagról. 35-40 ezer után egy betét cserével kuka lett. Megnéztem a kesztyűtartót, most Jakoparts tárcsa és betét van fenn, ez eddig a legjobb párosítás ami összejött. Olyan 15 ezer lehet most bennük, betét csere érik, de a tárcsa kibírja a kb. a következő 15-öt is.
-
biker
nagyúr
-
őstag
Igen, ez láb függő. Nekem is kitartanak sokkal tovább fékeim (nekem még az első fékbetétek is 50-80 ezer kilométer, autótól függően). Mondjuk (következőig ) nem automata és használom a motorféket.
Valahogy gyorsabban gyorsítok mint ahogy fékezek (gyorsan elérem a kivánt sebességet, de követési távolságot tartok, és ha láttom hogy meg kell állni akkor motorfék ha lehet, aztán ha lehet kis fékkel fokozatos megállás, de nem spórolásból, egyszerűen nem szeretek nagyot fékezni ha nem kell).
-
yanna
őstag
válasz Kornel #25932 üzenetére
Pedig eddig ez a legjobb párosítás. (Unixos cimbora ajánlására)
Prémiumot nem kapott még a DDiS Ignis, be kell érje valami középpel. Láttam már egyébként prémium tárcsát is gariban cserélni nem egyszer, mert ütött.(#25933) Harkovz, (#25935) biker:Hmm, vagy vigyázol rá, vagy kemények... Kopnia mindkettőnek kell a hatékonyság érdekében. Mezei versenyautókon versenyenként cserélnek.
(#25936) Tom1939: Bizony lábfüggő is a dolog.
-
fireman123
őstag
Sziasztok!
2006-os Swift-nél elromlott a kesztyűtartó zárja (persze csukott állapotban ), és nem tudom kinyitni.....van-e valakinek tapasztalata, hogyan lehetne ezt megoldani (flex és nagykalapács nem játszik ), lehetőleg roncsolás mentesen.....
-
nagyúr
válasz fireman123 #25941 üzenetére
Jozsefvaros szelen kint hagyod egy ejszakara nyitott ajtokkal, valaki biztos rakukkant neked
-
karlkani
aktív tag
Sziasztok!
Megadta magát az akkumulátor a kocsiban, kérlek, ajánlatok megbízható helyet, ahonnan tudok rendelni. Előző autómban Bosch Silver S3 45Ah volt, az autó 7 évig volt nálam, 5 évesen még indított rendesen. Nem szándékozom 20 ezret kiadni, ismét egy ilyen vagy Varta Black Dynamic 45Ah között gondolkodom, ha hasonló árkategóriában tudtok jobbat ajánlani, jöhet.
Előre is köszönöm!
-
Motion_Blur
félisten
Makarska - Dubrovnik oda-vissza végig nagy szintkülönbségek magas fordulat + a környéken kóricálás szerpentinek stb. 5.9l/100km jött ki full tankra!! Sima horvát 95ös "noname" kút.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős