Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
albiosz
őstag
Nem nagyon. Küszöbön van egy kis rozsda, azzal lehetne foglalkozni, de ezen kívül rendben van.
1 éve volt műszakin, akkor elég sok mindent rendberaktak, cseréltek szakszervizben.(#26698) dedike: így lesz.
(#26697) kornelka: 500-ért ha meglátnék egyet, én meg se nyitnám a hirdetést. 450-ért feldobom és akkor 400-ért talán elmegy.
[ Szerkesztve ]
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Fájó szívvel, de hamarosan elhagyom a topikot. vettem egy Fókát.
Szerintetek mennyiért lehet elpasszolni ma egy 2003-as Swiftet? 1.3 16V GLX Cool IV. Ez gyakorlatilag az utolsó régi Swiftek közül az egyik. Belepakoltak mindent, amit találtak még a gyárban. Klíma, el. ablak, tükör stb. Tudom, hogy ettől még egy régi stift marad, de azért gondolom előny a magasabb felszereltség. Téli és nyári garnitúra is van, a nyárit tavasszal vettem. Kb. 3000 km lehet bennük.
Természetesen rákerestem a hahun és látom az árakat, de nem tudom mennyiért viszik el ténylegesen ezeket. Fölöslegesen áll most itt 2 autó. 400K szerintetek reális lehet érte?
-
Motion_Blur
félisten
ABS kocka téma:
http://www.abskocka.hu/ - van esetleg tapasztalat? vajon mit jelenthet a "felélesztés"?
a másik oldal: [link] - itt cserét írnak, illetve ki kell szereltetnem előtte a tömböt, magyarán nem tudok odamenni az autóval...
Ma az esőben nyomtam egy vészfékezést, dolgozott is rendesen az ABS utána viszont amíg haza nem értem, nem keményedett vissza a fék, nem jött vissza a hidraulikus nyomás és szinte tűzfalig tudtam nyomi a pedált, kb. 20% fékhatás mellett
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
válasz meroly #26691 üzenetére
Érdemes, persze, lehetőleg olyanba amivel nincs kapcsolata a kereskedésnek ( ha onnan veszed ). A távolság meg ne érdekeljen, lehet veszel 1 olyat ami közel van, de később sokkal többet rálocsolsz, mint az a +5k benya pénz amivel a lehetséges jobb vétel távolabb van. En is borsodbol mentem pestre anno a kocsiért, megérte. (az más kérdés hogy volt mellette 300ért drágábban egy 43k-s futású piros sport, kicsit bánom azóta. de sztem tuti törött volt, meg tekert.. aztán lehet nem, de nyugtatni jó magam vele )
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
meroly
veterán
Erről vélemény? [link]
GC + AC felszereltséget keresek alapból, szóval tudom mi nem lesz a kocsiban nem gond.Impossible is nothing
-
Hego
tag
válasz Kornel #26686 üzenetére
Hm, mit jelent a használt téli? Mennyire használt? Elég durva az a 46 méteres fékút a középkategóriás használt télitől, egy új 4 évszakos Nexen Nblue 4season meg 23 méteren - pontosan feleannyi - áll meg. És amúgy mi az a Nexen? Sose hallottam még róla...
Más: Elég fisfosnak érzem a személygépjárművem világítását, nem szeretek így éjszaka vezetni. Említettétek itt többen a Nightbreakert, hol és pontosan milyet érdemes venni?
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
őstag
válasz Kornel #26683 üzenetére
Érdekes téma, én is olvastam a tesztet. Érdekes módon nekem ebből a táblázatból, a négyévszakosokból a Quatrak 5 tetszett legjobban. Száraz nedves úton max 1,2 méterrel rosszabb mint a CC (kevesebb mint 10%), viszont a keményebb telet szimuláló műgyantán több mint 20%-al jobb.
Én mondjuk alapvetően a toyota iq-ra gondolkozom ezen, ott már nagyon vacak a nyári és elég régi a téli is (és megy évente vagy 7 ezret, főleg városban). Mondjuk tegyük hozzá hogy jobb is hogy a quatrak 5 tetszik mert abból van iq-ra méret, cc-ből nincs
-
Kornel
veterán
válasz LuckyL #26685 üzenetére
Ez az autonavigatoros teszt.
Az első már éles mérésünk 20 perccel 23 óra előtt kezdődött, az utolsót hajnali fél hatkor fejeztük be. Volt tehát némi, mintegy 2,5 Celsius foknyi hőmérséklet-eltérés. Míg az első méréskor még „csupán” mínusz 1,5, hajnalban már mínusz 4 Celsius fokot mutatott a hőmérő − tehát nagyjából a teszt megvalósíthatóságának határán mértünk. Ilyen hőmérséklet mellett ugyanis még nem fagyott le a ciszternából szivattyúzott 4-5 Celsius fokos esővízzel locsolt pálya, ugyanakkor az összekötőszakaszok már igen. A hagyományos aszfalt is kapott folyamatos esőztetést, hiszen tesztünknek megszokottan része volt a száraz és nedves aszfalton, továbbá a vizes műgyantán vészfékezés, továbbá utóbbin a kapaszkodási képesség vizsgálata.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #26683 üzenetére
ennél a táblázatnál amit linkeltél lehet tudni hogy hány fok volt a külső hőmérséklet?
azért lennék kiváncsi, mert elgondolkoztam ezen a 4 évszakos gumi dolgon, de kérdés hogy mondjuk egy 0 fok körüli hőmérsékletnél is ilyen jól teljesít nedves aszfalton? mennyire keményedik fel olyankor az anyaga vajon
vagy ez inkább 10-12 fokra vonatkozik?nem megyünk sokat az audinkkal kb 10 ezret évente és nem igazán van kedvem ehhez az éveként 2x i gumicseréhez
ezért kérdezem, nem kötekedésből
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Kornel
veterán
Szárazon és vízen egyértelmű a negyevszakos előnye.
Mugyantan (jeges szimuláció) is vannak jobb negyevszakosok, mint téli gumik.
Akkor ezek szerint egy barum vagy michelin alpin sem ajánlott?Egyébként én továbbra sem nézem semmibe se ezt a tesztet, mert a gumik téli képességeiről semmit sem tudunk meg ezáltal, de azt azért jól mutatja, hogy kedvesen es szarazon mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Jégen ma (megyeri híd mindig lefagy 0 fok korul már, a duna miatt) direkt állat módjára mentem, persze magam előtt es után helyet hagyva, kanyarban is, és hogy jó nagy sebességről tudjak szép fekutat venni, egyelőre itt se történt semmi váratlan.
Normális közlekedés esetén nem látom azt a helyzetet, amikor ez nem lenne elég. -
pjen
félisten
válasz Kornel #26680 üzenetére
Súlyozottan számoltak,és nem is alkottam véleményt,csak elgondolkodtam.Mikor én kezdem vezetni még az is dilemma volt,hogy radiál vagy diagonál gumit vegyek nem hogy télit.Mégsem pusztultunk halomra pedig tél is volt.egyébként ha hó nem is de jég tud lenni rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Azon is elgondolkoztal, hogy száraz es nedves úton is a minőségi negyevszakosok elvertek a téli gumikat is?
Tehát az esetek 95%-aban télen ez a jobb választás.
Kérdés mire készülsz.
5% hora es vagy jégre, ahol jobb a minőségi téli gumi, vagy szárazra és nedves utra, ahol jobb a minőségi negyevszakos.
Ennyi a kérdés.
Tehát magyarra fordítva, szárazon vagy nedves úton kell veszfekezned, akkor hosszabb lesz a fekutad. -
hzsolee
őstag
Üdv!
Suzuki Swift sedan 2002 1,3 16v(g13bb). Ha jól sejtem a képen jelölt rész valami gyújtás jeladó. A motor és a jeladót tartó tömb közé milyen tömítés kell ? Picit könyezik az olaj ezen a részen. Egy autósboltban csak az elosztós verzióhoz tudtak tömítést mutatni, ami egy o-gyűrű és egy formatömítés volt.Előre is
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
pjen
félisten
Sziasztok.Az autónavigátor honlapján fent van az évi szokásos téli gumi teszt.Jó és kiváló minősítést csak valós téli kapott.A legjobb 4 évszakos is csak még megfelelő.Azért elgondolkdtató.
-
meroly
veterán
válasz roberto211 #26676 üzenetére
Köszönöm, szerintem erről beszélt a szerelőm, hogy megcsinálja gyertyánként a mérést, aztán gondolom a kipufogó előbb feltűnt és azt cserélte, nem tudom a mérésig eljutott-e a papi, rákérdeztem de mondta hogy rendben van.
Meglátom lehet megnézetem vele újra, ha nem nézte meg.Impossible is nothing
-
roberto211
őstag
válasz meroly #26669 üzenetére
"Hogy lehetne kideríteni, hogy rendben van-e vagy van még valami gondja?"
Méress egy kompressziót.. Ha valamelyik nagyon eltér akkor dobd ki a kukába a motort és vegyél bontottan 25ért egy literes motort, rakasd be és problem solved.. Az h ette a hűtővízet nem túl bíztató jel..
" Alapjárat ingadozott üzemi hőmérsékleten": Sok mindentől lehet. Nem megfelelő üzemanyagellátás, nem megfelelő gyújtás,stb,stb..
" Aztán a Csopaki emelkedőn lerepült az egyik gyertyáról a gyújtókábel,": Nekem a golfnál volt ez, kirohadt az egyik)(pontosan kettő) gyertyamenet és mikor nagy nyomás felett van a gyertya akkor úgy kilőtte azt hittem,hogy rám lőttek valami pisztollyal.
Persze, literes motor megölhetetlen ha rendesen karban volt tartva, minőségi vagy legalább normál minőségű alkatrészekkel,kenőanyagokkal.. Méress egy kompressziót és utána megmondja a gép h mi a pálya..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
yanna
addikt
válasz roberto211 #26663 üzenetére
U..xnál mindegyik akku már csak 1 év garis tudomásom szerint, ill. állítólag máshol is.
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz roberto211 #26667 üzenetére
Kiderült, hogy valóban az akksi volt a ludas. Most kapott valami magyar gyártmányú Electric Power akkut, remélem beválik.
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Némileg aggódom, így szeretném leírni mi történt és szakértői véleményt vagy akár hasonló tapasztalatot kérni rá, ha volt ilyen.
Suzuki Swift 1999, 1.01) Alapjárat ingadozott üzemi hőmérsékleten - EPG szelepcsere (persze motortisztítás és alapjárati motor csere után).
2) Aztán a Csopaki emelkedőn lerepült az egyik gyertyáról a gyújtókábel, kis idő után visszaraktam, majd kiderült a gyertya se túl jó már, így kábelt, gyertyát is cseréltünk.
3) Majd továbbra is hangos volt, alig ment, mint kiderült a kipufogó rossz, kicserélték. Hűtővíz is fogyott kb a min-max között volt félúton és lement min-re, feltöltöttük, azóta az nem mozdult.
Most már tünet nincs, egyedül az talán hogy mintha kicsit erőlködne alapjáraton, vagy lehet én hallok már csak félre, nem tudom. Teljesítményre, és még fogyasztásra is rendben van, de mivel mindenhol azt írják a motor megölhetetlen, így furcsállom a dolgot, mintha nem olyan hangja lenne mint az események előtt.
Hogy lehetne kideríteni, hogy rendben van-e vagy van még valami gondja?Nem nagyon értek hozzá egyébként, így ha valamit rosszul írtam vagy rosszul fogalmaztam, azért elnézést.
Köszi előre is[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
válasz Tollas7 #26627 üzenetére
Nekem is ugyan ez volt, egy szaki az alábbiakat mondta:
- sárvédő alatt a kábelkötegnél átlyukad
- esőelvezető szétrohad
- A oszlop tövénél, a taposó és küszöb találkozásánál indul meg a korrózió
- esetleg az esőelvezető eltömődött falevéllel, ekkor is be tud folyni a víz.Nálam a 3. pont volt, eredmény: taposó + küszöb csere, nem volt olcsó mulatság. Remélem tudtam segíteni.
-
roberto211
őstag
válasz PRDZsolesz #26666 üzenetére
Ha az önindító nyögve nyelősen teker és szív a pumpa akkor igen... Ha már az önindító se teker csak kattan egyet akkor is lehet még az akksi csak akkor már annyi sincs benne h megtekerje az önindítót..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
PRDZsolesz
aktív tag
Köszi mindenkinek, remélem tényleg csak az akksi a sz@r.
-
nagyúr
válasz PRDZsolesz #26662 üzenetére
Nekem pl. Varta bevalt, exiderol jokat hallok mindenkitol, de abbol is a premium ami igazan jo. Nekem anno a swiftben banner volt, azzal se volt bajom.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26663 üzenetére
Én is Lestit használok,nincs panasz.
-
roberto211
őstag
válasz PRDZsolesz #26662 üzenetére
Általában exidet szoktak javasolni,de én azt mondom tökmindegy.. Mindegyikre adnak kb 2 év garit. Én a suzukimba rocketet vettem és tökéletes volt,télen nyáron hóba fagyba mindig indult pöccre..Bírta a napi 25-30 indítást pizzafutár korszakomba stb stb.. Rocketel én megvoltam elégedve lesti akkutol vettem..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
PRDZsolesz
aktív tag
Sziasztok!
Ignisbe milyen akksi az ajánlott? 10 év után megadta magát a gyári, így eddig ez a kérdés nem foglalkoztatott, ezért nem is nagyon tudom, milyen kellene. Gyújtás még van, a pumpa szív, de nem nagyon teker. Gondolom ez akksi baj. Előre is köszi!
-
domojko
senior tag
válasz roberto211 #26659 üzenetére
Szerintem én nem támadtalak semmivel téged. Elsőre is értettem h ez a te szubjektív vélemenyed. A saját autóddal azt teszel amit akarsz. De mivel ezt a topikot nem csak te olvasod, hanem mások is, és ha a te véleményedet fogadja meg valaki, akkor hasonlóan járhat mint én. Mivel a te véleményedre nem reagált senki akinek erről más a véleménye, vagy tapasztalata, ezért bátorkodtam leírni h én hogy jártam. Sajnálom ha belegázoltam valamidbe,( hogy ezt te támadásnak vetted) nem volt szándékomban. Csupán csak felhívtam a figyelmet arra h a te véleményed nem biztos h helytálló. Szerintem ugorhatunk is a témáról.
-
Motion_Blur
félisten
válasz domojko #26656 üzenetére
Én ugyanígy jártam, csak én idén (több mint 10 éves korában) cseréltem le a löttyöt benne. Nekem mondjuk 2 napig tartott, de lekopogom eddig nem adta meg magát a termosztát
Szerintem a hűtőtisztító folyadék jó cucc, én is ilyennel takaríttattam ki a rendszert: [link] nyilván teljesen tökéletes nem lett, de több 5 literes desztvizet és napot már nem akartam elb*szni rá
Még annyit meg fogok tenni hogy a tél előtt leengedem az egészet, mert most "csak" -25 fokos. És mivel én -36 fokra kevertem be, ez ugye azt jelenti hogy maradt azért benne az utolsó desztvizes töltésből is. És a kenési szerepe miatt fontos a kb. -36 fokos elegy, nem a hőmérséklet miatt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roberto211
őstag
válasz domojko #26656 üzenetére
" de én ilyenekbe nem az h nem hiszem hanem fölöslegesen tartom...""
Szerintem az én-el mindent megválaszoltam.
Nem azt mondtam h nagy sz@r az egész és senki ne használja hanem h ÉÉÉÉN.. Van különbség a kijelentések között igaz? Nem egyből támadni kell az embert hanem még egyszer átolvasni.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
domojko
senior tag
válasz roberto211 #26648 üzenetére
"Vannak ezek a hűtőrendszerek tisztító folyadékok de én ilyenekbe nem az h nem hiszem hanem fölöslegesen tartom..."
Azért ezt nem kellene ilyen bátran kijelentened.
2006-os swift, 4,5 évesen került hozzám, ez idő alatt szerintem nem volt hűtőfolyadék cserélve benne. 2 éve, vagyis 8 éves korában úgy gondoltam h lecserélem. Szép zöld volt nem látszódott semmi kosz, a fagyállósága is rendben volt. De szerettem volna nyugodt lenni h ez is le lett cserélve. Egyik ismerősöm lebeszélt a hűtő tisztításáról, mondván h szép tiszta folyadék jött le belőle, és egyébként sem öreg autó. Hallgattam rá....nem kellett volna. Le lett cserélve, piros korróziógátlós folyadék került bele. Kb 4 hónap mulva majdnem felforrt a vizem, de szerencsére időben észrevettem. Nos az uj folyadék leoldotta az összes retket és korróziót ami benne volt. Szép sötétbarna rozsdás szutyok lett a vacsi uj hűtőfolyadék. A szennyeződés hazab@szta a termosztátot. Nem a termosztát a nagy tétel mert 3k-5k közötti összeg, hanem az a fél napos szopás ami a cserével jár. És persze utána lehet tisztítani a rendszert, és újra felfagyálózni. Szoval mindenki döntse el maga h érdemes rögtön tisztítani cserénél vagy sem.[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
Még egy teszt:http://tesztelok.hu/suzuki-sx4-s-cross-atvaltozomuvesz/
-
Harkovz
aktív tag
Na megvolt a rúgó csere. Két óra alatt kész lett. Utángyártott Magnum rúgót kapott 15 ezer a kettő.Kicsit talán jobb lett a rugózás. Arra is rá jöttünk mi okozza a törést. A festés alá bemegy a víz, elkezd rohadni a rúgó, és eltörik. Már a másik rúgón is látszott a festés hiánya. Igazából ennyi év alatt ennyi költség még nem sok. Nagyobb baja sose legyen. Majd még lehet elviszem futómű állításra, hogy jól áll - e a csere után.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Tollas7 #26627 üzenetére
Szia!
Ezzel már sokan találkoztak régi swiftesek közül, a probléma nagy valószínűséggel az első sárvédőlemez alatt keresendő. A hossztartón van egy illesztés, ami körül el szokott kezdeni rozsdásodni, és azon át folyik be a víz.
Itt egy kép is róla (internetről szedtem):
Ha a dobbetétet kiveszed (egy műanyag takaró), alatta már egy lámpával benézve látni fogod, hogy ez-e a baj.
Remélem, segíthettem.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest