Hirdetés
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
válasz roberto211 #24499 üzenetére
Ignis bölcs döntés. Lassan én is cserélem a Swiftet , 70-80%, hogy Ignis lesz helyette.
-
roberto211
őstag
válasz tboldi #24497 üzenetére
WagonR t semmiképp. Belseje abszolút nem tetszik, magas,vékony, babakocsikerekeken, és formára sem tetszik..
Ignis(magyar) igaz wagonr alvázára épül de azért kicsit mégis jobb,szebb formát csaltak ki belőle, plusz a belseje is elfogadhatóbb számomra...
Nővéreméknek volt ignise majdnem 10évig, semmi bajom nem volt vele , városban elég jól ment, autópályán is jól tartja 150et, könnyű,kicsit masszívabb mint wagonr..
Biztonság meg.....Maradjunk annyiban az mk5 swiftig egyik sem olyan húúú de biztonságosak.. De nem is ezért veszem..
Ha találok egy jó ignist kb 1 hó múlva megveszem, 800-850ért láttam hahun jónak kinézőket, szerintem valójában is jobb..
Kornel: Lianat is megnézem majd de mondjuk külsőre nagyon nem gyere be,,,. Akkor inkább ignis mert nekem tényleg megfelel ez is.. Lényeg h mind a kettő megbízható,pörgős,és nincs sok gond velük...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
tboldi
nagyúr
Valamiért mégis ez van a fejemben 12 évvel ezelőttről, amikor a családba került a járgány. De mint írtam is, a tévedés jogát fenntartom ezzel kapcsolatban.
Kornelka: Ahhoz képest mégis elég hasonló felépítésű és tudású a kettő. Nekem tök mindegy, hogy ki mit vesz, csak Tigi mondatára szerettem volna reagálni, és megerősíteni, hogy nem elvetendő a WR sem robertónak.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
+sok.
Ritkán szólsz,de ütöset 😂Tboldi:
Ignisnek sose volt alternatívája a wagonr.
Ha pedig ignisnek gondolkozik,akkor azt jelenti, hogy legalább 900k zsebben van, vagy raszan annyit.
Annal kevesebbért nincs jó ignis, tudom, azt néztem most hónapokig,apamnak az mellett volna.
Lebeszeltem róla, és liana lett belőle.
Arban ignis áron mennek, de valójában mindenben jobb annál.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #24491 üzenetére
Én jobban érzem magam a WagonR-ben, mint a többi felsoroltban, és ezt nem azért mondom, mert nekünk is az van. A nagyobb mivolta max csak külsőre mérhető, de a belseje szerintem jobb a WR-nek. Praktikusabb, könnyebben pakolható. A biztonságról meg annyi, hogy tudtommal mindkettő 4 csillagos, de inkább ne kelljen letesztelni.
Az Ignis szerintem azért drágább, mert több van belőle, és a legtöbb embernek eszébe se jut vásárláskor a WR, de ha igen, akkor is a régi 76 lovas.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #24490 üzenetére
Vezettem már.
Kicsi, billeg, és szerintem tök igénytelen.
Egy régi swift sokkal autobb, minden tekintetben.
Ignis nagyobb is, biztonságosabb is, és ugyanolyan igénytelen.
Piac áraz,azonos evjaratu ignis drágább, mint a vagyonőr.Liana ára most esett be annyira, hogy az ignis alternatívája legyen.
Aki vezette már mindhármat, annak nem is kérdés, hogy a három közül melyiket vegye 😂 -
tboldi
nagyúr
-
Kornel
veterán
Komolyan.
Egy wagonrt autónak nevezni.
Szerintem egy régi swift is jobb, minden tekintetben.
Ignis sprőd, kemény,merev hátsó tengely, ráz, kicsi, es magyar.
Egy liana ugyanannyiba kerul, cserebe autó is.
Nem néz ki jól,de minden tekintetben jobb, mint az ignis, azonos áron.
Apám egy 2005-os 16 GS-t hozott el 975-ert 130k km-el.
Ignis még drágábban megy ebben az evjaratban, és ha valaki kipróbálja mindkettőt,utana nem kérdés . melyiket veszi. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #24482 üzenetére
Ajánlom az ignis helyett az 1.6 lianat.
-
dnelb
veterán
válasz roberto211 #24484 üzenetére
Amikor megvetted és elvitted márkaszervizbe átvizsgálásra nem vették észre hogy kuka a váltó??
-
nagyúr
válasz roberto211 #24482 üzenetére
Tanulopenz megvolt, ideje visszaterni a rendes autokhoz
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #24479 üzenetére
Bejönni teljes mértékben bejött,komfortra,kényelemre,helyre stb de van az a helyzet h kompromisszum... Hiába kényelmes ha egy parkolóba dekkolok vele, osztrákok előtt a kocsi alatt fekve mert akkora egy hulladék.
Hiába komfortos ha a komfortérzetet fosch váltó ami szétesett elveszi..
Azt h sport lesz e vagy nem azt nem tudom,nekem megfelel a sima is 1.3 vvt, legfőképpen városba járok, pályán ritkábban ,fiatal is, tetszik is, mi kell van benne, suzuki is, nem fog otthagyni úgy mint ez a sz@r és olcsó is.. Autós topicba leírtam miért, elég volt belőle...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #24478 üzenetére
Hat akkor ez egy gyors kitero volt. No miaz, nem jott be annyira a laguna? Ha ignis akkor legalabb sport?
-
roberto211
őstag
Hamarosan visszatérek suzukisokhoz, úgy néz ki.
Ignis lesz ha minden igaz, de majd kiderül.. Kb 1 hónap..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
HUNPSP
aktív tag
válasz LuckyL #24459 üzenetére
Hello, köszönöm szépen a segítségedet, tippet!
(#24474) Studi
Ez a kérdés pont ma merült fel bennem is, csak nekem szedánom van. Ha jól rémlik itt valaki rakta már szedánra, azzal nagy gond nem volt, vonóhorogra tette, kicsit takarta a lámpákat, a bringa, de senki nem szólt semmit.
Egyébként a legjobb megoldás, amiért nem kell fizetni: első kereket kivenni (a bringáét, persze), így elfér a csomagtartóban.(#24472) szakallasgy1
Szervizt érdemes lehet megnézni ezzel a problémával, inkább ők értenek ehhez, ott a kormány mögött nem érdemes babrálni (bár én nem próbáltam, de megkérdezném pár helyen hogy mi lehet a gond, megcsinálják-e).[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
Bandus99
őstag
Vonóhorog?
Ha nincs akkor tetőre kellene tenni, másként nehezen megoldható, hogy szabályos légyen.
Az igaz hogy jellemzően nem foglalkoznak vele a rendorok hogy csak nyomokban látszik a rendszám és/vagy a lámpák. Ugye ez nem jelenti azt hogy nem fogsz ki mégis valakit és ad egy pár 10e ft is csekket érte[ Szerkesztve ]
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Studi
veterán
Srácok, háromajtósommal szeretném vinni a bringámat. Milyen kerékpártartót lehet, érdemes beszerezni?
-
máyköl
veterán
Tegnap csapattam az M5ösön Szeged felé az 1.0 -es swifttel.
Meglepődtem, mert a bal sávban mentem végig, a 145ös tempót gond nélkül tudta tartani... Jó, nem is 5 litert evett. -
szakallasgy1
tag
Kaptam bőrkormány védőt, amit rá akartam tenni a kormányra is, ami sikerült is. Viszont közbe el kellett mennem valahova, így félbehagytam a munkát, majd hazaértem. Parkolásnál valahogy véletlenül a szabadon lógó zsinór belegabalyodott a kormány mögé. így tekeréskor feszült. Illetve néhányszor aktiválódott a kormányzár, mert igazítottam a bőrkormányon. A zsineget ki tudtam szedni gond nélkül, egyben.
Azóta az indexkapcsolóm nem ugrik vissza kanyarodásnál. De működik minden. Mit tudnék tenni? Ez a vissza állás alaphelyzetbe hogy is történik és mi mozgatja vissza? Lehet, hogy az a mechanika sérült?
szakallasgy
-
domojko
senior tag
válasz dudika10 #24470 üzenetére
Igen, ahol a csatlakozó vissza lett ragasztva, ott pattant meg az üveg. Sajnálom h nem fotóztam le. Egyébként teljesen egészséges üveg volt. Nem tudom hogy hogyan lehetséges avagy sem, de az tény hogy ez történt. 2-3 éve télen történt. Pontosan nem tudom h hány fok lehetett kinn. De jegesek voltak a szélvédők. Konkrétan felizzott az egész csatlakozó úgy ahogy volt. Maga a csatlakozó az szétolvadt, a talp amire a csatlakozót dugjuk amit tulajdonképpen visszaragasztottak, a felismerhetetlenségig deformálódott. Volt jó nagy füst a kocsiban. Szóval örűlök hogy nem égett le a kocsi. Képzelheted mennyire volt őszinte a mosolyom mindezek után. Elviszem a kocsit fóliáztatni aki leszakítja a fűtéscsatlakozót. Elviszem visszaragasztatni. Ezek után szétég a csatlakozó és elreped az üveg. Mindezt saját zsebből, mert az elbaszott munkának nem igazán akar lenni gazdája, felelőse. Kicsit kivolt a bütyköm az egésztől.
[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
-
Doze
aktív tag
-
szakallasgy1
tag
Sziasztok! Van egy 99-es swift sedan autóm. 1.3-as. Ma volt a műszakija és át is ment. Minden működött. Az indexkapcsoló is. Ma kaptam ajándékba bőr kormányvédőt, amit ráraktam a kormányra. Egyszer véletlenül rátekeredett a kormányra a zsineg, amit le tudtam szedni, de eléggé feszes volt, a kormányt jobbra balra kellett tekernem hogy le tudjam venni (rávarrás közbe el kellett mennem valahova). Aztán néha a kormányzár is aktiválódott, mert igazítottam a bőrvédőn. Ezt követően amikor újra elmentem valahová, akkor vettem észre, hogy az index kapcsolom működik, DEE!!! semmilyen irányba nem áll vissza alaphelyzetbe.
Tudna valaki valami tippet mondani mi lehet a gond?
szakallasgy
-
domojko
senior tag
válasz dudika10 #24460 üzenetére
A fóliás leszakította a jobb oldali fűtéscsatlakozót az üvegről. Elvittem egy szakemberhez ahol visszaragasztották olyan ragasztóval ami vezeti az áramot, mert másképp a fűtőszálak nem kapnak áramot. Az x-edik használat során felizzott az egész csatlakozó, szétégett a pics@ba. Gondolom a hirtelen nagy hő hatására megpattant az üveg. Ezért vettem egy másik hátsó szélvédőt amit otthon magam kicseréltem. Már nem mertem senkire bízni, a fent említett okok miatt. Azóta amit csak lehet saját magam javítom mert sok a kókler szarházi a világon. Szerencsésnek érezhetem magam h a kocsi nem gyulladt ki.
[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
Ülés kérdés: Hátsó ülés álló helyzetbe visszaállításkor nem kattan a helyére. Egy csavarhúzóval felnyomtam a pöcköt (ami a támlába van beépítve), és a keresztrúd előugrott, szóval a mechanika jó. Úgy tűnik, mintha nem engedné azt a pár millimétert hátranyomni az ülést, ahol a keresztrúd átmehetne a lyukon, hogy fixálja a támlát. Van valami tippetek, mit csináljak?
-
Siriusb
veterán
válasz Motion_Blur #24463 üzenetére
Azt hiszem, ezt hívják tanulópénznek.
-
Siriusb
veterán
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #24444 üzenetére
Megnéztem.... Ignis, Swift (új), sx4 mind1 vvt vagy sem, mind lapkás szelephézag állítású.
Na ebből kiindulva neten nem igazán látok cserelapkákat. Jó oké ritkán kell mert legalább min 105e km.
pl:
Csak elég macera, a szerelők gondolom nem szeretik.... pedig ha nincs állítva 200-300e km alatt, azért megteszi a hatását...
-
őstag
válasz HUNPSP #24458 üzenetére
szerintem a 7 éves gyártású gumi nem problémás, ha amugy nem repedezett anyagában, vagy sérült (és a minta is jó még)
ha sokat jársz nagy sebességgel, akkor választhatsz valami jobb márkát is legközelebb, esetleg tesztek alapján
de átlagos, nem sportos használatra jó ez a gumi még szvszcryptot minden termékemért elfogadom
-
HUNPSP
aktív tag
válasz ^Clown #24437 üzenetére
Egyetértek és alátámasztom amit a többi Suzukis kolléga írt: az én 1.3-as szedánomnál is állítottunk szelephézagot (nem automatikusan), valóban érdemes volt. Kőbányán egyébként tudok javasolni szervizest ahova én is mindig viszem, márkaszervizt nem tudok.
Nálam múlthéten felkerült a Debica nyári gumi, ami 2009. évi gyártású, én úgy sejtem ez lesz az utolsó éve, aztán azon nyomban kuka. Elég kemény már, kicsit hangos is, de nem zavaró annyira. Használhatom a nyáron nyugodtan, vagy féljek hogy esőben gond lesz vele? Most tegnap nem volt, hiába próbáltam kicsit a határokat feszegetni, meg múltév végén amikor elraktam, akkor szépen 60-nal toltam esőben, amíg a többiek 40-45tel "cammogtak", szerencsére nem volt gond. Vigyázok azért, nem akarok problémát. Időnként megyek autópályán, inkább ott érzem hogy talán nagy sebességnél gond lehet ezekkel a régi gumikkal.. mire figyeljek, mi a tapasztalatotok?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
domojko
senior tag
válasz Siriusb #24456 üzenetére
Igen. Pont ezt mondom. Mióta az enyémet leszakította azóta nem nyúl hozzá. Kikerüli a fóliával. A minimum korrektség az lett volna hogy elnézést kér a hiba miatt és az új üvegre ingyen felrak egy ugyanolyan fóliát. De persze nem ez volt. Váltig állította hogy éppen csak hozzáért és leesett magától. Érdekes hogy addig nem esett le. Tovább fokozva a gerinctelenségét azzal hogy elbagatelizálta mondván csak vissza kell ragasztani. Az meg mindennek a teteje hogy a hibája miatt üveget kellett cserélnem amire max fél árban volt hajlandó uj fóliát rakni. Ami ráadásul nem is olyan mint a többi. Egyel világosabb. Ha semennyire sem érezte volna magát hibásnak akkor erre sem adott volna kedvezményt. Az meg megint más kérdés h azzal is átbaszott. Persze az új üvegen már nekem is kikerülte a csatlakozót. Szóval tényleg no comment. Megvan a véleményem az ilyen emberekről. Ettől függetlenül másnak végezhet jó munkát.
-
-
domojko
senior tag
válasz Siriusb #24451 üzenetére
Csak vigyázz mert nekem ő szakította le a jobb oldali hátsó szélvédő fűtéscsatlakozót.
Elintézte annyival hogy majd vissza kell ragasztani és kész. Elvittem szakemberhez aki szakszerűen visszaragasztotta 4000-ért. Pár hónap múlva elrepedt a szélvédő. 10-ért vettem bele másik üveget, kicseréltem. A best fóliás ürge annyi kedvezményt adott hogy félárban rakta fel az új fóliát. De szerintem nem olyat mint ami volt rajta mert ez sokkal világosabb. No comment....korrektség.
Szóval nekem sokba volt a bestfolia.[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
Na, most ülök a bestfoliánál, B oszloptól hátra megy fel a fólia. Remélem tényleg jól dolgoznak, ha már ajánlottátok őket.
-
gerii
addikt
Csírák vagytok, SX4 max 46,5L, Swift '07 43,5L. (1. katt)
E betű majdnem közepéig lemehet, de a felső vonaltól max résnyire.
SX4 48 L-es, ott szarabb a nem lineáris mutató, az alja hamar fogy.Studi: Akkor az úgy már jó.
[ Szerkesztve ]
-
wolf033
senior tag
Az SX4 üa. tankja elméletileg 50 literes. Tankolt már itt valaki 50 literhez közeli mennyiséget? Ha már fekszik a mutató akkor sem sikerült még 40-nél többet belegyömöszölnöm de mivel fekszik a mutató így nem nagyon merek tovább menni vele.
-
Doze
aktív tag
Ignisben is a swiftben kopra ugyan az az 1.3 92le-s motor van, ami vvt-s, de pl ignisbol tudom hogy pl van olyan amin rajta van a vvt logo... A másikon meg nincs és 1.3as.... a mienkèn nem volt aztan megis vvt volt..
Bárrrrrr.... hmm érdekes... mondjuk ignáccal lehet azért tudtam menni egy rövid egyenesben 180nal
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz ^Clown #24437 üzenetére
A regi swiftekbol nem tudom melyik hidrotokes de az tuti hogy az 1.3 es az 1.3 16v lehet es kell is szelephezagot állítani.
A gömbölyű 1.3 es 1.5 swiftekbol, ignisekbol mindegyik hidrotokes... azokban nem kell... félreértés elkerülése végett nem azért mert vvtsek... mert a kettő nem biztos hogy kez a kézben jar... egyedul az sx4 első szeriaja lapkas, abból is az 1.5, az 1.6 nem... szal arra ra kell nezni néha.
A lapkásnal, femkorongok adjak a hezagot, ami egyben időtálló, de nagy meló állítani. (Uj lapkak kellenek)... reginel meg a hagyományos kontraanyas megoldás...
Hidrotoke jó dolog, viszont érzékeny az olajra, mert az "hezagol" benne, ha nem kap olajat, akkor csattog mint a fene, egyebkent a rossz szelephezagnak is ez az ismerve... +teljesítmény vesztes, nagyobb fogyasztás...
Hidrotoke tovabbi rossz tulajdonsága hogy ugy 8000f/perc fölött, a vezermutengely akkorát basz a hidrotokere hogy az menten kiengedi magából az olajat... elmegy a szelephezag... ott csakis a lapka
-
dnelb
veterán
<3
-
válasz Motion_Blur #24430 üzenetére
Szerintem nem árt megnézetni. A szerelőmet is többször kértem már, hogy állítsa be, de nem volt rá hajlandó, merthogy automatikus szelephézag-állítású az 1.3-as régi swift, ami igaz is, de a gépkönyvben mégis benne van, hogy szelephézagot 40K km-enként ellenőrizni kell.
Nyáron elviszem valamelyik Suzuki márkaszervizbe, melyiket ajánljátok (Bp. XI. ker. és környéke)?
-
dnelb
veterán
válasz Motion_Blur #24435 üzenetére
Nem VVT, ez biztos. Ignis 1.3 VVT, ez nem. Aki már szedte szét írta hogy még a kábelkötegen sincs rajta a VVT csatija.
[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #24432 üzenetére
Új, csak régi
Swiftből csak az 1,5-ös a VVT, ha jól tudom. -
Doze
aktív tag
válasz Motion_Blur #24432 üzenetére
A tiéd 1.3 vvt... abban nem kell...
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #24430 üzenetére
Új autóknál nincs állítgatás, hidrotőke van helyette, ami "automata".
-
Motion_Blur
félisten
Szelephézagot szoktatok nézetni?
Nekem 164e km van az autóban de soha nem nézték meg, minden alkalommal azt mondták hogy nem kell...Miről ismerem fel hogy nem stimmel, mik a tünetek? Egyáltalán hova érdemes elvinni egy ilyen mérésre/állításra, ahol tisztességes munkát végeznek?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Motion_Blur #24426 üzenetére
Én kizárólag innen vásárolok, nagyon megbízható cég. Van náluk olcsóbb is, de csak eredeti cuccot árulnak.
(#24427) lacy027 : ez a jelenség teljesen normális, az RSK fórumon többször is kitárgyalták már. Hogy pontosan mi okozza, már nem emlékszem rá sajnos (a fórum pedig hosszú hónapok óta áll, külső támadás miatt).
[ Szerkesztve ]
-
lacy027
tag
válasz lacy027 #24348 üzenetére
Ugyan erre nem volt senkinek ötlete, (ha lenne, akkor leírom, hogy nem a motortartó bakok), de hátha erre lesz: ugyanezen az autón az alapjárat nem mindig jó. Minden rendben azt kivéve, hogy kinyomott kuplunggal vagy üresben a haladási sebességtől függetlenül 1200 körül van az alapjárat. Amint az autót nem hajtja a lendület és nem gurul tovább, 1-2 másodpercen belül beáll a rendes alapjárati fordulat. Ha az autót járó motornál előretolom az alapjárat megemelkedik, majd miután a gurulás (~2km/h) leáll, azonnal beáll a rendes alapjárat. A "hiba" megismételhető. A motor meleg volt, kicsivel több mint 25 kilométert mentem vele. Ezt már nem tudom mire vélni, ezért kérdezek.
-
válasz Barell #24420 üzenetére
Én Shell 5W40-et használok, nagyon jó kis olaj. Vagy 10W40 vagy 5W40-et tegyél bele, valami márkásabbat. Eneos is nagyon jó olaj, ár/érték arányban még szerintem a Total olajok jók.
7500Ft szettben nekem kicsit olcsónak tűnik, tele van hamisítványokkal a piac, megbízható helyről vásárolj![ Szerkesztve ]
-
Barell
senior tag
Sziasztok, adott egy régi Swift (96) és elérkezett az olajcsere ideje. Az autót 3500km-el vettem, 2x biztosan átfordult az óra de 3x nemhiszem tehát most van benne remélhetőleg 213000km. 15W40-es olaj volt benne de kicsit ette, kellet után tölteni ez alatt a 10k alatt. A kérdésem az lenne hogy milyen olajat vegyek bele? Kapni szettben Eneos-t szűrőkkel 7500ft-ért de nekem nem mond semmit az az olaj. Szeretnék valami minőségibbet ha már ilyen kis öreg és így kitart. Tehát a lényeg hogy eszi is kicsit, öreg is kicsit, sokat is ment kicsit, mit adjak neki?
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz negroo #24415 üzenetére
ha 4 műszakban dolgozik valaki akkor is van 6 teljes nap szabad 1 hónapban. Jó meg nincs blikkre, max mákra, ha autó kell és hamar és mind1 milyen akkor elmegy a legközelebbi suzukihoz és megveszi, de akkor 300k-nál többet ne szánjon rá, de akkor ne legyen csodálkozás hogy ez meg az a baja....
Mennyiből tart kiírni egy lapra a címet telefonszámot? 5-10 autóra.... 20-30 perc? lehetőleg légvonalban keresve. Én nyíregyen találtam egy jót, aznap rakták fel, elvitték az orrom elöl... a suzukik és főleg a jók nagyon kapósak.
-
válasz meroly #24403 üzenetére
Ilyen nekem is volt, nálam a fékpofa volt egy kicsit elmozdulva, szerelő kiszedte, újra beszerelte, azóta csend
Doze: 1.3 16v nagyon jól fogyaszt, anno ex-apósomnak volt egy, állandóan taposta neki, csak városban járt, és 6l fölé nem nagyon tudta vinni a fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Apósék most vettek egy c corsát egy első tulajos nyugdíjas nőtől. Megvolt a gyári számla, amit a kocsi vételénél adtak. 10 éves, 78k km. Mondja a nő, hogy 6 ezrenként cseréltek benne olajat. No, ma az autószerelő alig bírta lefeszegetni az olajszűrőt, úgy fel volt rohadva. Aztán kifolyt a fekete olajnak nevezett dzsuva... Nesze neked nyugdíjas, első tulajos, keveset futott, női autó.
-
Doze
aktív tag
válasz negroo #24413 üzenetére
ó hát persze, idős házaspár.... ez olyan mint a női tulaj, kuplung tropa, váltó kuka, belekeményedett olaj....
Nem szabad ezeknek hinni, ráadásul ez is kereskedő...
Nem szabad 1 autóba szerelmes lenni. Én összeírtam vagy 10 verdát 100km-es vonzáskörzetben, megnézni és aznap visszamenni és megvenni.... de szánjon rá időt a haverod, ha 1 nap nem talál jót akkor majd köv. alkalomkor.
Csilivili külső sokat nem jelent, az alja rohad nagyon durván az összesnek, olyannyira hogy a taposón némelyiknek ki lehet látni.
-
negroo
aktív tag
Csak sedán 1.3 érdekli és talán ez tipp topp nak nézki? idös házaspáré Mit kell megnézni hogy tuti biztos tipp legyen belőle előre is köszönöm.
-
negroo
aktív tag
-
Studi
veterán
válasz roti86 #24408 üzenetére
Kivéve, ha valakinek az előző tulaj beletett egy ezres váltót, csak erről nem szólt.
Mondjuk hosszú évekig ki sem derült, városban használtam, ott inkább előny volt, most, hogy kiköltöztem Maglódra, és az útjaim 80-90%-át országúton vagy az M0-n tolom le, hiányzik a gyári váltó. -
Doze
aktív tag
válasz roti86 #24408 üzenetére
jaja olyan 120 környékén forog háromezret, 140-nél még nem megy bele a 4k-ba
Tamás008
Igazából mind1, vagyis nem, de szervizkönyv szerint gyakorlatilag bármilyen olajjal elgurul... ha némileg igényesebb vagy akkor nagyobb márkát vegyél (eneos, castrol, total, mobil stb...) és megbízható helyről... nehogy valami pacsmag legyen...
de a 10w40 ideje lejárt, ha nem falta az olajat akkor 5w30-at is tehetsz bele, de 5w40-et legalább, hidegben/hűvösebb időben mindenféleképpen jót teszel vele, némelyik autószerelő még egy ferrariba is 10w40-et borítana jó az felkiáltással. Csak az idő kicsit elketyegett.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás008
tag
Szerintetek milyen motorolajat tegyek a régi Swift-be? Mit ajánlanátok?
2015-ben mikor hozzám került a kocsi 10W40-es Mobile Super 2000 volt benne.
Ezt az előírt olajcsere periódus elérkeztével cseréltem 10W40-es Shell Helix HX7-es re.
A kocsi 1999-es 5ajtós Swift 1,3-as 8 szelepes, Elektronikus üzemanyag befecskendezésű-injektoros, G13BA a motorkód. A nálam töltött idő(másfél év) alatt a használat során olajfogyást nem észleltem, mindig a legfelső jelzésnél volt az olajszint a nívópálcán.
Elérkezett a következő csere periódus, ezért kérdezném, hogy milyen olajat tegyek bele? Mehet bele megint a Shell vagy a Mobil, vagy váltsak valami más márkára? Eneos-ra esetleg? Mi a véleményetek?[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
Sziasztok!
'99-es swift, tudom nem a csendességéről híres, de mióta nálam van száraz időben a jobb első kerék felől sípolást, cincogást hallok de csak akkor ha a bizonyos szögben áll a kerék kanyarodásnál, van hogy folyamatosan hallatszik. Esős időben viszont nem.
Valahol már mintha olvastam róla, hogy tök egyszerű a megoldás, de nem találom most.Nem tudjátok mi lehet a gond?
Köszi!Impossible is nothing
-
Doze
aktív tag
válasz szakallasgy1 #24401 üzenetére
Mert ez ilyen, nem lineáris.... más autónál is előfordul.
-
szakallasgy1
tag
Miért van az, hogy a 99-es sedan swift benzin színt jelző a felénél hirtelen elkezd esni a benzinszint? Mielőtt eléri a féltankot a mutató, addig lassan megy le.
A jelző működik, meg minden, csak olyan fura, hogy nem egyenletesen megy le..
szakallasgy
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest