Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz szakallasgy1 #17769 üzenetére
Vezérlés mikor volt cserélve? Ha 6 éve akkor cseréld le, most. 5-6 év alatt elöregszik állásban is. Ennyi idő alatt elöregedik a szíj és ha szakad akkor nagy gázok lesznek. Olajcsere ugye 1év vagy 10.000km után, szűrőkkel együtt. Az olajfolt sok mindentől lehet, pl. elöregedhetett egy tömítés is akár, el kell vinni szerelőhöz, lemossa, és megnézi hol folyik (nekem pl. az O gyűrűnél folyt...).
Benzinszűrőre, gyertyákra nézzetek rá, ha klímás tisztíttasd ki azt is, töltesd fel. Gumikat nézd meg, 8 év után azok is mehetnek a süllyesztőbe. Váltó olaj 40.000 km után cserélendő, én cserélném azt is ha nem tudod mikor volt utoljára. Fékeket is nézesd meg.
Feküdj alá, ha rohad, látni fogjátok. Egy korrekt alvázvédelem lakatolás nélkül (kvázi megelőzésként) kb. 60k.
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz szakallasgy1 #21220 üzenetére
Ez a sok minden nem lesz olcso. Feltengely ,stb stb. Vagy 150 kb minden.
-
Tarill
őstag
válasz szakallasgy1 #21220 üzenetére
- 2 féltengely csukló 7e/db de ez nem a legjobb minőség
- elosztófedélhez kell egy O gyűrű 400ft, vezérlés oldalon vagy főtengely+vezérm.tengely szimering vagy esetleg szelepfedél tömítés, szimeringek 1500ft a kettő de vezérlést le kell szedni
- vízpumpát nem kell vezérlésnél cserélni de ha ki akarod cserélni újra le kell venni a vezérlést
- állás után motor+fékolaj mindenképp de akár váltó is de igazából át kell nézni a kocsit
- munkadíj a fentiekre kb 4-5 óra alvázvédeni meg 2 spré 2e/flakon -
roberto211
őstag
válasz szakallasgy1 #21255 üzenetére
h4 es...
Motorháztető fel, belül abból a kis "gumipogácsából" kihúzod a csatit, utána kehúzod a gumit, itt már az izzó lesz.. Utána izzónál a kis "rögzítőpöcköt" kioldod (valamerre elkell mozdítani) kiveszed izzót, visszateszed újat és kész...
Bandus99: Köszi, utánanézek..
21256 bajnokpityu: Szerintem más vitarában az áttélezés , illetve azt hiszem könnyebb is kicsivel de ebbe nem vagyok bizti..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
dnelb
veterán
válasz szakallasgy1 #22659 üzenetére
Szemed rendben van ? Nekem akkor volt ilyen mikor túl sokat hordtam a kontaktlencsém, kellett 2-3 nap szünet a szememnek mert kicsit begyulladt...
[ Szerkesztve ]
-
Járókeret
senior tag
válasz szakallasgy1 #22659 üzenetére
nekem is hasonló gondom van. rettentő rossz a kilátás, bár én ezt a halálra karcolt üveg miatt gondolom.
mintha egy smirgli papírral vígig csiszolták volna. igaz,hogy 15 éves a kocsi, de nem tudom elképzelni sem,hogy mitől lehet ennyire karcos egy szélvédő.
nálad ilyen gond nincs? az rettentően töri a fényt. elég ha rásüt a nap, már vakít az egész. -
Siriusb
veterán
válasz szakallasgy1 #22659 üzenetére
Mostanában én is tapasztalom ezt meglepően sok autónál, Visszapillantó tükörben is kiégeti a szemem némelyik és szemből is azt veszem észre, mintha rosszul lenne beállítva a fényszórójuk (vagy bepakoltak a csomagtartóba 100kg aranyrudat), de nagyon felfele hord.
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #22939 üzenetére
Próbáld előre,hátra mozgatni a kocsit,hátha kipattan.Ha máshogy nem vedd le a kereket,aztán a fékdobot.Ha igaz két csavar tartja+a tengelynél kellegy fűrészlappal megkapargatni és nézd meg mi baj van.
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #22968 üzenetére
Szívesen.
-
roberto211
őstag
válasz szakallasgy1 #23842 üzenetére
Műszaki átlag pár óra és 17től felfele... Attól függ sima műszaki vagy "más"..
Kipufogót lehet foltozni ha nem annyira vészes de egy komplett kipurendszer "(középső,plusz hátsó dob csővel 17k)
Futóműnél valszeg a féltengelycsukló lesz az..
Az h milyen olaj kell bele hááát...eddig milyen volt benne? Amúgy 5w40,10w40... Inkább 5w40.. Nekem literes swiftbe 5w30 eneos volt de a motorja mondjuk hibátlan volt..
Teljes alvázvédelem kb 30, esetleges javításokat senki nem tudja mit kell azon javítani még.. Majd a karosszériás megmondja..
Festéksérüléseket javítd ki te magad otthon ezért ne menj fényezőhöz.. Fehér színt régi suzinál könnyű megcsinálni szépre.. Én is magam csináltam anno..
Alkatrészekre nem lehet mit mondani.. Lehet kipuffon kívül semmit de az is lehet h lengéscsillapítótól kezdve fékbetétig mindent... Szerelővel nézesd át láthatatlanba senki nem tudja..
Szélvédőcserét passzolom..
Ez a "visszafogná a motort" meg sok minden lehet.. Injektor pld, vagy benyapumpa, egr szelep, gyertya,stb,stb.
Ajtózsanér meg pár ezer ft..
Szerintem műszakival,javítással, mindennel együtt mert látom az alja sincs olyan jó állapotba 100 alatt nem állnál meg én meg őszintén megmondom ennyit nem költenék rá... Ha nem cserélnél akkor műszakiztasd le, kipufogót foltoztasd be és gurul amíg gurul aztán elbontod utána meg veszel valami mást.. Nekem is kb 150et kellett volna költenem kasztnimunkára ezért is adtam el.. Porlanak lassan mát szét a régiswiftek..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #23862 üzenetére
Akut ilyenkor kilehetne próbálni egy fogyasztót direkt rákötve.Mondjuk egy 12V 100w os izzó.Pl egy fényszóró égő összekötve a két ízzó szál.Ha jól világít lehet nem az aku a hunyó.
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #23874 üzenetére
Szia.Áramot kéne mérni az aksi negativ és a test között,valami leszívja az aksit.Az alacsony aku feszt nem jelzi semmi,esetleg vehetsz egy ledes indikátort.Ha ég a töltés ellenőrző az sem feltétlen generátor hiba,lehet sokminden,de leginkább ékszíj szakadás.
-
Motion_Blur
félisten
válasz szakallasgy1 #23881 üzenetére
Az a lényeg hogy váltómérete legyen a gyári méretnek. Szóval ne változzon a teljes átmérő.
Mekkorát szeretnél rá?
Fogyasztást nyilván növeli a szélesebb gumi, illetve az első futóművet jobban igénybe veszi, főleg ha más az ET, azaz szélesebb lesz a nyomtáv. Nálam ez elég rendesen fennáll, de annyi hogy 90e km alatt egyszer kellett cserélnem első toronyszilenteket.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz szakallasgy1 #23883 üzenetére
Ez egy az egyben váltóméret és semmi gondot nem okozhat.
Nálam 165/70 R14-ből lett 195/55 R15.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Járókeret
senior tag
válasz szakallasgy1 #23883 üzenetére
én 14"-re fogom cserélni, 165 60
bár kíváncsi vagyok a többiek véleményére. megéri-e a 14"-es csere, ha jobb tapadást szeretnék
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz szakallasgy1 #24096 üzenetére
Van baj gazdagon
- olaj mehet 15.000 km-ig
- fékbetétek elkoptak, természetes hogy ilyenkor sípol
- kanyarban a hang tipp: féltengely, bár az inkább kopogni szokott, nézesd meg a futóművetStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
a_tesz
Korrektor
válasz szakallasgy1 #24096 üzenetére
Típushiba igen, de akkor ott valami nagy baj lesz az elosztónál, ha ennyit mond rá a szerelő. Általában valamelyik tömítés szokott elfáradni, ha az olaj csöpög alóla, minden reklám nélkül itt 400 Ft alatt van darabja, kicserélni őket meg három perc a kettőt együtt. 15 ezer forintból az egész gyújtást felújítod, új elosztófedél, új rotor, új kábelek, új gyertyák...
Olajat tényleg illik évente cserélni, ahogy felettem is írták, még ha a 15 000 km nincs is benne.
Hangokra fórumon nehéz mit mondani. Ha az első fék kopott, az (többnyire kanyarban) karcoló hangot szokott adni, van benne egy kis vaslemez kopásjelzőnek, ami hozzáér a tárcsához. Ha a fékhatás rendben van, akkor lehet simán a más betét más tárcsa páros miatt is sípolás.
Egyedül a kanyarodás közbeni kattogás ami szinte biztos, hogy külső féltengelycsukló, darabja 5-6 ezer forint, plusz helytől függően a munkadíj 10-20 további ezres.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
biker
nagyúr
válasz szakallasgy1 #24260 üzenetére
ha amúgy mind téli vagy mind nyári, akkor jó eséllyel igen.
vegyesen kizárt.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
válasz szakallasgy1 #24322 üzenetére
Mekkora motor van a suziban?
Alapvetoen nem ajanlott, szinte senki nem vallalja be, rendesen bontani kell hozza a kocsit. 1.0-ba nem raknek semmikepp, 1.3-at is megfogja a klima.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szakallasgy1 #24322 üzenetére
Könyörgöm, olvass már vissza: (#24320)
tboy93: a régi swift fórumon (ami már hónapok óta dölgött) volt egy srác, aki tudott két szerelőt is a XI. kerben, akik vállalták.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz szakallasgy1 #24322 üzenetére
Szia.A hengersor úti szervizben szerintem beszerelik,bár árat nem tudok.
-
Doze
aktív tag
válasz szakallasgy1 #24401 üzenetére
Mert ez ilyen, nem lineáris.... más autónál is előfordul.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...