Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tarill
őstag
tartó nem kell másik, bilincseket meg veszel bármelyik csavar boltban
-
-
Tarill
őstag
jéé itt még ilyen topic is van
amúgy sziasztok
-
Tarill
őstag
válasz roberto211 #20879 üzenetére
Dehogy fog...
-
Tarill
őstag
válasz bacsis #20901 üzenetére
szeva! alufelninek az előnye abban van hogy könnyebb mint az acélfelnik, namármost ez igaz is azoknál a jó minőségű felniknél amiknek kb 250e darabja. a 40e/szett árú alufelnik inkább még nehezebbek is mint egy sima lemezfelni. ezen felül tényleg csak szerkezeti és esztétikai különbség van.
szervósítás: jó bármelyik régi swiftből kiszerelt szervó szett 16szelepesbe is. minden passzolni fog. a tűzfalon kell majd kicserélni azt a részt ahol a kormánymű az utastérbe bemegy. az a része kicsit szívás de amúgy nem egy nagy történet. csak olyan szervó szettet vegyél amihez adják azt a kasznidarabot is
-
Tarill
őstag
válasz bacsis #20926 üzenetére
ha szeretnéd az enyémet kipróbálhatod abba szervó is van meg 185/60(mert ugye a 185/55 majd 5ezerrel drágább darabja újonan... ami a jó váltóméret lenne) de még ha csak alkatrészárat számolok se biztos hogy még egyszer megvenném a cuccokat rá. Nálad meg ott a felnik ára, gumik ára, szervó szett ára + neked ott a munkadíj is, hát nem tudom... 155/70r13 gumik tudod milyen olcsók? veszel barumot nyárra meg szintén barum polarist télre azt hello 30-ból megvagy és azokhoz szervó sem kell...
hátsó szárnyat(gyárit) kapsz 5ezerért kb de azért meg két csavarnál ki kell fúrni a csomagtartó ajtót. telefolyik majd szét rohad az is[ Szerkesztve ]
-
-
Tarill
őstag
üdv! 1.3-as régi swift váltójában a két nyelestengely csapágy milyen illesztésű nem tudja valaki? gondolom c3 de nem vagyok biztos benne
-
Tarill
őstag
válasz szakallasgy1 #21220 üzenetére
- 2 féltengely csukló 7e/db de ez nem a legjobb minőség
- elosztófedélhez kell egy O gyűrű 400ft, vezérlés oldalon vagy főtengely+vezérm.tengely szimering vagy esetleg szelepfedél tömítés, szimeringek 1500ft a kettő de vezérlést le kell szedni
- vízpumpát nem kell vezérlésnél cserélni de ha ki akarod cserélni újra le kell venni a vezérlést
- állás után motor+fékolaj mindenképp de akár váltó is de igazából át kell nézni a kocsit
- munkadíj a fentiekre kb 4-5 óra alvázvédeni meg 2 spré 2e/flakon -
Tarill
őstag
válasz roberto211 #21225 üzenetére
hát ja, lehet rozsdamarózni rücsizni ez az de az mind pénz, de amúgy ha nem rohad az autó alvázvédő spré bőven elég...
[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
válasz alexy92 #22340 üzenetére
Teljesen ismert jelenség szinte minden régi swiftnél előjön (enyémen is) a rugót ki kell venni, teleszkópot kell kiütni felfele a lengőkart meg lehúzni, rugóösszehuzató nem kell a kocsit meg kell emelni anélkül szenvedés. Enyémre vizcsövet húztam egy éve kb még bírja de volt akinek slagcsövet tettem éppen mi volt kéznél
-
Tarill
őstag
Győr környékén nem tud valaki régi swift 13-as gyári alufelniket eladókat? mindegy melyik fajta, legyalázott is érdekel majd megcsinálom őket
[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
válasz zsolt19900 #22448 üzenetére
ugyan olyan jó mint az ignis, nem jellemző hogy gond lenne velük de dízelt ne, csak benzint
-
Tarill
őstag
üdv! egy kérdésem lenne, wagonr+/ignisekkel kinek van tapasztalata? menyire rohadósak? alulról gondolom
-
Tarill
őstag
válasz tboldi #28520 üzenetére
Na ez jó hír mert pl a 2005 utáni swifteken már látszik hogy hol fognak megindulni rozsdásodni, amik még nem olyan durvák egy elhanyagolt kocsinál se de pár év és lehet kopogtatni őket műszaki előtt amúgy szívem szerint swiftet vennék de annyim most nincs erre :/ 4-5 kilóért viszont lehet turkálni a wagonerek közt
-
Tarill
őstag
van rájuk igen, nem tudom pontosan mettől meddig, de összegyűrődik a huzat alatt az ülésfűtés és megégeti a segged/ülésszivacsot swift scros sx4 sok modellre van. nálad nem hinném hogy ez a baj, talán valamiért úgy veszi a rendszer hogy túlmelegedett és lekapcsolja automatikusan amit csak egy gyújtás ki/be után old ki vagy passz...
-
Tarill
őstag
válasz Impair1980 #28637 üzenetére
Ha nincs pótkulcsod akkor arra figyelj hogy ne a legkisebb ablakot törd be, minél kisebb annál drágább az ablak. juss be alá, önindító pozitívra bika azt gyors kinyit negatívot meg nyilván valahova a blokkra
[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
-
-
Tarill
őstag
válasz loscsaba86 #28797 üzenetére
pl. központi befecskendező
-
Tarill
őstag
válasz fireman123 #28820 üzenetére
merre laksz?
-
Tarill
őstag
mi az hogy alulméretezett egy abs kocka? az abs hibája pontosan abból fakad hogy a 12 éves autóba még a gyári fékolaj van, a fékolaj nedvszívó, az a 10 éves lé ami pang az abs-ben mert ugye évente 2x dolgozik(kinél hogy) elkorrodálja a belsejét és mikor fékezel egy nagyot és a kocka elengedi az adott kerékről a nyomást hogy ne blokkoljon egy kis rozsda vagy dzsuva ahogy szimpatikus, kitámassza azt az elengedő szelepet, nem zár tökéletesen és nyitott marad az a fékkör és azért tudod elnyomni a pedált akár padlóig. nem kell 2 évente fékolajat cserélni az tényleg csak az miatt van hogy a gyár meg a szervizek megéljenek de használattól függően maximum egy 5évente illene egy normális fékolaj cserét csinálni a váltócsapágy, na az alulméretezett
ja és 400k egy új abs kocka, az hogy 50ért kapsz egy felújítottat más történet
[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
-
Tarill
őstag
Nem fogsz kapni semmi értesítést max bemész és kéred hogy frissítsék meg neked, am ja igazából elég szar a programok támogatottsága, de nincs új suzukim annyira nem vágom mit tudnak pontosan... Egy térkép tutira megy, megkeresem majd a nevét, de az is 1 hétig ingyenes aztán 20k körül meg kell venni
-
Tarill
őstag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 4
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- EA Sports WRC '23
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen TV-t vegyek?
- Egérpad topik
- További aktív témák...