Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Sziasztok!
Mit szóltok ehhez a kocsihoz? Láttok rajta bármi rosszat? Mi a vélemény ezekről az automata váltókról?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Motion_Blur
félisten
Köszi srácok! Akkor mindenképpen kérem a dobok tisztítását + a futóműállítást.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #25302 üzenetére
Ha már szétszedi akkor mérjen rá a fékpofa vastagságra is. Ha jól emlékszem nem sok a tűréshatár. Én kicseréltem azt is, határérték alatt volt. Fékolajat cseréltetted már? Ne várd meg még beszarik az ABS kocka. Ha fékolajat cseréltek ne lepődjetek meg ha a hátsó légtelenítő szelepek be vannak rohadva. Szar gyenge aluminium. Ügyesen bele tud szakadni. Sajnos nekem ezért hátsó munkahengereket is cserélnem kellett. Legutóbb 5000-ért állították be a futóművet.
-
Halo
senior tag
Láttátok már az új s-crosst?
Vélemények? )
[link]Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro
-
cigam
félisten
Hát szokni kell... Mondjuk nekem a mostani se tetszik, viszont az eredeti még mindég bejön.
Olyan a díszrács, mint a régi kocka volgákon, csak ritkább.Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
kalozhun100
őstag
Másnak se fekszik fel a szélvédőre normálisan ez a kialakítású ablaktörlő?
Samsung Galaxy S7 Edge
-
bajnokpityu
félisten
válasz Harkovz #25295 üzenetére
Néztem én is. vicces H11 izzónál 12300ról 3.890 Ftra akciózás, amikor máshol eleve kb ennyibe kerül...
távolsági nem tudjátok mi a vitarán? A tompitott H11.Utastérben, hátul milyen foglalatú izzók vannak a mostani vityában?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #25249 üzenetére
ugyanúgy szopnak ismerősök lianával is, mint akármelyik nem made in japan kocsival..
nem tipust kell venni, hanem állapotot, sztem. nincs tökéletes tipus, és nincs tökéletes tulajdonos se.tipikus totálkáros maszlag.
ui. nagyon kiakadtam a szakértőjükön. új suzukiról irják, hogy valszeg hibás egyed lehetett, hiszen álló helyzetben átereszt a főfékkarmanytú, mert le lehet nyomni a pedált a padlóig. baszki, lassan 10éve az ABSes autók java ilyen, ha új, ha használt... az elektronikusan vezéreltek mindenképp. ezeken nincs teljesen direkt összeköttetés a fékpedál és a fékdugattyú között. cserébe ha esőérzékelő esőt érez, akkor a fékbetétet hozzáérinti a tárcsához, ha hirtelen nyomod a pedált, erősebben fékez, stb. meg kell szokni ezeket, de amúgy, mivel veszély esetén hamarabb felépül a féknyomás, ezért biztonságosabbak.
de hogy egy állítólag hozzáértő szakújság ilyet leir, hogy rossz a fék, mert le be lehet nyomni a pedált 2016ban, na ez netto hozzánemértés. 2001es fokuszom volt utóljára olyan, hogy direkt összekötettés volt a pedál meg a dugattyú között.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #25309 üzenetére
Nagy szakértő vagy Te 😂
Mesélj a liana tioushibairol kérlek.
Nézz szét a motortérben is.
Fenyő alkatrészek mindenütt, stb.
Nem jellemző a p0420, katalizátor hiba, sem az abs modul hiabaja, sem a váltó nyelestengely csapagya hiba, és egyéb hazai suzuki tipusbetegsegek sem ra.
Persze futóműve ugyanúgy szetmegy a fos utakon, mint a magyar suzuki, mondjuk azért a rugoi sem törnek szét idő előtt, mint a splashnel 😂
Ja volt egy kontakthiba a hátsó ajtó zárnal, hogy valami váratlan a legyen 😂A mondandod második fele pedig vagy szándékos felremagyarazas, vagy tényleg nem látod a fától az erdőt. Konkrétan a made in india alto megbukott az európai biztonsági ellenőrzéseken, a fékrendszer hibája miatt, ezt vélte felfedezni a tesztelő a cikkben is.
Indokolatlanul beesik a fekpedal, indokolatlanul csökken, vagy megszűnik a fékero abs-tol függetlenül.
De gondolom Te próbáltad a balenot is, és bizton állíthatod, hogy ez nem így van.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #25310 üzenetére
nem azt modnom, h bármivel szakértőbb lennék az átlagnál, de tizenéves autóknál már kb a konstrukció számit legkevéssé. ez asszem azért könnyen belátható. amire figyelnek, az jó, amire nem, az meg akár lexus is lehet, és gatyáját ráköltik. utóbbival is megszopták ismerettségi körben.
nem igy emlékszem, ez valami tesztjük volt. de újabban egyre kevéssé figyelek a szövegekre, hiteltelen lett szememben a banda. msot perpillanat nem tudok hiteles forrásból autóteszteket..
de elmúlt 2 hétben több olyan szövegük is volt, hogy kiakadtam. a másik meg a vw vezműlánc 300ezerért. hát nemtom, tán egy éve vettem, nem skodásat, és 85+fa volt a komplett szett. audi matricás... lehet ragozni, fosvágenkedni, de össze márkának vannak szopatós dolgai, és mindegyikkel el lehet közlekedni hibamentesen.
pl gondoltad volna, h néha ugyannazt az automata váltót rakják pözsóba, meg accordba? és ugyanúgy ki tudnak fingani 100e körül?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #25311 üzenetére
Aha persze.
Na akkor mesélek.
2003-as swift.
Ugye a gyártás vége, a magyar alkatrészek már kifogytak. (Már ugye rég tudták, hogy le fogják lőni a gyártást)
Berva is bezárt.
Ezért made in japan kyb gátló került bele a gyárban, 9 évesen hibátlan volt, ellenben a gariban cserélt magyar berva gátlokkal.
Biztos ez is a véletlen műve.A felhasznált alkatrészek minősége nagyban befolyásolja az egész autó tartósságát, megbízhatóságat.
Más, de ide tartozik:
Az angol Hondáknak pl. annyi tipusbetegseguk van, hogy felsorolni is nehéz.
Érdekes módon a napokban gyártottak ezek közül egyet sem produkálnak.
A made in japan denso generátor sose fog sipolni, mint a uk hondake pl.
Biztos ez is a véletlen műve 😉[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #25312 üzenetére
nekem meg a 1995ös stiftem, ami két házat felhúzott, volt koppanásig pakolva is, gyári gátlókkal ment el 4 éve.
hugom ugyanolyan 1995ös stiftje meg nonstop lerohadt, motorikusan is, futóműileg is ezer baja volt. 4 v 5 évig volt náluk, nem volt hibamentes félév. hyundai getzük bezzeg, ami minden szerelő rémálma, akkora hulladék meg hibátlan nekik tizenéve. namost akkor jó v rossz konstrukció?szerk: mondjad, majd megszivod a japcsival (is) hosszú az élet, lesz még pár autód.
mit nem értesz? elmondtam imént. nem tipust kell venni, hanem állapotot. gyárthatták akárhol, akárkik, akármilyen minőségbiztosítással, akárhonnan származó alkatrésszel, ami elromolhat, az el fog. egy kopó, mechanikus cuccban mindenképp.
aisin váltó vajh hol gyártják? jéé, az is beszarhat
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #25313 üzenetére
Ezzel magad sem tudod, hogy mit akarsz mondani.
Egyet mondok, a made in japan akkor is minőség lesz, amikor a többi már rég bontoban pihen 😂
(Mondom én ezt egy UK hondaban szivva 😂) -
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #25313 üzenetére
Sose állítottam olyat, hogy nem romlik el egy japan.
Van jobb és rosszabb ott is.
A kérdés az aranyokon van.
Illetve a konkrét tipusokon.
Az általad említett érv, hogy a lianaval ugyanannyi baj lehet, mint a magyar suzukikkal, egyszerűen nem állja meg a helyet, példákat is hoztam fel rá. -
tomi5244
őstag
Üdv!
Aki vett már új autót (a közel múltban). Átadáskor az évszaknak megfelelő abroncsot adnak vagy lehet kérni, hogy melyik legyen? Ha pl egy swift GLX felszereltséget vennék, amin 16"-os felni van és télen venném át, akkor azt kérhetem nyárival és utólag veszek rá lemezfelnit téli szettel?
Köszi!
T -
tomi5244
őstag
válasz Kornel #25317 üzenetére
4 millára saccolnám a lista árat. De én a lehetőségautó programban pályáznék rá. Ott a GL-t adják, de lehet ráfizetnék a GLX-re, mert a kulcs nélküli ajtónyitás komoly segítés lenne számomra. A felni amúgy nem izgat, az az egy extra amit később is pótolhat az ember. Amúgy szerintetek lehet némileg alkudozni/faragni az érból, ha nem kérem a felnit?
-
-
Kornel
veterán
Ennyire könnyen nem viszik el.
Motorteret kell nyitni, ecut butykolni, stb.
Keyless go rendszerrel 10 mp "munkával" és a lebukás legkisebb esélyével viszik el a verdat.
Én helyedben simán kiutnem egy markaszervizben a funkciót, tényleg csak jotanacs.Egyébként most mar mindegy, de ami előtt elvitték, gyanúsan sasoltak parkolóban autóból, ki tudja.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Úgy látom már nem kell leírnom. Bele egy pajzsot és akkor letudva, mert különben kurvakényelmes ez a kulcsnélküli dolog, enélkül már autót nem veszek, az fix.
Mondjuk itt vidéken olyannyira nincs veszély, hogy elvigyék... Persze BP-n már én sem szeretem csak úgy otthagyni. De erre az autóra már nem költök, a következőre meg úgy is megy a lopásos casco, pajzs...
-
Bandus99
őstag
válasz tomi5244 #25332 üzenetére
Legyen igazad..... Majd ha végére érsz kérünk egy beszámolót.
Az én tapasztalatom még egy drl sem megoldható egyszerűen pl sx4 eseteben mivel nincs rá gyári megoldás.
Tutti ott kérdezted ahol valóban intézik az egészet? Nem minden suzuki szalon jogosult rá.
Bocs nem akarok hülyét csinálni belőled kíváncsi vagyok tényleg.
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
pjen
félisten
-
dnelb
veterán
Így van, mikor feljöttem Pestre 2 hetes időpontot adtak, addig minden reggel rettegve mentem ki hogy vajon meg van e még... Azóta meg nyugodtabban alszok 1 fokkal, nekem ennyit megért... Igaz az üzletük kb audi-bmw-el volt tele only, kicsit furán éreztem magam
Főleg hogy errefelé is ment az amit említett kornelka, a sasolás más kocsikból. Napszemüveges csávó, anyóson laptop és kb 3 órán át csak állt egy helyben és nézegetett...[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
válasz Bandus99 #25334 üzenetére
Egyenesen a pesti központal leveleztem, nem szalonnal.
"Egyedi ajánlatként tudunk adni másik felszereltségű Balenot. Csak annak biztos nem lesz olyan kedvező, mint a listában szereplő autónak."
Mondjuk a swift esetében lehet necces a glx mert kifutó. De bepróbálkozni biztos fogok, aztán lesz ami lesz.
-
lacy027
tag
válasz lacy027 #25296 üzenetére
Ezért nem kérem, hogy mondjatok megbízható szerelőt, nulla válasz. Ritka itt a kecskeméti ember.
Idézem magam: "Tavaly vittem az autót lakatoshoz, levett egy csomó pénzzel, de hamarosan viszem egy másikhoz, mert félmunkát végeztek az előző helyen." Fejlemény: jóformán semmit sem csináltak. Rozsda és centis lyukak maradtak utánuk. Úgy dolgoztak, hogy a másik lakatos majdnem elájult, mikor meglátta. Ha nem nézek a szőnyeg alá és látom meg a rozsdát és a vizet, valószínűleg csak akkor derül ki, mikor kiesek az autóból. Nulla a bizalom, de ismét viszem hozzájuk, hozzák rendbe, egyszer már kifizettem. Nem az én hibám, hogy akkor nem csinálták meg. Rossz helyet választottam, most azonban nyitott szemmel én és egy másik lakatos ott leszünk a nyomukban. Vagy a pénzem kérem, vagy minőségi munkát. -
Cartman023
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék egy régi (2002-ig) Swiftet vásárolni első autónak.
Valamilyen vásárlási tanácsot tudtok adni? Mire figyeljek, például mik a típushibái, hol kezdenek rohadni, motorbajai, stb, stb.
Megéri-e megvenni saját szerelős átvizsgálás nélkül, vagy ez kihagyható, mert nem lehetnek nagy rejtett hibái?Válaszotokat előre is köszönöm.
-
negroo
aktív tag
válasz Cartman023 #25340 üzenetére
Ne zörögjön ne csörömpöljön, rúgok egyből vissza rugozon, Ha sokat himbizik gatyi. Váltó váltson, kumplunk fent fog ezzel sajnos nem fogsz rájönni hogy kopott. alá mászol rozsdásodik-e. Szépen gyorsul-e. Ennyi. Kanyarban nem kattog, nem recseg. Szélvédő repedés nincs-e? Motor blok olaj fojások? Ha le van mosva akkor te köszönöd szépen nem kell. A belső is elárúlja az állapotát. Ha nyagyon szakadt köszönöm nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
hcs57
őstag
Nappali menetfényt egy Swift Sedanba pl. ilyet: [link] van értelme?
[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
CivicEsi
aktív tag
Sziasztok Suzukisok!
Olvasgattam a P0420-as hibakódról, de megbízható megoldást nem olvastam rá.
Áprilisaban vettem egy 2005-ös Ignist, és pár km-re rá már ki is villant a sárga Check Engine lámpa a fent említett hibakóddal.
A szerelőm azt tanácsolta, hogy mivel sűrűn van városban használva, ezért néha hajtsam meg, és 2000 helyett váltsak 2500-nél, vagy a felett.
egészen eddig be is jött, de amint "spórolósan akarok vezetni, azonnal jön, és jött is eddig a hiba, amit egy bluetoothos odb adapter, és a telefonom segítségével töröltem.
Ez egészen tegnapig működött is, amikor is jöttem hazafelé, és 4.-ben olyan 60-körül megjelent újra a check engine, a szokásos hibakóddal.
A törlést újfent megpróbáltam, de a a visszajelző nem alszik el.
Mit tegyek ilyenkor?
Infó 134001-el vettem a kocsit Áprilisabn, és most 1402xx van benne.ASUS G75VX-T4080H, Asus ROG G503 Strix, Asus ROG G733 Samsung Galaxy Tab 2, Samsung fold3 5G, Xbox One Gamertag: mikibuza
-
CivicEsi
aktív tag
Maga a tudat, hogy világít nem zavar, de az, hogy nem ok nélikül világit igen, mert nem gondolom, hogy csak úgy világít.
Valamit közölni akar valamit, csak nem tiszta, hogy mit.ASUS G75VX-T4080H, Asus ROG G503 Strix, Asus ROG G733 Samsung Galaxy Tab 2, Samsung fold3 5G, Xbox One Gamertag: mikibuza
-
domojko
senior tag
válasz CivicEsi #25347 üzenetére
Kornelka írta mitől van a hibakód.
Nehogy kicseréld a szondát.
Általában semmi baja.
Amúgy a lambda2 miatt dobja a hibakodot, az amúgy se szól bele a keverékkepzesbe.
Egyébként jó eséllyel a silány minőségű magyar katalizátor miatt van a "hiba", meg a túl szűk határokra belőtt károsanyag kibocsátási értékek miatt. Sx4-nel gyakoribb, ott van is rá ecu frissítés, mezei swiftnel ha jól tudom nincs, csak sportnal.
Megoldás 1: torlod ha előjön.
Megoldás 2: a lamda 2-t valahogy tiszta levegőbe kell "logatni", vagy elviszed a motortérig egy vizmentes helyig, vagy SSS-hoz volt "vak dugó"szerű adapter, ami a lambda2 helyére ment be, abba meg a szonda, gyakorlatilag el volt szeparálva a kipufogógáztol ezzel.[ Szerkesztve ]
-
CivicEsi
aktív tag
válasz domojko #25348 üzenetére
Szia.
Rákerestem Kornelka hozzászólásaira, de nem találtam.
Ignisem van nem swiftem, bár gondolom, hogy a motor nagyrészt azonos.
Próbáltam törölni, de nem lehet, nem alszik ki a visszajelző a műszerfalon!
Kétszer is megpróbáltam tegnap törölni.[ Szerkesztve ]
ASUS G75VX-T4080H, Asus ROG G503 Strix, Asus ROG G733 Samsung Galaxy Tab 2, Samsung fold3 5G, Xbox One Gamertag: mikibuza
-
gerii
addikt
válasz CivicEsi #25349 üzenetére
Ignisben egy problémásabb fajta motor van, szervizesek szerint.
Ha 100-szor kiütötték a hibakódot, már házilag nem tüntethető el.
Benne hagyni nem érdemes, mert 2000 fölé megy indítózásnál a hideg motor (télen is), ott kap egy akkora kopást, terhelést mint a fene. (+ szerintem máshogy megy így a motor is egy kicsit).Mol és egyéb szar benzin kerülendő, nem nagytatásan kell váltani, mert kokszosodik.
Én most lehet megpróbálok nagyobb oktánszámú benyát tankolni párszor/néha, hátha jobb lesz (sx4).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Proxmox VE
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- YouTube
- Apple notebookok
- Ukrajnai háború
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép