Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #25201 üzenetére
Ja így van, ez egy atmenet.
Vagy kéne egy 2.0 motor bele, vagy egy turbó rá 😂Swift sport jobban adta a sportosságot, ez kényelmesebb, komfortosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
EBC-k berendelve, reméljük minél hamarabb érkeznek
fekmester-től rendeltem, így 35K-ban megvan.
Valaki használ ilyet Suzukira? Vagy én leszek az első?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz Motion_Blur #25205 üzenetére
Én is nagyon agyaltam rajta, aztán maradtam egy kommersz Nipparts tárcsa + Textar betét kombónál.
-
addikt
-
Thome
addikt
válasz Kornel #25203 üzenetére
Azt meséld el nekem, hogy mennyivel kényelmesebb, mint mondjuk az SSS volt?
Ma 300km után szétment a fenekem annyira kényelmetlen a stift. Aztán inkább használtan valami auris, civic, accord, de még akár valami crossover is jöhet, csak kicsit prémiumabb, élhetőbb lehetne mint a mostani. -
Kornel
veterán
Sokkal kényelmesebb.
Nem egy mondeo, mert annak sokkal komfortosabb a futóműve, de ulespozicio, ülés kényelme simán felveszi vele a versenyt.
Sajna nem vagyok kicsi, hosszú lábakkal, így sok autó eleve ki van zárva.
Az (új) suzukikban kizárólag a magas ulespozicio miatt fértem el úgy, ahogy.
Lesz autós topic tali 14-en, ha lejossz, akkor ott biztos megnézheted az enyém is, de lehet lesz tobb civic is
Vagy ha egyszer csatlakozol, szerintem szívesen várunk Krisztiannal is, bár kalkulad bele, hogy kruzolas közben akar 30-60k-s csekket is kaphatsz 😂😂😂 -
Motion_Blur
félisten
Accord - 2.0 benzin - ültem benne megy mint a disznó és a kényelemre nem lehet egy rossz szót se mondani. 2004-2007 2-2,5M között mozognak, ha szerencséd van találsz 2,5-ért egy fasza kis 2.4-es Type-S-t.
Nekem a levegőben lóg egy 2.0-ás, gyárilag ültetett nagyon szép Sport, szeptemberben dől el. Civicet nem vennék. Az Accord karakteresebb, klasszikusabb. És jobban megy
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #25210 üzenetére
Rosszabbul megy 😉
Amúgy a civic praktikusabb, kivéve ugye az accord kombi, de az meg csúf.
Accord amúgy ezeken kívül persze mindenben jobb.Sorry.
Valamivel jobban megy a 2.0 accord.
1-2 tized néhol 😉[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
Csekkes krúzolást nem csípem
Na akkor jó irányban gondolkodom, nem is az a fontos hogy menjen mint a disznó (mondjuk nem hátrány), de 2.0l fölé nem mennék, a civic, accord is bejön.Hol lesz a tali? Lecsekkolnám azt a civicet!
-
Kornel
veterán
A helyszín még nem fix.
Amint meglesz, bemasolom ide isÁmugy a typeS azért meggyőzőbb...
Kene egy ilyen, kombiban, kár, hogy csak németországban forgalmazták.
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #25214 üzenetére
Lehet hagyom a projekteket ezzel, és jövőre egy typeS befigyel.
De abból meg kombi kéne 😉 -
roberto211
őstag
Én se tudom mit vegyek most egyelőre max 500ig,hogy legyen valami auto mert a tömegközlekedéstől már komolyan mondom fóbiám van.
Regi stift jó-jó megy megy de laguna után gyengusznak érzem még az 1.3ast is hiába papír.Golf 3 ......most ültem benne ,komfortos,stb viszonylag de menni benzinesbe nem nagyon megy dizel meg nem kell. F astra kizárt meg opelek is talán talán gasztra. 6g civicből jót találni kb álom és nem valóság. Aztán jön a joker Megane I 1.6ba jobban megy mint az elöbbiek,komfortos,kényelmes,jó árban van felszerelt stb de benne van a pakliban h megint beszívom a franciával. Tehát nehéz a tészta.... Idő meg szorít.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
máyköl
veterán
válasz roberto211 #25217 üzenetére
Nem B Vekit akartál? Nagy G Astra fóbiád volt...
-
gerii
addikt
-
roberto211
őstag
válasz máyköl #25218 üzenetére
B vekiből ami jó lenne 2.5 v6 benya. Vagy minimum 2l.
Pont valamelyik nap vezettem megint egy 1.3 8v stiftet,ilyen városi cirkálónak elmegy ,stb de gyengusznak érzem mar nagyon. Lagu se volt egy versenyauto de azért jól ment viszonylag a nagy kasztni ellenére. Lehet megint belevágok egy fhansziába
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Harkovz
aktív tag
Ezeken a képeken nem olyan rossz ez sem : https://m.facebook.com/home.php?hrc=1&refsrc=http%3A%2F%2Fm.facebook.com%2F&_rdr#!/story.php?story_fbid=1330627320299676&id=190922964270123
-
addikt
-
őstag
válasz roberto211 #25227 üzenetére
Volvo az nekem szívem csücske. Valószínűleg azért tetszik nekem az új jazz hátulja is
Mondjuk ez szerintem így képről csúnya, csak nem annyira mint elődje.
-
-
Kornel
veterán
Ja ez már gen9
Ez 2012-tol jött ki...
Ezek még bőven 3,5 felett vannak.
Nekem NFL gen8 van.
Azért egy typeS maszk rákerül majd, és elég sportos lesz kinézetre legalább.
Elvileg a 11 ker szeremi út volt az egyes számú helyszín, de még nem fixaltak le.
Ja amúgy nagy PHarkolo autós topic tali lesz 😂
14-e 18 óra. -
Vesztor87
senior tag
Egy Ignis mennyire lehet borulékony? Magas építésű, meg kemény merev tengelyes jószág, érdekelne mint viszonylag kezdő vezetőt. Annyi féle autót néztem már, de felmerült bennem az is,hogy veszünk egy Ignist és kész. Olcsón fenntartható, megbízható.
-
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #25235 üzenetére
Hát ha 90 körül veszel be kirúgott kuplunggal, berántott kézivel egy 90fokos kanyart akkor nagy az esélye. Ha normálisan kozlekedsz akkor nem.. Inkább csak pattogos de azért nem terveznek meg egy autót úgy h vagy felborul vagy nem. Ignis jó választás.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #25236 üzenetére
A mercit sem úgy tervezték a rénszarvas tesztre,mégis felborult.Keveset mentem Ignissel,de 120 felett már nem igazán éreztem stabilnak.Persze lehet, ez csak az én egyéni téves hozzá állásom.
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #25236 üzenetére
A kinyomott kuplunggal instabilabb? Bocs ha hülyeséget kérdezek Lehet nem kéne úgy járnom, mármint üresben, de rendszeresen használom lakott terület előtt ha nincs mögöttem senki és ráérek. Tudom hogy nincs kapcsolat a motor meg a kerekek közt, ez számítana?
Ha jönne a baba nem nagy ez az autó tudom, de már a G Astráról annyi sz@rt olvastam, a fókusz 1-esek elrohadnak lassan... 1 millánk nincs rá, főleg a többi nyavajára. Fabia-t nézegettem, de méretben már akkor az Ignis se kisebb, de legalább magasabb, az meg tetszik. -
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #25238 üzenetére
Motor meg a váltó között nincs kapcsolat így jönnek ide a kerekek mert ugye ilyenkor nem nagyon van hajtásban inkább csak gurul ezáltal nincs motorfék ami jó ha van főleg kanyarban. Astrat csak 1.8ba foka jó de ami jó az drága ignis ilyen szempontból jó.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Studi
addikt
válasz Vesztor87 #25238 üzenetére
Ne közlekedj úgy, mert pazarlás. Ilyenkor a használható legmagasabb fokozatban, gázt felengedve, motorfékkel kell gurulni, akkor gyakorlatilag 0 lesz a fogyasztás, a befecskendezés leáll, a kerék forgatja a motort. Ha kinyomod a kuplungot, akkor a motornak magának kell fenntartani a mozgását, amihez üzemanyagra lesz szüksége.
Kanyaríven (persze határon autózva) azért nem érdemes rárúgni a kuplungra, mert hirtelen megváltozik a kerekeken a terhelés, nem kap motorféket/hajtást a gázpedál állásától függően, és az addigi egyensúly borulhat, és azzal akár az autó is.
-
Vesztor87
senior tag
Uh, na ez durva, hogy ezzel fel is lehet borítani:S
Azt tudom hogy motorfékkel nem fogyaszt, de gondolom üresben se eszik sokat. Ha V.-ben gurulok befelé akkor elég hamar lelassulok 90-100-ről 50-60-ra, ha üresbe megyek akkor meg százmétereket lehet gurulni. Összességében nem jobb úgy?
-
Thome
addikt
válasz Vesztor87 #25244 üzenetére
Lianát végy.
De az ignis sem vészes. 185/65/R15-tel nem instabil, legalábbis nem érzem annak, előtte a kisebb gumikkal rosszabb volt, de akkor sem vészes.Kornélka: Na akkor a gen9 ami nálam átjön. De a type s pofival a gen 8 is bejön, szóval akármi is megtörténhet.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz PRDZsolesz #25247 üzenetére
Pardon. 185/60R15-re gondoltam.