Új hozzászólás Aktív témák
-
tomi5244
őstag
válasz Kicsirics77 #26951 üzenetére
nem sürgős, ha addig nem méri meg más, akkor jó lesz hétvégén is köszönöm!
-
TommyNagz
senior tag
Volt egy ilyen sanda gyanum, es laam van suzukis topic Csatlakozom en is, sziasztok, eletem elso autoja, egy eve van nalam, 2001es csapotthatu swift, klimaval, szervoval, centrallal, riasztoval (most is az meritette le az akksit hogy rohadjon meg ) 10.000et raktam bele februar ota, szeretem
encapsulation dot1q
-
tboldi
nagyúr
válasz TommyNagz #26953 üzenetére
Üdv itt (is)!
Remélem, hamarosan nekem is lesz saját autóm.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
Ott van a mondandójában. "pláne ha hidegen"... Hidegen egy autó se szereti..
De mondjuk nem hiszem vagy nem tudom h pirosmezőt mennyire szereti a suzka... Az oké h 6-7ezerig elpörgetik de 7 fölött van asszem a redline.. Folyamatos redlinet gondolom suzik se szeretik.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #26958 üzenetére
Nem akarlak megbántani, de ez a km fetisizmus a visszájára is elsülhet.
Évi 4000 km átlag futást vajon hol és milyen körülmények között tette meg az autó?
(1-2 km, város?)
Olajat minden évben lecserélték?
Fekolajat, valtoolajat 3 évente? (Nem csak km limit van a szervizkönyvben, hanem idő limit is.
Gyertya volt cserélve? (Ilyen rövid tavoknal biztosan beköpi előbb utóbb)
Ha ezek mondjuk mind rendben vannak, azért számold bele a kuplung cserét is a rövid város okozta nagyobb megterhelés miatt.Máris nem olyan nagyszerű, mint ahogy először látszik.
Szerintem. -
tboldi
nagyúr
Nyilván nem gond, ha már üzemmeleg a motor, de bemondásra nem hiszem el senkinek, hogy nem hajtotta hidegen.
ilyet hülyék nem vesznek
Ebben sem lennék teljesen biztos.(#26961) kornelka: Nem sértődöm meg, és tudom, illetve tudjuk apummal, hogy a túl kevés km-nek is vannak buktatói. Nem tudok semmi konkrétat azzal kapcsolatban, hogy milyen rendszerességgel cserélték benne a dolgokat, de pont ezért megyünk megnézni élőben, plusz szervizes átvizsgálást is tervezünk, ha arra érdemesnek találjuk. Győr itt van egy köpésre Mosonmagyaróvártól (minden nap megteszem ezt a távot, igaz, vonattal ), nem vesztünk semmit, ha mégsem tetszik.
Amúgy van még kb. 300k Ft tartalék a vételár + névreírás mellett, hogy minden esetleges hibát megjavíttathassunk.Most ha valós 100k km körül találnánk jót, az sem lenne baj, de 200k körül és felette már kicsit neccesnek érezzük. Pár éven belül szeretnénk egy új Vitarát vagy S-Crosst, és akkor vagy a WR-t, vagy ezt az Ignist beszámíttatnánk, amelyik rosszabb állapotban lesz majd akkor. Értelemszerűen, ha az Ignis marad, akkor az lesz apum melóbajárós autója, amibe onnantól simán belemenne évi 25-30k km. Azért abban egyetérthetünk, hogy a sokat futott autókban már elég sok minden esélyes a cserére, és ő nem engedheti meg magának, hogy több napra kiessen a melóból, mert az autó a szervizben áll. Ezért nem lenne jó eleve sok km-rel nekiindulni.
Motorosként egyébként tisztában vagyok az időlimitekkel, a kétkerekűeknél általában mindent sokkal hamarabb le kell cserélni, mint egy autónál. A CB500X-emnél pl. fékolajat 2, hűtővizet 3 évente kellett cserélni. Az már más kérdés, hogy az utóbbit nem érhette meg...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #26964 üzenetére
Az a baj, hogy a szerviz a rövid tavokbol következő extra kopast nem fogja tudni kimutatni, ha még nincs komolyabb tünete.
Ha volt évenkénti olajcsere, és lecserélte már legalább kétszer a fekolajat és valtoolajat, akkor vegyétek, ha egy szekér kényelmét biztosíto ignis a vágyatok, ha viszont ezek nem voltak meg, én otthagynám.
Váltó felújítás 80-100k
Abs kocka 60-80 cakk pakk
És a többiről még szó se volt. -
tboldi
nagyúr
-
-
roberto211
őstag
válasz TommyNagz #26975 üzenetére
Első időkben kezdő jogsisként nekem is annyit evett a literes kiherélt stift..
De miután megtanultam váltással is gyorsulni, meg vezetni akkor optimalizálódott a fogyasztás..
Nem biztos,hogy attól jobban gyorsulsz ha tiltásig tolod neki, sőt..
Egy optimális fordulatszámtartományban történő ultra gyors váltás szerintem sokkal hatékonyabb mint kinyomni a szemét és úgy váltani. És így még nem is fogyaszt vészesen sokat..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Bandus99
őstag
válasz roberto211 #26976 üzenetére
Egyszer úgy megneznek egy videót ahol a fordulatszám mérő ill km óra látszódik
Városi forgalomban reggeli hideg indulással.Nem feltétlenül tőled úgy általánosságban.
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26979 üzenetére
Én inkább 2000-2500-at mondanék hidegen.
De melegen is igaz, amit írsz, sok gyors váltás, motorfek, a nyomaték csúcs közelében való haladás minden szempontból hatékony lehet, gyors is vagy, es keveset is fogyasztasz. -
Kornel
veterán
Kell egy suzuki, nem bírom nélküle 😂
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26989 üzenetére
Nem helyettesítené.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26989 üzenetére
Azért a Honda egy más káposzta.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26992 üzenetére
Nekem sajna nincsen. Hondám bár lenne.inkább utazni szeretek mint versenyezni.Persze mindenkinek más a fontos.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Most nézem hogy 2005-2006-os GLX CD AC Swiftek még mindig tartják a milliós árukat, sőt az igényesebb darabok 1.2M-ért vannak fent.
Az a durva hogy 7 éve vettem 1.4M-ért, és 1.2-ért ismerősi körben bármikor el tudnám adni. De nem fogom
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gerii
addikt
válasz Motion_Blur #26997 üzenetére
A legjobb kisautó, az igényeseket már jól megfizetik.
-
HKorn
addikt
Run&Ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Három a Samsung igazság!
- Sorozatok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Blu-ray lejátszók
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...